Doctor of Philosophy (Ph.D.) w dziedzinie sztuk kreatywnych i mediów to program, który zapewnia studentom możliwość prowadzenia badań i wnoszenia nowego zrozumienia i wglądu w tę dyscyplinę. Prowadząc samodzielną pracę naukową w ramach specjalistycznej dziedziny sztuk kreatywnych i mediów, absolwenci przyczynią się do rozwoju swojej dyscypliny.
Możliwe obszary badań obejmują szeroki zakres tematów i podejść, od badań nad mediami, komunikacją i sztuką po interpretacje istniejących dzieł sztuki, a także samą praktykę artystyczną. Z zadowoleniem przyjmujemy podejścia historyczne, teoretyczne lub filozoficzne, a także analityczne, interpretacyjne badanie pracy i praktyk sztuk kreatywnych i mediów. Kandydaci mogą również włączyć do swoich badań twórczą praktykę artystyczną i tworzenie dzieł sztuki lub innych artefaktów. Tematy badań w mediach obejmują dziennikarstwo, public relations, komunikację korporacyjną, reklamę, nadawanie, film, dziedzictwo cyfrowe, internet lub politykę i regulacje dotyczące mediów. Tematy badawcze dotyczące sztuk kreatywnych mogą dotyczyć dziedzin związanych z dyscyplinami filmowymi, muzyką, teatrem i innymi praktykami artystycznymi, projektowymi i medialnymi.
Lista ta nie jest wyczerpująca, tematy mogą się łączyć, nakładać, być interdyscyplinarne i łączyć teorię z praktyką. Potencjalni kandydaci powinni skontaktować się z Liderem programu, aby omówić potencjalne interesujące tematy badawcze w obszarze sztuk kreatywnych i mediów. Przyjęcie doktoratu wniosek podlega ocenie panelowej, rozmowie kwalifikacyjnej i akceptacji przełożonego.SpożycieStyczeń, marzec, czerwiec, wrzesieńTrwanie3 lata w pełnym wymiarze godzinPerspektywy rozwoju karieryBranding tożsamości
Komunikacja korporacyjna
Projektowanie komunikacji
Nowy projekt mediów
Nadawanie
Tworzenie filmu
Reklama
Projektowanie wirtualnej rzeczywistościStruktura programuOprócz pracy dyplomowej student jest zobowiązany do zaliczenia jednego wykładanego modułu - Metody badawcze - przed przystąpieniem do obrony propozycji. Ten podstawowy moduł wprowadza studentów w podstawy badań akademickich i metodologii na poziomie podyplomowym w celu przeprowadzenia niezależnego projektu badawczego.
Student jest również zobowiązany do ukończenia pracy dyplomowej (która może zawierać komponent badawczo-twórczy, jeśli ma to zastosowanie), która demonstruje opanowanie zaawansowanych punktów, rzemiosła i dyscypliny w obszarze badań. Z pomocą opiekuna student samodzielnie zaprojektuje i przeprowadzi szeroko zakrojony projekt badawczy, opracuje znaczące wyniki badań o znaczeniu krajowym i międzynarodowym oraz publicznie rozpowszechni te wyniki w celu zaangażowania społeczności akademickiej.
Obszary badańReklama, nadawanie, Internet, branding
Sztuka kreatywna i media
Produkcja filmu
Dziennikarstwo, public relations, komunikacja korporacyjna
Muzyka i przedstawienie teatralne
Sztuki wizualne lub tworzenie nowych mediówWstępne wymaganiaMagister:Stopień magistra przyjęty przez Senat Akademicki Sunway University z minimalnym GPA 3.0 lub
Inne kwalifikacje równoważne tytułowi magisterskiemu, akceptowane przez SenatInne kwalifikacje: Wszelkie inne kwalifikacje będą rozpatrywane indywidualnieWymagania języka angielskiegoIELTS: 6.0 lub odpowiednikProcedura aplikacjiKandydaci proszeni są o przesłanie wypełnionego wniosku wraz z następującymi dokumentami uzupełniającymi na adres cam@sunway.edu.my:Formularz podyplomowy Sunway
Kopia dowodu osobistego (tylko dla Malezji) lub paszportu (wszystkie strony dla studentów zagranicznych)
Poświadczone kopie odpisów dyplomów magisterskich i licencjackich
Curriculum Vitae (CV)
Wynik IELTS lub jego odpowiednik (jeśli dotyczy)
Elektroniczna kopia pracy dyplomowej / pisemnego projektu i / lub odpowiedniego portfolio materiałów pomocniczych / wcześniejszych prac twórczych, jeśli dotyczy
Pięć (5) zdjęć paszportowych
Projekt badawczyPropozycja badawcza powinna zawierać od 1000 do 1500 słów (bez piśmiennictwa) i mieć następującą strukturę:Odpowiedni tytuł projektu badawczego (wyznaczony opiekun, jeśli jest znany)
Wstęp i uzasadnienie opracowania, które zawiera:Badania tle
Opis problemu
Cele badań)
Pytanie (a) badawcze / hipoteza
Przegląd literatury
Metodologia Badań
Proponowany harmonogram badań
Lista referencji