Doktorat Z Geodezji Ilościowej

Informacje ogólne

Opis programu

Cel kwalifikacji:

Inspektorzy ilościowi są głównymi graczami w branży budowlanej, ponieważ odgrywają znaczącą rolę w zarządzaniu biznesem budowlanym. Rosnąca złożoność procesu budowy wymaga wysokich umiejętności inżynieryjnych i zarządczych. Obecnie planowanie, projektowanie, kalkulacja kosztów, zarządzanie, budowanie i utrzymanie obiektów wymaga wyższego poziomu wyrafinowania i wiedzy specjalistycznej niż kiedykolwiek wcześniej. Wielu zdolnych specjalistów i nauczycieli akademickich nie jest w stanie obsadzić wysokich stanowisk kierowniczych w branży budowlanej z powodu braku wykształcenia menedżerskiego i doświadczenia.

Celem programu jest rozwój intelektualisty o zaawansowanej zdolności do przeprowadzania badań ilościowych, które mają na celu zwiększenie wiedzy i rozwój w tym konkretnym sektorze. Jednym z głównych celów tego procesu jest rozwinięcie zaawansowanej zdolności do prowadzenia interdyscyplinarnych badań ilościowych o oryginalnym charakterze. Będzie również promować podejście do uczenia się przez całe życie, a także zdolność do szkolenia innych studentów w podobnych dziedzinach.

Wyniki kwalifikacji:

Student powinien umieć:

  • Analizuj i rozwiązuj problemy badawczo-rozwojowe o oryginalnym charakterze w zakresie badań ilościowych (ekonomia budownictwa) w sposób kreatywny i innowacyjny, stosując odpowiednią zaawansowaną podstawową wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu budową w wybranym obszarze badań.
  • Planuj i zarządzaj projektami badawczymi, wykazując się podstawową wiedzą, zrozumieniem i wglądem w zasady, metodologie i koncepcje, które stanowią społecznie odpowiedzialne (wobec społeczności lokalnych i innych) badania / rozwój / zarządzanie budową w wybranej dziedzinie praktyki badawczej.
  • Zaplanuj i poprowadź zaawansowane interdyscyplinarne dochodzenia, badania i / lub eksperymenty o oryginalnym charakterze, stosując lub opracowując odpowiednie teorie i metodologie oraz przeprowadzając odpowiednią analizę i interpretację danych.
  • Skuteczna komunikacja, zarówno ustna, jak i pisemna, z konkretnymi instytucjami badawczymi, odbiorcami i całą społecznością, o ile badania te mają na nie wpływ, przy użyciu odpowiedniej struktury, stylu i wsparcia graficznego.
  • Skutecznie i krytycznie stosuj i oceniaj odpowiednie zaawansowane interdyscyplinarne metody badawcze, umiejętności, narzędzia i technologie informacyjne w praktyce badawczo-rozwojowej w zakresie badań ilościowych (ekonomia budownictwa) oraz wykaż zrozumienie i chęć przyjęcia odpowiedzialności za wpływ badań / rozwoju działania na rzecz społeczeństwa i środowiska.
  • Zastosuj syntezę komponentów, systemów, prac, produktów lub procesów jako zestaw powiązanych systemów i oceń ich wpływ społeczny, prawny, zdrowotny, bezpieczeństwa i środowiskowy oraz korzyści, w stosownych przypadkach, w wybranej dziedzinie badań interdyscyplinarnych.
  • W stosownych przypadkach zademonstrować i zapewnić wytyczne oraz wykazać wrażliwość kulturową i estetyczną w różnych kontekstach społecznych podczas wykonywania badań / prac rozwojowych w zakresie badań ilościowych (ekonomia budownictwa).

Daniel McCullough / Unsplash

Warunki przyjęć:

Zatwierdzony stopień magistra w dziedzinie geodezji ilościowej (ekonomia budownictwa) lub dowolna dyscyplina środowiska budowlanego lub podobny zatwierdzony stopień na poziomie magistra.

Czas trwania programu:

Pełny etat: 2 lata / Niepełny etat: 3 lata

Szczegóły kontaktu:

Imię i nazwisko: Pani Dudu Kanyi / Tel: 011 559 2109 / E-mail: febehd@uj.ac.za

Ostatnia aktualizacja Kwi 2020

Informacje o uczelni

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Czytaj więcej

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Pokaż mniej