Nauczyciele, którzy chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę, często wchodzą do programów Doktora Edukacji. Absolwenci mogą pracować w tradycyjnych placówkach nauczania lub wybierać stanowiska w mniej tradycyjnych dziedzinach, takich jak polityka edukacyjna lub program nauczania.

Narody Ameryki Południowej oferują potężne doświadczenie bogaty z dobrej architektury, stylu gotowania, ceramiki, i taniec. W przeszłości przesiąknięte folkloru, studiuje w Ameryce Południowej będzie można oddawać w kulturze, które panowały na wieki.

Czytaj więcej

Doktorat W Edukacji

Instituto Para La Calidad De La Educacion
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 semestry March 2019 Peru Lima

Program doktorat w edukacji składa się z badań akademickich opartych na badaniach. Jego celem jest rozwój wiedzy na najwyższym poziomie. [+]

Program doktorat w edukacji składa się z badań akademickich opartych na badaniach. Jego celem jest rozwój wiedzy na najwyższym poziomie.

Absolwent profilu

Doktorantka, absolwentka Uniwersytetu San Martin de Porres, ma następujące kompetencje:

Kieruje multidyscyplinarnymi badaniami i innowacyjnymi grupami edukacyjnymi i uczestniczy w nich, wykorzystując wiedzę i kompetencje Nauk o Edukacji, Metodyce Badań i pokrewnych dyscyplin.Uczestniczy w nauczaniu na wszystkich poziomach systemu edukacji, szczególnie w programach kształcenia podyplomowego i ustawicznego, dla których opracowuje nowe procedury nauczania-uczenia się odpowiednie dla tego poziomu edukacji.Wybieranie projektów i stosowanie procedur i narzędzi oceny uczenia się, które są wystarczające do oceny osiągnięcia celów ich przedmiotu i uzyskania niezbędnych informacji zwrotnych dla ulepszenia procesu nauczania - uczenia się.Kieruje zespołami i uczestniczy w procesach projektowania, rewizji i modyfikacji programu nauczania na różnych poziomach i programach edukacyjnych.Uczestniczy w formułowaniu, realizacji, ocenie i kontroli polityk i projektów edukacyjnych.Zarządzaj instytucjami, programami i procesami edukacyjnymi z wysoką wydajnością i efektywnością.Kieruje zespołami i aktywnie uczestniczy w procesach akredytacji, licencjonowania i zarządzania jakością instytucji i programów edukacyjnych.Interpretuje w sposób rygorystyczny krajową rzeczywistość edukacyjną i jej historyczną projekcję w kontekście jej formacji społeczno-ekonomicznych, kulturowych i politycznych, podkreślając własne wartości.Program nauczaniaStopień akademicki... [-]