Chemia Republika Południowej Afryki - programów Chemia Republika Południowej Afryki Chemia

PhD jest skrótem doktora filozofii. Stopień ten jest dostarczany po program studiów podyplomowych na wysokim poziomie studenta naukowca który wykonał głęboki badań w danej dziedzinie lub tematu.Doktorat z chemii daje głębokie zrozumienie interdyscyplinarnych dziedzinach takich jak nanowytwarzania, bioorganicznej, syntezy chemicznej, chemii supramolekularnej i atmosferyczne środowiska i… Czytaj więcej

Doktorat z chemii daje głębokie zrozumienie interdyscyplinarnych dziedzinach takich jak nanowytwarzania, bioorganicznej, syntezy chemicznej, chemii supramolekularnej i atmosferyczne środowiska i badania ogniw paliwowych. Obszary te wschodzące są uziemione w tradycyjnych dyscyplin fizycznych, organicznych, nieorganicznych, chemii analitycznej i teoretyczne.

Państwo położone na południowym krańcu Afryki, Republika Południowej Afryki, ma bogatą kulturę, że nigdy nie mam dość podczas zwiedzania lub studiuje tutaj. Językami tutaj m.in. Afrykanerów i angielskim, a także holenderski. Życie w kampusie ogromnej południowoafrykańskiego University, Uniwersytet w Johannesburgu lub uniwersytetu drugiej będzie niewiarygodny. Będziesz miłował interakcji z Bantus tutaj i tropikalnego klimatu regionu.

Chemia Republika Południowej Afryki - Weź Chemia Republika Południowej Afryki. Wszystkie Chemia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

University of Johannesburg