Astronomia Los Angeles - programów Astronomia Los Angeles Astronomia, Los Angeles

Wymagania dla programu studiów doktoranckich często wiąże student posiadający już uzyskać tytuł magistra. Dodatkowo, należy złożyć przygotowaniem rozprawy składający się głównie z oryginalnych badań naukowych. W niektórych krajach, ta praca może nawet trzeba bronić przed panelu. Astronomia jest tematem szeroko zakrojonym, obejmującym szerokie badania galaktyk, planet i gwiaz… Czytaj więcej

Astronomia jest tematem szeroko zakrojonym, obejmującym szerokie badania galaktyk, planet i gwiazd. To pole badań może obejmować wiele eksperymentalnych możliwości, takich jak wykorzystanie lokalnych obserwatorium do rejestrowania danych lub podróżowania w pewnym miejscu do świadomego niebiańskiego wydarzenia.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu " Państwa ". Amerykańskie uczelnie są finansowane przez "naukę " opłata dla studenta, który jest często bardzo drogie, bardzo często sięga do dziesiątek tysięcy dolarów rocznie.

Poza tym, że do domu legendarnego Hollywood, Los Angeles jest drugim co do wielkości miasto w Stanach Zjednoczonych, a największe w stanie Kalifornia. To jest gospodarzem Igrzysk Olimpijskich dwa razy i jest podzielony na 80 dzielnic i osiedli. Miasto jest siedzibą trzech uczelni publicznych i wielu innych instytucji.

Astronomia Los Angeles - Weź PhD Los Angeles. Wszystkie programu PhD i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Przeczytaj więcej o studiowaniu w USA