Studia niestacjonarne Archeologia Europa - Archeologia programów Archeologia w Europa

PhD lub Doctor of Philosophy jest podyplomowych stopień naukowy wydawany przez uniwersytety. Kiedy ktoś osiąga doktorat on lub ona może być często określane jako lekarza. Archeologia jest nauką o kulturze i historii minionych cywilizacji poprzez struktury i artefaktów pozostawionych, takich jak pozostałości fizycznych, dzieła sztuki, narzędzi i przedmiotów religijnych. Szczególny ok… Czytaj więcej

Archeologia jest nauką o kulturze i historii minionych cywilizacji poprzez struktury i artefaktów pozostawionych, takich jak pozostałości fizycznych, dzieła sztuki, narzędzi i przedmiotów religijnych. Szczególny okres czasu, to region świata lub specyficzny rodzaj społeczeństwa często będzie student 's ostrości.

W sumie istnieje ponad 4000 instytucji szkolnictwa wyższego w Europie, oferujących szeroki wachlarz kursów na poziomie licencjata, magistra i doktora. Z coraz więcej z tych organizacji oferujących angielskiego jako języka nauczania przynajmniej część swoich studiów, uniwersytety w Europie są teraz lepszej jakości niż kiedykolwiek wcześniej. Uniwersytety w Europie oferuje przyjazną atmosferę dla zagranicznych studentów i dać kurs wiedzy, która spełnia ich zawód wymaga w dzisiejszym globalnym popytem.

Studia niestacjonarne Archeologia Europa - Weź Archeologia Europa. Wszystkie studia niestacjonarne Archeologia program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Polecane Najnowsze Tytuł
Selinus University of Science and Literature
Londyn, Wielka Brytania +1 Więcej

Praca dyplomowa dla tego programu badawczego musi badać społeczności ludzkie z przeszłości przy użyciu ich materialnych pozostałości i musi wdrażać rozwój archeologii jako dyscypliny naukowej. Metody i teorie archeologiczne należy wyjaśnić na podstawie studiów przypadku z kontynentów Afryki, Azji, Australii, Europy i obu Ameryk. -
Język angielski, Włoski
Online

Auream Phoenix University for Women
Londyn, Wielka Brytania

Doktorat z badań poprzez nauczanie na odległość jest przyznawany po pomyślnym ukończeniu teoretycznej specjalizacji badawczej. Badania te prezentowane są w formie pracy doktorskiej. Doktorat (doktor filozofii) jest jedynym stopniem doktorskim, który można uzyskać poprzez kształcenie na odległość.Głównym wymogiem uzyskania doktoratu online poprzez kształcenie na odległość jest przedstawienie i omówienie pracy magisterskiej co najmniej 100 stron do przeglądu i oceny przez komisję akademicką na Uniwersytecie Selinus. Teza do tego programu badawczego musi badać społeczności ludzkie z przeszłości z wykorzystaniem ich materialnych pozostałości i wdrażać rozwój archeologii jako dyscypliny naukowej. Metody i teorie archeologiczne należy wyjaśniać na podstawie studiów przypadków z kontynentów Afryki, Azji, Australii, Europy i obu Ameryk. Rozprawa powinna zawierać najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie oraz przedstawiać teorie i praktyki spotykane w rzeczywistości naukowej dotyczące najnowszych odkryć archeologicznych. -
Język angielski, Włoski
Online

SOAS University of London
Londyn, Wielka Brytania

Chociaż stopień naukowy powinien być bardzo satysfakcjonujący osobiście, jest to również poważne, a czasem intensywne przedsięwzięcie. W obecnym systemie doktorant w pełnym wymiarze czasu ma trzy lata na ukończenie pełnego szkicu swojej pracy magisterskiej, a następnie kolejny rok na napisanie (znany jako 3 1 stopień). Stopnie naukowe są zazwyczaj podejmowane przez osoby, które chcą zostać profesjonalistami w dziedzinie historii sztuki i / lub archeologii, zarówno jako naukowcy, którzy prowadzą badania i nauczają na uniwersytetach, jak i jako kuratorzy lub edukatorzy w muzeach, bibliotekach lub archiwach lub w dowolnej liczbie innych powiązanych dziedzin, takich jak publikacje akademickie, a nawet świat sztuki komercyjnej. Zasadniczo dobrym pomysłem jest posiadanie doświadczenia w pracy poza uniwersytetem przed złożeniem wniosku o przyjęcie na studia doktoranckie, na przykład w pewnej roli w muzeum lub galerii. -
Magisterskie Doktorat
Sie 2022

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
The University of Edinburgh - The School of History, Classics & Archaeology