Filter
Ameryka Północna Typ studiów: Wszystkie Tempo: Wszystkie

Chemia Ameryka Północna - Chemia programów Chemia w Ameryka Północna

PhD jest stopień doktora, w szczególności o nazwie "doktor filozofii " stopień. Jest to mylące, ponieważ doktorów niekoniecznie filozofów (chyba że uzyskał dyplom z filozofii!). Powiedział, że odbiorcami doktoranckie są w stanie zaangażować się w eksperymentach myślowych, rozum o problemach i rozwiązywać problemy w wyrafinowanych sposobów.

Chemia jest często określany jako centralny nauki, ponieważ wydaje się ujednolicenie inne gałęzie przyrodoznawstwa razem, w tym biologii, geologii i fizyki. Wielu wierzy Początki chemii sięgają kilku tysięcy lat, do praktyki alchemii.

Obejmujące 23 kraje, Ameryka Północna to kontynent pełen możliwości edukacyjnych. Studenci mają możliwość nauki wielu języków i rozwijania zrozumienia bardzo różnych kultur.

Chemia Ameryka Północna - Weź Chemia Ameryka Północna. Wszystkie Chemia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej

4 Wyniki z Chemia, Ameryka Północna

Universidad de Sonora

Cel ogólny: Szkolenie personelu o najwyższym poziomie akademickim i zawodowym w inżynierii chemicznej i dziedzinach pokrewnych, zdolnych do prowadzenia badań w celu wygen ... [+]

.

Nazwa programu: doktorat z nauk technicznych: inżynieria chemiczna Klucz MZD: 501602 Normalny okres ukończenia studiów: 8 semestrów Kredyty: 200 Stopień naukowy: Doktor nauk ścisłych

Kampus, gdzie jest oferowany: Hermosillo

Opis programuCel ogólny

Szkolenie personelu o najwyższym poziomie akademickim i zawodowym w inżynierii chemicznej i dziedzinach pokrewnych, zdolnych do prowadzenia badań w celu wygenerowania nowej wiedzy lub rozwoju technologicznego, które przyczyniają się do rozwiązania problemów interesu narodowego.

Cele szczegółoweUstanowienie odpowiednich ram akademickich i infrastrukturalnych dla edukacji inżynierskiej.Generuj projekty badawcze dla rozwoju podstawowej wiedzy i jej zastosowań.Generuj projekty innowacyjnego zastosowania wiedzy i rozwoju technologicznego.Aktywnie uczestniczyć w upowszechnianiu wiedzy naukowej i technologicznej inżynierii chemicznej.Promuj połączenie z przemysłem regionalnym i krajowym.Promuj wysokiej jakości praktykę zawodową w dziedzinie inżynierii i dziedzin pokrewnych.Jakie będą Twoje kompetencje po zakończeniu programu?Absolwent profilu... [-]
Meksyk Hermosillo
Skontaktuj się ze szkołą
Język hiszpański
Czytaj więcej po polsku
Rochester Institute of Technology (RIT)

Przegląd

Poznaj przyszłość nanotechnologii, pracując nad rozwiązywaniem problemów technicznych mikro- i nanosystemów poprzez analizę, badania i integrację.

Wielodyscyplinarny stopień doktora w dziedzinie inżynierii mikrosystemów opiera się na podstawach tradycyjnej inżynierii i nauki w połączeniu z programem nauczania i działaniami badawczymi dotyczącymi wielu wyzwań technicznych mikro- i nanosystemów. Obejmują one manipulację funkcjonalnością elektryczną, fotoniczną, optyczną, mechaniczną, chemiczną i biologiczną w celu przetwarzania, wykrywania i łączenia ze światem w skali nanometrycznej. Ten doktor nauk nanotechnologicznych Program stanowi podstawę do eksploracji przyszłej technologii poprzez badania w zakresie nanoinżynierii, metod projektowania i technologii oraz ich integrację z systemami mikro- i nanoskalowymi.... [-]

Stany Zjednoczone Rochester
Sierpień 2020
University of Texas Arlington

Wydział oferuje stopień doktora filozofii (doktorat) w dziedzinie chemii, który ma na celu lepsze przygotowanie chemików na poziomie doktoranckim, aby mogli cieszyć się produktywnymi karierami w laboratoriach przemysłowych, fundacjach badawczych lub instytucjach akademickich. Oprócz tradycyjnego doktoratu program nauczania, program ten upoważnia studenta do zdobycia praktycznej wiedzy na temat rodzaju badań prowadzonych w przemyśle oraz ograniczeń (zarówno praktycznych, jak i filozoficznych), w których jest realizowany.

Aby to ułatwić, każdy uczeń musi spędzić jeden semestr na stażu w laboratorium przemysłowym lub rządowym. Staż ten jest przyznawany studentowi przez Wydział i dokłada się wszelkich starań, aby dopasować rodzaj pracy i firmę do zainteresowań ucznia. Jest to ważna część szkolenia dla studentów, która może również otworzyć drogę do przyszłego zatrudnienia. Jeśli student ma już doświadczenie w badaniach przemysłowych, ten wymóg stażu może zostać zniesiony, jeśli uczeń tego życzy.... [-]

Stany Zjednoczone Arlington
Skontaktuj się ze szkołą
The University of Southern Mississippi College of Arts and Sciences

Program doktorancki w dziedzinie chemii zapewnia rygorystyczne szkolenie w zakresie zrozumienia struktur molekularnych i mechanizmów cząsteczek chemicznych i biochemiczny ... [+]

Program dla absolwentów chemii i biochemii zapewnia rygorystyczne szkolenie w zakresie zrozumienia struktur molekularnych i mechanizmów cząsteczek chemicznych i biochemicznych. Zapewnia różnorodne możliwości prowadzenia najnowszych badań, od syntezy organicznej po elektrochemię i biologię RNA, by wymienić tylko kilka. Absolwenci podjęli pracę podoktorską w prestiżowych instytucjach oraz udane kariery zarówno w środowisku akademickim, jak i przemysłowym.

Badania