Filter
Hiszpania Typ studiów: Wszystkie Tempo: Wszystkie

Chemia Hiszpania - programów Chemia Hiszpania Chemia

Wymagania dla programu studiów doktoranckich często wiąże student posiadający już uzyskać tytuł magistra. Dodatkowo, należy złożyć przygotowaniem rozprawy składający się głównie z oryginalnych badań naukowych. W niektórych krajach, ta praca może nawet trzeba bronić przed panelu.

Doktorat w dziedzinie chemii jest doktorat w dziedzinie badań podstawowych chemii. Poszczególne dyscypliny wynikające m.in., supermolekularny bioorganicznej syntezę, nanowytwarzania, nastrojowe i chemii środowiska, jak również pola ogniw paliwowych badawczych. Program oferowany jest w USA i Wielkiej Brytanii i na całym świecie często rynkowych i współpracy z innymi programami, w tym Biofizyki, Chemical Physics, klimatyczne, i Oceanic Nauki, Inżynierii Chemicznej i Biomolecular i fizyka.

Hiszpania, oficjalnie Królestwo Hiszpanii, jest suwerennym państwem i państwem członkowskim Unii Europejskiej. Znajduje się na Półwyspie Iberyjskim w południowo-zachodniej Europie. Hiszpańskie uniwersytety regulować dostęp do swoich stopni i ustalenie opłat akademickich. Mogą również oferować nieoficjalnych podyplomowe stopni. Stolica Madryt ma możliwie największą liczbę barów na mieszkańca dowolnego europejskiego miasta i bardzo aktywnego życia nocnego.

Chemia Hiszpania - Weź Chemia Hiszpania. Wszystkie Chemia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej
Inne możliwe programy w Europie

3 Wyniki z Chemia, Hiszpania

Universidad de La Laguna

Studia doktoranckie z chemii i inżynierii chemicznej mają na celu zaawansowane szkolenie z chemii i inżynierii chemicznej oraz zapewnienie przyszłym lekarzom umiejętności ... [+]

Program doktorancki w dziedzinie chemii i inżynierii chemicznej przedstawiony został w wyniku rygorystycznej adaptacji programu doktoratów chemicznych i inżynierii chemicznej, wzmianki o jakości MEC od 2004 r. (MCD 2004/00261), który uzyskał także wyróżnienie Toward Excellence. w roku 2011 (MEE2011-0426).

Kontekst społeczny, w którym program jest rozwijany, to społeczność o ograniczonej strukturze przemysłowej, która obejmuje 224 firmy w ramach koncepcji przemysłu chemicznego, 97 w prowincji Santa Cruz de Tenerife i 127 w Las Palmas de Gran Canaria, zgodnie z katalogiem firm.

Firmy te sięgają od produkcji farb i lakierów po produkty dietetyczne, będąc największą grupą zajmującą się "produkcją mydeł, detergentów i innych artykułów do czyszczenia i polerowania". Produkcja perfum i produktów kosmetycznych i higienicznych.... [-]

Hiszpania Santa Cruz de Tenerife
Język hiszpański,Język angielski
Universidad de La Laguna

Master in Molecular nanonauki i nanotechnologii jest okres studiów doktoranckich w nanonauki i nanotechnologii. W tym doktorantów uniwersytetów w Walencji, Alicante, Jaume I, La Laguna i Castilla La Mancha uczestniczyć.

Ten program doktorska ma wspomnieć Excellence (MEE2011-0370) przyznanej przez Sekretariat Generalny Uniwersytetów Ministerstwa Edukacji zgodnie z uchwałą z dnia 6 października 2011 r.

W ostatnich latach niektóre obszary naukowe w tym supramolekularnej chemii, biologii molekularnej, fizyki powierzchni i niskie temperatury osiągnęły niezwykły rozwój w naszym kraju. Utworzyli grupy badawcze osiągnęły doskonałą pozycję konkurencyjną na arenie międzynarodowej. Ponadto, w sposób naturalny, przedmiotem dochodzenia tych dyscyplin został zbiegające się ku temu, co nazywa nanonauki i nanotechnologii. Strategiczne znaczenie ID tych obszarów daje dobre uwagę na fakt, że zostały uznane za priorytetowe we wszystkich krajowych, europejskich i międzynarodowych programach wszystkich krajów rozwiniętych. Te fizyczne, chemiczne obszary, biolodzy, lekarze i inżynierowie zainteresowane w celu uzyskania, manipulować, organizowanie badań i skorzystać z właściwości nanometryczne obiektów. Utrzymanie dzisiaj iw przyszłości prawdziwie międzynarodowa pozycja konkurencyjna w niektórych obszarach Nanoscience jednak wymaga pewnego poziomu osiągalnego tylko konkurencji z naciskiem i tematycznej z właściwego szkolenia personelu badawczego, aby umożliwić im zdobycie wiedzy multidyscyplinarne, że obszary te one potrzebne.... [-]

Hiszpania Santa Cruz de Tenerife
Język hiszpański,Język angielski
Universidade da Coruña

Doktoranckie program w Chemii Środowiska i Podstawowych jest oficjalnym stopień uniwersytecki, którego nadrzędnym celem jest szkolenie lekarzy w dziedzinie chemii z kieru ... [+]

Wprowadzenie

program Doktor Chemii Środowiska i Podstawowych jest oficjalnym stopień naukowy którego Ogólnym celem jest przygotowanie lekarzy w dziedzinie chemii z kierunkiem zarówno w dziedzinie ochrony środowiska, a w kierunku syntezy i scharakteryzowanie nowych związków, które są w stanie rozwiązać problemów wymagających rozwiązania i przemysłu, administracji i społeczeństwa w ogóle, wspieranie badań, rozwoju i innowacji naukowych i technologicznych zarówno podstawowe i stosowane poziom.

Jest to międzyresortowy studia doktoranckie, w której lekarze zaangażowani w następujących obszarach wiedzy: chemia analityczna, chemia fizyczna, chemia nieorganiczna, chemia organiczna, inżynieria chemiczna i fizyki.... [-]