Doktorat z równości i innowacji w edukacji
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Santiago de Compostela, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Głównym celem tego programu doktoranckiego są badania i innowacje w zakresie programów społeczno-edukacyjnych, działań, zasobów i polityk niezbędnych do osiągnięcia równości w edukacji.
obszary badawcze
- Procesy włączania i wyłączania społeczno-edukacyjnego
- Innowacje na rzecz równości edukacyjnej
Galeria
Idealni studenci
a) Studenci, którzy uzyskali i zdali następujące stopnie magisterskie prowadzone na Wydziałach Nauk o Wychowaniu i Wydziałach Kształcenia Nauczycieli pięciu uczestniczących uniwersytetów. Wśród nich niektóre stopnie magisterskie będą musiały zostać ukończone uzupełniającym szkoleniem z metodologii badań edukacyjnych.
- Magister innowacji, poradnictwa i oceny edukacji na Uniwersytecie w A Coruña (uzupełnianie szkoleń: Nie)
- Tytuł magistra w zakresie nauczania ESO, licencjat, szkolenie zawodowe i nauczanie języków uzyskane na Uniwersytecie w A Coruña (uzupełnienia szkoleniowe: tak)
- Tytuł magistra w dziedzinie badań i innowacji w kontekstach edukacyjnych uzyskany na Uniwersytecie w Kantabrii (uzupełnienia szkoleniowe: nie)
- Tytuł magistra w zakresie kształcenia nauczycieli szkół średnich uzyskany na Uniwersytecie w Kantabrii (uzupełnianie szkolenia: tak)
- Tytuł magistra w dziedzinie interwencji i badań społeczno-edukacyjnych uzyskany na Uniwersytecie w Oviedo (dodatki szkoleniowe: nie)
- Tytuł magistra dla nauczycieli obowiązkowych szkół średnich, matury, szkolenia zawodowego na Uniwersytecie w Oviedo (uzupełnienia szkoleniowe: tak)
- Tytuł magistra dla nauczycieli obowiązkowych szkół średnich, matury i szkolenia zawodowego na Uniwersytecie w Vigo (uzupełnianie szkoleń: tak)
- Tytuł magistra w dziedzinie edukacji, płci i równości uzyskany na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (dodatki szkoleniowe: nie)
- Tytuł magistra w zakresie procesów szkoleniowych uzyskany na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (uzupełnienia szkoleniowe: Nie)
- Tytuł magistra w dziedzinie badań w dziedzinie edukacji, różnorodności kulturowej i rozwoju społeczności uzyskany na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (dodatki szkoleniowe: nie)
- Tytuł magistra w zakresie zarządzania działalnością edukacyjną w przyrodzie uzyskany na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (dodatki szkoleniowe: nie)
- Tytuł magistra w zakresie nauczania obowiązkowego szkolnictwa średniego, matury, szkolenia zawodowego i nauczania języków uzyskany na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (uzupełnienia szkoleniowe: tak)
- Tytuł magistra w zakresie trudności w uczeniu się i procesów poznawczych uzyskany na Uniwersytecie w Vigo (uzupełnianie szkoleń: Nie)
- Tytuł magistra w zakresie badań psychospołeczno-edukacyjnych z młodzieżą na Uniwersytecie w Vigo (uzupełnianie szkolenia: nie)
- Tytuł magistra w zakresie specyficznych potrzeb wsparcia edukacyjnego uzyskany na Uniwersytecie w Vigo (uzupełnianie szkoleń: tak)
- Tytuł magistra w zakresie interdyscyplinarnej interwencji w różnorodności w kontekstach edukacyjnych uzyskany na Uniwersytecie w Vigo (uzupełnienie szkolenia: tak)
- Tytuł magistra dla nauczycieli obowiązkowych szkół średnich, matury, szkolenia zawodowego i nauczania języków na Uniwersytecie w Vigo (uzupełnienia szkoleniowe: tak)
b) Kandydaci, którzy posiadają oficjalny tytuł magistra, preferują inne stopnie magisterskie związane z naukami o edukacji (inne niż wymienione w punkcie 1) zamiast stopni magisterskich z innych dziedzin wiedzy.
c) Kandydaci, którzy mogą udowodnić, że zdali 60 podyplomowych punktów ECTS z oficjalnego planu studiów hiszpańskich uniwersytetów (preferowane są kandydaci, którzy pochodzą ze stopni licencjackich w dziedzinie nauk o edukacji, w stosunku do tych, którzy pochodzą z stopni z innych dziedzin edukacja).wiedza).
d) Kandydaci, którzy poświadczają biegłość badawczą programu doktoranckiego w dziedzinie nauk o wychowaniu regulowany przez RD 185/85 oraz ci, którzy poświadczają, że posiadają Dyplom Studiów Zaawansowanych regulowany przez RD 778/98.
e) Kandydaci posiadający zagraniczny stopień równoważny urzędowemu tytułowi magistra w dziedzinie nauk o wychowaniu, uprawniający w kraju pochodzenia do podjęcia studiów doktoranckich w fazie badawczej (zatwierdzonej lub niezatwierdzonej).
f) Kandydaci na inne stopnie magisterskie, które zostaną opracowane w przyszłości, powiązane z obszarem nauk o wychowaniu.
Przypadki b, c, d, e i f będą rozpatrywane indywidualnie przez Komisję Naukową Doktoratu.
Rekrutacja
Program
działania szkoleniowe
- Udział w konferencjach i konferencjach naukowych właściwych dla dziedziny nauk o wychowaniu E3071A01
- Dzień orientacyjny dla nowych doktorantów E3071A02
- Spotkania z badaczami z programu E3071A03
- Międzyuczelniane spotkanie naukowe młodych badaczy na temat równości i innowacji w edukacji E3071A04
- Seminaria monograficzne na temat równości w rozwoju systemów i działań społeczno-edukacyjnych E3071A05
- Podpory badawcze E3071A06
Uzupełnienia szkoleniowe
- Metodologie jakościowe w badaniach społeczno-edukacyjnych P3091102
- Badania w ewaluacjach programów i instytucji P3261101
Wynik programu
Głównym celem tego programu doktoranckiego są badania i innowacje w zakresie programów, działań, zasobów i polityk społeczno-edukacyjnych niezbędnych do osiągnięcia równości w edukacji. Cel ten jest określony w następujących celach bardziej szczegółowych:
- Szkolenie specjalistów specjalizujących się w badaniach zaangażowanych w innowacje i równość szans w edukacji. Specjaliści zdolni do prowadzenia badań w dziedzinie projektowania, generowania, wdrażania i oceny programów i zasobów edukacyjnych odpowiednich dla obecnych społeczeństw kosmopolitycznych, otwartych i wielokulturowych z punktu widzenia równości.
- Nabywanie kompetencji i umiejętności, które umożliwiają naukowcom w trakcie szkolenia transfer wiedzy, stawiając czoła wyzwaniom związanym z procesami badań, innowacji i zmian w sposób równy.
- Wkład i promowanie mobilności i umiędzynarodowienia naukowców uczestniczących w szkoleniu, gwarantujący proces szkoleniowy, który zakłada wyraźne zaangażowanie na rzecz jakości, równości i innowacji w badaniach edukacyjnych.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doktorat w nauce o kolorach
- Rochester, Stany Zjednoczone
Education (Research)
- Cardiff, Wielka Brytania
Doctor of Philosophy (PhD) w edukacji
- London, Wielka Brytania
- Bologna, Włochy