Doktor współczesnej komunikacji i informacji
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Santiago de Compostela, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Doktorat z zakresu współczesnej komunikacji i informacji oferuje szkolenia uniwersyteckie o wysokim poziomie specjalizacji, aby zaspokoić potrzeby akademickie i naukowe wynikające z różnych kierunków badań związanych z dziennikarstwem i komunikacją audiowizualną.
Głównym celem tego doktoratu jest zagwarantowanie nauki spełniającej wymagania studentów, którzy ukończyli dziennikarstwo lub komunikację audiowizualną, a także inne kierunki, głównie nauki społeczne, i chcą kontynuować kształcenie naukowe. Jest to program, który oferuje wiele opcji specjalizacji poprzez już skonsolidowane kierunki pracy, eksplorację języków oraz informacyjne i komunikacyjne możliwości różnych formatów i rodzajów wsparcia. Angażuje się w wysokokwalifikowane szkolenia i wiedzę związaną ze stałą wymianą naukową dzięki umowom, które istnieją z wiodącymi uniwersytetami europejskimi i amerykańskimi, które już współpracują z grupami badawczymi uczestniczącymi w programie doktoranckim.
obszary badawcze
- Studia audiowizualne. Dyskursy, przedmioty i podmioty komunikacji audiowizualnej
- nowe media. Procesy przemian i przemian w komunikacji i dziennikarstwie
- Obywatelstwo i komunikacja. Komunikacja i rozwój
Galeria
Idealni studenci
Bez konieczności odbycia dodatkowego szkolenia będą mogli uzyskać dostęp do:
- Studenci oficjalnych stopni magisterskich z dorobkiem badawczym oferującym ekskluzywne treści z zakresu dziennikarstwa, komunikacji audiowizualnej oraz reklamy i public relations.
- Studenci posiadający stopień DEA uzyskany w ramach określonych programów komunikacji audiowizualnej, dziennikarstwa lub reklamy i public relations.
- Studenci kierunków pokrewnych: Wszystkie stopnie magisterskie posiadające dorobek badawczy w szerokim obszarze nauk społecznych będą uznawane za stopnie pokrewne, z wyjątkiem tych związanych z dziennikarstwem, komunikacją audiowizualną lub reklamą i public relations.
Zagraniczni studenci:
Absolwenci będą mogli uzyskać do niego dostęp zgodnie z zagranicznymi systemami edukacji, bez konieczności zatwierdzenia, po sprawdzeniu przez Uniwersytet, że akredytuje on poziom szkolenia równoważny poziomowi oficjalnego tytułu magistra uniwersytetu hiszpańskiego i że uprawnia on kraj wydający ten stopień w dostępie do studiów doktoranckich. Przyjęcie to w żadnym wypadku nie będzie oznaczać homologacji posiadanego przez zainteresowaną wcześniej stopnia naukowego ani jego uznania dla celów innych niż dostęp do kształcenia doktoranckiego.
Rekrutacja
Program
działania szkoleniowe
- Seminarium dotyczące jakościowych metod badawczych E3021A01
- Seminarium dotyczące ilościowych metod badawczych E3021A02
- Seminarium na temat metod badawczych stosowanych w komunikacji E3021A03
- Upowszechnianie wyników naukowych E3021A04
Uzupełnienia szkoleniowe
- Dokumentacja. Zarządzanie danymi i wizualizacja. P3382101
- Innowacje dziennikarskie: nowe formaty, produkty i nośniki P3382103
- Jakościowe i ilościowe metody badawcze P3382201
- Komunikacja w laboratorium demokracji P3382204
- Dziennikarstwo i komunikacja w społeczeństwie sieciowym P3382206
- Pomysłowanie, kreatywność i opowiadanie historii P3382207
- Produkcja, wycena i rozbudowa P3382209
- Produkty skierowane do odbiorców P3382210
- Produkty kulturowe w ekosystemie komunikacyjnym społeczeństwa sieciowego P3382212
- Przesłuchania i strategie informacyjne P3382214
W przypadku innych typów profili, różniących się od poprzednich, Komitet Akademicki ustali wymóg zaliczenia określonych uzupełnień szkolenia komunikacyjnego, które można wybrać z treści studiów magisterskich z dziennikarstwa i komunikacji: nowe trendy w produkcji, zarządzaniu i rozpowszechnianiu Wiedzy oferowanej przez USC.
Komitet Akademicki oceni każdy przypadek indywidualnie, aby określić obowiązek podjęcia uzupełniającego planu szkolenia poprzez zaliczenie określonych przedmiotów komunikacyjnych (maksymalnie do 15 ECTS), które można wybrać z oferty rozważanej na studiach magisterskich z dziennikarstwa i komunikacji: nowe trendy w produkcji, zarządzaniu i rozpowszechnianiu wiedzy oferowanej na USC. Ustalenie to zostanie ustalone na podstawie pamięci pierwotnego szkolenia (Master lub DEA), a także tematów tych programów podjętych przez każdego studenta, zwracając szczególną uwagę na umiejętności nabyte przez kandydatów w określonych tematach z zakresu komunikacji.
Wynik programu
Głównym celem tego doktoratu jest zapewnienie nauczania odpowiadającego wymaganiom studentów, którzy ukończyli studia na kierunku dziennikarstwo lub komunikacja audiowizualna, a także na innych stopniach, głównie w zakresie nauk społecznych, i którzy chcą kontynuować kształcenie badawcze.