Doktorat z psychologii pracy i organizacji, prawno-sądowej oraz psychologii konsumenta i użytkownika
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Santiago de Compostela, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten program doktorancki ma na celu oferowanie szkoleń i pracy magisterskiej w dziedzinie psychologii pracy i organizacji, psychologii prawnej i sądowej oraz psychologii konsumenta i użytkownika. Badania naukowe i innowacje stanowią podstawę rozwoju tej początkującej dziedziny, zapewniając naukowcom specjalistyczne szkolenia ze wspaniałymi perspektywami zawodowymi.
Program doktorancki z psychologii pracy i organizacji, prawno-sądowej oraz psychologii konsumentów i użytkowników ma na celu oferowanie szkoleń i pracy magisterskiej w trzech obszarach:
- Psychologia pracy i organizacji , w kwestiach takich jak zatrudnienie, dobrostan jednostek i organizacji, zespoły robocze, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprawiedliwość, równość i niedyskryminacja, ocena zagrożeń psychospołecznych i zdrowia w pracy, przewidywanie wyników, techniki pomiaru oraz ogólnie w zastosowaniach psychologii pracy, zasobów ludzkich i higieny pracy.
- Psychologia prawna i sądowa , w kwestiach takich jak zarządzanie konfliktami i ich rozwiązywanie, w mediacji pod kierunkiem Therapeutical Justice; w psychologii prawnej rodziny i nieletnich; w wiktymologii, psychospołecznych badaniach zachowań związanych z przemocą, przemocy domowej i związanej z płcią; w interwencjach społecznych i środowiskowych, w zapobieganiu i interwencji w przypadku niedostosowania społecznego, w podejmowaniu decyzji prawnych, w psychologii zeznań, w psychologii kryminalnej i więziennej, w zaniedbaniu dzieci, znęcaniu się i maltretowaniu.
- W ostatnich latach psychologia konsumenta i użytkownika stała się dziedziną pracy o ogromnym potencjale dla profesjonalistów i badaczy w dziedzinie psychologii. Firmy i organizacje związane z reklamą lub marketingiem, badaniami rynku i opinii dostrzegają ogromną wartość, jaką psychologia ma w tej dziedzinie. Jakby tego było mało, ze służb socjalnych i instytucji publicznych coraz więcej psychologów zajmuje się bezpośrednio projektowaniem, opracowywaniem i oceną programów, a także zapewnianiem ich jakości oraz satysfakcji pacjentów i użytkowników. Badania naukowe i innowacje stanowią podstawę rozwoju tej początkującej dziedziny, zapewniając naukowcom specjalistyczne szkolenia ze wspaniałymi perspektywami zawodowymi.
obszary badawcze
- Psychologia pracy i organizacji, zasoby ludzkie i higiena pracy
- Psychologia prawna i sądowa
- Psychologia konsumenta i użytkownika
Galeria
Idealni studenci
Profil wejściowy bez uzupełnień szkoleniowych:
1) Absolwenci i posiadacze dyplomów z zakresu Psychologii i Stosunków Pracy oraz Zasobów Ludzkich i innych kwalifikacji, którzy będą kontynuować studia magisterskie w zakresie:
- Psychologia
- Dział Personalny
- Nauki o pracy
- Kryminologia
- Kierunek Pracy
2) Studenci posiadający stopień DEA lub równoważny uzyskany w ramach programów z zakresu psychologii, stosunków pracy i zasobów ludzkich, zwłaszcza ci, którzy uzyskali DEA w ramach programu doktoranckiego z psychologii społecznej i aplikowali do kontekstów organizacyjnych i polityczno-prawnych Uniwersytetu w Santiago de Compostela .
Rekrutacja
Program
działania szkoleniowe
- Zaawansowana obsługa podręcznika publikacji amerykańskich E3011A01
- Kurs dotyczący stylu pisania prac dyplomowych, artykułów i innych systemów rozpowszechniania wyników badań E3011A02
- Zaawansowane oprogramowanie statystyczne E3011A03
- Wyszukiwanie w bazach danych i innych systemach rejestracyjnych i informacji naukowej E3011A04
- Publiczne prezentacje mające na celu upowszechnianie wyników badań E3011A05
- Seminaria badawcze E3011A06
- Etyka i deontologia w badaniach naukowych nad zachowaniami i organizacjami E3011A07
- Pobyty badawcze w międzynarodowych ośrodkach badawczych E3011A08
- Krajowe i międzynarodowe kongresy, konferencje i konferencje E3011A09
- Opracowywanie indywidualnych planów kariery E3011A10
Uzupełnienia szkoleniowe
- Zarządzanie zapobieganiem ryzyku zawodowemu P3042103
- Audyt społeczno-pracowniczy P3042201
- Polityka społeczno-pracownicza P3042206
- Zachowanie organizacyjne P3291101
- Psychologia kryminalna i penitencjarna P3291102
- Metody metaanalizy i inne stosowane techniki badawcze P3291104
- Dobór i ocena zasobów ludzkich P3291203
- Psychologia prawna i sądowa nieletnich i rodzin P3291209
- Psychologia prawna i sądowa w obszarze karnym, cywilnym i społecznym P3291210
- Metody metaanalizy i inne stosowane techniki badawcze P3421104
- Zaawansowana metodologia badań społecznych P3421201
- Dobór i ocena zasobów ludzkich P3421203
W przypadku innych rodzajów profili różniących się od dotychczasowych, Komisja Naukowa będzie oceniać każdy przypadek indywidualnie. Rozważona zostanie możliwość wymagania dodatkowego szkolenia (maksymalnie do 15 punktów ECTS).
Wynik programu
Doktorat z pracy i organizacji, prawno-sądowej oraz psychologii konsumenckiej i użytkownika ma na celu oferowanie szkoleń i prac magisterskich w trzech obszarach:
a) Psychologia pracy i organizacji, na tematy takie jak zatrudnienie, dobrostan jednostki i organizacji, zespoły robocze, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprawiedliwość, równość i niedyskryminacja, ocena zagrożeń psychospołecznych i zdrowia zawodowego, przewidywanie wyników, techniki pomiaru oraz w ogólnie w zastosowaniach psychologii w pracy, zasobach ludzkich i higienie pracy;
b) Psychologia prawna i sądowa, obejmująca takie tematy, jak przemoc, zeznania, podejmowanie decyzji prawnych, psychologia prawna nieletnich i rodziny, ława przysięgłych, wiktymologia, sprawiedliwość terapeutyczna, mediacja w kontekście prawnym, psychologia kryminalna i penitencjarna oraz interakcja psychologii i psychologii prawo;
c) Psychologia Konsumenta i Użytkownika, w tematach takich jak modelowanie zachowań konsumentów, psychologia użytkownika, wizerunek marki, konstrukcja wskaźników efektywności, zarządzanie jakością oraz w tematach związanych z zachowaniami konsumentów i użytkowników.
O szkole
pytania
Podobne kursy
D.Clin w psychologii klinicznej
- Dublin, IIrlandia
Ph.D. in Counseling Psychology
- South Orange, Stany Zjednoczone
PhD (Psychology)
- Pretoria, Republika Południowej Afryki