Marketing Ameryka Północna - Marketing programów Marketing w Ameryka Północna

Marketing Ameryka Północna - Marketing programów Marketing w Ameryka Północna

Marketing

Trzeba osiągnąć dwie rzeczy zdobywając doktorat. Najpierw trzeba zrozumieć danego przedmiotu dokładnie. Po drugie, musi być szeroko w wiedzy o tym przedmiocie.

Gdy wyniki biznesowe są w grze, marketing odgrywa centralną rolę w tworzeniu jakości i sukcesu firmy. Dla marketerów, aby zdobyć umiejętności, jakości i odwołanie się w dynamicznym kontekście doktorat w marketingu może pomóc w znacznym stopniu.

Stany Zjednoczone Ameryki znajduje się na kontynencie Ameryki Północnej. Jest trzecim co do wielkości krajem pod względem wielkości na świecie. To ma stosunkowo krótką historię w porównaniu do innych krajów świata, ma jeden z world 's największych gospodarek, a także jeden z World ' s populacji najbardziej zróżnicowanych.

Marketing Ameryka Północna - Weź Marketing Ameryka Północna. Wszystkie Marketing i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej

Phd W Zarządzaniu Marketingowym

Unicaf University
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin Otwarta rekrutacja Cypr Larnaka Stany Zjednoczone Hell's Kitchen Grecja Ateny Rumunia Bukareszt Wielka Brytania Londyn Egipt Kair Ghana Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Kenia Nairobi Nigeria Lagos State Somalia Mogadishu Zambia Lusaka Jordania Irbid Cypr online + 26 więcej

Celem programu doktora jest przygotowanie następnego pokolenia wiodących naukowców. Doktor jest programem niezależnego, samodzielnego kierunku naukowego, wspieranego przez zespół organów nadzoru, który wnosi oryginalny wkład do wiedzy zapisanej w opublikowanej pracy naukowej. [+]

. Celem programu doktora jest przygotowanie następnego pokolenia wiodących naukowców. Doktor jest programem niezależnego, samodzielnego kierunku naukowego, wspieranego przez zespół organów nadzoru, który wnosi oryginalny wkład do wiedzy zapisanej w opublikowanej pracy naukowej. Program doktorancki wspiera również rozwój badań i ogólnych umiejętności, aby wygodnie pracować jako profesjonalny badacz w każdym otoczeniu. Wymaganie z doktoratem jest tworzenie nowej wiedzy. Jako naukowiec oznacza rozwój nowych pomysłów i lepszego zrozumienia poprzez tworzenie nowej wiedzy. Swoje badania nieuchronnie budować w pewnym stopniu na pracy i pomysłów innych, ale jak oczekuje się zrobić oryginalny wkład do wiedzy studenta w swojej dyscypliny badawczej. Każdy doktorant musi wziąć kilka modułów online, a także ukończyć pracę doktorską. Studenci muszą bronić swoich rozpraw w badaniu "viva voce" (mówionym). Viva voce badania jest intensywne i trudne doświadczenie, ale oferujemy warsztaty i egzaminy próbne, aby pomóc przygotować naszych studentów i badań prawie wszyscy uczniowie badawcze, które osiągnęły ten etap przejść pomyślnie ukończyć poziom. Studenci mogą prowadzić badania w jednym z następujących kierunków studiów: Marketing Management Informacje i technologia Edukacja administracja biznes Rachunkowość i Finanse Zarys programu Jednostki główne UU-PhD-801 Ilościowe i jakościowe metody badawcze UU-PhD-802 Aktualne problemy zarządzania UU-PhD-803 Przywództwo UU-PhD-810 Zarządzanie marketingowe UU-PhD-MAR-900-1 Ph.D Dystrybucja Marketingu (część 1) UU-PhD-MAR-900-2 Ph.D Dystrybucja Marketingu (część 2) UU-PhD-MAR-900-3 Wykład dyplomowy do spraw zarządzania marketingiem (część 3) UU-PhD-MAR-900-4 Wykład dyplomowy do spraw zarządzania marketingiem (część 4) [-]

Doktorat Z Zarządzania - Marketingu I Zachowań Konsumenckich

University of Guelph
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 semestry September 2018 Kanada Guelph

Z Uniwersytetu dr Guelph w programie zarządzania, będziemy odkrywać skomplikowane wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem i nauki oraz opracowanie odpowiednich badań w ciągu jednego z trzech unikalnych dziedzin akademickich, w których uczelnia ma wyraźną siłę - marketing i zachowań konsumenckich, zarządzania usługami i przywództwo organizacyjne. Przez cały czas tutaj, będziesz prowadzenie innowacyjnego i odpowiednich badań, przedstawiając swoje pomysły na konferencjach, pisanie artykułów do publikacji w czasopismach i sieci kontaktów z rówieśnikami z innych uczelni. [+]

Z University of Guelph PhD w programie zarządzania, będziemy odkrywać skomplikowane wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem i nauki oraz opracowanie odpowiednich badań w jednym z trzech unikalnych dziedzin akademickich, w którym uczelnia ma wyraźną siłę - marketingu i zachowań konsumenckich, Zarządzanie i przywództwo organizacyjne usługi. Przez cały czas tutaj, będziesz prowadzenie innowacyjnego i odpowiednich badań, przedstawiając swoje pomysły na konferencjach, pisanie artykułów do publikacji w czasopismach i sieci kontaktów z rówieśnikami z innych uczelni. Marketing i zachowania konsumentów Zrozumienie podstaw do wzorców zakupowych konsumentów oraz rozwój strategii marketingowych. Preferencje konsumentów i podejmowanie decyzji Konsument dobrobyt i porządek publiczny Zarządzanie i strategia marketingowa przyjęcie Innowacja Program timeline Program ten składa się z sześciu dr semestrów zajęć w ciągu pierwszych dwóch lat. Studenci uczestniczą pięć podstawowych i sześć pól kursów wraz z jednego przedmiotu nauczania i późniejszego egzaminu kwalifikacyjnego. Pozostała część programu poświęcona jest realizacji i obrony pełnej rozprawy doktorskiej. Warunki przyjęcia na studia Stopień uznanej magistra w dziedzinie zarządzania ze średnią sytuacji co najmniej "B +" Dopuszczalny GMAT lub GRE-line Wnioskodawcy muszą akceptowalny wynik egzaminu TOEFL (lub odpowiednik), jeśli angielski nie jest językiem ojczystym Termin składania wniosków upływa 1 lutego. [-]

Doktor Konsumentów, Odzieży, A Badania Detalicznych

University of North Carolina Greensboro
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 60 godziny August 2018 Stany Zjednoczone Greensboro

Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją Konsumenta, odzieżowego i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. [+]

. Doktor Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją do konsumentów, Odzież i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. Przykładowe kursy doktoranckie obejmują: CRS 712: Teoria Rozwój Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Badanie biznesowych związanych z teorii marketingowych. Analiza teorii marketingowych, modele i ram koncepcyjnych. Zawiera business-to-business, konsument, relacji z klientem i teorii ekonomicznych. CRS 713: Jakościowej Metodologia konsumentów, Odzież i detaliczny Studies Poszukiwania rozwoju i stosowania metodologii badań jakościowych. Skoncentruj się na zastosowaniu metodologii jakościowej problemów zróżnicowane badań, procedur zbierania danych i metod analitycznych. CRS 721: Zachowanie konsumentów w Odzież i sprzedaży detalicznej Obecne teorie i badania zachowań konsumentów. Zastosowanie modeli zachowań konsumenta do odzieży, wyrobów związanych odzieżowych-i detaliczną poprzez zindywidualizowane projekty badawcze. Ta szkoła oferuje programy w: Angielski [-]