Astronomia Maszt - programów Astronomia Maszt Astronomia, Maszt

PhD jest skrótem doktora filozofii. Stopień ten jest dostarczany po program studiów podyplomowych na wysokim poziomie studenta naukowca który wykonał głęboki badań w danej dziedzinie lub tematu. Astronomia jest ciekawą dziedziną, która koncentruje się na tajemnicach wszechświata. Niektóre klasy mogą skupiać się na badaniach i badaniach na jednym obiekcie, takim jak komety, gazowe… Czytaj więcej

Astronomia jest ciekawą dziedziną, która koncentruje się na tajemnicach wszechświata. Niektóre klasy mogą skupiać się na badaniach i badaniach na jednym obiekcie, takim jak komety, gazowe planety lub asteroidy. Uczenie się, jak ustalić odległość astronomiczną jest istotną częścią tej kariery.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu " Państwa ". Amerykańskie uczelnie są finansowane przez "naukę " opłata dla studenta, który jest często bardzo drogie, bardzo często sięga do dziesiątek tysięcy dolarów rocznie.

Flagstaff, Arizona, to miasto znane z wielu branż, głównie w dziedzinie ciężki i hodowlanych. Grand Canyon, który znajduje się zaledwie kilka kilometrów sprawia, że ​​wspólne turystycznym. To wysoko w rankingu szkół publicznych, które obejmują State University i Community College.

Astronomia Maszt - Weź PhD Maszt. Wszystkie programu PhD i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Przeczytaj więcej o studiowaniu w USA