Biologia Afryka - Biologia programów Biologia w Afryka

PhD jest skrótem doktora filozofii. Stopień ten jest dostarczany po program studiów podyplomowych na wysokim poziomie studenta naukowca który wykonał głęboki badań w danej dziedzinie lub tematu. Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specj… Czytaj więcej

Biologia to nauka przyrodnicza zajmująca się badaniem wszystkich aspektów organizmów żywych, z cząsteczek, komórek i tkanek organizmów żywych. Ta dziedzina nauki ma wiele oddziałów specjalizacji w różnych dziedzinach, takich jak biochemia, ekologii i botaniki.

Nawet jeśli zdecydujesz mitologiczne, Afryka Wschodnia jest czarującą Tanzanii; Senegal, land of Teranga lub Republiki Południowej Afryki, z jego szerokich możliwości, aby zanurzyć się w badania i służyć, w Afryce, będą przytłaczające.

Biologia Afryka - Weź Biologia Afryka. Wszystkie Biologia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Wybierz kierunki studiów