Doktor Wyspy Atlantyku. Historia, dziedzictwo i instytucjonalne ramy prawne (Międzyuczelnianego) Szukaj

Universidad de La Laguna

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktor Wyspy Atlantyku. Historia, dziedzictwo i instytucjonalne ramy prawne (Międzyuczelnianego) Szukaj

Universidad de La Laguna

Program studiów doktoranckich w zakresie wysp atlantyckich: historia, dziedzictwo i ramy instytucjonalno-prawne to wielodyscyplinarna propozycja szkolenia badawczego oferowana przez uniwersytety regionu makaronezyjskiego, mająca na celu potwierdzenie naukowej wiarygodności badań wyspiarskich, a zwłaszcza badań archipelagi środkowego Atlantyku, zgodnie z ich historyczną, kulturową, patrymonialną i prawną specyfiką, rozumianą jako wspólny świat wyspy. Chociaż profesorowie należący do linii "Prawno-instytucjonalne ramy" na Universidad de La Laguna uczestniczą w ofercie pozostałych trzech uniwersytetów Programu, oferta szkoleniowa obejmuje tylko pierwszą i drugą linię programu.

Oficjalna doktorskiej Wniosek Atlantic Islands: historia, ekonomia, dziedzictwa i prawnych i instytucjonalnych ramowa odpowiada na potrzeby pełnych cykli akademickich studiów i mistrzowskie, że w ramach Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego są wykonawczych naszych uczelni.

Nasze podejście ma, po strategie instytucjonalne ID I, który określa, że ​​uniwersytety powinny mieć doktorat w centrum swoich działań, zapewniają wysoki poziom jakości, internacjonalizacji, innowacyjności, uznawania i mobilności. W tym duchu jesteśmy zainteresowani w tworzeniu stabilnych ram umożliwiających współpracę z innymi instytucjami, organizacjami i instytucjami zaangażowanymi w ID i na szczeblu krajowym i międzynarodowym.

Ostatecznie program ten doktorska musi wypełnić potrzeb szkoleniowych doktorantom, aktualizowanie metodologicznych i wreszcie jego inicjacji do badań przez ostatecznej realizacji pracy doktorskiej.

Szczegółowe cele tego programu można zidentyfikować następująco: wykonać cykli akademickich Humanistyczny, Prawa i Nauk Społecznych i architektury; Zaspokoić potrzeby studentów i stażystów, a nie tylko z uniwersytetów w Las Palmas i La Laguna, ale Uniwersytetu Azorów, Madery i Wysp Zielonego Przylądka oraz dla strefy amerykańskiej i afrykańskiej Łacińskiej; Zaspokoić potrzeby szkolenia jakości na poziomie doktoranckim, wszechstronny i otwarty sposób, oferując badania społeczeństwo pierwszoplanową; Zwiększenie potencjału jakości badań i innowacji; Opracowanie badania podstawowe i stosowane, dla których te uczelnie mają istotny potencjał zasobów ludzkich, dzięki czemu nasze uniwersytety w międzynarodowym odniesienia; Ustalanie priorytetów linie prowadzące badania w różnych dziedzinach, które czynią go z projektów poziomie regionalnym, krajowym i europejskim.

Ten program PhD w ramach Szkoły doktoranckie na Uniwersytecie w Las Palmas i pokrewnych instytucji ULL, ZAK i UAM, powinien dostać się do łączenia różnych kierunków badań, które będą próbą odpowiedzi, zarówno wytycznych określonych przez rząd Wysp Kanaryjskich (Strategia określania priorytetów w oferowaniu Canarias wyższego wykształcenia 2010-2020), co jest szczególnie istotne wyraźne wzmianki o zarządzaniu i odzyskiwania mienia, jak ULPGC (plan strategiczny instytucjonalne Uniwersytetu Las Palmas 2011-2014) lub wytycznymi ULL, ZAK i UAM.

Nasz projekt ma na celu, zgodnie z powyższym, w celu podniesienia poziomu doskonałości w badaniach, aby zwiększyć poziom rozwoju gospodarczego, społecznego i kulturalnego na Wyspach Kanaryjskich, do poszukiwania partnerów do współpracy, etc.

Nasza propozycja zmierza do specjalizują uczelnie uczestniczące w ramach wyspach atlantyckich, z którą proponujemy ścisły sojusz, jako platforma badawcza Tricontinental Studiów atlantyckich. Istnieje zatem ścisły związek pomiędzy CEI (Campus międzynarodowego doskonałości) carespecto z dwóch uniwersytetów pkt 6.1. Memory).

Kanaryjskie uniwersytety (ULPGC i ull) wspólnie uczestniczyć w Kampusie Międzynarodowy Excellence zasięgu regionalnym: „Tricontinental Atlantic Campus Jednym z najważniejszych działań na rzecz poprawy nauczania sekcja i dostosowania do europejskiego obszaru szkolnictwa wyższego, jest realizacja International School. podyplomowe Międzyuczelnianego ULL-ULPGC niektóre głównym celem jest:

Rozwój oparty na kombinacji i możliwości interakcji z dwóch uniwersytetów w swoich specjalnościach tematycznych programów z widokiem na osi Afryka-Europa-Ameryka Łacińska.

Dotyczy to także umów z uczelniami na tych terytoriach, aby włączyć je do programów podyplomowych.

  • Programy Tricontinental talentów, zarówno dla nauczycieli i uczniów.

W dziedzinie badań naukowych, w szczególności, strategia rozwoju będzie w oparciu o:

  • Jako strategiczne zagadnienia prac dyplomowych w dziedzinie Tricontinental.
  • Zapytaj doktoranckie programów opartych na strategicznym i wspólnej współpracy wydziałów, ośrodków badawczych i doktoranta najbardziej odpowiedni dla każdego nauczaniu przedmiotowym.
  • Organizowanie interdyscyplinarnych seminariów z najlepszych naukowców i profesorów z innych uczelni kampusu poziomie Tricontinental, zajmując pod różnymi kątami kwestie strategiczne.
  • Rozpowszechnianie Szkoły przyciągania talentów Tricontinental
  • Ujednolicenie usług dla doktorantów (rekrutacja, informacje, zakwaterowania, ...).

W tym przedsięwzięciu, program dr Wyspy Atlantyku: historia, dziedzictwo i instytucjonalnych ram prawnych, docenią właściwości atlantyckich archipelagów cech, podkreślające wartość geostrategiczne jego wzmocnienie przywództwa Wyspach Kanaryjskich jako katalizator tej dziedzinie geograficzne aspekty naukowe odnoszące się do obszarów wiedzy cis-kanarków i przyczyniających się do większej interakcji Międzyuczelnianego dany wydział Międzyuczelnianego, które należą do dwóch uniwersytetów kanaryjskich

oraz Uniwersytet Azorów i Madery.

Również należy zauważyć, że uniwersytety wyznaczaniu są związane w Sieci Uniwersytetów najbardziej oddalonych regionów Unii Europejskiej (Red Unamuno Wyspy Atlantyku), która ułatwia mobilność studentów i nauczycieli, a także współpracy naukowej i akademickiej Wspólny problem Atlantyku isalas przedmiotem niniejszego PhD (CF 1.4 Memory)

ATLANTIC WYSPY dr historia, gospodarka, Heritage i prawnych i instytucjonalnych ram w przypadku ULPGC, który prowadzi, jest wynikiem sumy wcześniejszych doświadczeń w programach doktoranckich prowadzonych przez różnych działów i grup badawczych które tworzą i międzyresortowej w takim samym zakresie naukowego programu obecnie proponowane. W tym kontekście programy zaangażowane wydziały Nauk Historycznych (DCH), geografia (DGEO), Basic nauk prawnych (DCJB) i publicznoprawnych (DDP), sztuka, miasto i terytorium (DACT), budowa Arquitectonica (DCA), prawa publicznego (DDP), Sztuka, Miasto i Terytorium (DACT), Budownictwo architektoniczne (DCA), Graphic Ekspresja i Architectural design (DEGPA).

kompetencje

podstawowy

  • CB11 - systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania lub tworzyć, wdrażać i przyjąć znaczną proces badań i tworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Umiejętność komunikowania się z akademickiej i naukowej społeczności i społeczeństwa w ogóle o swoich dziedzinach wiedzy drogami i języków powszechnie używanych w międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Możliwość promowania ciągu kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

Umiejętności i kompetencje osobiste

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy odpowiedzieć w celu rozwiązania złożonego problemu.
  • CA03 - Aby zaprojektować, tworzyć, rozwijać i wprowadzać nowe i innowacyjne projekty w zakresie swojej specjalizacji.
  • CA04 - Praca w sprzęt i autonomicznie lub w międzynarodowym multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - integrować wiedzę, uchwyt złożoność i formułować sądy o ograniczonej informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

inne umiejętności

  • EC1 - Opanowanie metod i technik badawczych w ramach programu badawczego, który przypisuje projekt teza.

działania szkoleniowe

Seminarium edukacyjne 1: Wyzwania w badaniach dynamiki historycznej i społecznej świata atlantyckiego

  • Liczba godzin: 10
  • opis:
    • treść:
      1. Pojęcie świata atlantyckiego: historiograficzny Panorama.
      2. Migracja i demografia: Perspektywy i kierunki badawcze.
      3. Perspektywy porównawczej historii archipelagów Atlantyku.
    • Timing: Dwie sesje trzech godzin i dwa kolejne dwie godziny (3 3 2 2) w pierwszej połowie pierwszego roku.
    • Efekty kształcenia:
      1. wykazywać systematyczne zrozumienie kierunków studiów skierowana.
      2. wyobrazić, projektowania, wdrażania i przyjąć proces badań z dyscypliny akademickiej w proponowanych dziedzinach.
      3. Przeprowadzić analizę krytyczną, oceny i syntezę propozycjami na seminarium
    • Języki działalność: hiszpański i portugalski.
    • Tryb: Wideokonferencja
    • Kontrola działalności: nabycie umiejętności i zdolności kursu jest akredytowany wykonując prace napisane między 6000 a 7000 słów na każdym z zagadnień poruszanych na seminarium mają powiązania z pracy doktorskiej.
  • sterowanie procesem: nabycie umiejętności i zdolności kursu jest akredytowany wykonując prace napisane między 6000 a 7000 słów na każdym z zagadnień poruszanych na seminarium mają powiązania z pracy doktorskiej.
  • działania na rzecz mobilności: w zakresie działań na rzecz mobilności, oparte na obserwacjach dokonanych w raporcie i obecnych środków budżetowych, wniosek oszacowała, że ​​żadne konkretne działania na rzecz mobilności odbędzie. Członkowie programu doktoranckiego podejmie próbę zmaksymalizowania potencjału usług oferowanych uczestniczących uniwersytetów na całym porad i informacji na temat stypendiów, grantów i torby podróżne, że studenci mają dostęp. Ci, którzy wybierają tezy europejskiej wzmianki musi spełniać kryteria ustalone w przepisach obowiązujących w ich konkretnych połączeń, a program będzie doradzić i zachęcić większość z tej formy prac doktorskich.

Seminarium edukacyjne 2: Wyzwania badań w Atlantic światowego dziedzictwa kulturowego

  • Liczba godzin: 10
  • opis:
    • treść:
      1. Dziedzictwo architektoniczne Atlantic Świat: aleje Nowe badania
      2. Bilans dziedzictwa historycznego i artystycznego w archipelagów atlantyckich.
      3. Dziedzictwo kulturowe: Transfery i wartości.
    • Timing: Dwie sesje trzech godzin i dwa kolejne dwie godziny (3 3 2 2) w pierwszej połowie drugiego roku.
    • Efekty kształcenia:
      1. wykazywać systematyczne zrozumienie kierunków studiów skierowana.
      2. wyobrazić, projektowania, wdrażania i przyjąć proces badań z dyscypliny akademickiej w proponowanych dziedzinach.
      3. Przeprowadzić analizę krytyczną, oceny i syntezę propozycjami na seminarium
    • Języki działalność: hiszpański i portugalski.
    • Tryb: Wideokonferencja
    • Kontrola działalności: nabycie umiejętności i zdolności kursu jest akredytowany wykonując prace napisane między 6000 a 7000 słów na każdym z zagadnień poruszanych na seminarium mają powiązania z pracy doktorskiej.
  • sterowanie procesem: nabycie umiejętności i zdolności kursu jest akredytowany wykonując prace napisane między 6000 a 7000 słów na każdym z zagadnień poruszanych na seminarium mają powiązania z pracy doktorskiej.
  • działania na rzecz mobilności: w zakresie działań na rzecz mobilności, oparte na obserwacjach dokonanych w raporcie i obecnych środków budżetowych, wniosek oszacowała, że ​​żadne konkretne działania na rzecz mobilności odbędzie. Członkowie programu doktoranckiego podejmie próbę zmaksymalizowania potencjału usług oferowanych uczestniczących uniwersytetów na całym porad i informacji na temat stypendiów, grantów i torby podróżne, że studenci mają dostęp. Ci, którzy wybierają tezy europejskiej wzmianki musi spełniać kryteria ustalone w przepisach obowiązujących w ich konkretnych połączeń, a program będzie doradzić i zachęcić większość z tej formy prac doktorskich.

Seminarium edukacyjne 3: Badania oddalonych regionach i specyfiki prawnych

  • Liczba godzin: 10
  • opis:
    • treść:
      1. wyspy i regiony peryferyjne: Wyzwania uznania przez państwowych i międzynarodowych przepisów.
      2. Ustawodawstwo porównawcza archipelagów atlantyckich.
      3. Wyzwania prawne i administracyjne w realizacji prawa do Atlantyku archipelagów.
    • Timing: Dwie sesje trzech godzin i dwa kolejne dwie godziny (3 3 2 2) w pierwszej połowie trzeciego roku.
    • Efekty kształcenia:
      1. wykazywać systematyczne zrozumienie kierunków studiów skierowana.
      2. wyobrazić, projektowania, wdrażania i przyjąć proces badań z dyscypliny akademickiej w proponowanych dziedzinach.
      3. Przeprowadzić analizę krytyczną, oceny i syntezę propozycjami na seminarium
    • Języki działalność: hiszpański i portugalski.
    • Tryb: Wideokonferencja
    • Kontrola działalności: nabycie umiejętności i zdolności kursu jest akredytowany wykonując prace napisane między 6000 a 7000 słów na każdym z zagadnień poruszanych na seminarium mają powiązania z pracy doktorskiej.
  • sterowanie procesem: nabycie umiejętności i zdolności kursu jest akredytowany wykonując prace napisane między 6000 a 7000 słów na każdym z zagadnień poruszanych na seminarium mają powiązania z pracy doktorskiej.
  • działania na rzecz mobilności: w zakresie działań na rzecz mobilności, oparte na obserwacjach dokonanych w raporcie i obecnych środków budżetowych, wniosek oszacowała, że ​​żadne konkretne działania na rzecz mobilności odbędzie. Członkowie programu doktoranckiego podejmie próbę zmaksymalizowania potencjału usług oferowanych uczestniczących uniwersytetów na całym porad i informacji na temat stypendiów, grantów i torby podróżne, że studenci mają dostęp. Ci, którzy wybierają tezy europejskiej wzmianki musi spełniać kryteria ustalone w przepisach obowiązujących w ich konkretnych połączeń, a program będzie doradzić i zachęcić większość z tej formy prac doktorskich.

Badania 1 Seminarium

  • Liczba godzin: 10
  • opis:
    • Treść: Wystawa dla każdego doktorskiej prezentacji studenta protokołu obserwacji obejmującej cele, podejście do problemu, hipotezy, ramy teoretyczne, metodologia badań stanu techniki i czasu. W odpowiedzi, nauczyciele kładą nacisk na procedury i humanistycznych pisanie prac naukowych, badań i wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych ujawnienia społeczny.
    • Timing: Dwie sesje trzech godzin i dwa kolejne dwie godziny (3 3 2 2) w drugiej połowie pierwszego roku.
    • Języki działalność: hiszpański i portugalski.
    • Tryb: Wideokonferencja
    • Kontrola działalności: osiągnięcie celów określonych w protokołach prowadzenia każdą przelaną tezy.
  • Procedura kontroli: zgodność z celami określonymi w protokołach prowadzenia każdą przelaną tezy.
  • działania na rzecz mobilności: w zakresie działań na rzecz mobilności, oparte na obserwacjach dokonanych w raporcie i obecnych środków budżetowych, wniosek oszacowała, że ​​żadne konkretne działania na rzecz mobilności odbędzie. Członkowie programu doktoranckiego podejmie próbę zmaksymalizowania potencjału usług oferowanych uczestniczących uniwersytetów na całym porad i informacji na temat stypendiów, grantów i torby podróżne, że studenci mają dostęp. Ci, którzy wybierają tezy europejskiej wzmianki musi spełniać kryteria ustalone w przepisach obowiązujących w ich konkretnych połączeń, a program będzie doradzić i zachęcić większość z tej formy prac doktorskich.

Seminarium Badawcze 2

  • Liczba godzin: 10
  • opis:
    • Treść: Wystawa dla każdego doktorskiej prezentacji studenta protokołu obserwacji obejmującej cele, podejście do problemu, hipotezy, ramy teoretyczne, metodologia badań stanu techniki i czasu. W odpowiedzi, nauczyciele kładą nacisk na procedury i humanistycznych pisanie prac naukowych, badań i wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych ujawnienia społeczny.
    • Timing: Dwie sesje trzech godzin i dwa kolejne dwie godziny (3 3 2 2) w drugiej połowie drugiego roku.
    • Języki działalność: hiszpański i portugalski.
    • Tryb: Wideokonferencja
    • Kontrola działalności: osiągnięcie celów określonych w protokołach prowadzenia każdą przelaną tezy.
  • Procedura kontroli: zgodność z celami określonymi w protokołach prowadzenia każdą przelaną tezy.
  • działania na rzecz mobilności: w zakresie działań na rzecz mobilności, oparte na obserwacjach dokonanych w raporcie i obecnych środków budżetowych, wniosek oszacowała, że ​​żadne konkretne działania na rzecz mobilności odbędzie. Członkowie programu doktoranckiego podejmie próbę zmaksymalizowania potencjału usług oferowanych uczestniczących uniwersytetów na całym porad i informacji na temat stypendiów, grantów i torby podróżne, że studenci mają dostęp. Ci, którzy wybierają tezy europejskiej wzmianki musi spełniać kryteria ustalone w przepisach obowiązujących w ich konkretnych połączeń, a program będzie doradzić i zachęcić większość z tej formy prac doktorskich.

Seminarium Badawcze 3

  • Liczba godzin: 10
  • opis:
    • Treść: Wystawa dla każdego doktorskiej prezentacji studenta protokołu obserwacji obejmującej cele, podejście do problemu, hipotezy, ramy teoretyczne, metodologia badań stanu techniki i czasu. W odpowiedzi, nauczyciele kładą nacisk na procedury i humanistycznych pisanie prac naukowych, badań i wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych ujawnienia społeczny.
    • Timing: Dwie sesje trzech godzin i dwa kolejne dwie godziny (3 3 2 2) w drugiej połowie trzeciego roku.
    • Języki działalność: hiszpański i portugalski.
    • Tryb: Wideokonferencja
    • Kontrola działalności: osiągnięcie celów określonych w protokołach prowadzenia każdą przelaną tezy.
  • Procedura kontroli: zgodność z celami określonymi w protokołach prowadzenia każdą przelaną tezy.
  • działania na rzecz mobilności: w zakresie działań na rzecz mobilności, oparte na obserwacjach dokonanych w raporcie i obecnych środków budżetowych, wniosek oszacowała, że ​​żadne konkretne działania na rzecz mobilności odbędzie. Członkowie programu doktoranckiego podejmie próbę zmaksymalizowania potencjału usług oferowanych uczestniczących uniwersytetów na całym porad i informacji na temat stypendiów, grantów i torby podróżne, że studenci mają dostęp. Ci, którzy wybierają tezy europejskiej wzmianki musi spełniać kryteria ustalone w przepisach obowiązujących w ich konkretnych połączeń, a program będzie doradzić i zachęcić większość z tej formy prac doktorskich.

ruchliwość

  • Liczba godzin: 160 (jeden miesiąc, dwudziestu dni roboczych x osiem godzin zarówno dla studentów dziennych jak studentów niestacjonarnych)
  • opis:
    • Pobyt w centrum dokumentacji, badań lub uczelni zagranicznej, która jest związana z programem doktorskiej.
  • sterowanie procesem: nabycie umiejętności i możliwości pobytu dokonane poprzez prowadzenie pisemnego sprawozdania pomiędzy 6000 a 7000 słów na temat konkretnych działań, a osiągnięcie celów osiągniętych przed rozprawy doktorskiej zostanie przelana i zawarte w planie działań szkoleniowych.
  • działania na rzecz mobilności: Każdy doktorant musi wykonać co najmniej pobyt w międzynarodowym centrum badań dodał na koniec okresu treningowego, z udziałem co najmniej jednego miesiąca. Ten pobyt będzie dążyć do udziału w konkretnych kursów i seminariów naukowych i wymiany doświadczeń z innymi badaczami. Reżyser teza, we współpracy z nauczycielem i doktoranta sam, harmonogram tych pomieszczeń; Zostaną one uwzględnione w planie treningowym każdy doktorskich działalność studencką i dlatego muszą być zatwierdzone przez komitet naukowy studiów doktoranckich. Elastyczność w tworzeniu pobyt mobilności (dodać kilka pobytów lub wykonać je w ciągu jednego roku) ma ułatwić realizację tego działania studentów uczestniczących w niepełnym wymiarze godzin. Dla celów weryfikacji mobilności, student może być przeprowadzone w każdej instytucji zagranicznych z istniejącymi ustaleniami dotyczącymi współpracy i są wymienione w odpowiednim załączniku do niniejszego wniosku.

obszary badawcze

  • Linia 1: dynamika historyczne i społeczne.
  • Linia 2: Dziedzictwo kulturowe.
  • Linia 3: prawne i ramy instytucjonalne

kryteria przyjęć

Zgodnie z zasadą powszechnej dostępności, w ogóle, będzie miał dostęp do tego programu wszyscy studenci, którzy spełniają wymogi regulacyjne dotyczące ogólnych zasad doktoratem, zarówno stan (RD 99/2011 i zgodne), jako własny uczestniczące uniwersytety. Ogólnie rzecz biorąc, profil dochód wnioskodawcy do przyłączenia ten doktorat jest studentem, magistra lub równorzędny, którzy otrzymali podstawowe szkolenie w zakresie technik dochodzeniowych. Doktoranckie tezy będą prowadzone w języku ojczystym, a ci, którzy wymagają referencji międzynarodowych, zgodne z obowiązującymi przepisami w tym wskazaniu.

Kryteria wyboru dla studentów w pełnym wymiarze czasu są:

  • Dostęp kwalifikacje (ważona 50%), oceniano w sposób następujący: jeżeli uczeń posiada odniesienia 10 punktów; jeśli w posiadaniu stopnia z tej samej gałęzi wiedzy, ale prowadzone przez innych wydziałach, będzie miał 8 punktów; a jeśli są w posiadaniu dowodów na innej gałęzi wiedzy, 6 punktów.
  • Academic rekord (ważona 50%): średnia ocen z rekordowym Bachelor i magistra (300 punktów ECTS) oblicza się do jednego miejsca po przecinku.

Kryteria wyboru dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z niepełnosprawnością są takie same jak dla innych uczniów, zachowując co najmniej 1 kwadrat. Komitet Akademicki oceni w tym przypadku konieczność ewentualnych korekt w programie nauczania.

Przestrzenie zastrzeżone dla jednego z modalności poświęcenie, które nie są objęte, zostanie dodany do innego trybu.

Po rocznego czesnego, bez zmiany mogą być dokonane w systemie poświęcenia w trakcie roku akademickiego, chyba supervening poważne okoliczności, które mają być ocenione przez Komitet Akademicki. Przyczyny, które można utrzymywać we wniosku, między innymi, są: aktywność pracy, specjalne potrzeby edukacyjne, potrzeby opieki rodzinnej, sportowców wyczynowych i sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych.

Z jedynie charakter przykładowy, a nie wyczerpujący, w szczególności oczekuje się największej liczbie doktorantów pochodzą z następujących studiów magisterskich:

  • Oferowanych przez ULPGC oraz uwolnienie pętli i ZAK UAM Humanistycznych (korzystnie linia 1), społecznych i prawo (korzystnie linia 3) i architektury i Nauk człowieka (najlepiej linii 2 ). W każdym razie, co-kierunek prac doktorskich przez nauczycieli oddelegowanych do różnych liniach programowych jest możliwe.
  • Wszelkie mistrz związane z programem badawczym
  • Konieczności pokonania 300 ECTS licencjackich i magisterskich zwłaszcza humanistycznych, nauk społecznych oraz prawa i Architektury.
  • Studenci z tytułem DEA uzyskane w ramach programów uregulowanych RD 778/98 i RD 1393/2007.
  • Zagraniczni studenci zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Studenci z dyplomem zagranicznym bez standaryzacji mogą ubiegać się o przyjęcie na studia doktoranckie ilekroć równoważny poziom do stopnia hiszpańskim dzienniku magistra uniwersytetu i upoważniona w kraju wystawienia kwalifikacje o przyjęcie na studia doktoranckie szkolenie jest akredytowanym ,

Ten wstęp nie oznacza w żadnym wypadku zgody poprzedniego tytułu lub uznania dla celów innych niż dostęp do tych nauk.

W ten sposób studenci z dyplomem zagranicznym bez standaryzacji wymaganego do pełnej ważności ich rejestracji rozdzielczością równoważności przyznane przez poszczególnych prezydentów uczelni uczestniczących w tym doktorat, po raporty ustanowiony rozporządzeniem wydał, w którym podać nazwę zagranicznego kwalifikacyjnego uznania dla celów prowadzenia tych badań. Równoważność należy wystąpić w terminie ustanowionym, po tytule, na podstawie którego chcesz uzyskać dostęp do trzeciego cyklu studiów i świadectwa akademickich studiów wspomniano, stwierdzając, przedmiotów i okresów akademickich cursados ​​i tytuł daje dostęp w domu do studiów doktoranckich. Wszystkie powyższe zostaną zaprezentowane należycie zalegalizowany (oryginał i kserokopia do sortowania lub kserokopii poświadczonych przez hiszpańskich ambasadach czy konsulatach). W przypadku nie jest język źródłowy Kastylii powinny również towarzyszyć uwierzytelniony przekład wyżej wymienionych dokumentów.

Wniosek o dopuszczenie studentom możliwość jednoczesnego wykonywania wniosku o równoważności, jeśli konieczne będzie również być uwzględnione. Komitet Akademicki studiów doktoranckich (CADO) dokonuje oceny adekwatności badań naukowych zrealizowanych przez wnioskodawcę, mające obejmować ten na wniosek dopuszczone do programu. Uchwały równoważności składa się w aktach studenta i może być zakwalifikowany jako jakikolwiek inny jej końcu. Można również zobaczyć, że raporty wydane służyć jako precedensy podobnych sytuacjach. W tych przypadkach, nowe raporty nie będzie konieczne. Studenci mogą zapisać się bez oczekiwania na rozstrzygnięcia równoważności, ale ważność rejestracji będzie uzależnione od tego stwierdzenia.

Studenci, którzy zakwalifikują się i przyjęcie mogą ubiegać się o przyjęcie na studia doktoranckie, na który zostanie ustanowiony okres rejestracji wstępnej. Taki wniosek powinien być w miejscu doprowadzenia połączenia.

Po tym terminie, CADO publikują nakazał tymczasowy wykaz dopuszczonych studentów według kryteriów akademickich dokumentacja BAREMADO jak wspomniano powyżej.

Non-przyjęci kandydaci mogą składać reklamację w terminie i na zasadach określonych w zaproszeniu.

Po okresie roszczeń i rozwiązane nich stosunek studentów przyjętych do odpowiednich uczniów organu zarządzającego, aby móc sformalizować ich rejestracji w terminie wskazanym zostaną przekazane. Nie sformalizować ich rejestracji, wnioskodawca będzie spadać w swoich prawach.

W każdym razie, to zawsze działają z pełnym poszanowaniem zasady powszechnej dostępności i nie ograniczony dostęp uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych wynikających z niepełnosprawności zostaną ustalone.

Sytuacja hiszpańskiego Uniwersytetu w ogólnych i kanaryjskiej uniwersytetach, w szczególności, wydaje się wskazywać na zmniejszenie dostępu do doktorantów w ogólnych oraz poprzez granty badawcze, w szczególności.

Kanaryjskiego Agencja Badań (ACIISI), na przykład, nie zadzwonił szczególne wsparcie dla projektów badawczych od roku 2010. Jest również problematyczne włączenie studentów PDI z ULPGC i samą ULL, które nie są jeszcze w posiadaniu stopień doktora, mają ograniczone rekrutacji

POI w wyniku RD 14/2012 pilnych środków w celu racjonalizacji wydatków publicznych na edukację. W tych okolicznościach konieczne jest, że liczba wrażliwych miejscach zajmowanych przez studentów niestacjonarnych przekracza miejsc w pełnym wymiarze godzin, tak aby uczniowie mogą z powodzeniem nabyć umiejętności programu studiów doktoranckich, zwłaszcza będąc w stanie wykonać wkład naukowy poprzez oryginalnych badań, które rozszerza granice wiedzy w tej dziedzinie, i że zasługuje na publikację na szczeblu krajowym lub międzynarodowym.

Will Misją Komitetu Akademickiego (CADO) wyrażanie zgody na przetwarzanie odpowiednich prac doktorskich raz złożonych wniosków w odpowiednim czasie (Rozporządzenie doktoranckie Studia ULPGC artykułu 8.2 na zezwolenia i złożenia pracy magisterskiej doktorska). W tym celu Komitet Akademicki

ustalić obiektywne kryteria obejmują przynajmniej wymóg, że doktorant przedstawiła jako pierwszy lub główny autor publikacji naukowych (w czasopismach, książkach lub rozdziałów książek, patentów lub prac artystycznych) wkładu sprawdzonej jakości i przyczynia się do doktorska wsparcie Program pochodzi z pracy doktorskiej, przed osadzeniem.

W związku z powyższym doktorska można zapisać w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu.

Na tym ostatnim trybie będzie warunek niezbędny czas część doctorando przyznane, jeżeli ma to zastosowanie, przez CADO. Warunek ten należy wystąpić każdy rok akademicki do CADO, dostarczając dokumenty towarzyszące. Dr status studenta w niepełnym wymiarze czasu będą rozpatrywane podstawy do pracy charakter, rodziny lub pracowników. Przyczyny związane z sytuacjami zatrudnienia korzystnie zawierają stałe lub stabilny charakter, długoterminowe kontrakty w czasie lub inne sytuacje do rozważenia CADO. Przyczyny rodziny lub osobistej natury należą między innymi sytuacji, uzależnienia, opiekę nad starszymi lub niepełnosprawnymi dziećmi i rodzin z dziećmi w wieku szkolnym i sytuacjach przemocy ze względu na płeć. Studenci o stopniu niepełnosprawności w wysokości 33%, jeżeli są wymagane i dokumentowane uzasadnić CADO.

Zmiana trybu może być wymagane terminów przystąpienia do wspólnej jazdy, uzależnione od pozytywnej opinii z CADO.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
  • Portuguese (Portugal)


Ostatnia aktualizacja June 19, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą