Doktorat z matematyki i statystyki

Universidad de La Laguna

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat z matematyki i statystyki

Universidad de La Laguna

Ta propozycja proponuje interdyscyplinarny doktorat, którego trasy w poszczególnych obszarach specjalizacji pozwalają na tworzenie doktorantów z różnych dziedzin wiedzy (m.in. Matematyka podstawowa, Matematyka Stosowana, Statystyka, Transfer Matematyczny, Technologie informacyjne). W tych momentach, produkcja naukowa i zdolności formacyjne badaczy różnych grup w dziedzinie Naukowej Informatyki, Matematyki, Modele Matematyczne i Techniki Statystycznej doradza stworzenie konkretnego programu doktoranckiego, z własną tożsamością, która pozwala konsolidacja działań badawczych i transferowych w tym obszarze.

Uzasadnienie tytuł

Uniwersytet ubiegający się o doktorat z matematyki i statystyki to Uniwersytet w Saragossie (UZ).

Uniwersytet w Saragossie został utworzony w celu oferowania wysokiej jakości edukacji uniwersyteckiej. Rozpoczął swoją działalność akademicką w kursie 1550 i od tego czasu uzyskał następujące wyróżnienia:

  • Numer instytucji 223 w rankingu INSTYTUCJI W MATEMATYCE przez sieć wiedzy ISI.
  • Członek G9 (2000 doktorantów, 230 tezy / rok)
  • Uczestniczy w ponad 40 projektach europejskich (Erasmus, Leonardo da Vinci itp.) Od 2004 roku.
  • Zawarł ponad 1700 umów z zagranicznymi uniwersytetami, które otrzymują ponad 1200 studentów Erasmusa.
  • Siódme z 11 uniwersytetów w Hiszpanii uwzględniono w rankingu Szanghaju.

UZ ma wiceprezesów ds. Polityki naukowej oraz transferu technologii i innowacji, których główną funkcją jest promowanie i koordynowanie badań, innowacji i transferu wiedzy na uniwersytecie, z gwarancją skutecznego zarządzania i mechanizmów rozpowszechniania odpowiednie Mając świadomość znaczenia włączenia doktorantów w rozwój i konsolidację grup badawczych, plan studiów uniwersytetu ustanawia zestaw działań mających na celu zapewnienie jakości programów szkoleniowych dla nowych pracowników badawczych.

Do 2011 r. Różne uczelnie uczestniczące realizowały to szkolenie badawcze w różnych programach doktoranckich:

ULL: Program doktorancki z matematyki, międzywydziałowy program doktorancki, w którym uczestniczy Wydział Analizy Ekonomicznej Wydziału Nauk Ekonomicznych i Gospodarczych ULL oraz trzech Wydziałów Wydziału Matematyki ULL: Analiza Matematyczna, Podstawowa Matematyka i statystyki, badania operacyjne i obliczenia. Brał udział w ostatnim zaproszeniu do wzmianki o doskonałości, uzyskując przychylne sprawozdanie, ale będąc wyłączonym na końcu wspomnianych wzmianek, zasadniczo dlatego, że nie ma dużej liczby doktorantów, którzy uzasadniają takie wzmianki. Proponowana organizacja programu międzyuniwersyteckiego przyczyniłaby się do poprawy tego aspektu.

UO: doktorancki program z matematyki i statystyki, międzydepartamentalny program doktorancki, w którym uczestniczy Wydział Matematyki i Katedra Statystyki, Badania Operacyjne i Dydaktyka Matematyki.

UPV / EHU: Program doktorancki z matematyki, międzywydziałowy program doktorancki, w którym Wydział Matematyki i

Matematyki Stosowanej, statystyki i badań operacyjnych.

UPNA: Obecnie istnieją dwa aktywne studia doktoranckie, w których można przeprowadzić rozprawę doktorską:

  • Doktorancki Program Metod i Zastosowań Matematyki, międzydepartamentalny program doktorancki, w którym uczestniczą wydziały matematyki, statystyki i badań operacyjnych oraz inżynieria matematyczna i komputerowa. Ten doktorat zastąpił dawny doktorat z dziedziny statystyki, matematyki i informatyki.
  • Doctoral Program in Sciences, program doktorancki typu poprzecznego, w którym uwzględniono wszystkie linie badawcze objęte programem studiów doktoranckich w dziedzinie nauk ścisłych.

UZ: doktorat z matematyki i jej zastosowań (międzydepartamentalny program doktorancki, który obejmuje wszystkie wydziały matematyki Uniwersytetu w Saragossie). Poprzednio miał wzmiankę o jakości (Wyróżnienie jakości ref.MCD-2005-00287). Brał udział w ostatnim zaproszeniu do wzmianki o doskonałości, uzyskując przychylne sprawozdanie, ale pozostając poza wzmianką o doskonałości, głównie z powodu braku stworzenia planu między różnymi uniwersytetami, aspekt, który znacznie poprawiłby się w tym projekcie.

program międzyuniwersytecki.

Uniwersytety w Oviedo, País Vasco, Pública de Navarra i Saragossa, wraz z Uniwersytetem La Rioja, w ostatnich latach uczyły dwóch tytułów magisterskich:

  • Dyplom magistra we wprowadzeniu do badań matematycznych
  • Magister w zakresie modelowania matematycznego, statystyki i informatyki.

Celem Master Initiation to Mathematical Research jest oferowanie studentom szkolenia ukierunkowanego na badania matematyczne, które zapewnia im niezbędne narzędzia do rozpoczęcia akademickich i podstawowych linii badawczych.

Magister w zakresie modelowania matematycznego, statystyki i obliczeń ma bardziej przekrojowy charakter. Poruszony w nim temat koncentruje się na matematycznym modelowaniu problemów będących przedmiotem zainteresowania w innych obszarach nauki i technologii. Jest zatem mistrzem zorientowanym na transfer technologii (w tym przypadku technologii matematycznej) do firm i centrów technologicznych.

Na następny kurs zgodził się przekształcić te dwa stopnie w jednego mistrza, który obejmował te same uniwersytety, które robią w tym doktoracie międzyuniwersyteckim, aby zaspokoić potrzeby tych studentów, którzy szukają orientacji akademickiej, zarówno do zakończenia ich przygotowania matematycznego , aby uzyskać dostęp do naszego programu doktoranckiego, przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego szkolenia w zakresie transwersalności i ukierunkowania na transfer technologii.

Doświadczenia zebrane przy organizacji tych Mistrzostw Międzyuniwersyteckich i synergie opracowane w ramach tej wspólnej działalności motywowały połączenie wysiłków, które doprowadziły do ​​wniosku o program studiów doktoranckiej międzyuniwersyteckich.

Ta propozycja proponuje interdyscyplinarny doktorat, którego trasy w poszczególnych obszarach specjalizacji pozwalają na tworzenie doktorantów z różnych dziedzin wiedzy (m.in. Matematyka podstawowa, Matematyka Stosowana, Statystyka, Transfer Matematyczny, Technologie informacyjne). W tych momentach, produkcja naukowa i zdolności formacyjne badaczy różnych grup w dziedzinie Naukowej Informatyki, Matematyki, Modele Matematyczne i Techniki Statystycznej doradza stworzenie konkretnego programu doktoranckiego, z własną tożsamością, która pozwala konsolidacja działań badawczych i transferowych w tym obszarze.

Studia doktoranckie: studia matematyczne

Należy zauważyć, że linie badawcze doktoratu mieszczą się w ośrodku badawczym koordynowanym przez Uniwersytet w Saragossie, IUMA, oprócz różnych uniwersytetów, które składają się na projekt. W każdym razie linie i grupy badawcze powiązane z programem są zawsze wyartykułowane wokół studiów matematycznych. Wszystkie uczestniczące w programie grupy badawcze zajmujące się matematyką finansowały projekty badawcze, zarówno krajowe, jak i międzynarodowe, uznawane przez agencje zajmujące się jakością

systemu uniwersyteckiego, akredytowanych profesorów i uznanych sekcji badawczych oraz obszerną listę publikacji w prestiżowych czasopismach naukowych i kongresach, które wspierają ich karierę badawczą.

Różne wymienione ośrodki naukowe mają programy stypendialne, profesorowie wizytujący, profesorowie rezydenci, naukowcy z tytułem doktora i profesorowie zaproszeni, między innymi, którzy zachęcają do współpracy z grupami i naukowcami z innych uniwersytetów i zapewniają wartość dodaną do studiów doktoranckich.

Nauczanie zajęć szkoleniowych dla doktorantów odbywających się w pełnym wymiarze godzin odbędzie się w uczestniczących uniwersytetach i instytucjach szkolnictwa wyższego lub ośrodkach badawczych, które współpracują z programem. Reszta działań szkoleniowych skierowanych do grupy stacjonarnych doktorantów, a także podejmowana przez nich działalność badawcza będą zazwyczaj przeprowadzane w przestrzeniach odpowiednich uczelni.

W budynkach uniwersytetów odbędą się sesje seminarium doktorskiego oraz warsztaty metodyczne skierowane specjalnie do stacjonarnych doktorantów, ale także otwarte dla studentów studiów niestacjonarnych. Przeprowadzone zostaną również seminaria grup badawczych, spotkania z dyrektorem ds. Dyplomów, roczne oceny uzupełniające itp. Ponadto, ta grupa doktorantów zazwyczaj prowadzi działalność badawczą w tych budynkach, niezależnie od tymczasowych pobytów, które w ramach rozwoju tej działalności przeprowadzają w innych instytucjach szkolnictwa wyższego lub ośrodkach badawczych oraz w wycieczkach, które prowadzą prowadzić swoje prace badawcze lub w

dyfuzja ich.

Formacyjna aktywność okresu szkoleniowego będzie rozwijana w różnych kampusach, w różnych językach, przy użyciu języka angielskiego w przekazywaniu różnorodnych treści i tematów. Język angielski może być również wykorzystywany w przygotowaniu planów badawczych, w pisaniu i obronie prac doktorskich oraz w realizacji niektórych działań szkoleniowych (kursy metodyczne, tematyczne seminaria badawcze i uzupełniające działania szkoleniowe ukierunkowane na badania) , Musimy podkreślić, że program ten ma na celu promowanie realizacji prac doktorskich objętych Międzynarodowym Dokadem, dla których obrona i część pracy muszą być wykonane w innym języku, oprócz kilku pobytów w różnych międzynarodowych ośrodkach badawczych.

Orientacja i ewolucja programu

Program doktoratu z matematyki i statystyki będzie łączył różne obszary wiedzy z następującymi celami:

  • Zapewnij zaawansowane szkolenie w zakresie badań w różnych gałęziach matematyki.
  • Ułatwienie realizacji oryginalnych inicjatyw badawczych, które przyczyniają się do zgromadzonej wiedzy o różnych przedmiotach.
  • Promowanie interdyscyplinarności w badaniach, ułatwiając wzajemne relacje doktorantów, którzy badają różne dziedziny matematyki lub inne dziedziny nauki.

Uczelnie biorące udział w projekcie stale wykazują zainteresowanie postępem w osiąganiu wysokiego poziomu jakości w swoich doktoratach, dla których przez cały czas przeprowadzały kolejne reformy zgodnie z organizacją oficjalnego kształcenia uniwersyteckiego (Dekrety Królewskie 1393/2007, 29 października i 99/2011, 28 stycznia), zawsze koncentrując się na następujących obszarach: selekcji i przyjęciu doktorantów, projektach szkoleniowych i badawczych dla doktorantów oraz ocenie pracy, którą prowadzą Dotyczy to programu Doktorantów z matematyki i statystyki, który przedstawiamy. Doświadczenia zgromadzone przez społeczność uniwersytecką zaangażowaną w studia (doktorantów, dyrektorów dyplomów, profesorów, grup badawczych, doktorskich komisji naukowych, koordynatorów programów każdej uczelni, prorektora ds. Badań itp.) Są wynikiem przeprowadzonych ocen prowadzone w ramach każdej uczestniczącej uczelni. Doświadczenie to wykorzystuje się przy projektowaniu tego programu, którego celem jest usprawnienie procesu przyjmowania doktorantów do programu, doskonalenie metodycznego szkolenia oraz określenie procedur i danych liczbowych dla kierunku i oceny prac doktorskich. porównywalne, pod względem projektu i działania, z międzynarodowymi standardami.

kompetencje

Podstawowe i osobiste kompetencje

Studia doktoranckie gwarantują co najmniej następujące kompetencje

Podstawowy:

  • CB11 Systematyczne rozumienie dziedziny nauki i opanowanie umiejętności badawczych i metod związanych z tą dziedziną.
  • CB12 Umiejętność opracowania, zaprojektowania lub stworzenia, wdrożenia i przyjęcia istotnego procesu badań lub tworzenia.
  • CB13 Umiejętność przyczyniania się do poszerzania granic wiedzy poprzez oryginalne badania.
  • CB14 Zdolność do przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych pomysłów.
  • CB15 Zdolność do komunikowania się ze środowiskiem akademickim i naukowym oraz ze społeczeństwem w ogóle o swoich dziedzinach wiedzy w zakresie modów i języków powszechnie stosowanych w ich międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 Zdolność do promowania, w kontekście akademickim i zawodowym, postępu naukowego, technologicznego, społecznego, artystycznego lub kulturalnego w społeczeństwie opartym na wiedzy.
  • CA01 Rozwijaj się w kontekstach, w których niewiele jest konkretnych informacji.
  • CA02 Znajdź kluczowe pytania, na które należy odpowiedzieć, aby rozwiązać złożony problem.
  • CA03 Projektuj, twórz, rozwijaj i podejmuj innowacyjne i innowacyjne projekty w swojej dziedzinie wiedzy.
  • CA04 Pracuj zarówno jako zespół, jak i niezależnie w kontekście międzynarodowym lub multidyscyplinarnym.
  • CA05 Integruj wiedzę, stawiaj czoła złożoności i formułuj orzeczenia z ograniczonymi informacjami.
  • CA06 Krytyka intelektualna i obrona rozwiązań.

inne umiejętności

Zgodnie z RD1027 / 2011 z 15 lipca, który ustanawia hiszpańskie ramy kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego (MECES).

  • CMECES1) Zdobył zaawansowaną wiedzę na granicy wiedzy i wykazał, w kontekście uznanych na arenie międzynarodowej badań naukowych, głębokie, szczegółowe i uzasadnione zrozumienie teoretycznych i praktycznych aspektów oraz metodologii naukowej w jednym lub kilku obszarach badawczych.
  • CMECES2) wniosły oryginalny i znaczący wkład w badania naukowe w swojej dziedzinie wiedzy i że ten wkład został uznany za taki przez międzynarodową społeczność naukową.
  • CMECES3) Wykazali, że są w stanie zaprojektować projekt badawczy, za pomocą którego można przeprowadzić krytyczną analizę i ocenę nieprecyzyjnych sytuacji, w których można zastosować ich wkład i wiedzę oraz metodologię pracy, aby stworzyć syntezę nowych i złożonych pomysłów, które
  • pogłębić znajomość kontekstu badawczego, w którym pracujesz.
  • CMECES4) Opracowali wystarczającą autonomię, aby inicjować, zarządzać i kierować innowacyjnymi zespołami naukowymi i projektami oraz krajową lub międzynarodową współpracą naukową, w ramach ich zakresu tematycznego, w kontekście
  • wielodyscyplinarny i, w stosownych przypadkach, z wysokim komponentem transferu wiedzy.
  • CMECES5) Wykazali, że są w stanie rozwijać swoją działalność badawczą
  • z odpowiedzialnością społeczną i uczciwością naukową.
  • CMECES6) Aby uzasadnić, że są one zdolne do udziału w dyskusjach naukowych odbywających się na skalę międzynarodową w swojej dziedzinie wiedzy i ujawnianiu rezultatów ich działalności badawczej wszystkim grupom społeczeństwa).
  • CMECES7) Wykazali w swoim specyficznym kontekście naukowym, że są w stanie czynić postępy w aspektach kulturowych, społecznych lub technologicznych, a także wspierać innowacje we wszystkich dziedzinach w społeczeństwie opartym na wiedzy.

działania szkoleniowe

  • Korepetycje
  • ruchliwość
  • Seminaria naukowe
  • Seminaria
  • Warsztaty
  • Umiejętności w zakresie upowszechniania i komunikacji badań
  • Umiejętności do profesjonalnej jakości wstawiania
  • Orientacja na zatrudnienie
  • Angielski akademicki
  • Zaangażowanie naukowe i odpowiedzialność zawodowa naukowca
  • Umiejętności informacyjne dla doktorantów

obszary badawcze

  • Linia 1: Algebra
  • Wiersz 2: Metody algebraiczne w kodowaniu, kryptografii i teorii grafów. Nauczanie matematyki
  • Wiersz 3: Geometria i topologia
  • Wiersz 4: Analiza matematyczna
  • Wiersz 5: Częściowe równania pochodne
  • Wiersz 6: Analiza numeryczna
  • Linia 7: Systemy dynamiczne
  • Wiersz 8: Teoria sterowania i zastosowania
  • Wiersz 9: Statystyka i badania operacyjne
  • Linia 10: Obliczenia naukowe

kryteria przyjęć

Wstęp do programu doktoranckiego z matematyki i statystyki

W celu podjęcia studiów doktoranckich konieczne jest, aby komitet naukowy programu dopuścił doktoranta.

Aby uzyskać takie dopuszczenie, student musi o to poprosić, zwracając się do komisji naukowej programu w okresie ustalonym corocznie w kalendarzu akademickim i zgodnie z ustaloną procedurą.

W związku z przedłożoną dokumentacją komitet akademicki programu określi, w razie konieczności, dodatkowe wymagania, w tym przeprowadzenie określonych testów.

Oprócz wyżej wymienionych kryteriów dostępu ustanawia się warunki dopuszczenia do programu doktora w zakresie matematyki i statystyki.

Studenci muszą mieć wyraźne zainteresowanie wykonywaniem doktoratu w dziedzinie

wiedza związana z tym programem i jego liniami oraz grupami badawczymi. Komitet naukowy programu będzie badał każdą aplikację indywidualnie, umożliwiając, w wyjątkowych przypadkach, przyjęcie doktorantów z innymi profilami, gdy zostanie to uznane za uzasadnione. Przyjmowanie kandydatów, którzy chcą uzyskać dostęp do programu doktoranckiego, będzie oparte wyłącznie na

naukowe i akademickie

Oprócz wymogów dostępu, które muszą spełnić przyszli doktoranci,

o przyjęcie do programu doktoranckiego akademicką trajektorię kandydatów będzie brana pod uwagę po pierwsze, a po drugie, dostosowanie ich szkoleń, doświadczenia i zainteresowań badawczych do dziedzin wiedzy lub tematów związanych z programem doktoratu ,

Doświadczenie i dotychczasowa produkcja naukowa przyszłych doktorantów, jeśli w ogóle, zostaną docenione, a także ich motywacja do rozwoju dynamiki pracy, która doprowadzi do skutecznej realizacji prac doktorskich.

Kandydaci do przystąpienia do programu przedstawią swoje wcześniejsze doświadczenie akademickie i zainteresowania naukowe, przedstawiając poniższą dokumentację do oceny przez Komitet Akademicki programu:

(a) List przewodni, który w nie więcej niż 1000 słów, obejmuje:

  • konkretne motywacje kierujące kandydaturą;
  • opis zainteresowań badawczych.

(b) życiorys, w którym zapisywane są następujące informacje:

  • pełny adres fizyczny, numer telefonu kontaktowego i adres elektroniczny studenta;
  • programy i studia magisterskie lub podyplomowe są realizowane i przerabiane przez ucznia i związane z zainteresowaniami badawczymi wyrażonymi w liście przewodnim;
  • wcześniejsza produkcja naukowa ucznia, jeśli dotyczy.

(c) Absolwent i podyplomowe wykształcenie akademickie (w języku hiszpańskim lub angielskim).

(d) imię i nazwisko, przynależność instytucjonalna, adres pocztowy i adres elektroniczny osób referencyjnych.

(e) Dowód osobisty lub paszport.

(f) Jeżeli kandydat ustala inne zalety (patrz system oceny kandydatów), musi dostarczyć odpowiednią dokumentację uzupełniającą.

W przypadku wątpliwości co do przydatności kandydata, można przeprowadzić wywiad osobisty z profesorem lub naukowcem, który jest członkiem Komitetu Akademickiego programu.

Ocena kandydatur

Kandydatury zostaną ocenione na maksymalnie 100 punktów, które zostaną przydzielone w następujący sposób:

  • Maksymalnie 40 punktów za akademicki zapis stopnia (lub równoważny). Jeżeli średnia ważona pliku (przy użyciu liczby punktów każdego przedmiotu jako wagi każdego stopnia) jest obliczana przy użyciu zwykłej skali od 0 do 4 (0 dla zawieszenia, 1 dla przejścia, 2 dla oznaczenia, 3 dla zaległości i 4 dla honorowa rejestracja) punkty zostaną przydzielone w następujący sposób:
    - 0 punktów, jeśli średnia ocena jest mniejsza niż 1,
    - 20 punktów, jeśli 1
  • Maksymalnie 20 punktów za akta mistrzowskie (lub równoważne). Jeżeli średnia ważona pliku (przy użyciu liczby punktów każdego przedmiotu jako wagi każdego stopnia) jest obliczana przy użyciu zwykłej skali od 0 do 4 (0 dla zawieszenia, 1 dla przejścia, 2 dla oznaczenia, 3 dla zaległości i 4 dla honorowa rejestracja) punkty zostaną przydzielone w następujący sposób:
    - 0 punktów, jeśli średnia ocena jest mniejsza niż 1,
    - 10 punktów, jeśli 1
  • Maksymalnie 10 punktów za poprzednią naukową produkcję kandydata, o następującej wadze:
    - 10 punktów, jeśli kandydat akredytuje dzieło opublikowane lub przyjęte w czasopiśmie indeksowanym w JCR (lub innym indeksie referencyjnym uznanym przez akademicką Komisję),
    - 8 punktów za pracę opublikowaną lub przyjętą w dzienniku nie indeksowanym w JCR (lub innym indeksie referencyjnym uznanym przez Komitet Akademicki za ważny), o ile proces publikacji w dzienniku zawiera ocenę wzajemną,
    - 6 punktów za pracę opublikowaną lub przyjętą na międzynarodowym kongresie z recenzją,
    - 4 punkty za pracę opublikowaną lub przyjętą na krajowym kongresie z recenzją,
    - 2 punkty za pracę ostatniego mistrza w trybie badawczym.
  • Maksymalnie 10 punktów za akredytację (lub wykazanie w wywiadzie) poziomu angielskiego.
  • Maksymalnie 10 punktów za list motywacyjny.
  • Maksymalnie 10 punktów za inne zalety określone przez kandydata, takie jak akredytacja nagród, patentów, stypendiów, pobytów badawczych w ośrodkach referencyjnych lub wcześniejsze doświadczenie zawodowe w ID.

Minimalny wynik dostępu do programu wyniesie 50 punktów, obliczonych według powyższych kryteriów. Kandydaci, którzy uzyskają mniej niż 50 punktów, nie zostaną przyjęci.

Wstęp kandydatów

Przydział miejsc zostanie dokonany z uwzględnieniem dostępnych miejsc dla każdej linii oferowanych badań i profili kandydatów. Każdy rok akademicki zostanie podany do publicznej wiadomości liczbę miejsc oferowanych w programie doktoranckim, oprócz kryteriów, które są brane pod uwagę przy wyborze przyszłych doktorantów.

Wstęp zostanie rozwiązany przez Komitet Akademicki programu. Komitet Akademicki programu podejmie decyzję o przyjęciu doktorantów zgodnie z wcześniej ustalonymi kryteriami i procedurami, dopuszczenie, które może być uwarunkowane poprawą, jeśli dotyczy, odpowiednich dodatków szkoleniowych, określonych w sekcji 3.4 wniosku.

Komisja będzie odpowiedzialna za zapewnienie zgodności z wymogami dotyczącymi dostępu i przyjmowania oraz, poprzez przegląd dokumentacji przedłożonej przez kandydatów i przeprowadzanie osobistych rozmów, oceni adekwatność wniosków do profilu wejścia do programu ,

Główne stopnie dostępu:

Ten program doktorancki ma na celu powitanie studentów z umiejętnością abstrakcyjnego rozumowania, zainteresowania rozwiązywaniem problemów i zamiłowaniem do matematyki. Konieczne jest posiadanie solidnego tła matematycznego i poziomu języka angielskiego na poziomie B1, który będzie akredytowany dyplomem lub rozmową z Komitetem Naukowym Programu. W tym sensie zalecany profil dostępu to profil studenta posiadającego tytuł licencjata lub stopień z matematyki lub statystyki i posiadający jeden z wymienionych poniżej stopni magisterski międzyuniwersytecki:

  • Międzyuniwersytecki magister w zakresie wprowadzania do badań matematycznych
  • Magister międzyuniwersytecki w zakresie modelowania matematycznego, statystyki i informatyki
  • Magister międzyuniwersytecki w zakresie modelowania i badań matematycznych, statystyki i informatyki.

Studenci, którzy ukończyli inne studia magisterskie w dziedzinach matematycznych lub pokrewnych, w UZ, UO, UPV, ULL, UPNA lub na innych uniwersytetach mogą również zostać przyjęci do programu doktoranckiego. Inne programy studiów, które mogą dać dostęp do programu to stopnie lub stopnie z fizyki lub informatyki i inżynierii. Wpisowi, dla studentów bez zalecanego profilu dostępu, mogą towarzyszyć odpowiednie dodatki szkoleniowe, w zależności od przypadku, które składają się z 12 do 30 punktów z jednego z oferowanych w tym czasie mistrzów międzyuniwersyteckich, spośród wskazanych wcześniej, zaproponowany przez komitet akademicki, biorąc pod uwagę zainteresowania badawcze wyrażone przez kandydata w jego liście przewodnim.

W przypadku studentów, których dyplom nie jest z matematyki lub których mistrz nie odpowiada wskazanym w zalecanym profilu, Akademicki Komitet doktorancki może ustanowić uzupełniające szkolenia. Te uzupełnienia treningowe, które w żadnym wypadku nie przekroczą 15 punktów, odpowiadają niektórym (lub niektórym) przedmiotom matematycznego modelowania lub inicjacji do badań w matematyce (lub podobnych przedmiotach nowego mistrza, kiedy zaczynają się uczyć) ). Doktorat Komitet Akademicki, po wysłuchaniu wykładowcy studenta, podejmie decyzję w sprawie konkretnych tematów do wykonania. Zawartość tematów można zobaczyć tutaj.

W przypadku studentów studiów magisterskich z orientacją zawodową, którzy nie ukończyli studiów, projekt końcowy magisterski może zostać włączony do uzupełnień szkoleniowych.

Studenci niepełnosprawni

Od samego początku uczelnie biorące udział w projekcie poświęciły wiele wysiłku, aby dostosować swoją technologię, aby umożliwić dostęp do uniwersytetu osobom niepełnosprawnym. W ten sam sposób, próbując ułatwić treści i zasoby dydaktyczne wszystkim potencjalnym użytkownikom, rozprowadza dokumentację tematów w formacie PDF, co pozwala na automatyczne odczytanie z narzędzi do konwersji TTS (Text-to-Speech, konwertery tekstu-głosu). Uniwersytet w Saragossie ma także biuro uniwersyteckie zajmujące się kwestią niepełnosprawności.

Grupa studentów o stopniu niepełnosprawności większym lub równym 33% będzie podlegać tym samym zwolnieniom i rabatom, co inne uniwersytety w systemie publicznym.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja June 19, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą