Doktorat W Badaniach Edukacyjnych

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktorat W Badaniach Edukacyjnych

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Doktorat z Badań Edukacyjnych oferuje trzy kierunki wytwarzania i zastosowania wiedzy (LAGC):

  • Linia Edukacyjna Ewaluacja w edukacji podstawowej.
  • Instytucjami i podmiotami linie średniego i wyższego.
  • Linia podstawowe umiejętności intelektualne i akademickie w mediach i szkolnictwie wyższym.

W ramach tych kierunków badań doktorantów opracowanie oryginalnych projektów badawczych, które stanowią wkład do rozwoju wiedzy i / lub rozumienia istotnych problemów edukacyjnych. To, z zaawansowanym i krytycznego zrozumienia genezy, struktury i problemów związanych z rozwojem krajowego systemu edukacji i polityk edukacyjnych w Meksyku w siebie iw kontekście międzynarodowym.

cel ogólny

Doktorat z Badań Edukacyjnych tworzą wysokiej klasy specjalistów z umiejętności projektowania i prowadzenia oryginalnych projektów badawczych, obejmujących nowe formy zrozumienia zagadnień edukacyjnych i przyczyniają się zarówno wiedzę o systemach edukacji i kształcenia w postaci roztworu ich problemów i poprawę ich jakości; wyżej w obszarach priorytetowych dla rozwoju edukacyjnego, że program oferuje, i im służyć na poziomie lokalnym, regionalnym i krajowym, w kontekście globalizacji.

cele szczegółowe

Doktorat w Badań Edukacyjnych będzie zachęcać swoich uczniów:

  • Zidentyfikować i wybrać odpowiednie problemów badawczych z krytycznej oceny krajowego systemu edukacji.
  • Integracja solidną perspektywę teoretyczną w wyjaśnianiu problemów edukacyjnych, na podstawie swojej wiedzy z głównych dziedzin, które studiują nauki i jej wkład w zrozumienie zjawisk edukacyjnych.
  • Można stosować konsekwentnie głównym polu metodologiczne i techniczne tradycji edukacyjnych i badawczych doceniają elementy przyczyniają się do rozwoju badań i zarządzania.
  • Skutecznie integrować wymiary teoretyczne i empiryczne własnej pracy naukowej, i korzystanie z uzasadnioną metodologiczna i lepiej dostosowane do działalności badawczej rozwiązań technicznych, aby wykonać, tworząc w ten sposób jako niezależnych badaczy, a także może przyczynić się do podejmowania decyzji istotne.
  • Rozwijać pozytywne nastawienie do edukacji, badań i promowania ich poprawę dzięki wsparciu systematycznej wiedzy uzyskanej w wyniku procesów badawczych.

profil absolwenta

Absolwenci doktorat z Badań Edukacyjnych powinien być w stanie zaprojektować i przeprowadzić -Indywidualne lub zbiorowo, ale zawsze z osobistym wkładem destacada- oryginalnych projektów badawczych, które stanowią wkład do rozwoju wiedzy i / lub rozumienia zagadnień edukacyjnych odpowiednich , Różnica między absolwentów doktoranckich i mistrza jest właśnie umiejętność samodzielnej pracy na wysokim poziomie, w podziale na następujące cechy:

Absolwenci doktorat z Badań Edukacyjnych może wykazać, że nabyte i opanowane pewien zasób wiedzy, umiejętności i postaw zgodnie z misji, wizji i celów programu. Cechy profilu absolwenta są następujące:

wiedza:

  • zaawansowany i krytyczne zrozumienie genezy, struktury i problemów związanych z rozwojem krajowego systemu edukacji i polityk edukacyjnych w Meksyku w siebie iw kontekście międzynarodowym.
  • Rozpuszczalnik epistemologiczny zarządzanie fundament wiedzy naukowej i głównych podejść do badań edukacyjnych w ogóle, a w szczególności.
  • zaawansowany opanowanie stanu techniki i aktualne dyskusje z wiedzy teoretycznej, metodologicznej i technicznej tematem badań jego pracy magisterskiej.
  • rozpuszczalnik przenoszenia szerokiej gamy technik uzyskiwania, usystematyzować i analizy.

umiejętności:

  • Zaawansowane zdolność do identyfikacji odpowiednich kwestii badań edukacyjnych.
  • Wyprzedza zdolność do projektowania oryginalnych projektów badawczych, stosując perspektywę naukową w zakresie planowania i testowania hipotez i przypuszczeń.
  • Zaawansowane możliwości wyszukiwania, analizowania i systematyzowania odpowiednią literaturę.
  • Możliwość korzystania z zaawansowanych technik w celu uzyskania informacji.
  • Zaawansowane przetwórcze, systematyzacja i analiza danych empirycznych w ramach różnych podejść metodologicznych.
  • Wysokie kompetencje do opracowania raportów badawczych i teksty musiały być akceptowane w akademickich cech wydawniczych.
  • Kompleks umiejętność refleksji, analizy i krytycznego myślenia.
  • Zdolność wyrażania skomplikowanych pomysłów ustnie i pisemnie.

postawy:

  • Zobowiązanie do badania i analizy potrzeb rozwoju systemów edukacji i chęć przyczynienia się do zadowolenia.
  • Otwartość i tolerancja dla różnych koncepcjach zjawiska edukacyjnego i epistemologicznych, teoretycznych i metodologicznych podejść innych niż ich własne.
  • Otwarcie dla współpracy i pracy zespołów interdyscyplinarnych.
  • Zrozumienie roli badań dla rozumienia rzeczywistości edukacyjnej i jej związek z propozycją rozwiązań alternatywnych, jak również podejmowania decyzji i jego aktorów.
  • krytyczne spojrzenie na siebie i innych prac naukowych i uznania roli dialogu, aby otworzyć i zbadać alternatywy.

wartości:

  • Reassertion zasad etycznych w szczególności, uczciwości intelektualnej, społecznej odpowiedzialności, szacunku dla pacjentów biorących udział w badaniach, pluralizmu i tolerancji.

Wymagania dotyczące stopnia

1, mający co najmniej jeden produkt arbitrażu dyfunduje wyniki dyplomowych (opublikowane lub pozytywną opinię), korzystnie we współpracy z prowadzącego.

2. Akredytować wstępne badanie doktorską, której celem jest sprawdzenie jakości prac dyplomowych, dzięki czemu można go bronił publicznie. Gdy student obejmował wszystkie przedmioty i zajęcia programowe powinny być wykonane, mają ostateczny projekt pracy (produkt semestr VI) i uzyskała minimalną średnią z ośmiu (8) w czasie studiów. W tym celu Rada Akademicka powoła komitet pięciu członków: trzech członków komitetu nadzorczego oraz dwóch naukowców (przynajmniej jeden zewnętrzny w stosunku do powierzchni użytków rolnych). Wynik może być:

  • Dobro: przystąpi do drukowania tezy do klasy egzaminu. wymagana będzie twierdząca głos z pięciu członków komisji.
  • Zasilone zaleceń: Student powinien rozwiązać pytania i dokonać niezbędnych korekt w terminie określonym.
  • Gościnnie: Student weźmie udział zalecenia poprawić swoją pracę i może ponownie przystąpić do egzaminu. Roku będzie ograniczona rozporządzenie.

3. Przeprowadzić ocenę testową, składający się publiczna obrona pracy zgodnie z przepisami UR.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja October 15, 2017
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Lipiec 2018
Duration
Czas trwania
3 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Meksyk - Aguascalientes, Aguascalientes
Data rozpoczęcia : Lipiec 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Lipiec 2018
Meksyk - Aguascalientes, Aguascalientes
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą