Doktorat Z Zarządzania Mediami

University of Tehran, Kish International Campus

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat Z Zarządzania Mediami

University of Tehran, Kish International Campus

Wprowadzenie

Doktorat z filozofii w zakresie zarządzania mediami zapewni ramy, ukierunkowanie i dyscyplinę niezbędne do przeprowadzenia spekulacyjnego badania w dziedzinie mediów i komunikacji. Ten program jest idealny dla każdego, kto jest podekscytowany możliwością pracy w szybko rozwijającym się sektorze mediów i rozrywki. Stopień zarządzania mediami daje solidne podstawy w najnowszych koncepcjach i praktykach zarządzania tradycyjnymi i nowymi platformami medialnymi. Nowe technologie medialne nieustannie prowadzą do szerokiego rozwoju produktu, a tym samym nowych ofert, nowych kanałów dystrybucji, bardziej skutecznych narzędzi do zarządzania marketingiem, większych możliwości komunikacji rynkowej i marketingowej, większego zaangażowania klientów w te działania oraz nowych zachowań kupujących i konsumujących klientów.

Poprzez badania, analizy krytyczne, studenci uczą się najlepszych praktyk odpowiedzialnego i innowacyjnego przywództwa we wszystkich obszarach zarządzania mediami: produkcji, ekonomii mediów i finansów, marketingu, dystrybucji i rozwoju nowych technologii.

Program nauczania doktora

Doktor zarządzania mediami wymaga ukończenia 36 punktów, zestawu podstawowych kursów (8 punktów), 12 punktów specjalistycznych kursów i pracy doktorskiej (16 punktów). Głównym akcentem programu jest pomyślne ukończenie oryginalnego i niezależnego projektu badawczego napisanego i obronionego jako rozprawa.

Kompleksowy egzamin

Kompleksowy egzamin powinien być podjęty co najwyżej pod koniec czwartego semestru i jest wymagany, zanim student zdoła obronić propozycję doktora. Studenci będą mieli dwie szanse na zdanie doktoranckiego egzaminu kompleksowego. Jeśli uczniowie otrzymają ocenę "niesatysfakcjonującą" podczas pierwszej Wszechstronnej próby egzaminu, uczeń może powtórzyć kwalifikację jeden raz. Druga awaria spowoduje przerwanie programu. Kompleksowy egzamin ma na celu zapewnienie, że uczeń zaczyna wcześnie zdobywać doświadczenie badawcze; zapewnia również, że student ma potencjał do prowadzenia badań na poziomie doktoranckim.

Propozycja doktora

Propozycja doktora musi zawierać konkretne cele, projekt badań i metody oraz proponowaną pracę i oś czasu. Ponadto wniosek musi również zawierać bibliografię oraz załączniki, wszelkie publikacje / materiały uzupełniające. Student musi bronić swojej propozycji pracy przed komisją egzaminem ustnym.

Praca dyplomowa

Student powinien wybrać doradcę dyplomowego (i jednego lub dwóch doradców, jeśli jest to wymagane) w ciągu pierwszego roku trwania studiów doktoranckich, zatwierdzonego przez komitet wydziału. W drugim roku komitet dyplomowy zaproponowany przez doradcę wraz z propozycją doktora powinien zostać przekazany do akceptacji. W skład komisji dyplomowej powinien wchodzić co najmniej pięciu członków wydziału. Dwóch członków komisji dyplomowej powinno pochodzić z innych uniwersytetów na poziomie profesora nadzwyczajnego. Nie później niż do końca piątego semestru student musi przedstawić i obronić pisemną propozycję doktora.

Postęp w badaniach

Student powinien spotykać się z komisją co najmniej raz w roku, aby dokonać przeglądu postępu badań. Na początku każdego roku kalendarzowego każdy student i doradca studenta są zobowiązani do przedłożenia oceny oceny postępów ucznia, przedstawiającej osiągnięcia i plany z ubiegłego roku na bieżący rok. Komisja tez recenzuje te streszczenia i przesyła studentowi list podsumowujący ich status w programie. Uczniowie, którzy nie osiągną zadowalających postępów, powinni poprawić wszelkie braki i przejść do następnego etapu w ciągu roku. Nieprzestrzeganie tego spowoduje zwolnienie z programu.

Rozprawa doktorska

W ciągu 4 lat od rozpoczęcia studiów doktoranckich student powinien zakończyć pracę dyplomową; student musi mieć wyniki badań zaakceptowane lub opublikowane w recenzowanych czasopismach. Po złożeniu pisemnej pracy i obrony oraz zatwierdzeniu przez komisję, student otrzymuje tytuł doktora. Obrona będzie polegała na: (1) przedstawieniu rozprawy przez studenta, (2) przesłuchaniu przez publiczność oraz (3) przesłuchaniu przez dyrekcję w drzwiach zamkniętych. Student zostanie poinformowany o wyniku egzaminu po zakończeniu wszystkich trzech części obrony rozprawy. Wszyscy członkowie komisji muszą podpisać końcowe sprawozdanie komisji doktorskiej i ostateczną wersję rozprawy.

Minimalna wartość GPA wynosząca 16 powyżej 20 musi zostać utrzymana do ukończenia.

Kursy niwelacyjne (nie dotyczy stopnia)

Doktor zarządzania mediami zakłada tytuł magistra w pokrewnych dziedzinach. Jednak studenci posiadający dowolny inny stopień magistra oprócz tego będą zobowiązani do ukończenia kursów wyrównawczych, które mają na celu przygotowanie do studiów doktoranckich. Te kursy niwelacyjne są ustalane przez komisję wydziałową i nie są zaliczane na poczet absolwentów do stopnia doktora w zakresie zarządzania mediami.

Kursy podstawowe: wymagane 4 kursy; 8 kredytów

Kursy specjalistyczne: wymagane 6 kursów; 12 kredytów

Kursy podstawowe

Teoria zarządzania i organizacji

Zawartość kursu:
Absorpcyjna Teoria Pojemności, Teoria Sieci Aktorów, Teoria Agencji, Teoria Ustanowienia Agendy, Teoria Przywiązania, Teoria Atrybucji, Teoria Balansu, Teoria Sterowania, Dyfuzja Teorii Innowacji, Teoria Teorii Możliwości, Efektywna Teoria Rynku, Teoria Etyczna, Teoria Pola, Teoria Gier, Teoria ustanawiania celów, teoria obrazu, teoria instytucjonalna, teoria wiedzy, teoria teorii mediów, teoria modeli mentalnych, teoria ekologii organizacyjnej, teoria sprawiedliwości organizacyjnej, planowana teoria zachowań, teoria perspektywiczna, teoria kontraktów psychologicznych, teoria zasobów, teoria ról, Teoria samostanowienia, teoria podejmowania sensów, teoria kapitału społecznego, teoria poznania społecznego, teoria porównań społecznych, teoria wymiany społecznej, teoria pomocy społecznej, teoria tożsamości społecznej, teoria sieci społecznych, teoria interesariuszy, strukturalna teoria awaryjna, teoria strukturalizacji, teoria kosztów transakcyjnych

Analiza teorii ekonomicznych

Zawartość kursu:

Wprowadzenie i podstawy, dążenie do przewagi konkurencyjnej, utrzymywanie przewagi nad konkurencją, analityczne narzędzia rozwiązywania problemów, szukanie poza firmą, ekonomia i zarządzanie, teoria ekonomii, natura i zakres ekonomii menedżerskiej, modelowanie ekonomiczne i techniki analizy, neoklasyczna teoria firmy , Natura i cele firmy, współczesne teorie firmy, filozofia i teoria ekonomii, niewidzialna ręka, elastyczność popytu i siła rynkowa, prognozowanie popytu, analiza produkcji i kosztów, analiza prowizoryczna, założenia i zastosowania, oszacowania funkcji produkcyjnych w przemyśle indyjskim , Nieograniczone maksima, optymalizacja pod ograniczeniami, optymalizacja pod kątem ryzyka i niepewności, optymalizacja z wieloma celami, optymalizacja w czasie, optymalizacja przy niewielkim lub zerowym poziomie informacji, produktywność i jej poprawa, efektywność ekonomiczna firmy, innowacje technologiczne i poprawa produktywności, wydajność organizacyjna i Produktywność Imp rovement, luki organizacyjne i upraszczanie wydajności, ceny w ramach doskonałej konkurencji i monopolu, rynki oligopolistyczne, technika ustalania cen, kontrola cen i monopolu, ceny publiczne przedsiębiorstw, budżetowanie budżetowe, analiza lokalizacji, firma i społeczeństwo, społeczna odpowiedzialność biznesu, odpowiedzialność publiczna firm publicznych

Ilościowe techniki zarządzania

Zawartość kursu:
Podejmowanie decyzji i techniki ilościowe, formułowanie i rozwiązanie graficzne, metoda Simplex, analiza dualności i wrażliwości, problemy z transportem i przeładunkiem, problem z przydziałem, programowanie bezpośrednie i programowanie celów, sekwencjonowanie, zarządzanie zapasami, teoria kolejkowania, teoria wymiany, PERT i CPM, decyzja Teoria, Łańcuchy Markowa, teoria gier, programowanie dynamiczne, symulacja, analiza inwestycji i analiza prowizoryczna, prognozy

Metody badawcze w zarządzaniu mediami

Zawartość kursu:
Pierwsze kroki, badania jakościowe, wywiady, grupy fokusowe, historia, historia ustna, etnografia i obserwacja uczestników, etnografia i obserwacja uczestników, analiza tekstowa, analiza semiotyczna, analiza retoryczna, krytyka ideologiczna, krytyka psychoanalityczna, analiza dyskursu, wywiady, analiza historyczna, Badania etno-metodologiczne, obserwacja uczestników, analiza treści, ankiety, eksperymenty, podkład na statystyki opisowe, dziewiętnaście typowych błędów myślenia, pisanie raportów z badań

Kursy specjalistyczne

Zarządzanie i innowacje w organizacjach medialnych

Zawartość kursu:
Innowacja i kreatywność w branży medialnej Co? Gdzie? Jak ?, Zrozumienie innowacji w nowych i młodszych firmach medialnych, zastosowanie teorii praw własności intelektualnej do analizy konkurencji innowacji na rynkach treści masowego przekazu Ogólne ramy, innowacje, badania, w kierunku metodologicznego fundamentu badań nad innowacjami medialnymi, obietnicami i wyzwaniami innowacji Analizy niemieckiego przemysłu muzycznego, strategii i innowacyjności, transformacje w dostosowywaniu przemysłu medialnego i brandingu jako strategiczne wybory dla firm medialnych, strategie wykorzystujące zalety nowych technologii targetowania Realizowanie przychodów reklamowych Potencjał odbiorców mediów, kultura organizacyjna mediów i innowacyjna wydajność , Innowacje za pośrednictwem zewnętrznych źródeł zaopatrzenia Przegląd głównych tendencji i schematów dostawcy usług telekomunikacyjnych Przemysł, zarządzanie innowacjami, dyfuzja innowacji w organizacjach medialnych Badania akcji kierowników średniego szczebla w duńskich środkach masowego przekazu, podejmowanie decyzji przez redaktorów gazet pod stawianie wartości i zmiany, pilotowanie społeczne jako metodologia testowania innowacji w mediach, zarządzanie innowacjami w audiencie Pomiar amerykańskich analiz przypadków skanowania książek i lokalnego miernika ludzi

Teorie komunikacji i perswazji

Zawartość kursu:
Podstawy teorii komunikacji, struktury organizacyjne teorii, Communicator, komunikat, medium, poza ludzką komunikacją, konteksty komunikacji, relacje, grupa, organizacja, konteksty zdrowotne, kultura, społeczeństwo, natura postaw, postawy: Definicja i struktura, siła naszych pasji: teoria i badania nad silnymi postawami, postawy: funkcje i konsekwencje, pomiar postaw, zmiana postaw i zachowań, przetwarzanie perswazji, "kto to mówi": czynniki komunikacyjne w perswazji, podstawy wiadomości , Odwołania emocjonalne do wiadomości: strach i wina, teoria kognitywnej dysonansów Część czwarta perswazyjne konteksty komunikacyjne, interpersonalna perswazja, reklama, marketing i perswazja, kampanie komunikacji zdrowotnej

Analizowanie wiadomości multimedialnych

Zawartość kursu:
Definiowanie analizy treści jako narzędzia do nauk społecznych, Projektowanie analizy zawartości, Pomiar, Próbkowanie, Niezawodność, Ważność, Analiza danych, Konceptualizacja Analizy treści, Fundament Konceptualny, Zastosowania i Wnioski, Komponenty Analizy Zawartości, Logika Projektowania Analizy Treści, Unitizing, Kodowanie nagrywania, języki danych, konstrukcje analityczne, ścieżki analityczne i techniki oceny, analityczne techniki reprezentacyjne, pomoce komputerowe, niezawodność, ważność

Teoria komunikacji i rozwój narodowy

Zawartość kursu:
Komunikacja i rozwój: parametry teorii i polityki, komunikacja i rozwój narodowy, polityka i planowanie komunikacji, kulturowy kompas i przekazywanie wartości, międzynarodowe badanie przyszłości nadawania, rola komunikacji masowej w rozwoju narodowym: aspekty Innowacje, ciągłość kulturowa i zmiany, zarządzanie komunikacją masową, edukacja w zakresie multimediów, komunikat o wsparciu rozwoju narodowego, krajowe doświadczenia w zakresie polityki komunikacyjnej, zintegrowana komunikacja dotycząca wsparcia rozwoju, polityka komunikacyjna w Brazylii, rozwój komunikacji w Indiach, rola nadawania w Iranie : Raport z badania krajowego, w kierunku krajowej polityki komunikacji dla Iranu, Ewolucja Devcom'a na rzecz rozwoju i sprawiedliwości społecznej, Dyskurs o rozwoju, Modernizacja, Media i komunikacja w zakresie modernizacji, Krytyczne perspektywy komunikacji, Krytyka Devcom w dominującym paradygmacie, Rozwój, Komunikacja i Spi rytualność w paradygmacie rozwoju, partycypacji i inicjacji, mediach i komunikacji na rzecz wzmocnienia pozycji, Devcom for Empowerment and Social Justice

Nowe technologie komunikacyjne

Zawartość kursu:
Podstawy, Elektroniczne środki masowego przekazu, Komputery Elektronika użytkowa, Technologie sieciowe, Transmisja informacji, Przechowywanie informacji, Technologie produkcyjne, Systemy rozrywki rozrywkowej, Ekstatyczne asocjacje wizualności, Tożsamość Facebooka i przedmiot fraktalny, Odwzorowywanie Narbs, Czy prawdziwa cyfrowa dziewczyna, proszę wstań ?, Inercja wzroku i telefon komórkowy, obrazy godności Reprezentacja upokorzenia, mobilność w mediach społecznościowych i granice praktyki medialnej, konflikty w widoczności lub roszczenie o krycie jako zasób etyczny, aparaty fotograficzne w gotowości, komunikacja obrazkowa w epoce Trzecia oralność

Seminarium z zarządzania organizacjami komunikacyjnymi

Zawartość kursu:
Seminarium opiera się na zbieraniu powiązanych informacji z ostatnio opublikowanych artykułów przeglądowych. Następujące książki mogą być konsultowane jako podstawowa wiedza.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja March 27, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Iran - Teheran
Data rozpoczęcia: Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Iran - Teheran
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą