Doktorat z nauk humanistycznych

Universidad de La Laguna

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat z nauk humanistycznych

Universidad de La Laguna

Presentación

Program doktoranckie w Nauki humanistyczne ULL to interdyscyplinarna oferta absolwent skierowany na szkolenie pracowników naukowych w języku i kulturoznawstwa. Obejmuje wydziały ASP, Filologii Klasycznej, francuski, arabski i romańskim, filologii hiszpańskiej, angielskiej i filologii germańskiej i historii sztuki i filozofii; i obejmuje obszary wiedzy dotyczącej języka i arabskim, hiszpańskim, francuskim, greckim, angielskim, łacińskim i filologii romańskiej, kultury i literatury i muzyki, sztuki i projektowania, produkcji, teorii i historii.

Ta szeroka dziedzina wiedzy jest podzielona na dwie główne linie: Studies (linia 1) i studiów filologicznych, literatury i kultury (linia 2), ale jest określona w rocznych linii zasilających tutored badania są dostępne na stronie internetowej Program.

Naszym podstawowym celem jest ochrona autonomiczną pracę naszych uczniów w środowisku wymagającym i motywowanie badań, aby doprowadzić do uzyskania stopnia doktora w jednym z obszarów specjalizacji naszej konkurencji.

Doktor Sztuki i Nauk Humanistycznych przez ULL to propozycja jakość szkolenia, a poziom międzyresortowy międzywydziałowy, kariera zorientowanych i badania mające na celu absolwentów nauk humanistycznych, z następujących celów:

  • Szkolić wykwalifikowanych specjalistów z stopni doktorskich w podstawowych zasad humanistycznych i artystycznych produkcji i poszukiwanie nowych narzędzi analizy i interpretacji.
  • Szkolenie dla stosowania tych technik w różnych obszarach i dziedzinach pokrewnych wiedzy, łączenie zadań badawczych i rozwojowych w przedsiębiorstwach publicznych lub prywatnych, uniwersytetów i ośrodków badawczych stosowanych do sztuki i humanistyki.
  • Zapewnić odpowiednie szkolenie w zakresie pozyskiwania informacji naukowej poprzez czasopism i baz danych, a także ustnej i pisemnej komunikacji naukowej, przygotowanie do nauczania i ujawnienia naukowej.
  • Szkolenie dla rozwoju kariery naukowej przez poznanie naukowe metody, planowania i wdrażania projektów i doświadczeń, interpretacji wyników i wyciągania wniosków, które będzie poszerzenie wiedzy stosowane Nauki humanistyczne, przyczyniając się do rozwiązania problemy środowiska społecznego w tej gałęzi wiedzy.

Popyt i interes społeczny. Integracja proponowanej strategii R & D + I University.

Jednym z wielkich wyzwań społecznych uznanych przez hiszpańskiego strategii dla Nauki, Technologii i Innowacji, a horyzont 2020 jest Wspólne UE Programming Initiative Dziedzictwo kulturowe a zmiany globalne: nowe wyzwanie dla Europy.

Pod skrótem JPI dziedzictwa kulturowego (JPICH). Joint Programming Initiative „Dziedzictwo kulturowe a zmiany globalne: nowe wyzwanie dla Europy” (JPICH w skrócie) jest międzyrządową inicjatywę w celu promowania innowacyjnych i współpracy badawczej, która ułatwia i koordynuje programy krajowe

Badania, bardziej efektywnego i skutecznego wykorzystania ograniczonych zasobów finansowych w celu ochrony dziedzictwa kulturowego i jego wkład do wzrostu gospodarczego w Europie.

Dziedzictwa kulturowego Europy jest bogata i zróżnicowana, i jest podstawowym elementem naszej indywidualnej i zbiorowej tożsamości. W swoich materialnych, niematerialnych lub cyfrowych form dziedzictwa kulturowego przyczynia się do spójności Unii Europejskiej i odgrywa kluczową rolę w jej rozwoju poprzez tworzenie powiązań między obywatelami.

Inicjatywa wspólne programowanie w dziedzictwie kulturowym stanowi ramy, w których państwa członkowskie mogą współdziałać w celu zmaksymalizowania wysiłków i dźwigni dedykowany do zachowania tych badań dziedzictwa kulturowego.

W tym kontekście JPICH rozpoczęła w 2010 roku Dokument Vision utworzenia zestawu celów wyrównane z wizją strategii Europa 2020 oraz realizacji Europejskiej Przestrzeni Badawczej.

Strategiczna Agenda JPIHC cztery priorytetowe obszary badawcze:

  • Wspieranie badań w celu stworzenia społeczeństwa myślenia w zmieniającym się świecie.
  • Łączenie ludzi z dziedzictwem i opracowania planów umożliwiających ich zrównoważonego zarządzania i ochrony.
  • Tworzenie wiedzy, aby umożliwić lepsze zrozumienie kontekstu, w którym został on utworzony, w którym dziedzictwa kulturowego. Ma to na celu zachęcenie innowacyjnego rozwoju i nowego podejścia do rozwiązania, aplikacje i narzędzia, z dziedzictwem kulturowym, generują wartość dodaną dla społeczeństwa.
  • Ochrona dziedzictwa kulturowego. Dowiedz się, jak możemy chronić i wspierać badania, które zostaną opracowane w celu wsparcia takiej ochrony.

Wynika stąd, że zbiór zaplanowanych środków na badania w najbliższych latach ma na celu wspieranie badań nad dziedzictwem kulturowym, zarówno w jej wymiarze teoretycznym i jej zastosowań związanych z ochroną dziedzictwa.

Ponadto szczególne aspekty Wysp Kanaryjskich, a jej położenie geograficzne i wyspiarskiego, pomagają zdefiniować specyficzny profil kulturowy jako rdzeń wymiany od pierwszych etapów historycznych. Z jednej strony, na Wyspach Kanaryjskich jest węzeł szlaków migracyjnych i we współczesnym świecie przejęła rolę lidera w różnych konkurencyjnych imprez kultury międzynarodowej. Cechy te wspierają rozwój program doktorancki w Sztuki i Nauk Humanistycznych obsługiwanych przez linie badawczych, które integrują wszystkie aspekty zainteresowania kulturoznawstwa. Program zapewnia kompleksową ofertę doktorskich absolwentów szkoleń w dziedzinie nauk humanistycznych przyczyni się do: 1) promowanie zatrudnienia wysoko wykwalifikowanego personelu w obszarze wielkiego zapotrzebowania społecznego i innowacji technologicznych, 2) rozwój zawodowy naukowców ze stopniem doktora w dziedzinie nauk humanistycznych, 3) pracowników naukowych uniwersytetu szkolenia nauczycieli, 4) formacja badaczy doprowadziły do ​​przemysłu kulturowego.

Doświadczenie w realizacji programów w zakresie wiedzy

Program doktoranckie w Sztuki i Nauk Humanistycznych częściowo pochodzą z doktorem Sztuk Pięknych, historia sztuki, filologii hiszpańskiej literatury i językoznawstwa Hiszpanie które zbiegają się w bieżącym tytule:

  • Dzieła sztuki: Koncepcja, proces i techniki obrazu (od 99/01 do dwuletniego okresu dwuletniego 01/03), Teoria sztuki (od 99/01 do dwuletniego okresu dwuletniego 03/05), materiały, techniki i procedury w plastiku i projektowania (od 02/04 do dwuletniego okresu dwuletniego 03/05), tworzenia i projektowania tworzywa sztucznego (od 04/06 do dwuletniego okresu dwuletniego 08/10) i do przodu myślenia i kultury artystycznej (z dwuletnim 04 / 06 do 08/10 dwuletnie).
  • Historia sztuki: otwarte etapy: wielokulturowe w sztuce i muzyce (od 2005-do dwuletniego 08/10).
  • Filologia: Program, w którym spotkali się z czterech poprzednich Hiszpanie językoznawstwo, literatura, Hiszpanie filologię klasyczną i arabską i nowoczesny filologię (od 1999-2001 do 2011), gdy prąd oficjalny program doktorski został zatwierdzony w badaniach filologicznych.

Uzasadnienie proponowanego programu doktoranckiego opiera się na długoletniej tradycji tych badań w okręgu, który jest obsługiwany przez szereg prac doktorskich i pokrewnych publikacjach, a także liczby absolwentów pracowników technicznych występujących w miejscu pracy.

Zainteresowanie naukowe z programu studiów doktoranckich oparta jest na poziomie naukowym nauczycieli / naukowców w nim.

Program Doktor Sztuki i Nauk Humanistycznych skrapla badania w dziedzinach wiedzy obecnej w powiecie od samego początku. Z tego powodu, a także ze względu na ich specjalizację w studiach z natury biorących udział w programach mobilności i internacjonalizacji oferowanych do tej pory miał plan mobilności gwarantowane przez szereg umów z uczelniami europejskimi, a także ofertę specjalnie skierowane do Stanów Zjednoczonych i Kanady. Ponadto, krzyż i status interdyscyplinarny pracy w humanistyce utworzyć profil, w którym długa tradycja badań stanowi kluczowy atut, aby zapewnić konkurencyjne wyniki.

Prace tryb produkowane przez grupy badawcze w ramach Programu są związane z sektora przemysłów kultury. Korzystnie są przewidywane w sektorze wydawniczym, doradztwo w zakresie zadań instytucjonalnych sektora kultury w tym zakresie dziedzictwa kulturowego, a szczególnie w dziedzinie muzealnictwa, archiwalnych

i dokumentacja. Jest to również związane z produkcją artystyczną, audiowizualnych i twórczości literackiej.

W odniesieniu do tej osobliwości, program działalności badawczej naukowcy, akredytowanych studiów doktoranckich przedstawiony:

  1. Świadczy usługi na SGAI (General Services wspieranie badań), które okazały się być doskonałym narzędziem do tworzenia nowych miejsc pracy oraz transfer wyników dla społeczeństwa oprócz wspierania badań w środowisku naukowym.
  2. Zapewnia patentów, więc korzyści z poprawy zarządzania innowacjami i może przyczynić się do jego konsolidacji.
  3. Zapewnia znaczną liczbę naukowców do tkanki kanaryjskiej społeczeństwa.
  4. Oferuje szeroką gamę absolwenta. Wśród programów magisterskich oferowanych przez ULL w dziedzinie sztuki i humanistyki jest kilka Międzyuczelniany. Również w badaniach jesteśmy rozwijającym istnieją liczne połączenia międzynarodowe.
  5. Multidyscyplinarność pewnością uosabia wiele badań, które osiągają sukcesy w obrębie ważnych Oddział Sztuki i Nauk Humanistycznych.
  6. Przepływ program badawczy pokazuje charakterystyczny bogactwo obszarów profilu nauk społecznych, sztuki i nauk humanistycznych, gdzie istnieje wiele grup badawczych małe i specyficzne cechy, które są coraz ważne rezultaty.

Na poparcie tej trajektorii, strategia R & D + i na Uniwersytecie La Laguna zawarte w Planie Strategicznym na lata 2014-2020, sprzyja mobilności i internacjonalizacji, koncentrując się na wspieraniu działań mających na celu poprawę działania w Humanistycznych i Społecznych PAN ,

Uniwersytet La Laguna przeprowadził badanie, którego wyniki zostały wydane w ramach reorganizacji badań w różnych jej wymiarach. Został on przedstawiony Senatowi Uniwersytetu La Laguna do zatwierdzenia na posiedzeniu w dniu 25 czerwca 2014 roku pod nazwą Strategic Plan badawczy 2014/2020. Wyróżnienie mu doktorat i planowanych usprawnień w dzielnicy w jego różnych wymiarach jest wykonana, w tym utworzenia szkoły doktorskiej jest obecnie w trakcie realizacji.

Plan ten obejmuje różne działania mające na celu przekazywanie wyników badań i tworzenia miejsc pracy (należy zauważyć, że na Wyspach Kanaryjskich stopa bezrobocia wynosi ponad 50% wśród młodych ludzi). Jesteśmy przekonani, że badania będą pojawiać wskutek tego doktorskiej programu będzie mógł korzystać z wielu środków przedstawionych w planie, ponieważ będzie promować aspekty, które istnieją od punktu początkowego.

  • Action Line 6 w EE1.3 planuje rozwijać usprawnień w zarządzaniu innowacjami i może przyczynić się do jego konsolidacji.
  • Poprawa szanse naukowców w programach doktoranckich jest szczególnie w ramach działania 17 EE2.4 Line. zdefiniowanie celu podniesienia jakości i ilości programów doktoranckich, które się wzmiankę w kierunku doskonałości i jakość głównego.
  • Liczne połączenia międzynarodowe są zaangażowane w badania jesteśmy rozwijającym. To będzie wzmocnione poprzez działania 18, afomentar zorientowanych programów akademickich i między-uniwersyteckiej multidyscyplinarne, zorientowanych międzynarodowo.
  • Multidyscyplinarność jest celem akcji 19, ponieważ jest to z pewnością uosabia wiele badań, które osiągają sukcesy w obrębie ważnych Oddział Sztuki i Nauk Humanistycznych. Jest ona definiowana w celu promowania personelu badawczego w zintegrowany i kompleksowy przegląd kariery naukowej, aby można go rozwiązania multidyscyplinarnych projektów, które dotyczą najważniejszych problemów społecznych.
  • Wzrost jakości naszych wyników dzięki działaniu 20, promuje badania procesów zachęt w celu zapewnienia międzynarodowej wspomina tez w ULL i wprowadzenie następujących międzynarodowych trendów walidacja prac doktorskich, w zależności od każdy obszar.
  • A konkretnie, Akcja 46 odnosi się do specyfiki Rama Humanistyczno uznając, że osobliwość drużyn jednoosobowych lub małych rozmiarów w obszarach wiedzy naszych dyscyplin zasługują być uznane przez konkretnych środków w celu zaspokojenia ich specyficznych wymagań , Jesteśmy przekonani, że właśnie ze względu na możliwość łączenia wielodyscyplinarne zespoły zintegrować większa tendencja ta wzrośnie w najbliższych latach.

Odnoszą się do następujących tabelach

Zarząd administracyjny: Graduate School of doktorskich i ULL

Program zostanie zintegrowany z Doktoranckich Szkoły, którego stworzenie zostało zatwierdzone przez Radę Prezesów ULL dnia 26 września 2013 r. Do dnia jej wejścia w życie, program jest naukowo powołać na Wydziale Filologiczno-administrację i zarządzanie będzie w gestii Komisji Podyplomowego.

Komitet Akademicki Programu doktorskiej w Sztuki i Nauk Humanistycznych na Uniwersytecie La Laguna wypełnia zadania poradnictwa dla studentów dotyczące badań na które przypisując swój projekt dyplomowy i zaproponować, w stosownych przypadkach adaptacji programowych konieczne.

Studenci z pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy

Zgodnie z postanowieniami zasad trwałości kształcenia oczekuje się, że studenci z niepełnym wymiarze czasu pracy może stanowić do 40% studentów uczestniczących.

Studenci z pełnym wymiarze czasu poświęcenia: 24

Studenci z niepełnym wymiarze czasu pracy: do 16

Kompetencje

podstawowe umiejętności

  • CB11 - Systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania i tworzenia, wdrażania i przyjmuje znaczną proces badań lub stworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Umiejętność komunikowania się z akademickiej i naukowej społeczności i społeczeństwa w ogóle o swoich dziedzinach wiedzy drogami i języków powszechnie używanych w międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Zdolność do wspierania, w ramach kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

Umiejętności osobiste i umiejętności

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy udzielić odpowiedzi, rozwiązania skomplikowanego problemu.
  • CA03 - do projektowania, tworzenia, rozwijania i uruchomienie nowych i innowacyjnych projektów w zakresie swojej wiedzy.
  • CA04 - praca w obu urządzeń i autonomicznie w międzynarodowym i multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - Integracja wiedzy, uchwyt złożoność i formułowania sądów o ograniczonych informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

Działania szkoleniowe

  • Techniki i metody badawcze warsztatowe
  • Uczestniczący Seminaria Badań
  • Nadanie seminarium
  • Pomoc na konferencjach krajowych i międzynarodowych
  • Pobyty w innych ośrodkach badawczych (mobilność)

Linie dochodzenia

  • Studia filologiczne, literackie i kulturowe: Linia 1
  • Linia 2: Badania lingwistyczne

kryteria przyjęć

kryteria przyjęć

Zgodnie z zasadami i przepisami PhD student musi wykazać 300 kredytów uczelni, z których 60 będzie odpowiadać stopnia magistra. Preforming oznacza kompletne i umożliwić rozpoczęcie fazy badawczej.

Ponadto, uważa się za warunek wstępny do realizacji studiów doktoranckich wiedzy o współczesnym języku, angielskim, kredytowanie do poziomu B1, oprócz hiszpańskiego. W szczególności, jeżeli praca ma na celu zrobić trochę język lub popracować w języku innym niż hiszpański, wymagana jest wiedza instrumentalna tego języka.

Obowiązującymi przepisami doktoranckie na Uniwersytecie La Laguna (rezolucja z dnia 17 stycznia 2013 roku, BOC 17, z dnia 25 stycznia 2013 roku) stanowi w tym względzie:

  1. Prowizje akademickie studia doktoranckie, które określone w artykule 14 niniejszego rozporządzenia, może ustanowić dodatkowe wymogi i kryteria selekcji i przyjęcia uczniów do odpowiedniego programu doktoranckiego.
  2. Wstęp na studia doktoranckie mogą obejmować wymagające szczególnych dodatków szkoleniowych, zgodnie z ustalonym profilu dopuszczenie do studiów doktoranckich.
  3. Takie suplementy specyficzny Szkolenie dla celów opłat publicznych oraz przyznawania stypendiów i grantów badawczych, analiza szkoleń poziomie doktoranckim i jej rozwój nie będzie liczyć do celów limitów kredytowych określonych w artykule 5.2 niniejszego regulaminu ,
  4. Wymagania i kryteria przyjęć w ustępie jeden odnosi się do, jak również konstrukcji dodatkowego szkolenia określony w ust dwa niniejszego artykułu, są rejestrowane w żądaniu weryfikacji pamięć do przestrzegania Artykuł 35.
  5. Systemy i procedury przyjęć powinny obejmować w przypadku uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z niepełnosprawności usług wsparcia i doradztwa, które ocenią potrzeby ewentualnych korekt w programie nauczania, harmonogramy lub badań alternatywnych.

Dodatkowe kryteria wyboru i przyjęcia.

Studenci, którzy spełniają wymagania, o których mowa w poprzednim punkcie, chcą wejść do programu doktoranckiego należy dostarczyć wraz z wnioskiem, co najmniej następujące dokumenty:

  1. zalegalizowane wykształcenie wyższe uprawniające do dostępu, w tym równoważności, jeśli w ogóle (jeśli w toku, będzie w oczekiwaniu na złożenie rejestracji procesowej) kopii.
  2. oryginał certyfikatu lub uwierzytelniony odpis dyplomu poświadczającego co najmniej na poziomie B1.
  3. oryginał lub poświadczoną kopię certyfikatu z przedmiotów badanych w wyższym wykształceniem, które umożliwia im dostęp, w szczególności podając nazwę, czas trwania i znakowanie przedmiotów i średniej klasy rekordu akademickiego.
  4. Curriculum Vitae.
  5. motywację list powody ubiegania się realizować program doktorancki i jego zainteresowania lub preferencji dla programu online, aby wyrazić siebie.

Proces odpowiedzialny za przyjmowanie narządu i kompozycji

Komitet Akademicki jest odpowiedzialny za proces przyjmowania, oceny pre-rejestracji przedłożonych zgodnie z ustalonymi kryteriami. Za pośrednictwem strony internetowej programu oraz Komisji Podyplomowego (lub Szkoły Doktorantów podczas pracy), liście akceptowane i nie zaakceptowane, podając przyczyny braku akceptacji i uznania w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu dla tych, przyznał. Przyjęci studenci muszą sformalizować ich rejestracji na planie ULL. Według regulaminu oficjalnej doktoranckich Uniwersytetu La Laguna (BOC z dnia 25 stycznia 2013 roku), Komitet akademicki składa się z maksymalnie siedmiu profesorów i / lub badaczy zaangażowanych w nią, w tym koordynatora akademickiego który będzie pełnił funkcję Prezesa samo.

Kryteria oceny Merit

Wnioski rejestracyjne zostaną ocenione przez Komitet Akademicki według następującej skali wynik:

  1. Średnia ocena zapis, w tym gatunków licencjackich stopni lub licencjackich i magisterskich (w przypadkach, gdy jest to wymagane do uzyskania dostępu do programu): do 52%.
  2. Biorąc pod uwagę różnorodność badań, adekwatność licencjackich i magisterskich specyficzną linię preferencyjnego dochodzenia wnioskodawcy, jeżeli chodzi o zawartość oficjalnych badań podstawowych ocenianych: do 13%
  3. Akredytacja poziomie wyższym niż wymagany angielskiego do czytania literatury i zrozumienia działań szkoleniowych dla tego języka: na poziomie B2, maksymalnie 5%.
  4. Zażywszy współpracę lub dotacji predoctoral, nagrody: do 10%
  5. Pobyty w innych ośrodkach badawczych lub cudzoziemców; wystąpić również w ramach współpracy działań badawczych (udział w zbiorowym artykule, udział w konferencjach lub wydarzeniach rozpowszechnianie naukowych, współpracy w zespole badawczym): do 10%.
  6. dodatkowe szkolenia, absolwent lub specjalizacja w sztuce i humanistycznych do 10%.

Konkretne testy wstępne

nie jest rozważane.

Systemy i procedury przyjęć dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych wynikających z niepełnosprawności

Uniwersytet La Laguna, poprzez wiceprezes ds Studenckich i usług opiekuńczych, rozwijany od 1999 roku program dla studentów niepełnosprawnych (PARP). Celem tego programu jest zapewnienie równych szans i wspieranie integracji uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi. PARP, poprzez bezpośrednie i indywidualne podejście promuje beton dla integralnego rozwoju tych studentów w otwartych i dostępnych środków ochrony środowiska. PARP utrzymuje stabilną konstrukcję nośną przez rozmów okresowych. Poprzez wywiady osobiste potrzeby są znane i indywidualne plany działania są projektowane, nauczyciele o trudnościach są zgłaszane i doradztwo techniczne i wsparcie jest oferowane. Obecnie są trzy programy, jeden wsparcia dla uczniów ze słuchu nerek (język migowy), drugi na transportu dla uczniów z deficytami mobilności i innych uczenia adaptacji środowiskowej w toku. Aby uzyskać dodatkowe informacje, patrz.

Studenci z niepełnym wymiarze czasu poświęcenia. kryteria i procedury przyjęcia. Warunki, których należy zmienić tryb.

Biorąc programów domowych i zainteresowanie programem dla studentów w specjalistycznej opieki zdrowotnej, pracy i szkolenia pod uwagę, szacuje się, że 30% -40% studentów zdecydować się na pozycji w niepełnym wymiarze godzin. Ta preferencja zostaną podane we wniosku o dopuszczenie, lub raz przyznał, w przypadku którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej, umożliwiają rozpoznanie tej choroby, bez uszczerbku dla zasad ustanowionych przez Bądź ULL:

  1. Pracują i dokumenty opisujące stosunek pracy;
  2. To wpływa na poziom niepełnosprawności fizycznej lub sensorycznej określającego konieczność kontynuowania studiów w niepełnym wymiarze godzin. W tym przypadku należy dostarczyć zaświadczenie ze stopniem niepełnosprawności;
  3. Wystąpi specjalizuje się w tej lub innej uczelni z niepełnym wymiarze czasu pracy, uznanie tego warunku udokumentowane szkolenie;
  4. Mają status podstawowego opiekuna lub mają na utrzymaniu dzieci poniżej trzech lat opłatą. Oba warunki muszą być udokumentowane akredytowane przez właściwy organ;
  5. Będąc bardzo konkurencyjny sportowiec.
  6. Pozostałe warunki rodziną lub natury społecznej, które są należycie uzasadnione. Uznanie statusu studenta z pozycji w niepełnym wymiarze czasu będą recenzowane i ratyfikowała rocznie. W każdym razie, student może w trakcie opracowywania programu doktoranckiego zażądać zmiany trybu poświęcenia. Studenci w trakcie rozwoju programu, tracą kondycję, dla których zostały one przyznane w niepełnym wymiarze czasu, automatycznie staną się studenci z pełnym wymiarze czasu.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą