Doktorat w dziedzinie inżynierii morskiej, marynarki i marynarki wojennej Radioelektronika

Informacje ogólne

Opis programu

Prezentowany program studiów doktoranckich ma na celu szkolenie, w kontekście inżynierii radioelektronicznej Nautical, Marine i Naval, wysoko wykwalifikowanych naukowców przeszkolonych w zakresie innowacji i zaawansowania wiedzy w tej dziedzinie, które można w pełni zintegrować z Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego (EHEA) i Europejska Przestrzeń Badawcza (ERA).

Uzasadnienie tytuł

Prezentowany program studiów doktoranckich ma na celu szkolenie, w kontekście inżynierii radioelektronicznej Nautical, Marine i Naval, wysoko wykwalifikowanych naukowców przeszkolonych w zakresie innowacji i zaawansowania wiedzy w tej dziedzinie, które można w pełni zintegrować z Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego (EHEA) i Europejska Przestrzeń Badawcza (ERA).

Uzasadnienie

Szkolenie zawodowych naukowców. Lekarze z programu Radioelektroniki marynarki, marynarki wojennej i marynarki wojennej mogą zostać włączeni w sektory społeczno-zawodowe charakterystyczne dla tej konkretnej dziedziny wiedzy, a także w ramach szkolnictwa wyższego oraz w innych publicznych i prywatnych ośrodkach badawczych, w których mogą wykonywać swoje funkcje na najwyższym poziomie.

kompetencje

PODSTAWOWE I OGÓLNE KOMPETENCJE

  • CB11 - systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania lub tworzyć, wdrażać i przyjąć znaczną proces badań i tworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Zdolność do komunikowania się ze środowiskiem akademickim i naukowym oraz ze społeczeństwem w ogóle o ich obszarach wiedzy w zakresie modów i języków powszechnie stosowanych w ich międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Możliwość promowania ciągu kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

MOŻLIWOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy odpowiedzieć w celu rozwiązania złożonego problemu.
  • CA03 - Aby zaprojektować, tworzyć, rozwijać i wprowadzać nowe i innowacyjne projekty w zakresie swojej specjalizacji.
  • CA04 - Praca w sprzęt i autonomicznie lub w międzynarodowym multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - integrować wiedzę, uchwyt złożoność i formułować sądy o ograniczonej informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

działania szkoleniowe

  • Transversal Training Course
    • Trening transwersalny oferowany przez University of Cantabria.
    • Transversal Training oferowany przez University of Oviedo.
    • Transversal Training oferowany przez Universidad de La Laguna .
    • Transversal Training oferowany przez Uniwersytet Kraju Basków.
    • Transversal Training oferowany przez Politechnikę Katalonii.
  • Udział w kongresach, spotkaniach, seminariach i warsztatach (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU i UPC)
  • Badania pozostają w innych ośrodkach krajowych i zagranicznych (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU i UPC).

obszary badawcze

  • Linia 1: Transport morski
  • Linia 2: Bezpieczeństwo na morzu
  • Linia 3: Transport i nawigacja
  • Linia 4: Napęd morski
  • Linia 5: Radiokomunikacja morska

kryteria przyjęć

Przez Akcję rozumie się działanie umożliwiające uniwersytetowi uzyskanie dostępu do wyżej wymienionych studiów wyższych w wyżej wymienionej instytucji, reprezentowanej przez skuteczną akceptację studenta do programu, o który prosiła dana uczelnia.

Wybór studentów, którzy spełniają wymagania dostępu, zostanie dokonany przez Międzyuniwersytecki Komitet Naukowy doktoranckiej, złożony zgodnie z rozdziałem 5.2.1 niniejszego raportu, który uwzględni kryteria ustalone w tym sprawozdaniu z weryfikacji, zgodnie z art. 7 dokumentu RD 99/2011.

W szczególności Komisja oceni każdy wniosek zgodnie z następującymi kryteriami, a każdy z nich zostanie wyceniony w odpowiedniej proporcji.

  • Akta akademickie. Będzie on wyceniony do 3,5 punktu w pliku z poprzedniego oficjalnego dyplomu uniwersyteckiego lub równorzędnego oraz do 3 punktów w akademickim rejestrze oficjalnego stopnia magistra, z którym jest dostępny.
  • Uzyskanie stypendiów, nagród i innych zasług. Do 0,5 punktu.
  • Akredytowany poziom innych języków lub poziom języka hiszpańskiego, akredytowany, w przypadku studenta zagranicznego. 1 punkt za poziom B2.
  • Wstępna propozycja zainteresowania. Ocena wniosku może osiągnąć maksymalnie 2 punkty. We wniosku wnioskodawca musi wyjaśnić, na jakich podstawach leży jego zainteresowanie programem, aby Komitet Akademicki ocenił cechy i odpowiedniość kandydata. Komitet Akademicki przeprowadzi, gdy uzna to za stosowne, wywiad z wnioskodawcą na temat wystawy i debaty nad tą propozycją interesów.

Aby zostać przyjętym do programu, konieczne będzie uzyskanie oceny nie mniejszej niż 6 punktów. W przypadku, gdy liczba wniosków, które osiągną minimum, jest większa niż liczba oferowanych miejsc, przyjęte kwoty będą tymi, które uzyskają najwyższy wynik.

Rozstrzygnięcie procedury rekrutacyjnej zostanie przeprowadzone zgodnie z tym, co wynika z zastosowania zasad i kryteriów oceny określonych w niniejszym raporcie. Zostanie przeprowadzona zgodnie z procedurą według kryteriów merytorycznych, równości i zdolności. W każdym przypadku przyjmowanie i selekcja będą ograniczone do numerów startowych określonych dla Programu Doktoranckiego.

Obecnie istnieją stosunki z uniwersytetami: Technika Lizbońska (Portugalia) i Marítima de Constanza (Rumunia), których celem jest doprowadzenie do podpisania umów, które umożliwiają wymianę i rekrutację studentów do realizacji prac doktorskich.

Na koniec, w odniesieniu do systemu oddelegowania, będą przestrzegane następujące zasady:

  1. Wstęp do programu doktoranckiego w Nautical Engineering, Navy and Naval Radioelectronics będzie korzystnie odbywać się w pełnym wymiarze czasu, ale z zastrzeżeniem 20% miejsc dla studentów zaocznych.
  2. Student może złożyć uzasadnioną prośbę o przyjęcie do pracy w niepełnym wymiarze godzin, która może zostać przyznana przez Komitet Akademicki po przeanalizowaniu okoliczności i uzasadnień.
  3. Kryteria przyjęć są takie same dla oddania w niepełnym wymiarze, jak w przypadku pracy w pełnym wymiarze godzin.

W odniesieniu do zasady równych szans i niedyskryminacji osób niepełnosprawnych Uniwersytet w Kantabrii od 2005 r. Zawiera porozumienia z IMSERSO i Fundacją ONCE dotyczące rozwoju projektów mających na celu wyeliminowanie barier architektonicznych we wszystkich obszarach. Budynki uniwersyteckie. Dzięki tym umowom większość budynków jest w pełni dostępna w tym czasie. UC opracowuje również wspólny projekt z Fundacją ONCE, dotyczący komputerowej dostępności osób niepełnosprawnych.

Informacje na temat programów równości różnych uniwersytetów uczestniczących w programie można znaleźć w:

  • University of Cantabria
  • Univerdiad z La Laguna
  • University of Oviedo
  • Uniwersytet Kraju Basków
  • Universitat Politècnica de Catalunya

Ponadto od 2005 r. Podpisano z rządem Kantabrii porozumienie za pośrednictwem Generalnej Dyrekcji Spraw Społecznych w celu opieki nad osobami niepełnosprawnymi, które zapewnia wszystkim potrzebnym osobistym i akademickim uwagi uczniom, z którymi jest ona wymagana. oni proszą Biuro Informacji, Poradnictwa i Wsparcia Studenckiego (SOUCAN), pod Biuro Wice Kanclerza ds. Studentów, Zatrudnienia i Przedsiębiorczości, jest odpowiedzialne za Program Normalizacji, którego celem jest wspieranie procesu uczestnictwa badaczy w szkoleniach z niepełnosprawnością w Uniwersytet, starając się zagwarantować równe szanse i prawo do edukacji. Jego celem jest z jednej strony poznanie i rozwiązanie zindywidualizowanych trudności w dostępie do uniwersyteckiego programu nauczania (konsekwencja braku dostosowanych przestrzeni, pomocy technicznych lub alternatywnych systemów komunikacji), az drugiej strony poinformowanie / uwrażliwienie społeczności uniwersyteckiej na potrzeby i znaczenie reagowania na potrzeby edukacyjne, które stanowią niektórzy badacze w szkoleniu. Oferuje również wsparcie i porady dla naukowców w zakresie szkoleń z niepełnosprawnościami w dowolnej dziedzinie życia uniwersyteckiego.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Czytaj więcej

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pokaż mniej
Santa Cruz de Tenerife