Doktorat z zarządzania marketingowego

Informacje ogólne

Opis programu

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządzania marketingowego. Dzięki rozprawie doktorskiej, w której kwalifikacje są zwieńczeniem, kwalifikujący się student wykazywałby dowody niezależnej i oryginalnej pracy naukowej. Teza stanowiłaby zdecydowany wkład w znajomość dyscypliny przedmiotowej oraz dziedziny badań. Kwalifikujący się studenci wykazywaliby się także kompetencjami w stosowaniu powiązanej metodologii badawczej oraz właściwej pisemnej i / lub ustnej komunikacji procesu badawczego i jego wyników. Student powinien być w stanie zastanowić się nad swoimi decyzjami badawczymi i aplikacjami, aby ocenić ich wpływ w holistycznym kontekście zarządzania marketingowego.

Warunki przyjęć

Student, który posiada kwalifikacje magistra zarządzania marketingowego z co najmniej 65% lub wyższym na poziomie 8 lub 9 NQF, może ubiegać się o przyjęcie do tej kwalifikacji. Dziekan Wydziału Zarządzania może odmówić przyjęcia na studia doktoranckie, jeżeli uzna, że przygotowanie akademickie studenta jest niewystarczające dla proponowanych studiów.

Szczegóły kontaktu

Imię i nazwisko: Prof M Roberts-Lombard
Tel: 27 (0) 11 559 3031 / e - mail: mornayr@uj.ac.za

Rejestracja i daty rozpoczęcia

Rejestracja rozpoczyna się w styczniu, a wykłady w lutym na programy studiów licencjackich i podyplomowych.

Wszystkie programy badawcze dla magisterskich i doktoranckich można rejestrować przez cały rok.

Data zakończenia: nauka rozpoczyna się w styczniu, a kończy w grudniu. Termin realizacji programu zależy od czasu trwania programu.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Czytaj więcej

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Pokaż mniej