Doktorat W Rozwoju Regionalnym

Universidad de La Laguna

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat W Rozwoju Regionalnym

Universidad de La Laguna

Doktoranckie Program rozwoju regionalnego proponowany jest wynikiem adaptacji obecnego doktora nauk Rozwoju Regionalnego, szkolenia i zatrudnienia, otrzymał wyróżnienie Jakości Uchwałą z dnia 20 października 2008 roku Sekretarz Stanu uniwersytety, na których Odznaka jakości przyznawana jest na studiach doktoranckich w hiszpańskich uniwersytetach na rok akademicki 2008-2009.

Uzasadnienie tytuł

Program Tło

Doktoranckie Program rozwoju regionalnego proponowany jest wynikiem adaptacji obecnego doktora nauk Rozwoju Regionalnego, szkolenia i zatrudnienia, otrzymał wyróżnienie Jakości Uchwałą z dnia 20 października 2008 roku Sekretarz Stanu uniwersytety, na których Odznaka jakości przyznawana jest na studiach doktoranckich w hiszpańskich uniwersytetach na rok akademicki 2008-2009. Z kolei Program Rozwoju Regionalnego, szkolenia i zatrudnienia wynika z dostosowania programu szkoleń, zatrudnienia i rozwoju regionalnego z podaniem Jakości Ministerstwa Edukacji i Nauki w wywołaniu 2004, zgodnie z początkowym reformy studiów studia w ramach europejskiej konwergencji w dziedzinie szkolnictwa wyższego, i ma swoją genezę w ostatnich latach latach 90. Jest w tym dniu, że korzystając z praktycznego doświadczenia w programach doktoranckich, lekarze profesorowie z Wydziału Ekonomii Instytucji, statystyk gospodarczych oraz Ekonometrii na Uniwersytecie La Laguna opracowanie programu, który powstał przezwyciężyć koncepcję, że wówczas panował w programach doktoranckich, w wyniku czego wiele z nich stanowi sumę pól rozproszonych wymienionych w tytule rodzajowego stanie pokryć różne specjały każdy. Tak więc, biorąc pod uwagę badania przeprowadzone przez członków Wydziału, projekt programu doktora reagowania, z jednej strony, interes w tym rozwoju lokalnego w organach administracji lokalnej podniesiony autonomia Canaria i drugiego, który z kolei uwzględnia bliskość kontynentu afrykańskiego i historycznych relacji z Ameryki Środkowej i Południowej.

W tym czasie był już dostępną literaturę o znaczeniu lokalnym globalnej dwumianowy i jej wpływ na wszystkie aspekty praktyki społecznej, a tym samym możliwość wygenerowania doktorską program, który spełniałby lokalnym jest doceniana i Co więcej, jego treść, będzie odwoływać się do studentów z innych obszarów. Zbieg między wierszami badań opracowanych przez Departament Instytucji Ekonomii, statystyk gospodarczych oraz Ekonometrii, lokalnym oraz wpływ globalny, spowodowało pierwszy program, opracowany wspólnie z Katedrą Socjologii, koncentrując się na kwestie edukacji, zatrudnienia i rozwoju lokalnego. Początkowy współpraca Zakładu Socjologii przyznane interdyscyplinarnego programu, który następnie, ze względów metodologicznych, została rozszerzona i wzmocniona. Następnie, Wydział Geografii i następnie Wydział Prawa Konstytucyjnego i Nauk Politycznych została włączona, które choć nie liczyć i Wydział Socjologii, zarówno Training Program, Zatrudnienia i Rozwoju Regionalnego, jako obecny regionalny program rozwoju, szkolenia i zatrudnienia pozwoliło studentom zdobycie umiejętności analizowania, z różnych podejść, konkretnych realiów i zaproponować działania lub polityki w ogóle do rozwoju na poziomie niższym niż krajowy.

Szkolenie studiów doktoranckich, Zatrudnienia i Rozwoju Regionalnego rozpoczął nauczanie w Wenezueli podczas dwuletniego okresu 1999-2001, w ramach innej umowy ramowej podpisanej pomiędzy Uniwersytetu La Laguna i kilku wenezuelskich uniwersytetów (Doświadczalnej Uniwersytetu Guayana i Universidad de los Andes ).

W roku 2004 program ten został przedstawiony do zwołania wzmianka Jakości Ministerstwa Edukacji i Nauki, uzyskanie go na dwuletni okres 2005-2007, aw grudniu 2006 roku audytu wykonywane przez ANECA, w siedzibie Uniwersytetu La Laguna, doprowadziły do ​​odnowienia Nagroda jakości dla tego programu dr. Podobnie obecny Program Rozwoju Regionalnego, szkolenia i zatrudnienia, wynika z dostosowania programu szkolenia, zatrudnienie i Rozwoju Regionalnego, również zdobył wyróżnienie Uchwałą z dnia 20 października 2008 roku Sekretarz Stanu dla uniwersytetów ,

Od 2008 do 2013 roku, w Doktoranckich programu szkolenia, zatrudnienie i rozwój regionalny bronili łącznie 18 prac doktorskich, liczba studentów uczestniczących w roku akademickim 2012/13 55, podczas gdy średnia liczba uczniów on udział w programie w ciągu ostatnich pięciu lat wynosi 75.

Związek wniosku z sytuacją R & I-profesjonalny naukowiec sektora zakres tematyczny D +.

Doktoranckie w programie Rozwoju Regionalnego zaproponowała następujące dwa kierunki badań:

Linia 1: rządzenia, zrównoważonego rozwoju i rozwoju terytorialnego
Linia 2: przekrojowe i sektorowe polityka, energia i transport

Zdajemy sobie sprawę, że dwie linie propozycji badawczych są przystające i zgodne z wytycznymi i priorytetów strategii rozwoju i innowacji ustanowionych na szczeblu europejskim, krajowym i regionalnym. Tak więc, na przykład, Narodowy Plan B + R + I 2013-2016, a dokładniej program państwa na B + R + I zorientowanego wyzwaniom społecznym, integruje kilka linii finansowania, które odpowiadają celom i linii badania proponowanego programu.

Ponadto obecny siódmy program ramowy (2007-2013) ma kilka kierunków badań i finansowania, w ramach swoich programów szczegółowych, które mają synergii z programu studiów doktoranckich w Rozwoju Regionalnego. Dzięki temu program współpraca koncentruje się na stymulowaniu współpracy i wzmacnianie powiązań sektora przemysłu i badań w układzie ponadnarodowym i obejmuje obszar tematyczny poświęcony społeczno-ekonomiczne i humanistyczne.

Z drugiej strony, program Pojemności oferuje naukowcom potężne narzędzia do poprawy jakości i konkurencyjności europejskich badań naukowych, poprzez wspieranie inwestycji w infrastrukturę badawczą w mniej udanych regionów w tworzeniu regionalnych biegunów badania i badania na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, które są ważnym elementem badań w ramach programu studiów doktoranckich w Rozwoju Regionalnego.

I wreszcie, program Ludzie mobilizuje znaczne środki finansowe w celu poprawy perspektyw zawodowych naukowców w Europie. Ten program może być skorzystało w ramach programu przyciągnięcia jakości młodych naukowców.

Ponadto, od 2010 roku UE pracują na projektowaniu strategii, która przyczynia się do wyjścia z kryzysu, który włączyć UE do inteligentnego i zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu, wysoki poziom zatrudnienia, produktywności i spójności społeczny.

W 2010 roku Komisja Europejska wydała Europa 2020 Strategia na rzecz inteligentnego i zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu (COM (2010) 2020 wersja ostateczna) komunikacyjnego. W tej strategii trzy priorytety są wzajemnie wzmacniać zbierane i definiowania osi, na których mają projektować strategie działań UE, którymi są:

  • Rozwój inteligentny: rozwój gospodarki opartej na wiedzy i innowacyjności gospodarki.
  • Rozwój zrównoważony: wspieranie gospodarki sprawia, że ​​bardziej efektywne wykorzystanie zasobów, bardziej przyjaznej środowisku i bardziej konkurencyjnej.
  • wzrost sprzyjający włączeniu społecznemu: wspieranie gospodarki o wysokim poziomie zatrudnienia, zapewniającej spójność społeczną i terytorialną.

Ponadto, w ramach strategii Europa 2020 pięciu celów na rok 2020, który poprowadzi proces i zostać przełożone na cele krajowe: zatrudnienia, badań i innowacji, zmian klimatycznych i energii, edukacji i zwalczania ubóstwo.

Aby osiągnąć te cele, wymaga spójnego, skoordynowane i zintegrowane działania na różnych szczeblach zarządzania jest podana. Komisja Europejska ustanowiła dla obu regionów i państw członkowskich, obowiązek mieć strategię na rzecz inteligentnej specjalizacji, aby kwalifikować się do funduszy

Europejska polityka spójności w kolejnym okresie programowania 2014-2020. Oznacza to, że odzwierciedla istnienie strategii regionalnych w oparciu o inteligentną specjalizację jako element do którego dokonać finansowania B + R + I w ramach spójności 2014-2020 warunkowości ex.

Strategie krajowe i regionalne innowacja inteligentnej specjalizacji (strategie RIS3) składają się z układów terytorialnych agend transformacji gospodarczej. Zarządzania, trwałości i rozwoju terytorialnego i Linia 2: przekrojowe i sektorowe polityki energetycznej w tym względzie w tabeli kwestie umieścić odpowiednie identyczność linii badawczych Programu doktorskiej w zakresie rozwoju regionalnego (linia 1 są gromadzone i transport) z celami RIS3 porządkiem obrad:

W lipcu 2013 roku na Wyspach Kanaryjskich przedstawiła swoją strategię „inteligentnej specjalizacji Wyspy Kanaryjskie 2014-2020”, który ma na celu stworzenie podstaw do formułowania, konsensusu i opracowanie strategii „inteligentnej specjalizacji” przystosowany do rzeczywistości Wyspy Kanaryjskie w kontekście strategii Europa 2020.

W ocenie relacji między regionalnych celów strategicznych z innymi dokumentami planowania polityki spójności UE na lata 2014-2020, analiza pokazuje pewną niezwykłą spójność i odzwierciedlenie tego w znaczeniu udzielonego region czynników konkurencyjności, produktywności i polityki na rzecz zwiększenia potencjału wzrostu gospodarczego i wzmocnienia spójności partner, który sprawia, strategii rozwoju regionalnego są zbieżne z tymi samymi standardami wiedzy, innowacyjność i optymalizację kapitału ludzkiego we wszystkich przypadkach.

Proponuje się także, z zaawansowanego szkolenia w zakresie badań, doktor Rozwoju Regionalnego może przyczynić się do inteligentnej specjalizacji regionów, co pozwala, między innymi, z określeniem cech i wyłączne aktywa badanego obszaru, o którym mowa, jego konkurencyjne zalety i dobrych rządów w procesie, aby umożliwić wiązanie do posiadaczy jednostek wokół strategii rozwoju.

Dlatego rozwój badań, które przyczyniają się do jakości kształcenia naukowców w dziedzinie rozwoju regionalnego o znaczeniu strategicznym dla naszego regionu, umożliwiając zaawansowane szkolenia naukowców w tej dziedzinie pozwoli na stworzenie masy krytycznej wiedzy, która służy do promowanie zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego. Proponowany program ma na celu zaspokojenia tej potrzeby społeczne, obejmujące lukę że obecnie obserwowany w dziedzinie szkolnictwa wyższego w naszym regionie w tej dziedzinie.

Dane z urzędu statystycznego Unii Europejskiej, położonej między regionami najbardziej oddalonymi najbardziej dotknięte problemem bezrobocia. Z wyjątkiem Azorów i Madery, pozostałe regiony rejestrowane stopy bezrobocia znacznie powyżej średniej UE. W rzeczywistości, Reunion, Wyspy Kanaryjskie, Gwadelupa, Martynika i Gujana są wśród dziesięciu regionów o najwyższej stopie bezrobocia w Unii Europejskiej, Kanaryjskich zajmujący pierwsze miejsce w tym rankingu. To odzwierciedla kruchość i podatność gospodarki regionów najbardziej oddalonych i na Wyspach Kanaryjskich w szczególności.

Na Wyspach Kanaryjskich, w regionie Wspólnota z najwyższą stopą bezrobocia, zwracając uwagę, że w latach 2007-2011 stopa bezrobocia wzrosła o ponad 12 punktów procentowych. Wpływ kryzysu minęło, tak brutalny, w realnej gospodarce archipelagu. W drugim kwartale 2007 roku stopa bezrobocia na Wyspach Kanaryjskich była 9,7 na 100. Dwa i pół roku niemal trzykrotnie. Ten odcinek nie jest niczym nowym w najnowszej historii gospodarczej archipelagu, chociaż jest coraz bardziej zjadliwe, jasne symptomem wyczerpania podstaw, na których do dziś zostało trwałego wzrostu na Wyspach.

Ponadto, jeden z najbardziej niepokojących cech bezrobocia w Hiszpanii i na Wyspach Kanaryjskich jest bezrobocie wśród młodzieży. W skali kraju sprzed kryzysu bezrobocie aktywów między 20 a 24 lat był dwukrotnie wyższy od średniej, a młodzi ludzie poniżej 20 roku było więcej niż trzy razy. Od początku kryzysu gospodarczego procenty te znacznie wzrosły, osiągając 2011 o około 42 i 60 100 odpowiednio.

Do 2012 roku stopa bezrobocia wśród młodzieży na Wyspach Kanaryjskich jest powyżej średniej ogólnopolskiej nagranego przez prawie 10 punktów procentowych, a potrojenie swojego średniego poziomu UE-27. Obserwuje się także zwiększoną częstość występowania różnic między płciami na rynku pracy kanarek.

Zbieżność w odległych enklaw wysokim bezrobociem spadków poziomu zbieżności jest niepokój. W rzeczywistości, kruchość strukturalny RNO sugeruje, że ryzyko rozbieżności jest stałym czynnikiem, który, jeśli nie zostanie prawidłowo ważone, mogą poważnie uszkodzić zasadę równych szans.

Jeśli chodzi o ewolucję indeksu konkurencyjności regionalnej Unii, sytuacja RNO nie jest korzystna. Indeks ten obejmuje szeroki zakres zagadnień związanych z konkurencyjnością, innowacyjnością, jakością instytucji, infrastruktury (w tym sieci cyfrowych) oraz środki ochrony zdrowia i kapitału ludzkiego, i będzie kluczowym narzędziem w pomaganiu regiony UE do ustanowienia odpowiednich środków w celu dalszego zwiększenia konkurencyjności swoich priorytetów.

Analiza i prognozowanie zapotrzebowania akademickiej, społecznej i / lub zawodowej zarówno w kraju jak i za granicą

Doświadczenia zarówno studiów doktoranckich „szkolenia, zatrudnienie i regionalnego rozwoju” jako studiów doktoranckich „Rozwój regionalny, szkolenia i zatrudnienia” dla proponowanego programu uznaje się, że potencjalny popyt ze strony studentów pochodzi głównie studentów w następujących absolwentów stopnia jako potencjalnych kandydatów studiów podyplomowych:

  • Licencjonowany / Absolwent: Gospodarka; Administracja i zarządzanie; geografia; socjologia; politologia; a prawo
  • Diplomaturas / studia biznesowe; Rachunkowość i finanse; turystyka; i praca socjalna Przeciętne roczne absolwentów (2007 / 08-2011 / 12) dla absolwentów łączne wynagrodzenie kwalifikacji wyniosła 776, co stanowi około 50% średniej rocznej absolwentów w dziedzinie nauk społecznych i prawa Uniwersytet La Laguna w tym okresie, a prawie 28% średniej rocznej absolwentów całego Uniwersytetu La Laguna w badanym okresie.

Ze swojej strony, dane uzyskane w badaniu przeprowadzonym przez Dziekana zespół Wydziału Ekonomii i Nauk wśród studentów w ostatnich latach Bachelor of Economics oraz Bachelor of Business Administration w celu zebrania informacji przydatnych do projektowania Absolwent programy, wskazuje, że:

  • Studentów, którzy planowali zakończyć studia licencjackie w tym roku ponad 20 100 rozważają studia podyplomowe, natomiast odsetek uczniów, którzy jeszcze nie zdecydowali wynosiła 57 100.
  • Studenci, którzy planowali zakończyć dyplom w tym roku i postanowił zrobić absolwent, ponad 36 100 chcieli studiować na Uniwersytecie La Laguna. I tych, którzy kończą studia, ale nie zdecydował, czy wykonują one studia, około 40 100 wolał wykonać go na Uniwersytecie La Laguna.

Jeśli chodzi o średnią liczbę absolwentów w oficjalnych stopni magistra ULL w latach akademickich 2007/08 do 2011/12, pokazuje, że ponad 60 100 to oficjalny Magister w dziedzinie nauk społecznych i prawa ,

Ze względu na brak dostępności wyczerpujących danych na temat wyników programów doktoranckich, a proponowanego programu jest wynikiem wstępnej transformacji programu doktorskiej „szkolenia, zatrudnienie i regionalnego rozwoju” i obecnej „rozwój regionalny, szkolenia i zatrudnienia „zachowanie, które zarejestrował popyt na te studia doktoranckie jest bardzo przydatne do oszacowania przyszłego zapotrzebowania programu doktorskiej w zakresie rozwoju regionalnego to proponowane. Te dane są zebrane w aparatado 3,3 i 8,3 w niniejszym dokumencie.

Z drugiej strony, potencjał do przyciągnięcia zagranicznych studentów jest wysoka. Od dwuletni 1999/2001 doktoranckie Program szkolenia, zatrudnienie i Rozwoju Regionalnego odbyła się w Wenezueli w ramach umowy podpisanej pomiędzy Uniwersytetu La Laguna i kilku uniwersytetach (Uniwersytet wenezuelskich Experimental de Guayana (UNEG) oraz University of Los Andes (ULA ). Ważne jest, aby utrzymać te ramy współpracy i jej przedłużenie w nowym scenariuszu EOG. Prace wykonane na przestrzeni lat, a sukces programu wpłynęły pozytywnie na międzynarodowym występem Uniwersytetu La Laguna, będąc zainteresowani naszymi doktoranci innych uczelni w Ameryce Południowej, a kulminacją nowych umów o współpracy z Brazylią i Meksyk, w czasie skontaktowaliśmy kilka łacińskich amerykańskich uniwersytetów do ustanowienia

umowy o współpracy zawierające Studia podyplomowe (studia magisterskie i doktoranckie w zakresie rozwoju regionalnego).

W programie doktoranckim mamy również miał uniwersytet na kontynencie afrykańskim, a na pewno w nowej roli, jaką Unia Europejska przywiązuje do zewnętrznej regionalnym w ramach współpracy z krajami trzecimi, na Wyspach Kanaryjskich ma ogromny potencjał, aby stać się nie platforma tylko logistyka ale przede wszystkim platformy szkoleniowej, przyczyniając się tym samym do rozwoju sąsiedniego kontynentu w kluczowym obszarze, takich jak rozwój regionalny. Zaawansowane szkolenie, że absolwenci mogą nabyć te kraje z pewnością byłyby użyteczne w procesie podejmowania decyzji oraz projektowania i wdrażania programów zrównoważonego rozwoju regionalnego. Kanarek jest w bardzo korzystnej sytuacji dla platformy dokształcania absolwentów z tych krajów. W tym zakresie, zwracając uwagę na umowę o współpracy z Uniwersytetem Katyavala Bwila (UKB-Angola) i tych, którzy w trakcie negocjacji w innych krajach afrykańskich.

Studenci z pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy

Doktoranckie Program rozwoju regionalnego podnosi w swoim pierwszym roku realizacji w sumie 20 nowych miejsc wjazdowych z 8 tych, dla uczniów z pozycji w niepełnym wymiarze godzin.

Program oddelegowania do Szkoły doktorskich i strategii dotyczących B + R + I ULL

Uniwersytet La Laguna zatwierdziła na posiedzeniu w dniu 26 września 2013 roku jego Rady Zarządzającej, Regulamin dla stworzenia Doktorantów School, gdzie wszyscy urzędnicy będą zintegrowane programy doktoranckie. W tego rozporządzenia stanowi to, że do skutecznego tworzenia tej szkoły, programy zostaną przypisane do szkół, które uczą. W przypadku proponowanego programu, centrum oddelegowania jest zatem Wydział Ekonomii i Administracji.

Proponowany program doktoratu nie jest (jeszcze), dołączony do szkoły doktorskiej ponieważ Uniwersytet La Laguna zatwierdzony w Radzie Prezesów z dnia 26 września 2013 r Regulaminu Szkoły Doktorantów i data dzisiaj nie rozpoczęła swoją działalność, więc oficjalne programy doktoranckie ull pozostanie tymczasowo przypisane do wydziałów w nauczane lub te, które zostały zaproponowane, jak wskazano w przepisach Nauk funkcjonariusze doktoranckie ull. W naszym przypadku, między oficjalnych programów doktoranckich z istniejącym ULL jest Program doktora w dziedzinie rozwoju regionalnego, szkoleń i zatrudnienia, które

ma wzmianki Jakości uchwałą z dnia 20 października 2008 roku Ministerstwo Uniwersytety, wykładał na Wydziale Ekonomii i Biznesu i jest fundamentem, na którym zbudowana jest niniejszy wniosek.

Z drugiej strony, należy pamiętać, że Uniwersytet La Laguna nie posiada jeszcze R + D + i specyficzny, choć strategiczny plan badawczy, który został opracowany w 2008 roku, w którym badania są oprawione opracowany w obecnej oficjalnej doktoranckie w programie Rozwoju Regionalnego, Szkoleń i zatrudnienia i Rozwoju Regionalnego proponowanego programu. Tak więc, na przykład, na stronie 15 planu strategicznego identyfikowane są, między innymi, te dwie możliwości planowania działań badawczych na ULL w dziedzinie CC społecznych i prawnych, które są ściśle powiązane z tematem Programu proponowane PhD:

  • Wymagania alternatywy dla obecnego modelu rozwoju w społeczeństwie, kanaryjskiej
  • zwiększenie inicjatyw i programów w ramach Europejskiej w celu wspierania współpracy w kierunku Ameryki Łacińskiej i Afryki, jak również dla regionów najbardziej oddalonych.

Również motyw Rozwoju Regionalnego jest zagadnieniem przekrojowym w Kampusie Tricontinental Atlantyckim,

Campus International Excellence de Canarias (CIS). Warto zauważyć, że działania rozważane w CIS, odnoszą się do konsolidacji Unamuno Sieci uniwersytetów najbardziej oddalonych regionów Unii Europejskiej (RUP), który jest prowadzony przez dwóch kanaryjskich uczelni publicznych (Uniwersytetu La Laguna Las Palmas de Gran Canaria), a członkowie bezpośrednio zaangażowanych doktorantów proponowanego programu, prowadząc prace badawcze związane z integracją afrykańskich uniwersytetów i projektów badawczych koncentruje się na kwestiach rozwoju regionalnego i trwałości. Jednocześnie zauważamy, że ERC (który jest kluczowym strategicznym zaangażowanie Uniwersytetu La Laguna, o czym świadczy fakt posiadania wyłącznego Vicerrectorado zarządzania) promuje i wzmocniona umów i sojuszy Programu Doktorat w zakresie rozwoju regionalnego, szkoleń i zatrudnienia z innych uczelni w ramach programu internacjonalizacji jako część kluczowej strategii samego CIS.

Wreszcie, należy pamiętać, że linie włączone do programu studiów doktoranckich proponowanego są również zgodne z wskazano w planie Państwowego Naukowo-Technicznych i innowacji 2013-2016, który zawiera tematy związane z rozwojem regionalnym zagadnień obejmujących powiązanych z ekonomii pracy, szkolenia, planowania regionalnego i środowiska, między innymi.

Podobnie, rozumiemy, że badania programu doktoranckiego proponowanego odnoszą się do priorytetów przedstawionych w niedawno zatwierdzony Horizon 2020 (dokładniej, między wyzwaniami społecznymi, w tym biogospodarki, trzecim, jest dedykowany do bezpiecznej, czystej i efektywnej energii, piąty poświęcony jest ochrona środowiska, a szósty, o nazwie „Europa w zmieniającym się świecie, towarzystwa Integracyjne, innowacyjne i refleksyjne”, w którym kwestie związane z rozwojem gospodarczym i są oprawione społeczne, innowacje i dobrobyt), relacja z tego nowego programu jest taka, że ​​niektórzy z badaczy, którzy prowadzą i uczestniczą w programie badań proponowanego PHD i teraz, przygotowując propozycje projektów, które zostaną przedstawione w nadchodzących połączeń europejskich.

Na poziomie regionalnym (Wyspy Kanaryjskie), Kanaryjskich zintegrowanego planu B + R + I na lata 2011-2015, która planuje krótkim i średnim okresie w badaniach, Innowacji i Społeczeństwa Informacyjnego, w tym programów mających na celu zwiększenie wiedzy, postęp innowacyjności i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Tak więc, wśród siedmiu wartości wyraźne, pierwsze cztery są bezpośrednio związane z materiałów opracowanych w programie doktorskiej przedstawionej tutaj, takich jak:

  • konkurencyjności gospodarki opartej na wiedzy
  • zrównoważony rozwój
  • jakość pracy
  • Szkolenie i przyciąganie talentów

Wierzymy zatem, że zarówno Europejska (UE), Nacional (Hiszpania) i Regionalnego (Wyspy Kanaryjskie), i oczywiście poziom całego Uniwersytetu La Laguna, podkreśla, strategie i działania związane z rozwojem regionalnym szkolenie i zatrudnienie z interdyscyplinarnego punktu widzenia, które stanowią podstawowe tematy zawarte w nowym programie doktoranckim proponowanego Rozwoju Regionalnego, a także zostały również opracowane w ramach programu doktoranckiego w życie do tej pory, który jest podstawą, na której ta nowa propozycja jest wykonany.

Początkowy skład Komitetu Technicznego Komitetu i Akademickiej

Dla celów realizacji niniejszego Raportu Komisji Technicznej dla rozwoju powstał i został zaproponowany na wniosek właściwego vicerrectorado tymczasowo, koordynator naukowy i akademicki Komitet, złożony wniosek w ramach programu studiów wykonalności dr.

Komisja Techniczna:

  • Pani Carmen Herrera D. Wehbe
  • Pani Flora Mª Pérez Díaz
  • D. Serafin Corral Quintana
  • D. José L. Rivero Ceballos
  • D. Francisco J. Martin Alvarez
  • D. José Adrian Garcia Rojas
  • D. Jesús Hernández Hernandez
  • Dziekan Wydziału Ekonomii i Biznesu
  • Koordynator Jakości Wydziału Ekonomii i Biznesu

Koordynator akademicki:

  • D. Carlos J. Rodriguez Fuentes

Komitet naukowy:

  • Koordynator akademicki studiów doktoranckich
  • Dziekan Wydziału Ekonomii i Administracji, lub jego delegata
  • Sekretarz Komitetu Akademickiego Mistrza w rozwoju regionalnym
  • 4 Nauczyciele / naukowców z dwóch kierunków badań, które ma studiów doktoranckich

Kompetencje

podstawowy

  • CB11 - Systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania i tworzenia, wdrażania i przyjmuje znaczną proces badań lub stworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Umiejętność komunikowania się z akademickiej i naukowej społeczności i społeczeństwa w ogóle o swoich dziedzinach wiedzy drogami i języków powszechnie używanych w międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Zdolność do wspierania, w ramach kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

Umiejętności osobiste i umiejętności

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy udzielić odpowiedzi, rozwiązania skomplikowanego problemu.
  • CA03 - do projektowania, tworzenia, rozwijania i uruchomienie nowych i innowacyjnych projektów w zakresie swojej wiedzy.
  • CA04 - praca w obu urządzeń i autonomicznie w międzynarodowym i multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - Integracja wiedzy, uchwyt złożoność i formułowania sądów o ograniczonych informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

inne umiejętności

  • CG1 - nabycie dodatkowych umiejętności nie przewiduje

Działania szkoleniowe

  • Udział w warsztatach i seminariach // lub metodologii badań stosowane do nauk społecznych
  • Współpraca w organizacji seminariów, warsztatów, konferencji, etc.
  • Seminaria prowadzone przez nauczycieli i naukowców uczestnika personelu programu (w tym profesorów wizytujących)
  • Udział w specjalistycznych konferencjach
  • Aktywne uczestnictwo w seminariach organizowanych przez komisję akademickiego studiów doktoranckich
  • Opracowanie artykułu naukowego
  • Pobyt w R & D (+ I)

Linie dochodzenia

  • Linia 1: Zarządzanie, trwałość i rozwój terytorialny
  • Linia 2: przekrojowe i sektorowe polityka, energia i transport

kryteria przyjęć

Aby zostać przyjętym do programu studiów doktoranckich w Rozwoju Regionalnego jest konieczne do spełnienia wymagań powszechnego dostępu już wspomniano w poprzednim rozdziale.

Jeśli chodzi o dopuszczenie do udziału w programie, regulacja oficjalny doktoranckich Uniwersytetu La Laguna (uchwały z 17 stycznia 2013) stwierdza, że ​​prowizje akademickie studia doktoranckie może ustanowić dodatkowe wymogi i kryteria selekcji i przyjęcia studentów w programie. Ponieważ proponowany program nie zawiera szczegółowych wymagań dodatkowych przyjęć lub Komitet Akademicki, przestrzegania wymogów ogólnego dostępu opisane powyżej, uwzględnia

-z następujących indicadas- ciężarami podczas oceny i decyzji w sprawie wniosków o dopuszczenie do udziału w Programie doktorskiej:

  • CV kandydata / A (35%). te aspekty licencjackich i / lub kapitana posiadanej przez wnioskodawcę, jak również posiadanie kwalifikacji, kursów i szkoleń odebranych i / lub podanych i innych działań i zasadności zawartych w CV jest powszechnie ceniony przez Komisję akademickiego (wraz z uzasadnieniem) uważa za najbardziej odpowiednie dla rozwoju działalności badawczej w ramach programu badawczego).
  • Wyniki stopnia i / lub podstawowego, które jest wykonane (25%), co odpowiada 10% poziomu, a pozostałe badania Główna 15%.
  • Poprzednie badania szkolenia (kursy z wprowadzeniem do badań i prac w celu Master), uczestnictwo w projektach badawczych lub umów badawczych (10%)
  • Akredytacja umiejętności językowych (15%). Wykazać poziom A2 stanowi 5%, a poziom B1 10%; B2 Accreditation (lub wyższy) poziom odpowiada 15%.
  • doświadczenie zawodowe w dziedzinach związanych z obszarów rozwoju wiedzy i program działań i zarządzania politykami publicznymi (15%)

Przepisy oficjalny doktoranckich Uniwersytetu La Laguna stwierdza, że ​​wstęp na studia doktoranckie mogą obejmować wymagające szczególnych dodatków szkoleniowych, zgodnie z ustalonym profilu dopuszczenie do studiów doktoranckich. takie suplementy

Specjalistyczne szkolenie będzie dla celów opłat publicznych oraz przyznawania stypendiów i grantów badawczych, analiza treningu poziomie doktoranckim i rozwoju nie będzie liczyć do celów limitów kredytowych ustanowionych w ustępie poprzedzającym wymogów dostępu.

Ostatecznie, po dokonaniu oceny programu nauczania wnioskodawcy, może on zostać zobowiązany do odbycia bardziej konkretne kursy dodatkowe szkolenia z dziedzin, w których doktorat jest oprawiony. Tak więc w tych przypadkach, w których Komitet uważa, że ​​przed Academic tworzenie indywidualnego kandydata nie jest wystarczająco lub nie nadaje się do dostępu do studiów doktoranckich, może wymagać szczególnych dodatki szkoleniowe są wykonane.

Studentów z konkretnych braków treningowych są zobowiązane do podjęcia dodatkowych szkoleń. Studenci, którzy są wymagane dodatkowe szkolenie musi podpisać odpowiedni trening uzupełnia wniosek złożony przez Komitet Akademicki uprzedniej zgody na przyjęcie do programu. W tej propozycji, klauzula, która wskazuje, że brak poprawy suplementów treningowych zapobiec zgodę na obronie pracy doktorskiej zostaną uwzględnione. Opiekun ucznia muszą złożyć sprawozdanie Komitetu Akademickiego do zatwierdzenia w całości lub w części przezwyciężenia wspomnianych dodatków szkoleniowych.

Rozporządzenie Dzienniku Stopień doktora Uniwersytetu La Laguna stwierdza, że ​​systemy i procedury dopuszczenia powinny obejmować w przypadku uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z niepełnosprawności usług wsparcia i doradztwa, który oceni potrzebę ewentualnych korekt w programie nauczania, harmonogramy lub badania alternatywnych. Przyjmowanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

systemów i procedur przyjmowania dostosowanych do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, możemy powiedzieć, że ULL ma usług, które wspierają grupę uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikających z ich niepełnosprawności czasowo.

To będzie zarezerwowana 5 na 100 miejsc dostępnych dla studentów, którzy uznanych stopień wyższa lub równa 33 100 niepełnosprawnych oraz dla uczniów z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi stałych związanych z osobistą sytuacją niepełnosprawności podczas ich poprzedniej szkoły mają określone zasoby i wsparcie dla swoich pełnych standardów edukacyjnych.

Komisja oceni Academic szczegółowo wnioski od uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych wynikających z ich niepełnosprawności. W przypadkach zostaną one ustalone w procesie przyjmowania, mechanizmy wsparcia konieczne dla student pomyślnie ukończyć studia i zostaną omówione indywidualnie ewentualnych korekt w programie nauczania.

Komunikacja z miejsca przyznanego zostaną uznane za dokonane poprzez publikację list obsługiwane na stronach internetowych Biura Graduate ULL, więc nie zostanie wysłany pisany zindywidualizowane. Jednakże, student musi wybrać rozdzielczość dla dopuszczenia do Biura Graduate.

reżim dedykacja

Program doktorska ma na celu rozwój studiów doktoranckich w niepełnym wymiarze godzin. Kryteria i procedury przyjęć dla studentów, którzy wybierają ten kierunek studiów będzie dokładnie taki sam, jak studentów dziennych. Studenci mogą przełączać tryb częściowy pełny etat lub odwrotnie, na żądanie i zatwierdzenia przez Komitet Naukowej dr.

Z definicji, jest zrozumiałe, że wszyscy studenci, którzy zapiszą się w oficjalnym programie doktoranckim będzie pełny czas.

Aby zakwalifikować jako doktoranta w izolatce pozycji w niepełnym wymiarze godzin, trzeba będzie złożyć wniosek w sposób iw terminach ustalonych dla niego, uzasadniających niemożność przeprowadzenia tych badań pod pełnym wymiarze godzin ze względów aktywności zawodowej, specjalne potrzeby edukacyjne, potrzeby opieki rodzinnej, sportowców wyczynowych lub wysokim poziomie, jak również te, które są brane pod uwagę w przepisach trwałością ULL lub, w stosownych przypadkach, w przepisach, które rozwijają.

Wnioski te zostaną rozwiązane przed upływem okresu ustalonego dla rejestracji w studiach doktoranckich przez komitet naukowy odpowiedniego programu doktoranckiego. Przeciwko tej decyzji może być wniesione odwołanie do rektora w terminie jednego miesiąca od powiadomienia.

doktoranci mogą ubiegać się o zmianę reżimu dedykacją dla uzasadnionych powodów. Komitet naukowy studiów doktoranckich wyda oficjalne sprawozdanie z jej upoważnienia lub zaprzeczyć takiej zmiany. Przeciwko tej decyzji może być wniesione odwołanie do rektora w terminie jednego miesiąca od powiadomienia.

wymagania trwałości

Czas trwania studiów doktoranckich będą maksymalnie trzy lata dla tych studentów, pod pełnym wymiarze czasu pracy, termin licząc od doktoranta dopuszczenie do programu do prezentacji pracy doktorskiej.

Jeżeli po upływie tego okresu trzech lat nie złożyli wniosku o złożeniu pracy magisterskiej, doktorant może wnioskować o przedłużenie tego terminu o jeden rok, w drodze wyjątku, może zostać przedłużony o kolejny rok, zgodnie z warunkami, które mają założona w odpowiednim programie doktoranckim. Komitet naukowy wyda oficjalny program doktorancki w każdym raporcie sprawę do dyrektora Szkoły doktoranckie lub organu nadrzędnego programu doktoranckiego, w którym wnioskodawca jest zapisany, który wyda odpowiednią rozdzielczość. Przeciwko tej decyzji może być wniesione odwołanie do rektora w terminie jednego miesiąca od powiadomienia.

Dla doktorantów w ramach pozycji w niepełnym wymiarze godzin, badania te mogą mieć maksymalny okres pięciu lat od dnia przyjęcia do programu do prezentacji pracy doktorskiej. W tym przypadku rozszerzenie może być upoważniony przez kolejne dwa lata. Termin również wyjątkowo, może zostać przedłużony o kolejny rok, zgodnie z warunkami, które zostały ustawione w odpowiednim programie doktoranckim. Kandydat doktorska musi zwrócić się do odpowiednich rozszerzeń, jeśli istnieje. Komitet naukowy studiów doktoranckich wyda oficjalny raport dyrektora Szkoły doktoranckie lub organu nadrzędnego studiów doktoranckich, w której są zapisane, aby wydać odpowiednią rozdzielczość. Przeciwko tej decyzji może być wniesione odwołanie do rektora w terminie jednego miesiąca od powiadomienia.

W przypadku doktorantów, którzy zmienili swój system poświęcenia w trakcie prowadzenia studiów, współczynnik 5/3 dla przejścia dedykacją pełnym wymiarze czasu ustanowienia w niepełnym wymiarze godzin i 3/5 na zmiany w niepełnym wymiarze godzin, aby zakończyć, dla celów obliczeniowych czasu określonymi w sekcjach jednego do trzech tego artykułu.

Dla celów obliczenia okresów określonych w powyższych ustępach chorych, ciąża lub jakiejkolwiek innej przyczyny przewidziane przez obowiązujące przepisy nie będą brane pod uwagę.

doktorant może również wystąpić chwilowy spadek w programie przez maksymalny okres jednego roku, z możliwością przedłużenia na kolejny rok. Taki wniosek musi być skierowana i uzasadnione przed komisją akademickiego odpowiedzialnego za program. Komitet naukowy studiów doktoranckich wyda oficjalny raport dyrektorowi Szkoły doktoranckie lub organu nadrzędnego programu doktoranckiego, w którym wnioskodawca jest zapisany, który wyda odpowiednią rozdzielczość. Przeciwko tej decyzji może być wniesione odwołanie do rektora w terminie jednego miesiąca od powiadomienia.

Uniwersytet La Laguna posiada również regulacje trwałości, który jest dostępny pod poniższym linkiem, a to tylko w odniesieniu do studiów doktoranckich stwierdza następujące (art. 2) W przypadku studiów doktoranckich, standardy realizacji i trwałości powinny być zgodne z przepisami obowiązującymi przepisami państwa, rozwoju regulacyjnego przez Uniwersytet La Laguna oraz, w stosownych przypadkach, które dostarczyły żadnych rozporządzenie w celu opracowania przepisów tych rozporządzeń.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja November 9, 2017
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia: Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą