Doktor zarządzania i języków
Heriot-Watt University Dubai
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Academic City, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
AED 81 900 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na rok. Wszystkie opłaty za naukę zawierają podatek VAT.
Wstęp
Przegląd
Program doktorancki w School of Social Sciences oferuje wyjątkowe możliwości dla studentów w regionie do badania zagadnień mających znaczenie dla świata islamskiego i arabskiego, jak również na całym świecie.
Na przykład program oferuje możliwości badań w takich obszarach, jak biznes islamski, międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie międzykulturowe, równość i różnorodność, emiratyzacja i inne polityki nacjonalizacji, marketing, zrównoważony rozwój, księgowość, finanse i ład korporacyjny.
Tematy badawcze do nadzoru nad doktoratem
Zarządzanie
- Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zasady i praktyki zarządzania zasobami ludzkimi w lokalnych i międzynarodowych organizacjach
- Ekspatriantów w organizacjach (doświadczenia, strategie organizacyjne itp.)
- Różnorodność / równość w organizacjach
- Polityka emigracyjna, katarizacja (i wszelkie inne nacjonalizacje / lokalizacje)
- Krytyczne zarządzanie, zarządzanie porównawcze i zarządzanie islamskie. Zarządzanie międzykulturowe
- Elektroniczne zarządzanie zasobami ludzkimi (w szczególności rekrutacja do Internetu)
- Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) a rozwój przedsiębiorczości
- Żeńscy przedsiębiorcy
- Employer branding
- Zrównoważony rozwój
- Nieoryginalna markowych towarów (z punktu widzenia marketingu)
- Zarządzanie relacjami z klientami (CRM, Marketing relacji, Zaufanie, zaangażowanie i jakość w relacjach z klientami, biznesem i kanałem marketingowym (szczególnie w kontekście usług finansowych), Zarządzanie kanałem marketingowym, Etyczny i środowiskowy wymiar zachowań konsumenckich i praktyki marketingowej.)
- Marketing cyfrowy, media społecznościowe, zachowania konsumentów w Internecie
Rachunkowość, bankowość, finanse
- Ład korporacyjny i finanse korporacyjne
- Ład korporacyjny i reformy regulacyjne w gospodarkach wschodzących
- Zarządzanie ryzykiem i efektywność w sektorze bankowym
- Islamska bankowość i finanse
- Społeczne i środowiskowe obowiązki przedsiębiorstwa
- Ujawnianie węgla i różnorodność biologiczna
- Sprawozdawczość finansowa i ujawnianie informacji korporacyjnych
- Ujawnienie ryzyka
- Relacje inwestorskie
- Rachunkowość zarządcza
- Rachunkowość międzynarodowa
- Ład korporacyjny i etyka
- Edukacja i etyka rachunkowości
- Społeczno-ekonomiczne perspektywy rachunkowości
Wymagania wstępne
- Zainteresowani kandydaci powinni wypełnić formularz wniosku online, wyraźnie zaznaczając, że ubiegasz się o przyjęcie na studia w kampusie w Dubaju.
- Jeśli masz jakieś pytania dotyczące procesu składania wniosków, skontaktuj się z Harrym Johnem ([email protected]) Podyplomowe stanowisko rekrutacyjne.
Dokumentów potwierdzających
Kandydaci zainteresowani naszymi szansami na studia doktoranckie muszą przesłać:
- Kopie pełnych transkrypcji akademickich ze wszystkich poprzednich kursów akademickich oraz kopie świadectw dla stopni już przyznanych.
- Potwierdzenie źródła finansowania i / lub potwierdzenie sponsoringu / wystarczających funduszy na kontynuowanie studiów.
- Szczegółowa propozycja badań.
Wymagania w języku angielskim
W przypadku, gdy angielski nie był środkiem nauczania w trakcie poprzedniej edukacji, kandydaci muszą wykazać się znajomością języka angielskiego odpowiadającą IELTS 6.5. Inne kwalifikacje również mogą być brane pod uwagę.
Termin składania wniosków
Nasz kampus w Dubaju działa przez cały rok, cały proces rekrutacji: jak tylko jedno nabór zostanie zamknięty, zaczynamy przyjmować zgłoszenia do następnego. Możliwe jest również odroczenie daty początkowej o maksymalnie rok.
Większość studentów stosuje 6–10 miesięcy przed wybranym spożyciem. Przyjmujemy zgłoszenia do 3 tygodni przed rozpoczęciem każdego naboru, ale należy pamiętać, że spóźnione podanie prawie na pewno będzie oznaczało opóźnienie w świadczeniu podstawowych usług administracyjnych, takich jak legitymacja studencka (bez których nie będziesz dostęp do biblioteki lub usług online).
Projekt badawczy
Propozycja badań (zwykle od 3 do 4 stron) powinna zawierać jak najwięcej z następujących:
- Wprowadzenie lub zarys proponowanego tematu.
- Określenie celu (celów) i / lub szczegółowych pytań badawczych.
- Podsumowanie niektórych odnośnych literatur, które wspierają cele badawcze.
- Wskazanie zamierzonej metodologii badań.
- Wskazanie struktury teoretycznej i / lub zarys koncepcji.
- Tymczasowy harmonogram głównych faz procesu badawczego.
- Oczekiwane wyniki badań, np. Praktyczna wartość badań lub możliwy wkład w wiedzę, politykę lub metodologię. Na tym etapie nie szukamy ostatecznego dokumentu, a jedynie wskazówkę, że przemyślałeś większość powyższych kwestii. Pamiętaj, że przesłane prace mogą podlegać kontroli za pomocą oprogramowania do plagiatu.
Rekrutacja
Program
Tematy badawcze dla nadzoru doktorskiego
Zarządzanie
- Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi
- Polityka i praktyki zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach lokalnych i wielonarodowych
- Pracownicy ekspatrianci w organizacjach (doświadczenia, strategie organizacyjne itp.)
- Różnorodność/równość w organizacjach
- Emiratyzacja, Kataryzacja (i wszelkie inne polityki nacjonalizacji/lokalizacji)
- Zarządzanie krytyczne, zarządzanie porównawcze i zarządzanie islamskie. Zarządzanie międzykulturowe
- Elektroniczny HRM (w szczególności rekrutacja internetowa)
- Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) oraz rozwój przedsiębiorczości
- Kobiety-przedsiębiorcy
- Employer branding
- Zrównoważony rozwój
- Nieoryginalne towary markowe (z punktu widzenia marketingu)
- Zarządzanie relacjami z klientami (CRM; Relationship Marketing; Zaufanie, zaangażowanie i jakość w relacjach z klientami, przedsiębiorstwami i kanałami marketingowymi (szczególnie w kontekście usług finansowych); Marketing Channel Management. Etyczny i środowiskowy wymiar zachowań konsumenckich i praktyki marketingowej).
- Digital marketing, social media, zachowania konsumenckie w sieci
Obszary rachunkowości, bankowości, finansów
- Ład korporacyjny i finanse przedsiębiorstw
- Ład korporacyjny i reformy regulacyjne w gospodarkach wschodzących
- Zarządzanie ryzykiem i efektywność w sektorze bankowym
- Bankowość i finanse islamskie
- Odpowiedzialność społeczna i środowiskowa przedsiębiorstwa
- Ujawnianie informacji o emisji dwutlenku węgla i różnorodność biologiczna
- Sprawozdawczość finansowa i ujawnianie informacji przez przedsiębiorstwa
- Ujawnienie ryzyka
- Relacje inwestorskie
- Rachunkowość zarządcza
- Rachunkowość międzynarodowa
- Ład korporacyjny i etyka
- Edukacja i etyka w rachunkowości
- Społeczno-ekonomiczne perspektywy rachunkowości