Astronomia Ameryka Południowa - Astronomia programów Astronomia w Ameryka Południowa

Wymagania dla programu studiów doktoranckich często wiąże student posiadający już uzyskać tytuł magistra. Dodatkowo, należy złożyć przygotowaniem rozprawy składający się głównie z oryginalnych badań naukowych. W niektórych krajach, ta praca może nawet trzeba bronić przed panelu. Astronomia obejmuje zarówno teorię, jak i obserwację niebiańskich obiektów na niebie. Studia… Czytaj więcej

Astronomia obejmuje zarówno teorię, jak i obserwację niebiańskich obiektów na niebie. Studia mogą wymagać kursów fizyki, a niektóre programy mogą uczyć uczniów, jak używać teleskopów, wykresów gwiazd i specjalnego oprogramowania komputerowego. Student zainteresowany użyciem kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów może cieszyć się studiowaniem tego tematu.

Ameryka Południowa Graniczy od zachodu z Oceanem Spokojnym oraz na północ i wschód przez Ocean Atlantycki, Ameryki Północnej i Karaibów Morza leżą na północnym zachodzie. Obejmuje on dwanaście suwerennych państw: Argentyna, Boliwia, Brazylia, Chile, Kolumbia, Ekwador, Gujana, Paragwaj, Peru, Surinam, Urugwaj i Wenezuela - i dwóch nie-suwerenne obszary - Gujana Francuska, terytorium zamorskie Francji, Falklandy , terytorium zamorskie Wielkiej Brytanii. Oprócz tego, Trynidad i Tobago oraz theABC wyspy Niderlandów może być również traktowane jako część Ameryki Południowej.

Astronomia Ameryka Południowa - Weź Astronomia Ameryka Południowa. Wszystkie Astronomia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Universidad Nacional De San Juan (National University of San Juan)