$close

Filtry

Zobacz wyniki

Komunikacja marketingowa Brazylia - programów Komunikacja marketingowa Brazylia Komunikacja marketingowa

PhD lub Doctor of Philosophy jest podyplomowych stopień naukowy wydawany przez uniwersytety. Kiedy ktoś osiąga doktorat on lub ona może być często określane jako lekarza. Studentów realizujących kształcenie w komunikacji marketingowej poznać konsumentów i jak skutecznie sprzedawać im. Większość programów będzie obejmować wykonanie komunikacji w różnych pojazdów, takich jak te… Czytaj więcej

PhD lub Doctor of Philosophy jest podyplomowych stopień naukowy wydawany przez uniwersytety. Kiedy ktoś osiąga doktorat on lub ona może być często określane jako lekarza.

Studentów realizujących kształcenie w komunikacji marketingowej poznać konsumentów i jak skutecznie sprzedawać im. Większość programów będzie obejmować wykonanie komunikacji w różnych pojazdów, takich jak telefony, cyfrowy, druk, mediów i marketingu społecznego.

Niektóre z najlepszych uniwersytetów w Ameryce Łacińskiej z siedzibą w Brazylii, kraju, który ma ponad 2000 instytucji szkolnictwa wyższego. Uniwersytety w Brazylii może być podzielona na następujące klasyfikacje: rząd federalny zarządzanych uczelni, stan rządowych uczelni kontrolowane; Samorząd zarządzane uniwersytety i prywatne szkoły wyższe.

Komunikacja marketingowa Brazylia - Weź Komunikacja marketingowa Brazylia. Wszystkie Komunikacja marketingowa i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Brazylii
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
MSc
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
  • Popularne Najnowsze Tytuł
  • Popularne
  • Najnowsze
  • Tytuł
ESPM – Brasil
San Paulo, Brazylia

Program ma na celu wyszkolenie profesorów i badaczy wysokiego szczebla, posiadających wiedzę krajową i międzynarodową, zdolnych do prowadzenia badań, poradnictwa i nauczania w ... +

Program ma na celu wyszkolenie profesorów i badaczy wysokiego szczebla, posiadających wiedzę krajową i międzynarodową, zdolnych do prowadzenia badań, poradnictwa i nauczania w zakresie komunikacji i konsumpcji. -
Doktorat
studia niestacjonarne
8 semestry
Portugalski
Ośrodek kształcenia