Doktorat w studiach transformacyjnych (program online)
California Institute of Integral Studies
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
San Francisco, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 - 6 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Nasze studia transformacyjne to CIIS ' najbardziej ugruntowany program online, który jest innowacyjny i transdyscyplinarny, skupiając się na kreatywnej stypendiach w celu osobistej i społecznej transformacji.
Celem internetowego programu doktoranckiego w dziedzinie badań transformacyjnych jest rozwijanie liderów myśli, którzy są zaangażowani w odkrywanie najnowocześniejszych zagadnień w innowacyjny sposób, łączący naukę, kreatywność i samodzielne dociekanie.
Program zachęca studentów do artykułowania tematów badawczych, które ich pasjonują i wspiera udział w dyskursie naukowym poprzez publikację. Postrzega badania naukowe jako okazję do osobistej i społecznej transformacji, ugruntowując procesy transformacyjne w akademickiej głębi, rygorze i wyobraźni.
Program koncentruje się na rozwoju następujących zdolności:
- Wniesienie oryginalnego transdyscyplinarnego wkładu badawczego w wybranym obszarze badawczym
- Angażowanie się w badanie jako proces twórczy i oparty na współpracy w kontekście społeczności uczniów
- Zastosowanie własnych badań do rzeczywistych problemów, artykułowanie i urzeczywistnianie własnych wartości oraz umiejętne wprowadzanie teorii w życie
- Angażujące badanie jako integralny, duchowy i transformujący proces osobistej i społecznej transformacji
O programie
Transdyscyplinarny
Studia mają charakter transdyscyplinarny. Jest on oparty na dociekaniach, a nie wyłącznie przez zakres jednej dyscypliny. Studenci zdobywają solidne podstawy w badaniach nad badaniami transformacyjnymi, w złożoności badań transdyscyplinarnych oraz w bazie wiedzy na ich temat.
Badania opierają się na wielu odpowiednich dyscyplinach, ponieważ uczniowie wybierają i skupiają się na temacie, który ich pasjonuje.
Metaparadygmatyczny
Program jest również metaparadygmatyczny: uczniowie są narażeni na wielość perspektyw i dyscyplin oraz uczą się, jak wydobyć podstawowe założenia i paradygmaty, które ich informują.
Uczniowie uczą się sposobów dociekania, które łączą i kontekstualizują w celu zintegrowania różnych, nawet rozbieżnych perspektyw w spójny sposób.
Zapytanie kierowane
Program podkreśla rolę znawcy w procesie poznawania. Psychologia wiedzy, która zajmuje się takimi zagadnieniami, jak percepcja, założenia, projekcja, kreatywność, nawyki umysłu, błąd i iluzja oraz wyobraźnia, jest uważana za centralną dla procesu dociekania, podobnie jak socjologia wiedzy, która kontekstualizuje dociekanie w jego środowiska społeczne, kulturowe i polityczne.
Każde badanie akademickie jest postrzegane jako okazja do eksploracji korzeni i matryc wiedzy w sobie i społeczeństwie.
Każde dochodzenie jest postrzegane jako okazja do dociekania samego siebie. Z kolei pytanie o Jaźń wspiera i informuje o coraz większej głębi akademickiej i wyrafinowaniu. Zachęca się uczniów do zrozumienia uprzedzeń, założeń, aspiracji i zaangażowania emocjonalnego, które wnoszą do procesu dociekania.
Dociekania akademickie są traktowane jako okazja do osobistej i społecznej przemiany, jako praktyka duchowa i jako okazja do kultywowania kreatywności.
Partycypacyjny
Program podkreśla współzależność między teorią a praktyką. Jako liderzy myśli i liderzy działań, uczniowie rozwijają umiejętności, które pozwalają im uczestniczyć w dyskursie naukowym, pisać do publikacji oraz, jeśli zechcą, prowadzić badania i interwencje ukierunkowane na działanie w odpowiednich kontekstach.
Absolwenci programu mają możliwość nauczania w dyscyplinie związanej z ich obszarem zainteresowań oraz prowadzenia badań zorientowanych na działanie i interwencji w systemy ludzkie na poziomie indywidualnym, grupowym i organizacyjnym.
Alternatywny wielopapierowy format rozprawy
Oprócz standardowego formatu prac doktorskich, Transformative Studies pozwala na zastosowanie alternatywnego formatu, który składa się z trzech recenzowanych artykułów jako głównej podstawy rozprawy.
Badania nad świadomością
Fokus Badań nad Świadomością pozwala uczniowi zbadać wiele aspektów ludzkiej świadomości, w tym jej ewolucję w czasie; jego wzrost i transformacja w każdym osobniku; i jej przejawy w sztuce i społeczeństwie.
Rekrutacja
Program
Doktorat Studiów Transformacyjnych składa się z minimum 36,4 jednostek semestralnych (dwa lata zajęć w pełnym wymiarze godzin i udział w czterech intensywnych zajęciach) oraz rozprawy doktorskiej. Program obejmuje 18 jednostek przedmiotów podstawowych i 12 jednostek przedmiotów do wyboru, które można realizować z przedmiotów do wyboru oferowanych na Uniwersytecie.
Przez dwa lata zajęć online wszyscy studenci spotykają się na wirtualnych intensywnych zajęciach dwa razy w roku, na początku semestrów jesiennych i wiosennych. Udział we wszystkich zajęciach intensywnych jest obowiązkowy.
Zajęcia kończą się dwoma kompleksowymi egzaminami w formie eseju. Jednym z nich jest przegląd literatury dotyczący tematu pracy dyplomowej studenta, drugi dotyczy wybranej metodologii badań na potrzeby pracy dyplomowej studenta.
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Executive Ed.D. in Education Leadership, Management and Policy
- South Orange, Stany Zjednoczone
Doktorat w strategicznym przywództwie
- Harrisonburg, Stany Zjednoczone
Doctor of Business Leadership
- Sydney, Australia