Studia niestacjonarne Fizyka Europa - Fizyka programów Fizyka w Europa

PhD jest skrótem doktora filozofii. Stopień ten jest dostarczany po program studiów podyplomowych na wysokim poziomie studenta naukowca który wykonał głęboki badań w danej dziedzinie lub tematu.Fizyka PhD pozwala rozwijać szerokiego tła w podstawowych fizyki i rozwinąć swoje umiejętności badawcze w bardziej wyspecjalizowanych dziedzin, takich jak Fizyki Cząstek, astrofizyki, fizyka… Czytaj więcej

Fizyka PhD pozwala rozwijać szerokiego tła w podstawowych fizyki i rozwinąć swoje umiejętności badawcze w bardziej wyspecjalizowanych dziedzin, takich jak Fizyki Cząstek, astrofizyki, fizyka stosowana, fizyka kwantowa, optyka i wiele innych.

Europe, jeden z world 's siedmiu kontynentach, jest zazwyczaj znany jako wysuniętym półwyspie Eurazji. Drugi najmniejszy kontynent, z 10.180.000 (km2), że zebrano obszar 50 krajów.

Studia niestacjonarne Fizyka Europa - Weź Fizyka Europa. Wszystkie studia niestacjonarne Fizyka program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

QUB Faculty of Engineering and Physical Sciences (EPS)
Belfast, Wielka Brytania

Badania naukowe w Szkole Matematyki i Fizyki zostały wysoko ocenione w ramach przeglądu partnerskiego REF w 2014 r., Przy czym 70% badań zostało ocenionych jako doskonałe na całym świecie lub wiodące na świecie. Działalność badawcza w dziedzinie fizyki w szkole koncentruje się na pięciu konkretnych ośrodkach badawczych; wszyscy członkowie kadry akademickiej należą do jednego z wymienionych poniżej ośrodków badawczych. -

Prague 6, Czechy

Program integruje szeroki zakres wiedzy naukowej i inżynieryjnej skoncentrowanej na zaawansowanych częściach fizyki plazmy i pokrewnych technologiach. Program podkreśla wyzwanie opanowania kontrolowanej syntezy termojądrowej. -

Universidade da Coruña
Ferrol, Hiszpania

Program doktoranckie w Laser, fotonika i Vision to program inter-university oferowane wspólnie z University of Santiago de Compostela i Vigo. -
3 - 6 semestry
Język hiszpański

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
International School for Advanced Studies (SISSA)