Nauczyciele, którzy chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę, często wchodzą do programów Doktora Edukacji. Absolwenci mogą pracować w tradycyjnych placówkach nauczania lub wybierać stanowiska w mniej tradycyjnych dziedzinach, takich jak polityka edukacyjna lub program nauczania.

Doktor Edukacji jest zaawansowanym absolwentem, który koncentruje się na badaniu edukacji. Zwykle uważany za najwyższy stopień w badaniach edukacyjnych, instytucje oferujące to zazwyczaj wymagają uzyskania tytułu licencjata lub magistra do programu.

Ameryka Południowa jest czwartym co do wielkości kontynent. Jest ona podzielona na 12 niezależnych politycznie krajach. Ameryka Południowa jest domem dla majestatycznych Andach gór i tajemniczej rzeki Amazonki. World 's największy las deszczowy, z milionów gatunków egzotycznych zwierząt, znajduje się również w Ameryce Południowej.

Czytaj więcej

Doktorat w edukacji

Instituto Para La Calidad De La Educacion
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 semestry March 2019 Peru Lima

Program doktorat w edukacji składa się z badań akademickich opartych na badaniach. Jego celem jest rozwój wiedzy na najwyższym poziomie. [+]

Program doktorat w edukacji składa się z badań akademickich opartych na badaniach. Jego celem jest rozwój wiedzy na najwyższym poziomie.

Absolwent profilu

Doktorantka, absolwentka Uniwersytetu San Martin de Porres, ma następujące kompetencje:

Kieruje multidyscyplinarnymi badaniami i innowacyjnymi grupami edukacyjnymi i uczestniczy w nich, wykorzystując wiedzę i kompetencje Nauk o Edukacji, Metodyce Badań i pokrewnych dyscyplin.Uczestniczy w nauczaniu na wszystkich poziomach systemu edukacji, szczególnie w programach kształcenia podyplomowego i ustawicznego, dla których opracowuje nowe procedury nauczania-uczenia się odpowiednie dla tego poziomu edukacji.Wybieranie projektów i stosowanie procedur i narzędzi oceny uczenia się, które są wystarczające do oceny osiągnięcia celów ich przedmiotu i uzyskania niezbędnych informacji zwrotnych dla ulepszenia procesu nauczania - uczenia się.Kieruje zespołami i uczestniczy w procesach projektowania, rewizji i modyfikacji programu nauczania na różnych poziomach i programach edukacyjnych.Uczestniczy w formułowaniu, realizacji, ocenie i kontroli polityk i projektów edukacyjnych.Zarządzaj instytucjami, programami i procesami edukacyjnymi z wysoką wydajnością i efektywnością.Kieruje zespołami i aktywnie uczestniczy w procesach akredytacji, licencjonowania i zarządzania jakością instytucji i programów edukacyjnych.Interpretuje w sposób rygorystyczny krajową rzeczywistość edukacyjną i jej historyczną projekcję w kontekście jej formacji społeczno-ekonomicznych, kulturowych i politycznych, podkreślając własne wartości.Program nauczaniaStopień akademicki... [-]