Marketing Azji - Marketing programów Marketing w Azji

Marketing Azji - Marketing programów Marketing w Azji

Marketing

Najbardziej popularne jest doktorat doktor filozofii i doktora Doktorów i innych doktoranckie badania przygotować absolwenta do uruchomienia nowych planów, które dodają się do wspólnej bazy wiedzy w tej dziedzinie. Kandydaci na i posiadaczy Ph.Ds często szukają zawodów jako profesorów i naukowców, ale wielu też udać się do różnych ról w charytatywnych, sektorów publicznych i prywatnych.

Z inny smak i preferencje wśród wielu ludzi na świecie, nabywanie doktorat w marketingu pomoże Ci zrozumieć zachowania konsumentów. Z doktoratem w marketingu, można wymyślić strategie i pomysły na zwiększenie dochodów dla sukcesu firmy. Szkolenie to umożliwi także do pokonania innych konkurentów na rynku.

Studenci, którzy ukończą część ich stopnia w Azji rosną w liczbach. Obecnie, w drugim i trzecim co do wielkości gospodarki są w Azji. Bez ograniczeń, uczniowie opisali swój czas w Azji jak najlepsze doświadczenia ich życia. Dziś, trzy z czterech krajów świata najbardziej zaludnionych są w Azji: Chiny, Indie i Indonezja.

Marketing Azji - Weź Marketing Azji. Wszystkie Marketing i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej

Phd W Zarządzaniu Marketingowym

Unicaf University
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin Otwarta rekrutacja Cypr Larnaka Stany Zjednoczone Hell's Kitchen Grecja Ateny Rumunia Bukareszt Wielka Brytania Londyn Egipt Kair Ghana Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Kenia Nairobi Nigeria Lagos State Somalia Mogadishu Zambia Lusaka Jordania Irbid Cypr online + 26 więcej

Celem programu doktora jest przygotowanie następnego pokolenia wiodących naukowców. Doktor jest programem niezależnego, samodzielnego kierunku naukowego, wspieranego przez zespół organów nadzoru, który wnosi oryginalny wkład do wiedzy zapisanej w opublikowanej pracy naukowej. [+]

. Celem programu doktora jest przygotowanie następnego pokolenia wiodących naukowców. Doktor jest programem niezależnego, samodzielnego kierunku naukowego, wspieranego przez zespół organów nadzoru, który wnosi oryginalny wkład do wiedzy zapisanej w opublikowanej pracy naukowej. Program doktorancki wspiera również rozwój badań i ogólnych umiejętności, aby wygodnie pracować jako profesjonalny badacz w każdym otoczeniu. Wymaganie z doktoratem jest tworzenie nowej wiedzy. Jako naukowiec oznacza rozwój nowych pomysłów i lepszego zrozumienia poprzez tworzenie nowej wiedzy. Swoje badania nieuchronnie budować w pewnym stopniu na pracy i pomysłów innych, ale jak oczekuje się zrobić oryginalny wkład do wiedzy studenta w swojej dyscypliny badawczej. Każdy doktorant musi wziąć kilka modułów online, a także ukończyć pracę doktorską. Studenci muszą bronić swoich rozpraw w badaniu "viva voce" (mówionym). Viva voce badania jest intensywne i trudne doświadczenie, ale oferujemy warsztaty i egzaminy próbne, aby pomóc przygotować naszych studentów i badań prawie wszyscy uczniowie badawcze, które osiągnęły ten etap przejść pomyślnie ukończyć poziom. Studenci mogą prowadzić badania w jednym z następujących kierunków studiów: Marketing Management Informacje i technologia Edukacja administracja biznes Rachunkowość i Finanse Zarys programu Jednostki główne UU-PhD-801 Ilościowe i jakościowe metody badawcze UU-PhD-802 Aktualne problemy zarządzania UU-PhD-803 Przywództwo UU-PhD-810 Zarządzanie marketingowe UU-PhD-MAR-900-1 Ph.D Dystrybucja Marketingu (część 1) UU-PhD-MAR-900-2 Ph.D Dystrybucja Marketingu (część 2) UU-PhD-MAR-900-3 Wykład dyplomowy do spraw zarządzania marketingiem (część 3) UU-PhD-MAR-900-4 Wykład dyplomowy do spraw zarządzania marketingiem (część 4) [-]

PhD

University of Dubai
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 tygodnie September 2018 Zjednoczone Emiraty Arabskie Dubai

Pod koniec programu studiów doktoranckich, oczekuje się, że kandydat nie spełnił następujące cele nauczania: rozwój kluczowych pionierskich pytań badawczych, które mogą być zbadane empirycznie dostarczanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań konkretnych problemów; Przeglądaj zaawansowanej wiedzy teoretycznej do rozwijania umiejętności badawczych poprzez oryginalnych badań; Zintegruj zaawansowanej wiedzy w kontekstach i ról kierowniczych i organizacyjnych; Przygotuj się do nauczania obowiązki w zakresie szkolnictwa wyższego (dla tych, którzy oczekują, aby wejść do zawodu nauczyciela) [+]

PhD Uniwersytet w Dubaju został niedawno reaccredited przez AACSB International USA. Akredytację AACSB jest jedną z najwyższych form międzynarodowego uznania uniwersytet może otrzymać. Uniwersytet w Dubaju trwa więc swoje miejsce we wspólnocie światowych liderów w edukacji biznesowej (tylko około 5% uczelni / szkoły biznesu na całym świecie są przyznawane tej akredytacji). The University of Dubai jest również akredytowany przez Ministerstwo Szkolnictwa Wyższego i Badań Naukowych (MOHESR), ZEA. Cele programu PhD Pod koniec programu studiów doktoranckich, oczekuje się, że kandydat nie spełnił następujące cele nauczania: Rozwijanie kluczowych pionierskich pytań badawczych, które mogą być zbadane empirycznie dostarczanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań konkretnych problemów Przeglądaj zaawansowanej wiedzy teoretycznej do rozwijania umiejętności badawczych poprzez oryginalnych badań Zintegruj zaawansowanej wiedzy w kontekstach i ról kierowniczych i organizacyjnych Przygotuj się do nauczania obowiązki w zakresie szkolnictwa wyższego (dla tych, którzy oczekują, aby wejść do zawodu nauczyciela) Unikalne cechy Uniwersytetu dr Dubaju akredytacja AACSB International jest cechą wysokiej jakości studiów doktoranckich focusis programu na badania stosowane biznesu, co istotne dla wzrostu gospodarek / MEA UAE / GCC Program dostarczany jest przez dobrze wyszkolonych, wysoko wykwalifikowanych wykładowców na uczelni UD of Business Administration, jak i profesorów wizytujących z instytucji zagranicznych współpracujących z UD. Zatem różnorodność i międzynarodowego doświadczenia stają się częścią doświadczenia uczenia się studenta Studenci są narażone na ZEA kultury i globalnym środowisku biznesowym, który wzbogaca swoje doświadczenie jako doktorantów Instruktażowe zasoby są dostępne za pośrednictwem portalu elektronicznego udostępnionego przez UD i innych instytucji partnerskich dla wspierania studentów z ich prac doktorskich The University of Dubai jest... [-]

PhD in Marketing

The Hong Kong University of Science and Technology
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 3 - 4 lat September 2018 Hongkong

[+]

. IELTS (moduł Academic) ogólny wynik: 6,0 i wszystkie sub-score: 5.5 Termin składania wniosków Proszę odwiedzić tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje. Więcej informacji o programach można znaleźć na stronie . [-]

DOKTOR FILOZOFII

Yuan Ze University College of Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2018 Tajwan Taoyuan

Program doktora filozofii składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum dziedzin w ramach studiów kierowniczych, w tym organizacji zarządzania, zarządzania marketingowego, technologii i [+]

doktor filozofii

 

Ph.D. Program jest naszym programem premium z wszystkich stopni. Jesteśmy granicą wdrożenia doktoratu. oraz system DBA podwójnego śladu w celu rozwijania zdolności do prowadzenia badań i ćwiczeń studentów. Ponadto oferujemy opłaty za naukę i stypendia, aby zachęcić studentów do zapisania się do naszego programu. Aby połączyć grupy interdyscyplinarne, struktura sieci znanych instytucji i szkół sprzyja dialogom akademickim z naszym wydziałem i doktorem. studenci. Ponadto podkreślamy, aby szkolić uczniów, aby mieli możliwość pisania pism, publicznych prezentacji, a także technik nauczania i badań. Naszym celem jest wzmocnienie wzajemnych relacji między doradcami a ich doradcami, a także promowanie naszej szkoły, aby stać się ośrodkiem badawczym, które ma wpływ na obszar Azji i Pacyfiku. Ph.D. Program składa się z sześciu grup: Zarządzanie organizacją, zarządzanie marketingowe, innowacje technologiczne i usługowe, elektroniczne i naukowe usługi, finanse i międzynarodowe zarządzanie przedsiębiorstwem.... [-]