Doktorat z administracji

Informacje ogólne

Opis programu

Studia doktoranckie koncentrują się na obszarze administracji, który dotyczy zarządzania organizacjami prowadzącymi działalność gospodarczą w środowisku krajowym i międzynarodowym. Obejmuje to kwestie lokalnej adaptacji i globalnej integracji, analizę rynków krajowych i międzynarodowych oraz dystrybucję działań marketingowych, produkcyjnych i innowacyjnych (badania i rozwój), strategie internacjonalizacji i transfer wiedzy między filiami, tryby wejścia i alokację zasoby.

138754_pexels-photo-3184338.jpeg

Linie badawcze

Kurs podzielony jest na dwa kierunki badań przedstawione poniżej.

Marketing

Obejmuje studia i badania mające na celu budowanie wiedzy związanej z wymiarem marketingu. Obejmuje badania związane z zachowaniami konsumentów, działaniami marketingowymi, neuronauką, brandingiem i zarządzaniem marketingiem w ważnych sektorach, takich jak agrobiznes, franczyzy i handel detaliczny na rynku krajowym i międzynarodowym.

Koordynacja: Profa. Dr Thelma Rocha Rodrigues

Innowacje i strategia zarządzania międzynarodowego

Obejmuje studia i badania, które rozumieją innowacje i strategie w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw, obejmujące planowanie i strukturę funkcji międzynarodowych, globalny łańcuch wartości, rolę i strategię spółek zależnych oraz proces internacjonalizacji w kilku sektorach, takich jak infrastruktura, bankowość , farmaceuta, edukacja. Obejmuje również szkolenia interdyscyplinarne i zintegrowane poprzez wiedzę o innowacjach w środowisku międzynarodowym, obejmujące badania nad strategicznym zarządzaniem innowacjami, innowacjami opartymi na współpracy, innowacjami w spółkach zależnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

Koordynacja: prof. Dr Ilan Avrichir

Czego się nauczysz

Kurs obejmuje 600 godzin pracy, na który składają się następujące przedmioty:

Kursy obowiązkowe

  • Wielowymiarowa analiza danych
  • Elementy filozofii nauki
  • Teoretyczne podstawy zarządzania międzynarodowego (dla linii badań strategii i innowacji w zarządzaniu międzynarodowym)
  • Jakościowe metody badawcze I.
  • Ilościowe metody badawcze I.
  • Zaawansowane jakościowe metody badawcze
  • Marketing Theory (dla linii badań International Management Marketing)

Wybory ogólne

  • Staż nauczycielski w administracji
  • Teoria praktyki szkolnictwa wyższego
  • Akademickie seminaria pisarskie
  • Szkolenie z epistemologii

Obieralne dla linii International Management Marketing

  • Metryki i skale w marketingu
  • Agrobiznes i marketing żywności
  • Międzynarodowy marketing menedżerski
  • Międzynarodowe zachowanie konsumentów
  • Marketing i rozpowszechnianie nowych produktów w środowisku globalnym
  • Zaawansowane tematy marketingowe

Wybory ogólne dotyczące strategii i innowacji w zarządzaniu międzynarodowym

  • Teoria organizacji w środowisku globalnym
  • Partnerstwa publiczno-prywatne w biznesie międzynarodowym
  • Międzynarodowa strategia i innowacje
  • Globalne zarządzanie innowacjami
  • Strategia międzynarodowa i rynki wschodzące
  • Umiędzynarodowienie firm z naciskiem na innowacje

Wymagane punkty z przedmiotów **: 32 (12 z zajęć obowiązkowych i 20 z wyboru) = Godziny zaliczenia 480

Kredyty w obowiązkowych działaniach uzupełniających: 4 (godziny kredytowe: 60

Punkty za nadzór nad pracą dyplomową: 20 = godziny kredytowe: 300

Razem: 56 (Godziny kredytowe: 840)

Okres: popołudnie i noc

** Niektóre przedmioty mogą być oferowane w języku angielskim

Proces selektywny

Zaproponowanych zostanie 12 (dwanaście) wolnych miejsc doktorskich, które mogą być obsadzone lub nie, zgodnie z poniższymi kryteriami selekcji i klasyfikacji:

  • Ocena dokumentacji badawczej i projektu wstępnego
  • Egzaminy z języka angielskiego
  • Egzamin ustny
  • Test ANPAD

Torebki

Znać rodzaje stypendiów przyjmowanych na kursie:

Agencje promocyjne

CAPES i FAPESP

PROSUP Integral

Zwolnienie z opłaty miesięcznej po okresie wdrożenia i otrzymania wsparcia.

Cena PROSUP

Pomoc na pokrycie czesnego (czesne).

FAPESP

Opłata nie jest zwalniana w zależności od akceptacji indywidualnego wniosku o stypendium, za zgodą doradcy.

Stypendium instytucjonalne

Oferowane przez ESPM

Stypendia oferowane przez samą uczelnię na współpracę z programem i dziekanem ds. Badań naukowych i studiów podyplomowych Stricto Sensu, czasami ustalane przez koordynatora. Obejmują całkowite lub częściowe zwolnienie z czesnego.

CAPES i stypendia instytucjonalne zostaną wprowadzone w marcu. W związku z tym student, któremu zostanie przyznane stypendium, musi być świadomy opłaty wpisowej i opłaty miesięcznej za miesiąc luty. Wznowienie stypendium będzie uzależnione od uzyskanych wyników i wymagań stawianych przez stypendystę w semestrze i na rocznej ocenie studenta.

Więcej informacji tutaj.

W sprawie dat rozpoczęcia i okresów rejestracji prosimy o kontakt.

Ostatnia aktualizacja Sie 2020

Informacje o uczelni

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, ... Czytaj więcej

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, formando profissionais preparados para o futuro. Pokaż mniej
San Paulo , San Paulo , San Paulo , Rio de Janeiro , Rio de Janeiro , Porto Alegre , Florianópolis + 6 Więcej Mniej