Doktorat Z Zarządzania Marketingowego

University of Johannesburg

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat Z Zarządzania Marketingowego

University of Johannesburg

Student powinien rozwijać stosowane i wysoko wyspecjalizowane kompetencje i praktyczne umiejętności w zakresie pozyskiwania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządzania marketingowego. Dzięki pracy doktorskiej, w której kwalifikacje kulminację, student kwalifikacyjna pokaże dowody niezależnych i oryginalnych prac naukowych. Teza stanowiłoby postanowił przyczynić się do poznania i wglądu do dyscypliny, a także z zastrzeżeniem dziedzinie badań. Kwalifikacja studentów będzie również wyświetlać kompetencje w stosowaniu stosowanej metodologii badawczej, jak również za prawidłowość i / lub komunikacja ustna napisane procesu badań i ustaleń. Student powinien być w stanie zastanowić się nad jego / jej decyzji badawczych i zastosowań, w celu oceny ich wpływu na całościowym kontekście zarządzania marketingowego.

Warunki przyjęcia na studia

Uczeń, który jest w posiadaniu kwalifikacji magistra w Marketing Management z minimum 65% lub więcej na KRK poziomu 8 lub 9, mogą ubiegać się o przyjęcie do tego kwalifikacji. Dziekan Wydziału Zarządzania może odmówić dopuszczenia studenta do doktoranckie kwalifikacji, jeżeli uważa, że ​​tło akademicki studenta jest niewystarczający dla proponowanych studiów.

Dane kontaktowe

Nazwa: Prof M Roberts-Lombard
Tel: +27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Luty 2019
Duration
Czas trwania
2 - 4 lat
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Republika Południowej Afryki - Johannesburg
Data rozpoczęcia: Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Luty 2019
Republika Południowej Afryki - Johannesburg
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą