Doktor nauk astrofizycznych i technologii
Rochester Institute of Technology (RIT)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Rochester, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 41 424 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* czesne za godzinę kredytową
Wstęp
Przeczytaj więcej o tym, jak RIT radzi sobie z kryzysem koronawirusa tutaj
Przegląd
Nigdy nie było bardziej ekscytującego czasu na badanie wszechświata poza granicami Ziemi. Nowa generacja zaawansowanych teleskopów naziemnych i kosmicznych oraz ogromny wzrost mocy obliczeniowej umożliwiają złoty wiek astrofizyki .
Program doktorancki w dziedzinie nauk i technologii astrofizycznych koncentruje się na fizyce leżącej u podstaw zjawisk poza Ziemią oraz na rozwoju technologii, instrumentów, analizy danych i technik modelowania, które umożliwią wykonanie kolejnych znaczących postępów w tej dziedzinie. Wielodyscyplinarny nacisk programu odróżnia go od konwencjonalnych programów magisterskich z astrofizyki na tradycyjnych uniwersytetach badawczych.
Program oferuje ścieżki z astrofizyki (w tym astrofizyki obserwacyjnej i teoretycznej), astrofizyki obliczeniowej i grawitacyjnej (w tym numerycznej względności, astronomii fal grawitacyjnych) i technologii astronomicznej (w tym badania i rozwój detektorów i oprzyrządowania). Studenci mogą realizować zainteresowania badawcze w szerokim zakresie tematów, w tym projektowaniu i opracowywaniu nowych detektorów, badaniach protogwiazd na wielu długościach, aktywnych jąder galaktyk i gromad galaktyk, analizie danych fal grawitacyjnych oraz modelowaniu teoretycznym i obliczeniowym układów astrofizycznych, w tym galaktyk zwarte obiekty, takie jak podwójne czarne dziury. W zależności od zainteresowań badawczych studenci mogą uczestniczyć w jednym z trzech ośrodków badawczych: Centrum Obliczeniowej Względności i Grawitacji (Wideo) , Centrum Detektorów lub Laboratorium Astrofizyki Wielofalowej.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Każdego roku RIT przyznaje ponad 37 milionów dolarów stypendiów i asystentów dla absolwentów. Nagrody stypendialne wahają się od 5% czesnego aż do pełnego czesnego. Nagrody są oparte na doskonałości akademickiej kandydata. Przy przyznawaniu stypendiów bierze się pod uwagę wiele rzeczy - stopnie licencjackie, wyniki testów kwalifikacyjnych dla absolwentów oraz twoje badania i doświadczenie zawodowe.
Asystentury dla absolwentów są oferowane studentom studiów magisterskich w pełnym wymiarze godzin, którzy pełnią funkcję asystentów dydaktycznych, badawczych lub administracyjnych. Absolwenci Asystenci otrzymują wynagrodzenie (ustalane przez wydział powołujący) w zamian za wykonaną pracę. Wielu asystentów-absolwentów otrzymuje również zwolnienie z czesnego (tj. dofinansowanie czesnego) oprócz otrzymywania wynagrodzenia za obowiązki asystenta.
Absolwenci mogą otrzymać zarówno stypendia, jak i staże. Te możliwości finansowania są takie same dla wnioskodawców amerykańskich i międzynarodowych.
Każdego roku RIT przyznaje ponad 30 milionów dolarów stypendiów i asystentów dla absolwentów. Nagrody stypendialne wahają się od 10% do 40% czesnego. Nasza średnia kwota stypendium wynosi około 30% czesnego lub 13 000 USD. Nagrody są oparte na doskonałości akademickiej kandydata. Przy przyznawaniu stypendiów bierze się pod uwagę wiele rzeczy - stopnie licencjackie, wyniki testów kwalifikacyjnych dla absolwentów oraz twoje badania i doświadczenie zawodowe.
Asystentury dla absolwentów są oferowane studentom studiów magisterskich w pełnym wymiarze godzin, którzy pełnią funkcję asystentów dydaktycznych, badawczych lub administracyjnych. Asystenci Absolwentów otrzymują wynagrodzenie (ustalane przez wydział powołujący) w zamian za wykonaną pracę. Wielu asystentów-absolwentów otrzymuje również zwolnienie z czesnego (tj. dofinansowanie czesnego) oprócz otrzymywania wynagrodzenia za obowiązki asystenta.
Absolwenci mogą otrzymać zarówno stypendia, jak i staże. Te możliwości finansowania są takie same dla wnioskodawców amerykańskich i międzynarodowych.
Opcjonalne Co-Op : edukacja spółdzielcza to płatne zadania z korporacjami i organizacjami w Stanach Zjednoczonych i za granicą. Co-op umożliwia studentom spędzenie jednego lub więcej semestrów zatrudnionych na pełnym etacie, płatnym stanowisku związanym z ich programem akademickim przed ukończeniem studiów. Wielu uczniów wykorzystuje dochody ze spółdzielni, aby sfinansować swoją edukację.
Praca-studia : absolwenci studiujący w pełnym wymiarze godzin mogą ubiegać się o pracę w niepełnym wymiarze godzin w kampusie. RIT ma ponad 9 000 dostępnych miejsc pracy każdego roku, a studenci zazwyczaj pracują 10 – 20 godzin tygodniowo. Studenci zagraniczni studiujący na wizie F-1 lub J-1 mogą pracować do 20 godzin tygodniowo w kampusie i 40 godzin w przerwach.
Program
Studenci ukończą co najmniej 60 godzin kredytowych studiów, składających się z co najmniej 24 godzin kredytowych zajęć i co najmniej 24 godzin kredytowych badań. Studenci mogą wybrać jedną z trzech ścieżek: astrofizykę, astroinformatykę i astrofizykę obliczeniową (z opcją koncentracji w ogólnej teorii względności) lub oprzyrządowanie astronomiczne. Wszyscy studenci muszą ukończyć cztery kursy podstawowe z oceną B lub lepszą, a także dwa semestry seminarium magisterskiego. Oceny z przedmiotów podstawowych poniżej B muszą zostać skorygowane poprzez zdanie i zdanie kompleksowego egzaminu z przedmiotu przedmiotowego przed uzyskaniem stopnia doktora. Pozostałe punkty kursu składają się z kursów specjalistycznych i przedmiotów do wyboru. Studenci muszą zdać egzamin kwalifikacyjny, który polega na ukończeniu i obronie projektu badawczego na poziomie magisterskim, przed przystąpieniem do projektu badawczego rozprawy.
Do wyboru
Do wyboru są dodatkowe kursy z astrofizyki i szeroki wybór kursów oferowanych w innych programach magisterskich RIT (np. Obrazowanie, informatyka, inżynieria), w tym między innymi opracowywanie detektorów, cyfrowe przetwarzanie obrazu, techniki obliczeniowe, optyka i przedsiębiorczość.
doktorat wymagania kwalifikacyjne: projekt badawczy na poziomie magisterskim
W pierwszym roku programu większość doktorantów rozpoczyna projekt badawczy na poziomie magisterskim pod kierunkiem członka wydziału. Projekt nabiera tempa w drugim roku po ukończeniu kursów podstawowych. Temat badań na poziomie magisterskim może różnić się od ostatecznego tematu rozprawy doktorskiej, a nadzorujący członek wydziału niekoniecznie będzie służył jako doradca badawczy w zakresie rozprawy doktorskiej.
Wymagania dotyczące kwalifikacji doktoranckich składają się z połączenia raportu z projektu na poziomie magisterskim o jakości publikacji, który może mieć formę pracy magisterskiej (jeśli student tak zdecyduje) oraz ustnej prezentacji i obrony projektu na poziomie magisterskim. Ten proces kwalifikacyjny, który musi zostać zakończony przed rozpoczęciem trzeciego roku studiów stacjonarnych lub jego odpowiednika, ma na celu zapewnienie studentowi niezbędnej wiedzy i umiejętności intelektualnych do prowadzenia badań na poziomie doktoranckim w obszarach tematycznych nauki i techniki astrofizyczne. Zatwierdzona przez dyrektora komisja składająca się z doradcy badawczego projektu na poziomie magisterskim studenta i dwóch dodatkowych członków wydziału oceni raport z projektu i obronę studenta.
Doradca ds. badań dysertacyjnych
Po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego studenci są kierowani przez opiekuna naukowego, zatwierdzonego przez dyrektora programu. Wybór doradcy opiera się na zainteresowaniach badawczych studenta, zainteresowaniach badawczych wydziału oraz dostępnych funduszach badawczych.
Komitet badawczy
Po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego, na czas trwania w programie studiów, powoływana jest komisja rozprawowa. Przewodniczący komisji jest powoływany przez dziekana studiów magisterskich i musi być członkiem wydziału w programie innym niż nauki i technika astrofizyczna. Przewodniczący komisji pełni funkcję przedstawiciela instytucjonalnego w egzaminie dyplomowym. Komisja składa się z co najmniej czterech członków, a oprócz przewodniczącego musi również wchodzić doradca naukowy studenta oraz co najmniej jeden inny pracownik naukowy programu. Czwarty członek może być członkiem wydziału RIT, profesjonalistą związanym z przemysłem lub przedstawicielem innej instytucji. Dyrektor programowy musi zatwierdzić członków komisji, którzy nie są wykładowcami RIT.
doktorat przegląd propozycji (egzamin kandydatury)
W ciągu sześciu miesięcy od powołania komisji doktorskiej studenci muszą przygotować stopień doktora. propozycji projektu badawczego i przedstawienia go komisji do oceny. Student przedstawia pisemną propozycję badań i przedstawia przed komisją ustną prezentację, która zapewnia konstruktywną informację zwrotną na temat planu projektu. Recenzja musi odbyć się co najmniej sześć miesięcy przed obroną rozprawy.
Przegląd roczny
Każdej jesieni studenci przedstawiają roczny raport w formie ustnej prezentacji, który podsumowuje postępy poczynione w ciągu poprzedniego roku. Dyrektor programu monitoruje również postępy studentów w spełnianiu wymagań egzaminu kwalifikacyjnego (w ciągu pierwszych dwóch lat) lub doktoratu. (po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego). W razie potrzeby można przeprowadzić wywiad z uczniami w celu zbadania wszelkich problemów, które pojawią się podczas przeglądu i omówienia działań naprawczych.
Egzamin końcowy rozprawy
Po napisaniu pracy doktorskiej, przesłaniu jej do komisji rozprawowej i wyrażeniu przez komisję zgody na przeprowadzenie egzaminu dyplomowego, doktorant może ustalić termin egzaminu dyplomowego. Kandydat musi przekazać kopię rozprawy do komisji i udostępnić rozprawę zainteresowanemu wydziałowi co najmniej cztery tygodnie przed obroną pracy.
Egzamin końcowy rozprawy jest otwarty dla publiczności i stanowi przede wszystkim obronę badań rozprawy. Egzamin składa się z ustnej prezentacji studenta, po której następują pytania słuchaczy. Po prezentacji komisja rozprawy prywatnie przesłuchuje kandydata. Komisja pracy dyplomowej obraduje niezwłocznie po egzaminie, a następnie powiadamia kandydata i dyrektora programowego o wynikach.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.