Doktorat w edukacji inżynierskiej
Faculty of Natural Sciences and Mathematics - University of Maribor
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Maribor, Słowenia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2970 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Czesne na studia doktoranckie w roku akademickim 2019/20.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Struktura programu
W pierwszym semestrze pierwszego roku student przyjmuje trzy przedmioty obowiązkowe i dwa przedmioty pedagogiczne do wyboru, które stanowią podstawę studiów doktoranckich z zakresu inżynierii w edukacji. W drugim semestrze pierwszego roku student poszerza wiedzę o dwa przedmioty fakultatywne z zakresu techniki i jeden kurs fakultatywny z zakresu dydaktyki pedagogicznej. W tym samym czasie rozpoczyna on / ona indywidualną pracę badawczą na temat istotnych zagadnień z zakresu edukacji inżynierskiej. W dwóch semestrach student kończy 1800 godzin zorganizowanych i indywidualnych form nauki i pracy badawczej oraz zbiera 60 punktów ECTS.
W semestrze zimowym drugiego roku studenci biorą fakultatywne przedmioty do wyboru z podyplomowych programów studiów krajowych lub zagranicznych wydziałów lub uniwersytetów (jeden kurs z kierunku technicznego i jeden z pedagogiki). Student może również wybrać przedmioty z przedmiotów do wyboru z proponowanego programu studiów, jeśli nie wybrał ich wcześniej. W semestrze zimowym drugiego roku student wykonuje również indywidualne prace badawcze, które kontynuuje w drugim semestrze drugiego roku. W dwóch semestrach drugiego roku student kończy 1800 godzin zorganizowanych i indywidualnych form studiów i prac badawczych oraz zbiera 60 punktów ECTS.
Warunki rekrutacji
Kandydaci, którzy ukończyli studia w jednym z następujących programów studiów, mogą zapisać się na podyplomowe studia doktoranckie w zakresie inżynierii:
- Magister;
- Program studiów uniwersyteckich ukończony nie później niż 11/06/2004;
- Profesjonalny program studiów wyższych ukończony nie później niż 11/06/2004 oraz program studiów w celu uzyskania specjalizacji, w ramach którego kandydatom indywidualnie przypisuje się dodatkowe studia w wysokości 45 ECTS przed zapisaniem się na dany program studiów na wniosek Wydziału Inżynierii; są to egzaminy z wąskich dziedzin analizy matematycznej, algebry, matematyki dyskretnej, geometrii, topologii, prawdopodobieństwa i statystyki.
- Program studiów dla zawodów objętych dyrektywami UE lub inny jednolity program studiów magisterskich, nagrodzony 300 punktami ECTS.
Galeria
Rekrutacja
Program
W pierwszym semestrze I roku student podejmuje trzy przedmioty obowiązkowe oraz dwa przedmioty do wyboru pedagogiczne, które stanowią podstawę studiów doktoranckich na kierunku inżynieria w pedagogice. W drugim semestrze I roku student uzupełnia wiedzę o dwa przedmioty fakultatywne z zakresu technicznego i jeden przedmiot fakultatywny z zakresu pedagogiczno-dydaktycznego. Jednocześnie rozpoczyna samodzielną pracę badawczą nad istotnymi zagadnieniami z zakresu kształcenia inżynierskiego. W ciągu dwóch semestrów student realizuje 1800 godzin zorganizowanych i indywidualnych form studiów i pracy naukowej oraz zbiera 60 punktów ECTS.
W semestrze zimowym II roku studenci odbywają fakultatywne przedmioty fakultatywne z programów studiów podyplomowych krajowych lub zagranicznych wydziałów lub uczelni (jeden kurs na kierunku technicznym i jeden na kierunku pedagogika). Student może również dokonać wyboru przedmiotów spośród przedmiotów fakultatywnych proponowanego programu studiów, jeśli wcześniej ich nie wybrał. W semestrze zimowym II roku student wykonuje również indywidualną pracę naukową, którą kontynuuje w II semestrze II roku. W dwóch semestrach II roku student realizuje 1800 godzin zorganizowanych i indywidualnych form studiów i pracy naukowej oraz zbiera 60 punktów ECTS.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doktorat z Dydaktyki Edukacji Artystycznej
- Prague, Czechy