Doktorat w inżynierii - edukacja inżynieryjna i nacisk na praktykę transformacyjną

Informacje ogólne

Opis programu

Przegląd

W globalnie połączonym i szybko zmieniającym się świecie inżynierowie muszą pracować w ramach krajowych, domenowych i dyscyplinarnych granic, aby skutecznie radzić sobie ze złożonymi wyzwaniami społeczno-technicznymi. Aby w pełni przyjąć tę rosnącą odpowiedzialność zawodu inżyniera, musimy zmienić sposób, w jaki inżynierowie są kształceni na poziomie licencjackim, a także wyposażyć przyszłych inżynierów na poziomie magisterskim w umiejętności i orientacje, aby stać się kluczowymi i zmieniającymi liderami. Nacisk na obszar Inżynierii Edukacji i Praktyki Transformacji odnosi się do tych wyzwań związanych z nowatorskim, interdyscyplinarnym doktoratem program.

117983_FTSY.jpg

Ten obszar nacisku w naszym doktoracie w Inżynierii przygotowuje absolwentów do szerokich zastosowań praktycznych i akademickich na skrzyżowaniu systemów ludzkich i technicznych. Dzięki innowacyjnemu połączeniu metod badania społecznego, wiedzy o rozwoju człowieka i narzędzi do pozytywnych zmian osadzonych w kontekście głębokich kompetencji technicznych, absolwenci mogą zapewnić transformacyjne przywództwo w różnorodnych ustawieniach edukacyjnych, technicznych i organizacyjnych. Po ukończeniu studiów uczniowie będą mogli zastosować swoje wyjątkowe umiejętności w różnych kontekstach, w tym w formalnym i nieformalnym środowisku edukacyjnym, praktyce inżynierskiej, organizacjach edukacyjnych, przedsiębiorczości społecznej, odkrywaniu klientów, przywództwie i polityce.

Kształcenie inżynieryjne i praktyka transformacji opierają się na mocnych stronach dyscyplin w badaniach z zakresu edukacji inżynierskiej, szerokim zakresie interdyscyplinarnych studiów magisterskich na głównym uniwersytecie sztuk wyzwolonych oraz technicznym kontekście bycia osadzonym w innowacyjnej misji edukacyjnej i badawczej naszego Kolegium Inżynierii. To wyjątkowe ustawienie zapewnia uczniom dostęp do szerokiej gamy treści, różnorodności wiedzy specjalistycznej i różnorodnych ustawień aplikacji jako podstawy do kształtowania ich indywidualnych programów studiów i trajektorii badawczych.

Obszar nacisku obejmuje dwie szerokie Pathways które tworzą elastyczny i dostosowany do kontekstu rozwój indywidualnego planu studiów i badań.

  • Edukacja inżynierska koncentruje się na złożonych procesach, które stanowią podstawę uczenia się i socjalizacji zawodowej inżynierów w całym szarym spektrum. Obszary zainteresowania obejmują między innymi kwestie nauczania i uczenia się w środowisku uniwersyteckim, k-szarym i nieformalnym; rozwój kompetencji technicznych i szerokich atrybutów zawodowych, takich jak kreatywność, empatia i rozumowanie etyczne; innowacyjne wykorzystanie technologii w edukacji; oraz problemy niedostatecznej reprezentacji i integracji w inżynierii.
  • Praktyka transformacyjna skupia się na badaniu i zrozumieniu inżynierii wiedząc i robiąc we współczesnych ustawieniach praktyki inżynierskiej. Obszary badań obejmują między innymi prace inżynieryjne na przecięciu praktyk organizacyjnych, dziedzin dyscyplinarnych i najnowszych osiągnięć technologicznych; rozwój zawodowy w przestrzeniach interdyscyplinarnych i międzybranżowych; oraz współpraca, innowacja i integracja między domenami, które charakteryzują prace inżynieryjne w kontekście XXI wieku, wielkie wyzwania.

Dopuszczenie do podkreślenia

Studenci posiadający tytuł licencjata lub magistra inżyniera z akredytowanego programu ABET lub BS lub MS w dziedzinie pokrewnej z akredytowanej instytucji są proszeni o ubieganie się o przyjęcie.

Wstęp na studia podyplomowe

Studenci posiadający tytuł licencjata lub magistra inżyniera z akredytowanego programu ABET lub BS lub MS w dziedzinie pokrewnej z akredytowanej instytucji są zaproszeni do ubiegania się o przyjęcie na studia magisterskie lub doktoranckie. Studenci, którzy nie posiadają akredytowanego dyplomu inżyniera ABET, ale mają stopnie z matematyki lub fizyki / nauk biologicznych lub innych dyscyplin, mogą zostać poproszeni o podjęcie dodatkowych wybranych prac kursowych, aby odpowiednio przygotować ich do konkretnych studiów inżynierskich.

Poniżej wymieniono podstawowe wymagania dotyczące wynagrodzenia za przyjęcie na studia podyplomowe College of Engineering. Konkretne programy studiów i obszary nacisku mogą dodawać dodatkowe wymagania:

  • Ukończenie BS i MS (dla doktorantów) z minimalnym GPA 3,00 (z 4,00) z akredytowanego programu lub programu ABET w pokrewnej dziedzinie. Przeciętny licencjat GPA i absolwent GPA niedawno przyjętych studentów wynosi odpowiednio 3,4 i 3,6.
  • Złożenie aplikacji online UGA Graduate School i złożenie:
    • Oficjalne stypendia akademickie i magisterskie.
    • Oświadczenie o celu.
    • Trzy listy polecające.
    • CV lub CV.
    • Ogólne wyniki Graduate Record Examination (GRE). Średnie ilościowe wyniki GRE niedawno przyjętych uczniów mieszczą się w pobliżu 80. percentyla. Wnioskodawcy posiadający dyplom UGA mogą odstąpić od tego wymogu, jeżeli spełniają wymagania GPA i licencjackie.
    • TOEFL jest wymagany dla studentów zagranicznych, których język ojczysty jest inny niż angielski.
  • Dodatkowe wymagania mogą mieć zastosowanie w przypadku przyjęcia na MS i doktorat właściwych dla danej dyscypliny. Programy i obszary nacisku oferowane przez szkoły Kolegium.

117981_CMB.jpg

Wymagania

Kandydaci na doktorat Oczekuje się, że stopień naukowy, z naciskiem na edukację inżynierską i praktykę transformacyjną, pozwoli zdobyć umiejętności, wiedzę i kierunki, które umożliwią im twórczy i oryginalny wkład w ich dyscyplinę na poziomie krajowym lub międzynarodowym. Filozofia obszaru nacisku opiera się na różnorodności możliwych Pathways które opierają się na agencji i inicjatywie studentów w poszukiwaniu odpowiednich zajęć i interdyscyplinarnej wiedzy specjalistycznej wydziału w celu wspierania wybranej przez nich Pathways badawczej.

Wymagania dotyczące obszaru nacisku obejmują co najmniej 73 godziny kredytowe w programie studiów studenta wykraczające poza stopień BS w następujący sposób:

  • Kursy dla pól fokusowych (6 na obszar) * 18
  • Praca do wyboru na kurs * 18
  • Seminarium dla absolwentów 1
  • Badania doktoranckie (9000 lub 9010) 33
  • Rozprawa doktorska (9300) 3

* W wybranych kursach wymagany jest co najmniej 16 godzin kursów 8000 lub 9000 poziomów i dodatkowe 4 godziny kursów otwartych tylko dla absolwentów.

Dyplom magistra z akredytowanego uniwersytetu może być przyjęty na maksymalnie 30 godzin kredytowych, w którym to przypadku wymagane jest co najmniej 42 godziny zaliczenia zatwierdzonego kursu szkoleniowego, badań i pracy doktorskiej wykraczającej poza stopień MS:

  • Kursy pól ostrości (3 na obszar) * 9
  • Praca na kursie do wyboru * 6
  • Seminarium dla absolwentów 1
  • Badania doktoranckie (9000 lub 9010) 23
  • Rozprawa doktorska (9300) 3

* W wybranych kursach wymagane jest co najmniej 15 godzin kursów 8000 lub 9000 poziomów.

Ćwiczenia

Zalecana oferta kursów jest podzielona na trzy obszary tematyczne. Poszczególne programy studiów będą opracowywane wspólnie przez studenta i ich głównego profesora (patrz Lista kursów z przykładami kursów w każdym obszarze tematycznym).

Rdzeń Edukacji Inżynieryjnej

Podstawowe kursy kształcenia inżynierskiego pozwalają zrozumieć krajobraz tej globalnie powiązanej dyscypliny. Indywidualne oferty kursów koncentrują się na teoriach uczenia się i rozwoju człowieka w inżynierii; współczesne zagadnienia w formacji inżynierskiej; oraz metody badań i oceny w edukacji inżynierskiej i kontekstach praktycznych.

Metody badań społecznych i edukacyjnych

Kursy metod badawczych czerpią z szerokiej oferty kursów na University of Georgia, w tym College of Education. Zgodnie z projektem badawczym studenta kursy te mogą obejmować oferty w obszarach metod jakościowych, ilościowych lub mieszanych.

Aplikacja i kontekst

Wybór kursu w obszarze aplikacji i kontekstu opiera się na pełnym zakresie kursów magisterskich w dziedzinach technicznych i nietechnicznych, które zapewniają określoną treść, teorię lub metody wspierające i uziemiające wybraną trajektorię badawczą uczniów.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate the ... Czytaj więcej

Understanding that 21st century engineers require more than technical knowledge, we equip students with an understanding of the social and economic impact of their work, the ability to communicate their ideas to a wide variety of people, the ability to work effectively in teams, and the skills to provide leadership in solving society’s grand challenges. Pokaż mniej