Doktorat z nauk humanistycznych

Informacje ogólne

Opis programu

Presentación

Program doktoranckie w Nauki humanistyczne ULL to interdyscyplinarna oferta absolwent skierowany na szkolenie pracowników naukowych w języku i kulturoznawstwa. Obejmuje wydziały ASP, Filologii Klasycznej, francuski, arabski i romańskim, filologii hiszpańskiej, angielskiej i filologii germańskiej i historii sztuki i filozofii; i obejmuje obszary wiedzy dotyczącej języka i arabskim, hiszpańskim, francuskim, greckim, angielskim, łacińskim i filologii romańskiej, kultury i literatury i muzyki, sztuki i projektowania, produkcji, teorii i historii.

Ta szeroka dziedzina wiedzy jest podzielona na dwie główne linie: Studies (linia 1) i studiów filologicznych, literatury i kultury (linia 2), ale jest określona w rocznych linii zasilających tutored badania są dostępne na stronie internetowej Program.

Naszym podstawowym celem jest ochrona autonomiczną pracę naszych uczniów w środowisku wymagającym i motywowanie badań, aby doprowadzić do uzyskania stopnia doktora w jednym z obszarów specjalizacji naszej konkurencji.

Doktor Sztuki i Nauk Humanistycznych przez ULL to propozycja jakość szkolenia, a poziom międzyresortowy międzywydziałowy, kariera zorientowanych i badania mające na celu absolwentów nauk humanistycznych, z następujących celów:

  • Szkolić wykwalifikowanych specjalistów z stopni doktorskich w podstawowych zasad humanistycznych i artystycznych produkcji i poszukiwanie nowych narzędzi analizy i interpretacji.
  • Szkolenie dla stosowania tych technik w różnych obszarach i dziedzinach pokrewnych wiedzy, łączenie zadań badawczych i rozwojowych w przedsiębiorstwach publicznych lub prywatnych, uniwersytetów i ośrodków badawczych stosowanych do sztuki i humanistyki.
  • Zapewnić odpowiednie szkolenie w zakresie pozyskiwania informacji naukowej poprzez czasopism i baz danych, a także ustnej i pisemnej komunikacji naukowej, przygotowanie do nauczania i ujawnienia naukowej.
  • Szkolenie dla rozwoju kariery naukowej przez poznanie naukowe metody, planowania i wdrażania projektów i doświadczeń, interpretacji wyników i wyciągania wniosków, które będzie poszerzenie wiedzy stosowane Nauki humanistyczne, przyczyniając się do rozwiązania problemy środowiska społecznego w tej gałęzi wiedzy.

Popyt i interes społeczny. Integracja proponowanej strategii R & D + I University.

Jednym z wielkich wyzwań społecznych uznanych przez hiszpańskiego strategii dla Nauki, Technologii i Innowacji, a horyzont 2020 jest Wspólne UE Programming Initiative Dziedzictwo kulturowe a zmiany globalne: nowe wyzwanie dla Europy.

Pod skrótem JPI dziedzictwa kulturowego (JPICH). Joint Programming Initiative „Dziedzictwo kulturowe a zmiany globalne: nowe wyzwanie dla Europy” (JPICH w skrócie) jest międzyrządową inicjatywę w celu promowania innowacyjnych i współpracy badawczej, która ułatwia i koordynuje programy krajowe

Badania, bardziej efektywnego i skutecznego wykorzystania ograniczonych zasobów finansowych w celu ochrony dziedzictwa kulturowego i jego wkład do wzrostu gospodarczego w Europie.

Dziedzictwa kulturowego Europy jest bogata i zróżnicowana, i jest podstawowym elementem naszej indywidualnej i zbiorowej tożsamości. W swoich materialnych, niematerialnych lub cyfrowych form dziedzictwa kulturowego przyczynia się do spójności Unii Europejskiej i odgrywa kluczową rolę w jej rozwoju poprzez tworzenie powiązań między obywatelami.

Inicjatywa wspólne programowanie w dziedzictwie kulturowym stanowi ramy, w których państwa członkowskie mogą współdziałać w celu zmaksymalizowania wysiłków i dźwigni dedykowany do zachowania tych badań dziedzictwa kulturowego.

W tym kontekście JPICH rozpoczęła w 2010 roku Dokument Vision utworzenia zestawu celów wyrównane z wizją strategii Europa 2020 oraz realizacji Europejskiej Przestrzeni Badawczej.

Strategiczna Agenda JPIHC cztery priorytetowe obszary badawcze:

  • Wspieranie badań w celu stworzenia społeczeństwa myślenia w zmieniającym się świecie.
  • Łączenie ludzi z dziedzictwem i opracowania planów umożliwiających ich zrównoważonego zarządzania i ochrony.
  • Tworzenie wiedzy, aby umożliwić lepsze zrozumienie kontekstu, w którym został on utworzony, w którym dziedzictwa kulturowego. Ma to na celu zachęcenie innowacyjnego rozwoju i nowego podejścia do rozwiązania, aplikacje i narzędzia, z dziedzictwem kulturowym, generują wartość dodaną dla społeczeństwa.
  • Ochrona dziedzictwa kulturowego. Dowiedz się, jak możemy chronić i wspierać badania, które zostaną opracowane w celu wsparcia takiej ochrony.

Wynika stąd, że zbiór zaplanowanych środków na badania w najbliższych latach ma na celu wspieranie badań nad dziedzictwem kulturowym, zarówno w jej wymiarze teoretycznym i jej zastosowań związanych z ochroną dziedzictwa.

Ponadto szczególne aspekty Wysp Kanaryjskich, a jej położenie geograficzne i wyspiarskiego, pomagają zdefiniować specyficzny profil kulturowy jako rdzeń wymiany od pierwszych etapów historycznych. Z jednej strony, na Wyspach Kanaryjskich jest węzeł szlaków migracyjnych i we współczesnym świecie przejęła rolę lidera w różnych konkurencyjnych imprez kultury międzynarodowej. Cechy te wspierają rozwój program doktorancki w Sztuki i Nauk Humanistycznych obsługiwanych przez linie badawczych, które integrują wszystkie aspekty zainteresowania kulturoznawstwa. Program zapewnia kompleksową ofertę doktorskich absolwentów szkoleń w dziedzinie nauk humanistycznych przyczyni się do: 1) promowanie zatrudnienia wysoko wykwalifikowanego personelu w obszarze wielkiego zapotrzebowania społecznego i innowacji technologicznych, 2) rozwój zawodowy naukowców ze stopniem doktora w dziedzinie nauk humanistycznych, 3) pracowników naukowych uniwersytetu szkolenia nauczycieli, 4) formacja badaczy doprowadziły do ​​przemysłu kulturowego.

Doświadczenie w realizacji programów w zakresie wiedzy

Program doktoranckie w Sztuki i Nauk Humanistycznych częściowo pochodzą z doktorem Sztuk Pięknych, historia sztuki, filologii hiszpańskiej literatury i językoznawstwa Hiszpanie które zbiegają się w bieżącym tytule:

  • Dzieła sztuki: Koncepcja, proces i techniki obrazu (od 99/01 do dwuletniego okresu dwuletniego 01/03), Teoria sztuki (od 99/01 do dwuletniego okresu dwuletniego 03/05), materiały, techniki i procedury w plastiku i projektowania (od 02/04 do dwuletniego okresu dwuletniego 03/05), tworzenia i projektowania tworzywa sztucznego (od 04/06 do dwuletniego okresu dwuletniego 08/10) i do przodu myślenia i kultury artystycznej (z dwuletnim 04 / 06 do 08/10 dwuletnie).
  • Historia sztuki: otwarte etapy: wielokulturowe w sztuce i muzyce (od 2005-do dwuletniego 08/10).
  • Filologia: Program, w którym spotkali się z czterech poprzednich Hiszpanie językoznawstwo, literatura, Hiszpanie filologię klasyczną i arabską i nowoczesny filologię (od 1999-2001 do 2011), gdy prąd oficjalny program doktorski został zatwierdzony w badaniach filologicznych.

Uzasadnienie proponowanego programu doktoranckiego opiera się na długoletniej tradycji tych badań w okręgu, który jest obsługiwany przez szereg prac doktorskich i pokrewnych publikacjach, a także liczby absolwentów pracowników technicznych występujących w miejscu pracy.

Zainteresowanie naukowe z programu studiów doktoranckich oparta jest na poziomie naukowym nauczycieli / naukowców w nim.

Program Doktor Sztuki i Nauk Humanistycznych skrapla badania w dziedzinach wiedzy obecnej w powiecie od samego początku. Z tego powodu, a także ze względu na ich specjalizację w studiach z natury biorących udział w programach mobilności i internacjonalizacji oferowanych do tej pory miał plan mobilności gwarantowane przez szereg umów z uczelniami europejskimi, a także ofertę specjalnie skierowane do Stanów Zjednoczonych i Kanady. Ponadto, krzyż i status interdyscyplinarny pracy w humanistyce utworzyć profil, w którym długa tradycja badań stanowi kluczowy atut, aby zapewnić konkurencyjne wyniki.

Prace tryb produkowane przez grupy badawcze w ramach Programu są związane z sektora przemysłów kultury. Korzystnie są przewidywane w sektorze wydawniczym, doradztwo w zakresie zadań instytucjonalnych sektora kultury w tym zakresie dziedzictwa kulturowego, a szczególnie w dziedzinie muzealnictwa, archiwalnych

i dokumentacja. Jest to również związane z produkcją artystyczną, audiowizualnych i twórczości literackiej.

W odniesieniu do tej osobliwości, program działalności badawczej naukowcy, akredytowanych studiów doktoranckich przedstawiony:

  1. Świadczy usługi na SGAI (General Services wspieranie badań), które okazały się być doskonałym narzędziem do tworzenia nowych miejsc pracy oraz transfer wyników dla społeczeństwa oprócz wspierania badań w środowisku naukowym.
  2. Zapewnia patentów, więc korzyści z poprawy zarządzania innowacjami i może przyczynić się do jego konsolidacji.
  3. Zapewnia znaczną liczbę naukowców do tkanki kanaryjskiej społeczeństwa.
  4. Oferuje szeroką gamę absolwenta. Wśród programów magisterskich oferowanych przez ULL w dziedzinie sztuki i humanistyki jest kilka Międzyuczelniany. Również w badaniach jesteśmy rozwijającym istnieją liczne połączenia międzynarodowe.
  5. Multidyscyplinarność pewnością uosabia wiele badań, które osiągają sukcesy w obrębie ważnych Oddział Sztuki i Nauk Humanistycznych.
  6. Przepływ program badawczy pokazuje charakterystyczny bogactwo obszarów profilu nauk społecznych, sztuki i nauk humanistycznych, gdzie istnieje wiele grup badawczych małe i specyficzne cechy, które są coraz ważne rezultaty.

Na poparcie tej trajektorii, strategia R & D + i na Uniwersytecie La Laguna zawarte w Planie Strategicznym na lata 2014-2020, sprzyja mobilności i internacjonalizacji, koncentrując się na wspieraniu działań mających na celu poprawę działania w Humanistycznych i Społecznych PAN ,

Uniwersytet La Laguna przeprowadził badanie, którego wyniki zostały wydane w ramach reorganizacji badań w różnych jej wymiarach. Został on przedstawiony Senatowi Uniwersytetu La Laguna do zatwierdzenia na posiedzeniu w dniu 25 czerwca 2014 roku pod nazwą Strategic Plan badawczy 2014/2020. Wyróżnienie mu doktorat i planowanych usprawnień w dzielnicy w jego różnych wymiarach jest wykonana, w tym utworzenia szkoły doktorskiej jest obecnie w trakcie realizacji.

Plan ten obejmuje różne działania mające na celu przekazywanie wyników badań i tworzenia miejsc pracy (należy zauważyć, że na Wyspach Kanaryjskich stopa bezrobocia wynosi ponad 50% wśród młodych ludzi). Jesteśmy przekonani, że badania będą pojawiać wskutek tego doktorskiej programu będzie mógł korzystać z wielu środków przedstawionych w planie, ponieważ będzie promować aspekty, które istnieją od punktu początkowego.

  • Action Line 6 w EE1.3 planuje rozwijać usprawnień w zarządzaniu innowacjami i może przyczynić się do jego konsolidacji.
  • Poprawa szanse naukowców w programach doktoranckich jest szczególnie w ramach działania 17 EE2.4 Line. zdefiniowanie celu podniesienia jakości i ilości programów doktoranckich, które się wzmiankę w kierunku doskonałości i jakość głównego.
  • Liczne połączenia międzynarodowe są zaangażowane w badania jesteśmy rozwijającym. To będzie wzmocnione poprzez działania 18, afomentar zorientowanych programów akademickich i między-uniwersyteckiej multidyscyplinarne, zorientowanych międzynarodowo.
  • Multidyscyplinarność jest celem akcji 19, ponieważ jest to z pewnością uosabia wiele badań, które osiągają sukcesy w obrębie ważnych Oddział Sztuki i Nauk Humanistycznych. Jest ona definiowana w celu promowania personelu badawczego w zintegrowany i kompleksowy przegląd kariery naukowej, aby można go rozwiązania multidyscyplinarnych projektów, które dotyczą najważniejszych problemów społecznych.
  • Wzrost jakości naszych wyników dzięki działaniu 20, promuje badania procesów zachęt w celu zapewnienia międzynarodowej wspomina tez w ULL i wprowadzenie następujących międzynarodowych trendów walidacja prac doktorskich, w zależności od każdy obszar.
  • A konkretnie, Akcja 46 odnosi się do specyfiki Rama Humanistyczno uznając, że osobliwość drużyn jednoosobowych lub małych rozmiarów w obszarach wiedzy naszych dyscyplin zasługują być uznane przez konkretnych środków w celu zaspokojenia ich specyficznych wymagań , Jesteśmy przekonani, że właśnie ze względu na możliwość łączenia wielodyscyplinarne zespoły zintegrować większa tendencja ta wzrośnie w najbliższych latach.

Odnoszą się do następujących tabelach

Zarząd administracyjny: Graduate School of doktorskich i ULL

Program zostanie zintegrowany z Doktoranckich Szkoły, którego stworzenie zostało zatwierdzone przez Radę Prezesów ULL dnia 26 września 2013 r. Do dnia jej wejścia w życie, program jest naukowo powołać na Wydziale Filologiczno-administrację i zarządzanie będzie w gestii Komisji Podyplomowego.

Komitet Akademicki Programu doktorskiej w Sztuki i Nauk Humanistycznych na Uniwersytecie La Laguna wypełnia zadania poradnictwa dla studentów dotyczące badań na które przypisując swój projekt dyplomowy i zaproponować, w stosownych przypadkach adaptacji programowych konieczne.

Studenci z pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy

Zgodnie z postanowieniami zasad trwałości kształcenia oczekuje się, że studenci z niepełnym wymiarze czasu pracy może stanowić do 40% studentów uczestniczących.

Studenci z pełnym wymiarze czasu poświęcenia: 24

Studenci z niepełnym wymiarze czasu pracy: do 16

Kompetencje

podstawowe umiejętności

  • CB11 - Systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania i tworzenia, wdrażania i przyjmuje znaczną proces badań lub stworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Umiejętność komunikowania się z akademickiej i naukowej społeczności i społeczeństwa w ogóle o swoich dziedzinach wiedzy drogami i języków powszechnie używanych w międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Zdolność do wspierania, w ramach kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

Umiejętności osobiste i umiejętności

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy udzielić odpowiedzi, rozwiązania skomplikowanego problemu.
  • CA03 - do projektowania, tworzenia, rozwijania i uruchomienie nowych i innowacyjnych projektów w zakresie swojej wiedzy.
  • CA04 - praca w obu urządzeń i autonomicznie w międzynarodowym i multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - Integracja wiedzy, uchwyt złożoność i formułowania sądów o ograniczonych informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

Działania szkoleniowe

  • Techniki i metody badawcze warsztatowe
  • Uczestniczący Seminaria Badań
  • Nadanie seminarium
  • Pomoc na konferencjach krajowych i międzynarodowych
  • Pobyty w innych ośrodkach badawczych (mobilność)

Linie dochodzenia

  • Studia filologiczne, literackie i kulturowe: Linia 1
  • Linia 2: Badania lingwistyczne

kryteria przyjęć

kryteria przyjęć

Zgodnie z zasadami i przepisami PhD student musi wykazać 300 kredytów uczelni, z których 60 będzie odpowiadać stopnia magistra. Preforming oznacza kompletne i umożliwić rozpoczęcie fazy badawczej.

Ponadto, uważa się za warunek wstępny do realizacji studiów doktoranckich wiedzy o współczesnym języku, angielskim, kredytowanie do poziomu B1, oprócz hiszpańskiego. W szczególności, jeżeli praca ma na celu zrobić trochę język lub popracować w języku innym niż hiszpański, wymagana jest wiedza instrumentalna tego języka.

Obowiązującymi przepisami doktoranckie na Uniwersytecie La Laguna (rezolucja z dnia 17 stycznia 2013 roku, BOC 17, z dnia 25 stycznia 2013 roku) stanowi w tym względzie:

  1. Prowizje akademickie studia doktoranckie, które określone w artykule 14 niniejszego rozporządzenia, może ustanowić dodatkowe wymogi i kryteria selekcji i przyjęcia uczniów do odpowiedniego programu doktoranckiego.
  2. Wstęp na studia doktoranckie mogą obejmować wymagające szczególnych dodatków szkoleniowych, zgodnie z ustalonym profilu dopuszczenie do studiów doktoranckich.
  3. Takie suplementy specyficzny Szkolenie dla celów opłat publicznych oraz przyznawania stypendiów i grantów badawczych, analiza szkoleń poziomie doktoranckim i jej rozwój nie będzie liczyć do celów limitów kredytowych określonych w artykule 5.2 niniejszego regulaminu ,
  4. Wymagania i kryteria przyjęć w ustępie jeden odnosi się do, jak również konstrukcji dodatkowego szkolenia określony w ust dwa niniejszego artykułu, są rejestrowane w żądaniu weryfikacji pamięć do przestrzegania Artykuł 35.
  5. Systemy i procedury przyjęć powinny obejmować w przypadku uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z niepełnosprawności usług wsparcia i doradztwa, które ocenią potrzeby ewentualnych korekt w programie nauczania, harmonogramy lub badań alternatywnych.

Dodatkowe kryteria wyboru i przyjęcia.

Studenci, którzy spełniają wymagania, o których mowa w poprzednim punkcie, chcą wejść do programu doktoranckiego należy dostarczyć wraz z wnioskiem, co najmniej następujące dokumenty:

  1. zalegalizowane wykształcenie wyższe uprawniające do dostępu, w tym równoważności, jeśli w ogóle (jeśli w toku, będzie w oczekiwaniu na złożenie rejestracji procesowej) kopii.
  2. oryginał certyfikatu lub uwierzytelniony odpis dyplomu poświadczającego co najmniej na poziomie B1.
  3. oryginał lub poświadczoną kopię certyfikatu z przedmiotów badanych w wyższym wykształceniem, które umożliwia im dostęp, w szczególności podając nazwę, czas trwania i znakowanie przedmiotów i średniej klasy rekordu akademickiego.
  4. Curriculum Vitae.
  5. motywację list powody ubiegania się realizować program doktorancki i jego zainteresowania lub preferencji dla programu online, aby wyrazić siebie.

Proces odpowiedzialny za przyjmowanie narządu i kompozycji

Komitet Akademicki jest odpowiedzialny za proces przyjmowania, oceny pre-rejestracji przedłożonych zgodnie z ustalonymi kryteriami. Za pośrednictwem strony internetowej programu oraz Komisji Podyplomowego (lub Szkoły Doktorantów podczas pracy), liście akceptowane i nie zaakceptowane, podając przyczyny braku akceptacji i uznania w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu dla tych, przyznał. Przyjęci studenci muszą sformalizować ich rejestracji na planie ULL. Według regulaminu oficjalnej doktoranckich Uniwersytetu La Laguna (BOC z dnia 25 stycznia 2013 roku), Komitet akademicki składa się z maksymalnie siedmiu profesorów i / lub badaczy zaangażowanych w nią, w tym koordynatora akademickiego który będzie pełnił funkcję Prezesa samo.

Kryteria oceny Merit

Wnioski rejestracyjne zostaną ocenione przez Komitet Akademicki według następującej skali wynik:

  1. Średnia ocena zapis, w tym gatunków licencjackich stopni lub licencjackich i magisterskich (w przypadkach, gdy jest to wymagane do uzyskania dostępu do programu): do 52%.
  2. Biorąc pod uwagę różnorodność badań, adekwatność licencjackich i magisterskich specyficzną linię preferencyjnego dochodzenia wnioskodawcy, jeżeli chodzi o zawartość oficjalnych badań podstawowych ocenianych: do 13%
  3. Akredytacja poziomie wyższym niż wymagany angielskiego do czytania literatury i zrozumienia działań szkoleniowych dla tego języka: na poziomie B2, maksymalnie 5%.
  4. Zażywszy współpracę lub dotacji predoctoral, nagrody: do 10%
  5. Pobyty w innych ośrodkach badawczych lub cudzoziemców; wystąpić również w ramach współpracy działań badawczych (udział w zbiorowym artykule, udział w konferencjach lub wydarzeniach rozpowszechnianie naukowych, współpracy w zespole badawczym): do 10%.
  6. dodatkowe szkolenia, absolwent lub specjalizacja w sztuce i humanistycznych do 10%.

Konkretne testy wstępne

nie jest rozważane.

Systemy i procedury przyjęć dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych wynikających z niepełnosprawności

Uniwersytet La Laguna, poprzez wiceprezes ds Studenckich i usług opiekuńczych, rozwijany od 1999 roku program dla studentów niepełnosprawnych (PARP). Celem tego programu jest zapewnienie równych szans i wspieranie integracji uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi. PARP, poprzez bezpośrednie i indywidualne podejście promuje beton dla integralnego rozwoju tych studentów w otwartych i dostępnych środków ochrony środowiska. PARP utrzymuje stabilną konstrukcję nośną przez rozmów okresowych. Poprzez wywiady osobiste potrzeby są znane i indywidualne plany działania są projektowane, nauczyciele o trudnościach są zgłaszane i doradztwo techniczne i wsparcie jest oferowane. Obecnie są trzy programy, jeden wsparcia dla uczniów ze słuchu nerek (język migowy), drugi na transportu dla uczniów z deficytami mobilności i innych uczenia adaptacji środowiskowej w toku. Aby uzyskać dodatkowe informacje, patrz.

Studenci z niepełnym wymiarze czasu poświęcenia. kryteria i procedury przyjęcia. Warunki, których należy zmienić tryb.

Biorąc programów domowych i zainteresowanie programem dla studentów w specjalistycznej opieki zdrowotnej, pracy i szkolenia pod uwagę, szacuje się, że 30% -40% studentów zdecydować się na pozycji w niepełnym wymiarze godzin. Ta preferencja zostaną podane we wniosku o dopuszczenie, lub raz przyznał, w przypadku którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej, umożliwiają rozpoznanie tej choroby, bez uszczerbku dla zasad ustanowionych przez Bądź ULL:

  1. Pracują i dokumenty opisujące stosunek pracy;
  2. To wpływa na poziom niepełnosprawności fizycznej lub sensorycznej określającego konieczność kontynuowania studiów w niepełnym wymiarze godzin. W tym przypadku należy dostarczyć zaświadczenie ze stopniem niepełnosprawności;
  3. Wystąpi specjalizuje się w tej lub innej uczelni z niepełnym wymiarze czasu pracy, uznanie tego warunku udokumentowane szkolenie;
  4. Mają status podstawowego opiekuna lub mają na utrzymaniu dzieci poniżej trzech lat opłatą. Oba warunki muszą być udokumentowane akredytowane przez właściwy organ;
  5. Będąc bardzo konkurencyjny sportowiec.
  6. Pozostałe warunki rodziną lub natury społecznej, które są należycie uzasadnione. Uznanie statusu studenta z pozycji w niepełnym wymiarze czasu będą recenzowane i ratyfikowała rocznie. W każdym razie, student może w trakcie opracowywania programu doktoranckiego zażądać zmiany trybu poświęcenia. Studenci w trakcie rozwoju programu, tracą kondycję, dla których zostały one przyznane w niepełnym wymiarze czasu, automatycznie staną się studenci z pełnym wymiarze czasu.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Czytaj więcej

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pokaż mniej
Santa Cruz de Tenerife