Doktorat w edukacji

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat w edukacji

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

gwphded

Doktorat w edukacji

W Wyższej Szkole Edukacji i Rozwoju Człowieka (GSEHD), zdajemy sobie sprawę, że nasz postęp jako jednostki i społeczności, kraju i na świecie, należy przyjąć rozumienie edukacji zarówno jako dziedziny praktyki i kierunku studiów. Ten Ph.D. Program koncentruje się na innowacyjnych rozwiązań ważnych krajowych i światowych problemów, w których kształcenie i rozwój człowieka odgrywają znaczącą rolę, ale które wymagają teoretyczne i metodologiczne narzędzia z wielu dyscyplin.

Unikalne w porównaniu to peer instytucji, studenci będą wybierane przez dr GSEHD za w edukacji opartej na zobowiązaniu się do poszukiwań, badań, analizy i rozwiązywania problemów z atrakcyjną kluczowe wyzwanie naszych czasów. Od pierwszego dnia przyjęcia do programu, uczniowie będą częścią interdyscyplinarnego zespołu badawczego wydziału i rówieśników. W ciągu czterech lat intensywnych badań, jako część zespołu, uczniowie będą testować i tworzyć teorie, prowadzenia badań i budować wiedzę pionierem przełomowych, zintegrowane rozwiązania pilnych kwestii.

Ph.D. Interdyscyplinarnych zespołów badawczych (CRT) opiera się na mocnych intelektualnych naszego wydziału, zainteresowań badawczych, a sukces zawodowy, a jednocześnie czerpiąc społeczności współpracowników w całej GW. W pracy z ich CRT, doktoranci będą zachęcani do wzięcia ekspansywnego podejścia do rozwiązywania problemów poprzez integrowanie perspektyw z dziedziny edukacji, filozofii, ekonomii, socjologii, antropologii, psychologii, neurologii, zdrowia i prawa.

Washington, DC, oferuje wyjątkowe warunki do odkrycia, stypendium i znaczący wkład do polityki i praktyki krajowej i globalnej. Jako członkowie CRT, absolwenci będą przygotowani do informowania, inspirować i debata wpływu i podejmowanie decyzji z lokalnych okręgów szkolnych do rządu federalnego, z krajowych fundacji badawczych do instytucji globalnych, w tym Grupy Banku Światowego. Przewidujemy inauguracyjnym CRT rozpocząć się jesienią 2017 roku. Wybór programu jest konkurencyjny i oparty na dotychczasowych osiągnięciach i dopasowanie do celów i misji programu. Wraz z innymi materiałami aplikacji, zainteresowani kandydaci muszą złożyć oświadczenie o celu artykułowania interdyscyplinarną temat badań edukacja, uzasadnienie wspierającą badania tego tematu, oraz w jaki sposób wpisuje się w wybranym CRT. Tematem pierwszego CRT zostało wybrane i zbada edukacji i nierówności w skali lokalnej, krajowej i globalnej. Dodatkowe CRT mogą zostać opracowane we wrześniu 2016 roku, a jeżeli tak, informacje zostaną zamieszczone na tej stronie.

Warunki przyjęcia

Stopień

Tytuł magistra w dziedzinie związanej z proponowanych studiów podyplomowych interdyscyplinarne.

Transkrypcje

Oficjalne stenogramy z każdej instytucji uczęszczanej czy stopień został zakończony; Absolwent i licencjackich.

Znormalizowane wyniki testów

Oficjalne wyniki testu GRE nie starsze niż pięć lat. Zagraniczni studenci muszą również złożyć TOEFL wyniki nie starsze niż dwa lata. minimalny wynik TOEFL do przyjęcia jest 100 w Internecie opartych lub 600 w formie papierowej; IELTS 7,0. Kod instytucjonalna jest 5246.

zalecenia Wymagane

Trzy (3) listy polecające. Listy będą dokumentować potencjału analitycznego myślenia, umiejętności badawczych / naukowych doświadczeń, historii i pisania możliwości i zdolności do odkrywania interdyscyplinarnych / złożonych problemów.

Określenie celu

Esej 750 - 1200 słów, w którym kandydat stwierdza jego / jej cel w podejmowaniu interdyscyplinarne studia podyplomowe, w tym: (a) uzasadnienie ubiegania się o stopień doktora w określonym interdyscyplinarne naciskiem na badania naukowe; (B) artykulacja celów akademickich i dalekiego zasięgu cele zawodowe; (C) Ostrość i przegląd zainteresowań badawczych, oraz (d), jak jego / jej tło i pokrewnych kwalifikacji Przygotowaliśmy go / ją do tej pracy.

Życiorys

Aktualny życiorys.

Pisanie próbki (opcjonalnie)

Kandydaci są zachęcani do złożenia zapisu bieżącej próbki. Próbka powinna odzwierciedlać zdolności kandydata do wyrażania skomplikowanych pomysłów i wykorzystanie dowodów na poparcie jego / jej argumentów. Próba zapisu powinny również stanowić przykład umiejętności badawczych kandydata, a także jego / jej zaangażowania ze stypendium w dążeniu do jego / jej zainteresowań badawczych.

Udział w Wywiad

Rozmowa przez wykładowców w tym prezentacji i dyskusji naukowej, w jaki sposób praca kandydata zmieści się z proponowanym tematem interdyscyplinarnego zespołu badawczego.

CRT1

Edukacja i nierówności

Nauka oferuje możliwość mobilności społecznej i gospodarczej. Wykształcenie może również utrzymywać i utwardzić stratyfikacji społecznej. Inauguracyjny Krzyż Dyscyplinarny Zespół Badawczy (CRT) zbada przecięcie dostępu i tożsamości jako dwóch kluczowych obszarach informujących rozważenie edukacji i nierówności.

Wiele problemy badawcze są rozpatrywane i zostaną uściślone z wejściem inauguracyjnym grupie doktorantów. Obszary przesłuchania m.in. płeć, obywatelstwo, niepełnosprawność, etnicznej, rasowej i konfliktów związanych z tożsamością, gdyż krzyżują się z dostępem do K-12, szkolnictwa wyższego i usług socjalnych. Porządek CRT może zawierać pytania, takie jak:

  • W jaki sposób ekspozycja na pozytywnych działań opartych Psychologia w K-12 ustawień wpływają policealne rejestracji i sukces dla studentów niepełnosprawnych? Co określa sprężystość i jak go zmierzyć?
  • Jakie jest doświadczenie i wpływ stereotypów na temat wyników uczniów?
  • Jakie polityki i struktur ułatwiających wyższej retencji edukacja, wydajność i uzupełnianie dla zmarginalizowanych społeczności?
  • Jak systemy szkolnictwa wyższego reagować na nieoczekiwane strumieni migrantów poszukujących dostępu? Czy istnieją różnice w doświadczeniach pierwszego i drugiego pokolenia imigrantów?
  • Jak imigracji wpływającym młodzieńcze spojrzenie na globalnych obywatelskich i politycznych poglądów?
  • Jaki jest związek między młodzieży narodowej tożsamości i perspektyw na płeć i nierówności rasowej?

Gdy nierówność jest obecny, społeczne i ekonomiczne różnice często Harden tożsamości powoduje konflikty i niepokoje. Dołącz do naszej CRT i szukać sposobów, aby stworzyć możliwości nauki, edukacji obywatelskiej, rozwoju gospodarczego i mobilności społecznej.





Transformacja Begins Tutaj

Dowiedz się więcej o doktorat w programie Edukacja znajduje się na terenie kampusu (202-994-9283).

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
4 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Stany Zjednoczone - Washington, District of Columbia
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Stany Zjednoczone - Washington, District of Columbia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą