Doktor filozofii w mediach i komunikacji

Informacje ogólne

Opis programu

Studia Doktorskie

Komunikacja jest fascynującą i różnorodną dyscypliną, która w połączeniu z badaniami medialnymi obejmuje dokładne badanie relacji między ludźmi a mediami. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię kontekst kulturowy, ekonomiczny, historyczny czy społeczno-psychologiczny - czy jakaś ich kombinacja - zanurzysz się w naukach humanistycznych, naukach i innych dziedzinach, aby uzyskać zaawansowany, wielodyscyplinarny stopień w sposób dynamiczny i zawsze - pole ewoluujące.

Program doktorancki Temple University w zakresie mediów i komunikacji łączy silny rdzeń medialny z pracą intelektualną w naukach humanistycznych i społecznych oraz pomaga przygotować się do kariery naukowej lub ścieżek kariery w doradztwie, edukacji, finansach, rządzie, przemyśle, prawie, polityce lub badaniach . Jako doktorant ds. Mediów i komunikacji będziesz pracować z mentorami, uczestniczyć w badaniach wydziałowych i wydawnictwach naukowych, a także ukończyć studia z silnymi podstawami w teorii i metodologiach badawczych obejmujących kilka obszarów zainteresowania, w tym

  • Globalne media, zmiany społeczne i aktywizm
  • Efekty komunikacyjne i procesy psychologiczne
  • Nowe media i technologia
  • Media, tożsamość i reprezentacja
  • Komunikacja polityczna
  • Studia dziennikarskie
  • Popularna komunikacja
  • Przemysł medialny, prawo i polityka

Temple jest jednym z zaledwie 115 uniwersytetów badawczych „R1” w USA

Będziesz prowadzony przez zindywidualizowanych kierunków studiów przez pracowników Wydziału Mediów i Komunikacji w celu opracowania profilu naukowego, który odpowiada Twoim potrzebom i zainteresowaniom.

Typowe kariery

Jako absolwent programu doktoranckiego ds. Mediów i komunikacji będziesz dobrze przygotowany do kariery w środowisku akademickim. Nasi absolwenci pracują także w organizacjach pozarządowych i think tankach, a także w sektorze prywatnym.

Wymagania programowe

Ogólne wymagania programu:
Liczba wymaganych kredytów poza mistrzem: 48

Wymagane kursy:

  • MMC 8985 Nauczanie w szkolnictwie wyższym: komunikacja
  • Teoria komunikacji MMC 9001 I
  • MMC 9002 Badanie komunikacji I
  • Kolokwium doktoranckie MMC 9003
  • MMC 9005 Colloquium II (dwa razy)
  • Teoria komunikacji MMC 9101 II
  • MMC 9102 Badanie komunikacji II

Kurs zaawansowanych metod badawczych

Electives

Kursy badawcze

  • MMC 9994 Przygotowanie do egzaminu wstępnego
  • MMC 9998 Badania przed rozprawą
  • Badania rozprawy MMC 9999

Egzaminy i rozprawy doktorskie

Ukończysz studia z serią egzaminów, a następnie z powodzeniem zaproponujesz, stworzysz i obronisz rozprawę.

Wstępne egzaminy

Przed uzyskaniem formalnego doktoratu pod kierunkiem zatwierdzonego komitetu wydziałowego należy pomyślnie ukończyć egzaminy dostosowane do indywidualnego toku studiów. kandydowanie. Z wyprzedzeniem określisz obszary tematyczne, konsultując się z doktoranckim komitetem doradczym. Egzaminy, stworzone przez członków komitetu i składające się z pytań na temat eseju z trzech obszarów, mają na celu wykazanie się Twoją krytyczną i interpretacyjną wiedzą na temat specjalistycznych dziedzin mediów i komunikacji oraz ocenę Twojej zdolności do zastosowania określonych koncepcji badawczych i narzędzi do powiązanych zagadnień w tej dyscyplinie.

Doktorancki Komitet Doradczy ocenia twoje egzaminy, a większość członków komitetu musi wyrazić zgodę na ich pomyślne zakończenie, abyś zdał egzamin.

Zdajesz egzaminy nie więcej niż jeden semestr po ukończeniu kursu. Uwaga: Wszystkie te zadania muszą zostać zakończone przed obroną propozycji pracy doktorskiej.

Propozycja dysertacji

Pod kierunkiem doradcy akademickiego i co najmniej dwóch innych członków komitetu zaproponujesz oryginalny, motywowany teoretycznie projekt badawczy.

Wniosek powinien składać się z

  • tło i kontekst konkretnego problemu badawczego,
  • szczegółowy plan metodologiczny dotyczący badania problemu,
  • wyczerpujące badanie i przegląd literatury związanej z problemem, oraz
  • określenie teoretycznego i praktycznego znaczenia problemu.

Należy go wypełnić i zatwierdzić nie więcej niż jeden semestr po ukończeniu kursu. Po zatwierdzeniu zostanie ustalony harmonogram zakończenia dochodzenia i procesu pisania.

Rozprawa i obrona ustna

Pod kierunkiem doktoranckiego komitetu doradczego stworzysz i obronisz w formie ustnej rozprawę doktorską składającą się z oryginalnego badania empirycznego, które wnosi znaczący wkład w dziedzinie mediów i komunikacji. Powinno ono zarówno poszerzyć istniejącą wiedzę, jak i wykazać się wiedzą na temat metod badawczych i głównego obszaru zainteresowań.

Rozprawy powinny

  • wykazać zrozumienie związku między podstawowym obszarem zainteresowania a szerszą dziedziną mediów i komunikacji, oraz
  • przestrzegać etyki i standardów w dziedzinie komunikacji.

Komitet rozprawy doktorskiej składa się z doktoranckiego komitetu doradczego i co najmniej jeden dodatkowy członek wydziału absolwentów spoza programu Media i Komunikacja oceni twoją rozprawę i obronę ustną. Ocenią Twoją zdolność do ustnego wyrażenia pytania badawczego, implikacji, podejścia metodologicznego i głównych ustaleń. Członkowie komisji głosują nad zaliczeniem rozprawy i jej obroną po zakończeniu prezentacji.

Warunki przyjęć

Doktorat z filozofii w dziedzinie mediów i komunikacji dopuszcza niewielką liczbę studentów (około 10) każdej jesieni. Stopień magistra jest wymagany do przyjęcia na studia doktoranckie, ale nie musi to być stopień komunikacyjny. Studenci bez tytułu magistra mogą chcieć aplikować na jeden z programów magisterskich w Temple's Klein College of Media and Communication.

Decyzja o przyjęciu wnioskodawcy opiera się na kilku kryteriach, w tym na:

  • wcześniejsze przygotowania dyplomanta i GPA;
  • występ na GRE (Graduate Record Examination);
  • listy polecające;
  • zaszczyty i osiągnięcia naukowe; i
  • zbieżność umiejętności i zainteresowań badawczych wnioskodawcy z zainteresowaniami dostępnych mentorów wydziałowych Klein College.

Określenie celu kandydata ma kluczowe znaczenie dla ustalenia dopasowania między przyszłym studentem a wykładowcą Klein College.

Chociaż nie jest to wymagane, zdecydowanie zalecamy, aby wnioskodawcy przesłali próbki swoich badań naukowych.

Wymagania dotyczące przedłożenia

Oprócz wniosku o przyjęcie na uniwersytet musisz złożyć wniosek

  • oficjalne transkrypcje ze wszystkich uczestniczących szkół wyższych,
  • oficjalne raporty GRE,
  • oficjalne raporty z wyniku egzaminu z języka angielskiego (jeśli wymagane),
  • trzy listy polecające,
  • osobiste oświadczenie i
  • aktualne CV lub CV.

Próbki pisania lub badania są opcjonalne, ale zachęcane.

Ostatnia aktualizacja Październik 2019

Informacje o uczelni

Whether you want to use video and podcasts to document the vibrant, historic city of Philadelphia; harness the power of Twitter to create social change; research the nature of political and persuasive ... Czytaj więcej

Whether you want to use video and podcasts to document the vibrant, historic city of Philadelphia; harness the power of Twitter to create social change; research the nature of political and persuasive communication; or travel abroad to report from countries around the world, the Klein College of Media and Communication has a program that suits you. Our flexible yet rigorous curricula combine the latest innovations in digital media with the expertise of experienced, renowned faculty members and scholars. Pokaż mniej