Doktorat Z Nauczania Języka Angielskiego Jako Języka Obcego (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat Z Nauczania Języka Angielskiego Jako Języka Obcego (TEFL)

University of Tehran, Kish International Campus

Wprowadzenie:

Program doktorancki w TEFL przeznaczony jest dla tych studentów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę pedagogiczną w nauczaniu języka angielskiego, metodologii badań, komunikacji międzykulturowej i podstaw edukacyjnych. Program doktorancki oferuje rozwój zawodowy uczniom i przygotowuje ich do bycia naukowcem i liderem w nauczaniu języka angielskiego. Doktoranci zdobywają doświadczenie i wiedzę w takich dziedzinach jak; nabycie drugiego języka, czytanie i pisanie drugiego języka, socjalizacja języka, język i tożsamość, ocena drugiego języka, analiza dyskursu, krytyczne językoznawstwo stosowane i metody badawcze.

Program oferuje unikalną nadzorowaną praktykę pedagogiczną w intensywnym programie języka angielskiego. To doświadczenie pozwala absolwentom analizować język, spełniać potrzeby uczniów w zakresie nauki języka angielskiego i wchodzić na rynek jako profesjonalista.

Doktorat w TEFL

Program doktorancki wymaga ukończenia 36 punktów, zestawu podstawowych kursów (10 punktów), zajęć fakultatywnych (8 punktów) i pracy doktorskiej (18 punktów). Głównym akcentem programu jest pomyślne ukończenie oryginalnego i niezależnego projektu badawczego napisanego i obronionego jako rozprawa.

Kompleksowy egzamin

Kompleksowy egzamin powinien być podjęty co najwyżej pod koniec czwartego semestru i jest wymagany, zanim student zdoła obronić propozycję doktora. Studenci będą mieli dwie szanse na zdanie doktoranckiego egzaminu kompleksowego. Jeśli uczniowie otrzymają ocenę "niesatysfakcjonującą" podczas pierwszej kompleksowej próby egzaminu, uczeń może ponownie wziąć udział w kwalifikacjach. Druga awaria spowoduje przerwanie programu. Kompleksowy egzamin ma na celu zapewnienie, że student ma potencjał do prowadzenia badań na poziomie doktoranckim.

Propozycja doktora

Propozycja doktora musi zawierać konkretne cele, projekt badań i metody oraz proponowaną pracę i oś czasu. Ponadto wniosek musi również zawierać bibliografię oraz załączniki, wszelkie publikacje / materiały uzupełniające. Student musi bronić swojej propozycji pracy przed komisją egzaminem ustnym.

Praca dyplomowa

Student powinien wybrać doradcę dyplomowego (i jednego lub dwóch doradców, jeśli jest to wymagane) w ciągu pierwszego roku trwania studiów doktoranckich, zatwierdzonego przez komitet wydziału. W drugim roku komitet dyplomowy zaproponowany przez doradcę wraz z propozycją doktora powinien zostać przekazany do akceptacji. W skład komisji dyplomowej powinien wchodzić co najmniej pięciu członków wydziału. Dwóch członków komisji dyplomowej powinno pochodzić z innych uniwersytetów na poziomie profesora nadzwyczajnego. Nie później niż do końca piątego semestru student musi przedstawić i obronić pisemną propozycję doktora.

Postęp w badaniach

Student powinien spotykać się z komisją co najmniej raz w roku, aby dokonać przeglądu postępu badań. Na początku każdego roku kalendarzowego każdy student i doradca studenta są zobowiązani do przedłożenia oceny oceny postępów ucznia, przedstawiającej osiągnięcia i plany z ubiegłego roku na bieżący rok. Komisja tez recenzuje te streszczenia i przesyła studentowi list podsumowujący ich status w programie. Uczniowie, którzy nie osiągną zadowalających postępów, powinni poprawić wszelkie braki i przejść do następnego etapu w ciągu roku. Nieprzestrzeganie tego spowoduje zwolnienie z programu.

Rozprawa doktorska

W ciągu 4 lat od rozpoczęcia studiów doktoranckich student powinien zakończyć pracę dyplomową; student musi mieć wyniki badań zaakceptowane lub opublikowane w recenzowanych czasopismach. Po złożeniu pisemnej pracy i obrony oraz zatwierdzeniu przez komisję, student otrzymuje tytuł doktora. Obrona będzie polegała na: (1) przedstawieniu rozprawy przez studenta, (2) przesłuchaniu przez publiczność oraz (3) przesłuchaniu przez dyrekcję w drzwiach zamkniętych. Student zostanie poinformowany o wyniku egzaminu po zakończeniu wszystkich trzech części obrony rozprawy. Wszyscy członkowie komisji muszą podpisać końcowe sprawozdanie komisji doktorskiej i ostateczną wersję rozprawy.

Minimalna wartość GPA wynosząca 16 powyżej 20 musi zostać utrzymana do ukończenia.

Kursy niwelacyjne (nie dotyczy stopnia)

Doktor nauk o nauczaniu języka angielskiego przyjmuje tytuł magistra w pokrewnych dziedzinach. Jednak studenci posiadający dowolny inny stopień magistra oprócz tego będą zobowiązani do ukończenia kursów wyrównawczych, które mają na celu przygotowanie do studiów doktoranckich. Te kursy wyrównawcze są ustalane przez komisję wydziałową i nie są zaliczane na poczet absolwentów w kierunku doktora w nauczaniu języka angielskiego.

Kursy podstawowe: wymagane 5 kursów; 10 kredytów

Przedmioty obieralne: wymagane 4 kursy; 8 kredytów

Opis kursu

Badania w zakresie edukacji językowej

Zawartość kursu:
Natura badań, badania rozwojowe, protokoły werbalne, analiza interakcji, analiza ankiet, uczenie się języków i postawy dydaktyczne, techniki uczenia się słownictwa, zagadnienia związane ze zbieraniem danych, wspólne środki gromadzenia danych, kodowanie, zmienne w badaniach Ważność i niezawodność, projektowanie badań ilościowych , Badania jakościowe, Badania w klasie, Metody mieszane, Analiza danych ilościowych, Badania podsumowujące i raportujące. Technologie na całym kontynencie, współpraca w sieci w różnych językach, rzadziej nauczane języki, edukacja nauczycieli i strategie uczenia się

Ocena języka

Zawartość kursu:
Ocenianie nauczycieli zagranicznych i języków obcych, ważność testów językowych, zasady oceniania języka, proces oceny oceny, opracowywanie specyfikacji testowych do oceny języka, łączenie oceny z celami instruktażowymi, przegląd standardów językowych dla elementarnej, oceny i skutecznej oceny wzajemnej, Internet Na podstawie testów językowych, wspólnego europejskiego systemu opisu kształcenia, implikacji dla nauczania, strategii testowania, nauczycieli, którzy muszą wiedzieć o analizie testów, etyka w testowaniu i ocenie języka. Statystyki do analizy i doskonalenia testów, Statystyki do użytku testowego.

Badania SLA

Zawartość kursu:
Badanie pouczonego zdobywania drugiego języka, badanie mechanizmów poznawczych i przetwarzania w instrukcjach SLA, nauczanie płynności uczniów i niejawnych jawnych procesów językowych, psycholingwistyczne aspekty nabywania płci w nauczaniu GFL, czy istnieje związek ?, formalne nauczanie i nabycie morfologii werbalnej, badanie rola i efekty instrukcji skoncentrowanej na formie, Nauczanie zaznaczonych struktur językowych bardziej na temat nabywania względnych zdań przez arabskich uczących się języka angielskiego, Znaczenie mapowania znaczeń form w formie jawnej instrukcji skoncentrowanej, Złożoność struktury i skuteczność instrukcji gramatyki jawnej, Skup się na formy jako środek poprawy dokładności ustnej produkcji, Błąd w domyślnej hipotezie, Badanie roli i efektów interakcji i komunikacji Skoncentrowana instrukcja, Negatywne sprzężenie zwrotne i wychowanie uczniów w analitycznym nauczaniu języków obcych, Uwaga i rola interakcji w promowaniu sieci LAN uczenie się, czy dostarczają dowodów na zwracanie uwagi na formę ?, Ocena roli zadań komunikacyjnych w rozwoju umiejętności pisania ustnego w drugim języku, Nauka języka w nauczaniu opartym na treści, Efekty dyskursu nauczyciela na dyskurs ucznia w klasie drugiego języka, Porównanie efektów pouczonego i naturalistycznego kontekstu pozyskiwania L2, Porównawcze badanie efektów nauki za granicą i nauki języka obcego na temat rozwoju gramatycznego uczniów L2

Krytyka problemów w nauczaniu języków

Zawartość kursu:
Krytyka badań innych, ubieganie się o finansowanie badań i dotacje, korzystanie z badań w klasie językowej, wstępne decyzje, decydowanie o metodologii badawczej, wybór metody badawczej, badania jakościowe, badanie narracyjne, przegląd literatury i tworzenie własnych tematów ludzkich Recenzja, pobieranie próbek i co to jest, korzystanie z metod introspekcji, projektowanie i używanie informacji, paradygmaty badawcze w badaniach nad drugim językiem, badania nad metodami mieszanymi, wybór rodzaju badań, badania akcji, studia przypadków, analiza konwersacji, badania replikacyjne w badaniach ilościowych, analizy Twoje dane Statystycznie, Publikowanie Twoich badań, Oaza języka

Rozwój programu nauczania języka

Zawartość kursu:
Analiza środowiska, analiza potrzeb, zasady, treść i sekwencjonowanie celów, format i prezentacja, monitorowanie i ocena, ocena, podejścia do projektowania programów nauczania, negocjowane syllabusy, adaptacja i adaptacja istniejącej książki o kursie, wprowadzanie zmian, planowanie kursu usług, nauczanie i Opracowanie programu nauczania, opracowanie programu nauczania, zmiana potrzeb w zakresie języków obcych, analiza sytuacji, cele planowania i planowanie kursu i niektóre szczegóły, rola i projektowanie, podejścia do oceny

Psycholingwistyka

Zawartość kursu:
Neuronowe podstawy percepcji mowy Fonologiczne strumienie, nauka, dźwięki języka, mówione rozpoznawanie słów, modele obliczeniowe mówionego rozpoznawania słów, jak młode dzieci rozwijają umiejętności, związane z wydarzeniami potencjały i pola magnetyczne związane z wizualnym rozpoznawaniem słów u wykwalifikowanych dorosłych czytelników, połączenie, Modele obliczeniowe, badania nad pacjentem i obrazowaniem, język obrazowy, podejścia obliczeniowe do języka figuratywnego, rozwój języka figuratywnego, neurologia poznawcza języka figuratywnego, dyskurs i konwersacja, dekodowanie nauki ortograficznej i rozwój słowa wizualnego, jak mózg odczytuje słowa? , Pamięć semantyczna, modele obliczeniowe pamięci semantycznej, rozwój kategorii i koncepcji, przetwarzanie morfologiczne, opowieść o dwóch mechanizmach ?, rozumienie zdań, neurobiologia rozumienia zdań, modele obliczeniowe i korpusowe rozumienia wyrazów ludzkich, produkcja zdań, wydział psychologii, Komputerowy Mo deling Dyskursu i konwersacji, konwersacji i akwizycji dzieci, elektrofizjologii dyskursu i konwersacji, języka i myśli, obliczeniowych podejść do języka i myśli, języka i poznania w rozwoju, myśli językowej i mózgu?

Socjolingwistyka

Zawartość kursu:
Historia socjolingwistyki, socjolingwistyki i socjologii języka, zmiany i zmiany językowe, kodeksy i klasy społeczne, Hymes Dell i etnografia komunikacji, Gumperz i socjologię interakcyjną, socjolingwistyka i teoria społeczna, interakcja, socjolingwistyczne możliwości interakcji twarzą w twarz , Komunikacja medyczna z pacjentem, dyskurs i szkoły, dyskurs sądowy, analiza konwersacji, analiza narracyjna, gender i interakcja, społeczne stratyfikacje, konstruktualizm społeczny, symboliczny interakcjonizm Erving Goffman i socjolingwistyka, 9 etnometodologia i analiza kategoryzacji członków, siła dyskursu i dyskurs Władza, teoria i migracja globalizacji, wnioskowanie i intersubiektywność tłumaczy, zmiany i zmiany językowe, jednostki i wspólnoty, klasa społeczna, sieć społeczna, fonologia, struktura społeczna, język Zmiana językowa i kontakt językowy, socjolingwistyka i lingwistyka formalna, postawy Ideologia i Awarene ss, historyczne socjolingwistyka, metody pracy w terenie w zakresie zmienności językowych, interakcji i mediów, wielojęzyczność i kontakt, dwujęzyczność społeczna, mieszanie kodów, polityka i planowanie języka, zagrożenie językowe, globalne anglojęzyczne zastosowania, językoznawstwo sądowe, nauczanie języków i ocena języka, wytyczne dla Niedyskryminacyjne użycie języka, migracja językowa i prawa człowieka.

Analiza dyskursu

Zawartość kursu:
Początki i orientacja, dwie kluczowe studia, metoda i krytyka, podobieństwa i różnice, perswazja i autorytet, psychologia dyskursywna, krytyczne podejście do analizy dyskursu, spory metodologiczne, analiza konwersacji i władza, analiza dyskursu między zdarzeniami, centralne narzędzia i techniki, analiza dyskursu dane etnograficzne, analiza dyskursu danych archiwalnych, analiza dyskursu i praktyki cyfrowe, analiza dyskursu gier, cybernetyka dyskursu i entuzjastyczność jaźni, oznaczanie flickr jako praktyki społecznej, intertekstualność i interdyscyplinarność w przeglądach konsumentów online analiza interakcji mówionych i dyskurs cyfrowy , Współtworzenie tożsamości w wirtualnych światach dla dzieci, Pozycjonowanie i repozycjonowanie, Refleksja nad analizą dyskursu wspomaganego korpusami, Badanie praktyk w zakresie alfabetyzacji cyfrowej w kontekście, iPhone jako artefakt technologiczny, Przepływy językowe online i offline, Dyskursy kuracji w czasach cyfrowych, dyskursywna konstrukcja n edukacji w erze cyfrowej

Analiza statystyczna w edukacji językowej

Zawartość kursu:
Funkcje i argumenty, czynniki, statystyki opisowe, statystyki dwuwymiarowe, dyspersje, środki, współczynniki korelacji i regresji liniowej, analiza regresji wielokrotnej, analiza wariancji ANOVA, regresja logiczna binarna, hierarchiczna aglomeracyjna analiza skupień

Angielski do szczególnych celów

Zawartość kursu:
ESP i mówienie, ESP i słuchanie, ESP i czytanie, ESP i pisanie, słownictwo, język angielski dla celów akademickich, język angielski dla celów badawczych publikacji, język angielski dla celów akademickich, analiza potrzeb i opracowywanie programów nauczania w gatunkach i języku angielskim do celów specjalnych, ESP i oceny , Technologia, ESP i Corpus Studies, ESP i retoryka międzykulturowa, angielski dla nauki i technologii, angielski w miejscu pracy, angielski biznesowy, gdzie jesteśmy, angielski prawniczy, angielski w lotnictwie, angielski w celach medycznych, angielski dla pielęgniarstwa, praca magisterska i rozprawa doktorska

L1 Badania akwizycyjne

Zawartość kursu:

Zdobywanie języka, Pierwsze kroki W rozmowie z dziećmi, Percepcja, Wczesne słowa, Produkcja, Słowa i znaczenia, Konstrukcje i znaczenia, Pierwsze kombinacje pierwsze konstrukcje, Modulowanie znaczeń słów, Dodawanie złożoności w klauzulach, Bardziej złożone konstrukcje, Konstruowanie słów, Rozumienie i produkcja są różne , Używanie języka, Honowanie umiejętności konwersacyjnych, Robienie rzeczy z językiem, Dwa języki na raz, Niektóre odpowiedniki tłumaczeń lub dublety w języku francuskim, Zasady akwizycji dialektów, Proces w pozyskiwaniu, Specjalizacja językowa, Pozyskiwanie i zmiana, Język i poznanie, Lingwistyczny determinizm "Myślenie za mówieniem", Relacja między językiem a poznaniem w różnych teoriach przejmowania języka, wybrane aspekty poznania przestrzennego u dzieci, zdarzenia werbalizacji i ruchu, ogólne założenia, eksperymentalne badanie ekspresji zdarzeń ruchu w języku francuskim i niemieckim, metodologia, Konkretna hipoteza, wyniki: Voluntary Moti on, Results: Spowodowane ruchem, dyskusja

Pragmatyka międzyjęzykowa

Zawartość kursu:
Przegląd literatury, techniki gromadzenia danych w pragmatyzmie międzyjęzykowym, metodologia, rozwój pragmatycznej świadomości, strategie składania wniosków, wewnętrzna modyfikacja zapytań, zewnętrzna modyfikacja wniosków, dyskurs instytucjonalny i międzyjęzykowe badania pragmatyczne, dyskurs instytucjonalny i rola rówieśników, indywidualne różnice w Dyrektywy dla nauczycieli NS i NNS, zdobywanie pracy lub nie w rozmowach kwalifikacyjnych, odkrywanie pragmatyki międzyjęzykowej w klasie uniwersyteckiej, język angielski dla szczególnych celów i pragmatyka międzyjęzykowa, korzystanie z ruchów w sekwencji otwierającej w celu identyfikowania osób dzwoniących w ustawieniach instytucjonalnych, rozważania praktyczne

Edukacja nauczyciela języka

Zawartość kursu:
Baza wiedzy edukacji nauczycieli drugiego języka, konteksty edukacji nauczycieli w drugim języku, współpraca w nauczaniu nauczycieli języków obcych, edukacja nauczycieli w praktyce, język w edukacji nauczycieli języków Perspektywa dyskursu, pojęcia języka w edukacji nauczycieli języków, czy język jest czasownikiem? zmiana pojęciowa w językoznawstwie i języku, Komponent społeczny edukacji nauczyciela języków, Definiowanie tematu, Język zwrotny w edukacji nauczyciela języków, Trening w rozmowie instruktażowej, Zagadnienia dotyczące nauki języka u nauczyciela języka, Znajomość języków w przygotowaniu nauczycieli języka angielskiego dla konkretnych , Podejście do podnoszenia poziomu języka, Stażysta generuje świadomość językową, Czego możemy się spodziewać, Wykorzystanie transkrypcji lekcji do rozwijania języka wykładowców w klasie, W kierunku ram poprawy języka w krótkim okresie służby, Wpływ na nauczycieli zmienności językowej jako komponentu kursu , Integracja nauczycieli języków Wiedza w kursie językowym, konstruowanie teoretycznych pojęć pisania L2 poprzez konceptualizację metafor, nauczyciele języka angielskiego z wyprzedzeniem Wierzenia na temat posługiwania się językiem i zmienności, istotność znajomości nabywania języka obcego, znajomość języka i dobrego nauczyciela języka, pre Service ESL Teachers Wiedza o języku i jego przeniesieniu do planowania lekcji, co to jest fonetyka ma związek z nauczaniem języków? Realizacje, systemowa językoznawstwo funkcjonalne i klasa językowa, badanie efektywności rozwoju zawodowego w pragmatyce, dlaczego nauczyciele nie wykorzystują swojej pragmatycznej świadomości, stażyści dla nauczycieli Wyraźna znajomość podstaw gramatyki i podstawowych programów nauczania w Anglii, wiedza o języku i testowaniu, wiedza o doświadczeniu o praktyce językowej i klasie w nauczaniu gramatyki, analizy dyskursu i edukacji nauczycieli języków obcych
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja March 27, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Iran - Tehran, Tehran Province
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Iran - Tehran, Tehran Province
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą