Filter
Azji Typ studiów: Wszystkie Tempo: Zaoczne

Zaoczne Archeologia Azji - Archeologia programów Archeologia w Azji

PhD jest skrótem doktora filozofii. Stopień ten jest dostarczany po program studiów podyplomowych na wysokim poziomie studenta naukowca który wykonał głęboki badań w danej dziedzinie lub tematu.

Badanie artefaktów i budynków dawnych cywilizacji, aby zrozumieć ich kultury i historii jest znany jako archeologii. Zbadanych może zawierać relikwie religijne, resztki fizyczne, grafiki i narzędzi. Studenci zazwyczaj wybrać ostrość, takich jak okres czasu, obszaru geograficznego lub typu społeczeństwa.

Studenci, którzy ukończą część ich stopnia w Azji rosną w liczbach. Obecnie, w drugim i trzecim co do wielkości gospodarki są w Azji. Bez ograniczeń, uczniowie opisali swój czas w Azji jak najlepsze doświadczenia ich życia. Dziś, trzy z czterech krajów świata najbardziej zaludnionych są w Azji: Chiny, Indie i Indonezja.

Zaoczne Archeologia Azji - Weź Archeologia Azji. Wszystkie Zaoczne Archeologia program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej

1 Wyniki z Archeologia, Azji

SOAS University of London

Stopnie naukowe w historii sztuki i / lub archeologii

Początek programu: tylko spożycie wrześniowe

Tryb obecności: w pełnym wymiarze godzin lub w niepełnym wymiarze godzin

Dlaczego warto rozpocząć naukę?

Chociaż stopień naukowy powinien być bardzo satysfakcjonujący osobiście, jest to również poważne i czasami intensywne przedsięwzięcie. Zgodnie z obecnym systemem, doktorant na pełen etat ma trzy lata na ukończenie pełnego projektu swojej pracy dyplomowej, a następnie na kolejny rok na napisanie pracy (znanej jako 3 1 stopień). Zawsze są pojedyncze chwile, kiedy przeprowadzamy indywidualne badania, nawet jeśli wydział ma silną atmosferę kolegialną, tak jak nasza. Stopnie naukowe są zwykle podejmowane przez osoby, które chcą zostać specjalistami w dziedzinie historii sztuki i / lub archeologii, zarówno jako naukowcy, którzy prowadzą badania i uczą na uniwersytetach, jak i jako kuratorzy lub wychowawcy w muzeach, bibliotekach lub archiwach lub w dowolnej liczbie innych powiązanych obszarów, takich jak publikacje akademickie, a nawet komercyjny świat sztuki. Dobrym pomysłem jest posiadanie doświadczenia w pracy poza uniwersytetem przed złożeniem wniosku do programu doktoranckiego, na przykład w pewnej roli w muzeum lub galerii. Rozpoczynając naukę, nie chodzi tylko o kwalifikacje, ale także o rozwój jako osoby i profesjonalisty, aby móc wnieść wkład w krajowe i międzynarodowe dyskursy w historii sztuki i archeologii, a być może także daleko poza nią.... [-]