Przeczytaj oficjalny opis

W projektowaniu i tworzeniu stron internetowych jest szczególna siła, w tym handel elektroniczny, e-learning, e-zdrowie; a grupa ma duże doświadczenie w projektowaniu interakcji (np. Usability i accessibility), social computing (np. Social networking, komunikacja komputerowa), technologia mobilna (np. iPhone), wirtualne światy (np. Second Life) i gry wideo . W dziedzinie mediów opartych na czasie grupa ma duże zainteresowanie cyfrowym wychwytywaniem i edycją filmów oraz manipulowaniem w pełni animowanymi technikami modelowania 3D, stosowanymi w grach i filmach fabularnych.

Wsparcie badania

Zasoby podyplomowe
Studenci z Digital Media pracują w dedykowanym, nowoczesnym studiu, wyposażonym w najnowocześniejsze komputery MAC i stacje robocze PC, obsługujące standardowe oprogramowanie. Znajduje się tam również studio fotograficzne i studio produkcyjne z zielonymi ekranami i urządzeniami do przechwytywania ruchu. Szkoła jest również wyposażona w skaner ciała 3D - jeden z zaledwie dwóch w Wielkiej Brytanii.
Wsparcie
Jako student studiów podyplomowych jesteś częścią kwitnącej społeczności naukowej i otrzymujesz wsparcie poprzez szeroki program indywidualnego nadzoru, specjalistyczne seminaria badawcze, programy szkoleniowe z zakresu ogólnych umiejętności oraz ogólne seminaria z wydziałów, zwykle z zewnętrznymi użytkownikami. Zachęcamy do uczestnictwa i prezentacji swojej pracy na dużych konferencjach, a także do wzięcia udziału w naszych wewnętrznych programach konferencyjnych i seminaryjnych.

Obszary badawcze

Inteligentne interakcje

Grupa Intelligent Interactions ma zainteresowania we wszystkich aspektach inżynierii informacji i interakcji człowiek-maszyna. Powstał w 2014 roku w wyniku połączenia Image and Information Research Group i Digital Media Research Group.

Grupa ma międzynarodową reputację dzięki swojej pracy w wielu kluczowych obszarach zastosowań. Obejmują one przetwarzanie obrazu i wizję, rozpoznawanie wzorców, projektowanie interakcji, społeczną, wszechobecną i mobilną technologię z szerokim zakresem zastosowań w dziedzinie bezpieczeństwa i biometrii, opieki zdrowotnej, e-learningu, gier komputerowych, filmów cyfrowych i animacji.

  • Obliczenia społeczne i afektywne
  • Assistive Robotics and Human-Robot Interaction
  • Interfejsy mózg-komputer
  • Mobilne, wszechobecne i wszechobecne technologie komputerowe
  • Sieci czujników i analiza danych
  • Technologie biometryczne i kryminalistyczne
  • Modele zachowań dla bezpieczeństwa
  • Bezpieczeństwo systemów rozproszonych (przetwarzanie w chmurze, internet przedmiotów)
  • Zaawansowane rozpoznawanie wzorów (obrazowanie medyczne, rozpoznawanie dokumentów i pisma ręcznego, biometria zwierząt)
  • Animacja komputerowa, projektowanie gier i technologie gier
  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość
  • Cyfrowe sztuki, wirtualne narracje.


Kariera

Opracowaliśmy nasze programy z wieloma organizacjami przemysłowymi, co oznacza, że ​​odnoszący sukcesy studenci mają mocną pozycję do budowania długofalowej kariery w tej ważnej dyscyplinie. Rozwijacie umiejętności i możliwości, których poszukują pracodawcy, w tym rozwiązywanie problemów, samodzielne myślenie, pisanie raportów, zarządzanie czasem, umiejętności przywódcze, pracę zespołową i dobrą komunikację.

Kent ma doskonałe wyniki w zakresie zatrudnienia na studiach podyplomowych: ponad 96% naszych absolwentów studiów podyplomowych, którzy ukończyli studia w 2015 r., Znalazło pracę lub możliwość dalszej nauki w ciągu sześciu miesięcy.

Opierając się na sukcesie Kanta jako wiodącej instytucji regionu w zakresie możliwości zatrudnienia studentów, oferujemy wiele możliwości zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju konkretnych umiejętności i umiejętności, które cenią pracodawcy.

Wymagania wstępne

Dyplom z tytułem 2.2 lub z wyróżnieniem lub magister z wyróżnieniem lub wyższym w dziedzinie informatyki, multimediów i sztuk cyfrowych lub pokrewny przedmiot projektowania.

Wszyscy kandydaci są rozpatrywani indywidualnie, a dodatkowe kwalifikacje oraz kwalifikacje i doświadczenie zawodowe będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosków.

Studenci zagraniczni

Prosimy zapoznać się z naszą stroną internetową dla międzynarodowych studentów, zawierającą wymagania dotyczące wjazdu według kraju i inne istotne informacje dla danego kraju.

Wymagania wpisania w języku angielskim

Uczelnia wymaga od wszystkich nieanglojęzycznych użytkowników języka angielskiego osiągnięcia minimalnego poziomu znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie przed rozpoczęciem studiów podyplomowych. Niektóre przedmioty wymagają wyższego poziomu.

Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 1 więcej kursów w University of Kent, School of Engineering and Digital Arts »

Ostatnia aktualizacja November 7, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Maj 2019
Wrześ. 2019
Duration
3 - 6 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
- Roczne czesne dla programów badawczych Home / EU PG w 2019/20 nie zostały jeszcze ustalone przez UK Research Councils.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Maj 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Stycz. 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Stycz. 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Maj 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Wrześ. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Stycz. 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa