Doktorat w dziedzinie inżynierii morskiej, marynarki i marynarki wojennej Radioelektronika

Universidad de La Laguna

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat w dziedzinie inżynierii morskiej, marynarki i marynarki wojennej Radioelektronika

Universidad de La Laguna

Prezentowany program studiów doktoranckich ma na celu szkolenie, w kontekście inżynierii radioelektronicznej Nautical, Marine i Naval, wysoko wykwalifikowanych naukowców przeszkolonych w zakresie innowacji i zaawansowania wiedzy w tej dziedzinie, które można w pełni zintegrować z Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego (EHEA) i Europejska Przestrzeń Badawcza (ERA).

Uzasadnienie tytuł

Prezentowany program studiów doktoranckich ma na celu szkolenie, w kontekście inżynierii radioelektronicznej Nautical, Marine i Naval, wysoko wykwalifikowanych naukowców przeszkolonych w zakresie innowacji i zaawansowania wiedzy w tej dziedzinie, które można w pełni zintegrować z Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego (EHEA) i Europejska Przestrzeń Badawcza (ERA).

Uzasadnienie

Szkolenie zawodowych naukowców. Lekarze z programu Radioelektroniki marynarki, marynarki wojennej i marynarki wojennej mogą zostać włączeni w sektory społeczno-zawodowe charakterystyczne dla tej konkretnej dziedziny wiedzy, a także w ramach szkolnictwa wyższego oraz w innych publicznych i prywatnych ośrodkach badawczych, w których mogą wykonywać swoje funkcje na najwyższym poziomie.

kompetencje

PODSTAWOWE I OGÓLNE KOMPETENCJE

  • CB11 - systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania lub tworzyć, wdrażać i przyjąć znaczną proces badań i tworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Zdolność do komunikowania się ze środowiskiem akademickim i naukowym oraz ze społeczeństwem w ogóle o ich obszarach wiedzy w zakresie modów i języków powszechnie stosowanych w ich międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Możliwość promowania ciągu kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

MOŻLIWOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy odpowiedzieć w celu rozwiązania złożonego problemu.
  • CA03 - Aby zaprojektować, tworzyć, rozwijać i wprowadzać nowe i innowacyjne projekty w zakresie swojej specjalizacji.
  • CA04 - Praca w sprzęt i autonomicznie lub w międzynarodowym multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - integrować wiedzę, uchwyt złożoność i formułować sądy o ograniczonej informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

działania szkoleniowe

  • Transversal Training Course
    • Trening transwersalny oferowany przez University of Cantabria.
    • Transversal Training oferowany przez University of Oviedo.
    • Transversal Training oferowany przez Universidad de La Laguna .
    • Transversal Training oferowany przez Uniwersytet Kraju Basków.
    • Transversal Training oferowany przez Politechnikę Katalonii.
  • Udział w kongresach, spotkaniach, seminariach i warsztatach (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU i UPC)
  • Badania pozostają w innych ośrodkach krajowych i zagranicznych (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU i UPC).

obszary badawcze

  • Linia 1: Transport morski
  • Linia 2: Bezpieczeństwo na morzu
  • Linia 3: Transport i nawigacja
  • Linia 4: Napęd morski
  • Linia 5: Radiokomunikacja morska

kryteria przyjęć

Przez Akcję rozumie się działanie umożliwiające uniwersytetowi uzyskanie dostępu do wyżej wymienionych studiów wyższych w wyżej wymienionej instytucji, reprezentowanej przez skuteczną akceptację studenta do programu, o który prosiła dana uczelnia.

Wybór studentów, którzy spełniają wymagania dostępu, zostanie dokonany przez Międzyuniwersytecki Komitet Naukowy doktoranckiej, złożony zgodnie z rozdziałem 5.2.1 niniejszego raportu, który uwzględni kryteria ustalone w tym sprawozdaniu z weryfikacji, zgodnie z art. 7 dokumentu RD 99/2011.

W szczególności Komisja oceni każdy wniosek zgodnie z następującymi kryteriami, a każdy z nich zostanie wyceniony w odpowiedniej proporcji.

  • Akta akademickie. Będzie on wyceniony do 3,5 punktu w pliku z poprzedniego oficjalnego dyplomu uniwersyteckiego lub równorzędnego oraz do 3 punktów w akademickim rejestrze oficjalnego stopnia magistra, z którym jest dostępny.
  • Uzyskanie stypendiów, nagród i innych zasług. Do 0,5 punktu.
  • Akredytowany poziom innych języków lub poziom języka hiszpańskiego, akredytowany, w przypadku studenta zagranicznego. 1 punkt za poziom B2.
  • Wstępna propozycja zainteresowania. Ocena wniosku może osiągnąć maksymalnie 2 punkty. We wniosku wnioskodawca musi wyjaśnić, na jakich podstawach leży jego zainteresowanie programem, aby Komitet Akademicki ocenił cechy i odpowiedniość kandydata. Komitet Akademicki przeprowadzi, gdy uzna to za stosowne, wywiad z wnioskodawcą na temat wystawy i debaty nad tą propozycją interesów.

Aby zostać przyjętym do programu, konieczne będzie uzyskanie oceny nie mniejszej niż 6 punktów. W przypadku, gdy liczba wniosków, które osiągną minimum, jest większa niż liczba oferowanych miejsc, przyjęte kwoty będą tymi, które uzyskają najwyższy wynik.

Rozstrzygnięcie procedury rekrutacyjnej zostanie przeprowadzone zgodnie z tym, co wynika z zastosowania zasad i kryteriów oceny określonych w niniejszym raporcie. Zostanie przeprowadzona zgodnie z procedurą według kryteriów merytorycznych, równości i zdolności. W każdym przypadku przyjmowanie i selekcja będą ograniczone do numerów startowych określonych dla Programu Doktoranckiego.

Obecnie istnieją stosunki z uniwersytetami: Technika Lizbońska (Portugalia) i Marítima de Constanza (Rumunia), których celem jest doprowadzenie do podpisania umów, które umożliwiają wymianę i rekrutację studentów do realizacji prac doktorskich.

Na koniec, w odniesieniu do systemu oddelegowania, będą przestrzegane następujące zasady:

  1. Wstęp do programu doktoranckiego w Nautical Engineering, Navy and Naval Radioelectronics będzie korzystnie odbywać się w pełnym wymiarze czasu, ale z zastrzeżeniem 20% miejsc dla studentów zaocznych.
  2. Student może złożyć uzasadnioną prośbę o przyjęcie do pracy w niepełnym wymiarze godzin, która może zostać przyznana przez Komitet Akademicki po przeanalizowaniu okoliczności i uzasadnień.
  3. Kryteria przyjęć są takie same dla oddania w niepełnym wymiarze, jak w przypadku pracy w pełnym wymiarze godzin.

W odniesieniu do zasady równych szans i niedyskryminacji osób niepełnosprawnych Uniwersytet w Kantabrii od 2005 r. Zawiera porozumienia z IMSERSO i Fundacją ONCE dotyczące rozwoju projektów mających na celu wyeliminowanie barier architektonicznych we wszystkich obszarach. Budynki uniwersyteckie. Dzięki tym umowom większość budynków jest w pełni dostępna w tym czasie. UC opracowuje również wspólny projekt z Fundacją ONCE, dotyczący komputerowej dostępności osób niepełnosprawnych.

Informacje na temat programów równości różnych uniwersytetów uczestniczących w programie można znaleźć w:

  • University of Cantabria
  • Univerdiad z La Laguna
  • University of Oviedo
  • Uniwersytet Kraju Basków
  • Universitat Politècnica de Catalunya

Ponadto od 2005 r. Podpisano z rządem Kantabrii porozumienie za pośrednictwem Generalnej Dyrekcji Spraw Społecznych w celu opieki nad osobami niepełnosprawnymi, które zapewnia wszystkim potrzebnym osobistym i akademickim uwagi uczniom, z którymi jest ona wymagana. oni proszą Biuro Informacji, Poradnictwa i Wsparcia Studenckiego (SOUCAN), pod Biuro Wice Kanclerza ds. Studentów, Zatrudnienia i Przedsiębiorczości, jest odpowiedzialne za Program Normalizacji, którego celem jest wspieranie procesu uczestnictwa badaczy w szkoleniach z niepełnosprawnością w Uniwersytet, starając się zagwarantować równe szanse i prawo do edukacji. Jego celem jest z jednej strony poznanie i rozwiązanie zindywidualizowanych trudności w dostępie do uniwersyteckiego programu nauczania (konsekwencja braku dostosowanych przestrzeni, pomocy technicznych lub alternatywnych systemów komunikacji), az drugiej strony poinformowanie / uwrażliwienie społeczności uniwersyteckiej na potrzeby i znaczenie reagowania na potrzeby edukacyjne, które stanowią niektórzy badacze w szkoleniu. Oferuje również wsparcie i porady dla naukowców w zakresie szkoleń z niepełnosprawnościami w dowolnej dziedzinie życia uniwersyteckiego.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja June 19, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą