Studia niestacjonarne Geologia Al Ain - programów Geologia Al Ain Geologia , Al Ain

Wymagania dla programu studiów doktoranckich często wiąże student posiadający już uzyskać tytuł magistra. Dodatkowo, należy złożyć przygotowaniem rozprawy składający się głównie z oryginalnych badań naukowych. W niektórych krajach, ta praca może nawet trzeba bronić przed panelu. Geologia jest nauką o Ziemi i wszystkie struktury fizyczne zamknięte wewnątrz. Osoby, które zd… Czytaj więcej

Geologia jest nauką o Ziemi i wszystkie struktury fizyczne zamknięte wewnątrz. Osoby, które zdecydują się studiować geologię mogą dowiedzieć się o historii ziemi, zasobów naturalnych, zmiany klimatyczne, ruchu planetarnego i formy życia, które istnieją i wpływają na strukturę Ziemi.

Zjednoczone Emiraty Arabskie to federacja siedmiu emiratów na wschodniej części Półwyspu Arabskiego, przy wejściu do Zatoki Perskiej. Znaczna część siły roboczej w ZEA są zagraniczni emigranci - stąd w kraju 's makijaż populacja jest tak różnorodny, z arabskimi będących obywatelami mniejszością we własnym kraju.

Al Ain to miasto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich granicy z Omanu. Miasto jest znane jako oaza i kultury edukacji i myśli progresywnej. Miasto jest domem dla niektórych z najbardziej prestiżowych uczelni w regionie, a nawet jeden z pierwszych regionów kobiecych uczelni.

Studia niestacjonarne Geologia Al Ain - Weź Geologia Al Ain. Wszystkie Geologia program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Przeczytaj więcej o studiowaniu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich