Astronomia Santa Cruz - programów Astronomia Santa Cruz Astronomia, Santa Cruz

Zarabianie doktorat wymaga rozszerzonego badania i intensywnego wysiłku umysłowego. PhD jest akademickie badanie, na którym koncentrować się na czterech do sześciu lat po uzyskaniu swój tytuł magistra, a to prowadzi, jeśli się powiedzie, w stopniu doktora, najwyższy stopień naukowy.Stopnia w astronomii jest obiecujący jeśli szukają możliwości rozwoju zawodowego w dziedzinie fizyki… Czytaj więcej

Stopnia w astronomii jest obiecujący jeśli szukają możliwości rozwoju zawodowego w dziedzinie fizyki i dziedzin pokrewnych. To wymaga rachunku i matematyki, aby przejść wraz z nim i jest oferowana przez najlepszych uczelni świata.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu " Państwa ". Amerykańskie uczelnie są finansowane przez "naukę " opłata dla studenta, który jest często bardzo drogie, bardzo często sięga do dziesiątek tysięcy dolarów rocznie.

Góry Santa Cruz znajduje się w granicach, w Pacific Coast centralnej Kalifornii i USA. Ponieważ obszar jest obdarzona bogactwem zieleni, parków i zwierząt lokalizacja jest szczególnie idealne dla szkolnictwa wyższego w Environmental Science, botanika i charakter przedmiotów pokrewnych.

Astronomia Santa Cruz - Weź PhD Santa Cruz. Wszystkie programu PhD i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Przeczytaj więcej o studiowaniu w USA