Doktorat W Dziedzinie Innowacji Edukacyjnych (Dee)

Tecnológico de Monterrey

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat W Dziedzinie Innowacji Edukacyjnych (Dee)

Tecnológico de Monterrey

opis

Program Doktor Innowacji Edukacyjnych To ma na celu przeszkolenie pracowników naukowych mogących przynieść nową wiedzę przyczyniać się do rozwoju ich dyscypliny i podlegają publikacji, transferu i stosowania. W tym duchu, program został zaprojektowany, aby szkolić ludzi zdolnych do projektowania, wdrażania i oceny rozwiązań edukacyjnych złożonych problemów kraju i współczesnego społeczeństwa.

Program ma cztery projekty badawcze klasyfikowania uczniów i nauczycieli: studia psychologii wychowawczej, opracowań dotyczących rozwoju i wykorzystania technologii, kulturoznawstwo oraz studia dyscyplinarne.

Jest to program, który wymaga dostępności studentów do studiowania w pełnym wymiarze czasu, leżą w obszarze metropolitalnym w Monterrey w trakcie studiów doktoranckich oraz prowadzenia pobyt naukowy w Meksyku lub za granicą z uczelni, z którymi Tecnologico zawarła porozumienie. To trwa osiem semestrów lub mniej, w zależności od wcześniejszych badaniach z tych, którzy liczą się do wnioskodawcy.

obj

Celem kursu

Program PhD w ogólny cel edukacyjny innowacja jest szkolić badaczy mogących przyczynić się nowej wiedzy w zakresie edukacji; i projektowania, wdrażania i oceny rozwiązań edukacyjnych złożonych problemów kraju i współczesnego społeczeństwa.

I ditigido

Skierowane do

Doktor Educational Innowacji ma na celu:

  • podyplomowe akademicki zainteresowani karierą jako badaczy w publicznych lub prywatnych uczelni i / lub ośrodki badawcze na edukację lub innych nauk społecznych
  • Administratorzy edukacyjnych w instytucjach szkolnictwa wyższego zainteresowany zarabianiem karierę administracyjną w instytucjach, które wymagają wypełniony doktorskich swoich menedżerów.
  • W tej chwili, przynajmniej w najbliższej przyszłości (najbliższych 50 lat), liczbę nauczycieli z tytułem doktora w dziedzinie edukacji będą musiały Meksyku i innych krajów Ameryki Łacińskiej po prostu, aby zapewnić minimalną akredytację programów dla absolwentów w instytucji oferujących edukacja jest taka, że ​​popyt przewyższa podaż więcej niż 15 razy. Jeśli wszystkie obecne programy doktoranckie w dziedzinie edukacji w Meksyku przyjąć studentów na pełnych obrotach, to nie zostałby osiągnięty odpowiadają instytucjonalne wymogi w wydziałach kraju lekarzy w edukacji w ciągu najbliższych 25 lat. Deficyt lekarzy w edukacji jest jeszcze większa w Ameryce Łacińskiej.

Oczekuje się, że osoby biorące udział w programie będą miały następujące atrybuty:

  • Gotowość do nauki w pełnym wymiarze czasu w programie (ta polega na pobraniu co najmniej 36 jednostek semestrze).
  • Dostępność do złożenia w obszarze metropolitalnym w Monterrey w trakcie studiów doktoranckich.
  • intelektualna ciekawość o sprawy edukacji, które doprowadzą do prowadzenia systematycznych procesów zapytanie i generowania nowej wiedzy.
  • krytyczne i twórcze myślenie w sprawach edukacji, które będą prowadzić do tworzenia procesów innowacji i ciągłego doskonalenia.
  • Pragnę, aby działać jako czynnik zmian w miejscu pracy, w którym będzie rozwijać zawodowo.
  • Odsetki w wykonywaniu jego pracy doktorskiej w żadnym z dotychczasowych badań, które oferuje program.
  • Kompetencje komunikacji ustnej i pisemnej w języku hiszpańskim i angielskim, wystarczy, aby zrozumieć i dostarczać informacji naukowej w tym języku.
  • Dostępność dla pobytu naukowego w Meksyku lub za granicą, mają doświadczenie, które pozwala wiedzieć, co dzieje się w edukacji w innych instytucjach i dzielić co odbywa się na własną rękę.
przewaga

Zaleta

Akredytacje

Program ten posiada akredytacje i wyróżnienia z instytucjami krajowymi i międzynarodowymi, takimi jak:

  • Program akredytowany przez Krajowy Rejestr Jakości Absolwent (PNPC) z COCyT.
  • Komisji w sprawie kolegiów Stowarzyszenia szkół i uczelni Ameryki Południowej (SOO).
  • Tecnologico de Monterrey jest akredytowany przez Komisję w dniu Colleges Stowarzyszenia szkół i uczelni Ameryki Południowej do przyznania profesjonalnych stopni i stopnie mistrzów i doktorat.
  • Narodowy Jakość Graduate Programme (PNPC) Krajowej Rady Nauki i Technologii (COCYT).
  • Oficjalne uznanie Ministerstwa Edukacji Publicznej Meksyku.
plan

Plan studiów

pierwszy semestr

  • ED4022 Technologii i Innowacji w Edukacji
  • ED5075 Badania Wniosek ja
  • OP5062 Fakultet I
  • OP5063 Fakultet II

drugi semestr

  • ED5076 Badania Wniosek II
  • OP5064 Fakultet III
  • OP5065 Fakultet IV
  • OP5066 Fakultet V

trzeci semestr

  • ED5077 Badania Wniosek III
  • ED5078 Badania Seminarium I
  • Opcjonalnie OP5067 VI
  • OP5068 do wyboru VII
  • Opcjonalnie OP5069 VIII

czwarty semestr

  • I kierunku badań ED5081
  • ED5082 badania skierowane II
  • Opcjonalnie OP5070 IX
  • OP5071 Fakultet X

piąty semestr

  • ED5079 Badania Seminarium II
  • Badania ED5083 skierowany III
  • ED6033 doktorskiej badania I
  • Badanie II ED6034 doktorska
  • OP5072 do wyboru XI

szósty semestr

  • ED6035 doktorska III Badania
  • ED6036 doktorskiej badania IV
  • ED6037 doktorska Badania V
  • ED6038 doktoratu VI

siódmy semestr

  • ED5080 Badania Seminarium III
  • ED6039 doktorska Badania VII
  • ED6040 doktorska VIII Badania
  • ED6041 doktorska Badania IX
  • ED6042 doktorska Badania X

ósmy semestr

  • ED6000 doktorska obrony
  • ED6043 doktorska XI Badanie
  • ED6044 XII doktorska Badania
  • ED6045 doktorskiej XIII badania
  • ED6046 doktoratu XIV
absolwenci

absolwenci

Doktorat w Educational Innowacji ma na celu przeszkolenie pracowników naukowych w dziedzinie oświaty, którzy są w stanie:

umiejętności dyscyplinarne:

  • Projektowania, wdrażania i oceny projektów badawczych edukacyjnych, które dotyczą rozwiązania złożonych problemów kraju i współczesnego społeczeństwa w edukacji.
  • Tworzenie nowej wiedzy do rozwiązywania problemów wychowawczych (krajowych i międzynarodowych) oraz postulowanie propozycji i strategii poprawy rozwoju edukacyjnego.
  • Wykonywać proaktywnego przywództwa w organizacjach prowadzenie działań edukacyjnych, projektowaniu i wdrażaniu innowacyjnych projektów, które prowadzą do betonu i trwałych ulepszeń w dziedzinie edukacji.

Poprzeczne kompetencje:

  • Uczyć się na własną rękę, w samodzielnej, niezależnej i samodzielnej regulacji, pozwalając absolwenta aktualizować swoją wiedzę, w edukacji, w całym swoim życiu.
  • Wspólną pracę w interdyscyplinarnych projektach edukacyjnych, poprzez interakcję i promować synergię z kluczem, który pozwala skutecznie i efektywnie osiągnąć pewne cele.
  • Identyfikowania i rozwiązywania problemów edukacyjnych poprzez procesy innowacyjne.
  • Z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych w celu wspierania różnych projektów edukacyjnych, jak również samych badań.
  • Zarządzania informacjami do przechowywania, pobierania i przetwarzania informacji, więc jest zawsze dostępny w razie potrzeby.
  • Wykonywać krytycznego myślenia, aby określić stopień wiarygodności, który ma pewne informacje w odniesieniu do źródła, z którego i jego spójność z różnych odniesień.
  • Przekazuje wyniki badań edukacyjnych, zarówno otwarci sposób (czytanie i słuchanie), jak produktywnie (pisanie i mówienie).
  • Wykonywać zasady etyczne w swoich działaniach jako wychowawca w ogóle, jak i badacza, w szczególności.
  • Opracować indywidualny plan na życie, który zakłada tożsamość przyszłego badacza lekarz powinien mieć.

Warunki przyjęcia na studia

  • Po ukończeniu studiów licencjackich (wymagane) i master (opcjonalnie).
  • Wnioskodawca musi posiadać średnio większa lub równa 90/100 na poziomie poprzednich badań, które ukończyły stopnie.
  • Mają punktację wyższą lub równą 600 w Admission Test studia (PEAP) ITESM.
  • Mieć wynik większy lub równy 550 w teście Inglés jako języka obcego (TOEFL).
  • Wyślij do nas z wnioskiem o dopuszczenie; życiorys; esej podając przyczyny chcąc studiować doktorat z Educational Innowacji; a proponowany projekt badawczy związany z programem badawczym, kandydat uznane za wykonalne dla jego pracy doktorskiej. Ponadto, należy zwrócić wysyłając trzy listy polecające.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Lipiec 2018
Duration
Czas trwania
8 semestry
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Meksyk - Monterrey
Data rozpoczęcia: Lipiec 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Lipiec 2018
Meksyk - Monterrey
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą