Doktor muzealnictwa (3 cykl)

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktor muzealnictwa (3 cykl)

Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias

Doktor Muzealnictwa (3 Cycle)

Warunki wjazdu


Może zwrócić się do cyklu studiów prowadzących do uzyskania stopnia doktora:

) Posiadacze magistra lub równorzędnym prawnej;

b) posiadaczy licencjat, posiadacze szczególnie istotnych lub naukowego, akademickiego nauczania uznane za potwierdzające zdolność do wykonania tego cyklu badań Komitetu Naukowego dr;

c) posiadacze akademickiego, naukowego i zawodowego nauczania uznane za naruszające zdolność do osiągnięcia tego cyklu badań Komitetu Naukowego dr.



Prezentacja golfowe


Muzeologia jest zdefiniowane jako sposób interwencji społecznego i komunikacji dla rozwoju społeczności, służy nie ogranicza się do tradycyjnych zadań, które często jest umieszczony i zmniejszających Muzeum proste warunki do przechowywania przedmiotów. Podyplomowe szkolenie w Muzealnictwa na ULHT jest zasadniczo lokalnym interwencja muzeum, które z rozwiązań i projektów, które zaznaczono jako innowacyjnego muzealnictwa oraz z silnym linkiem do środowiska, w którym działa, dzieląc się z lokalnymi rosnących obowiązków zakresie planowania i koordynacji działań kulturalnych i muzealnych, identyfikacji i wyceny aktywów i definicji polityki kulturalnej publicznych. Stopień doktora Muzealnictwa musi uwierzytelnienia przeprowadzonych innowacyjny i oryginalny wkład w dziedzinie Muzealnictwa, wysoki poziom rozwoju i zdolności do prowadzenia samodzielnej pracy naukowej. 3rd cyklu w Muzealnictwa ma stałe wsparcie nauczycieli z różnych uczelniach zagranicznych, w szczególności Uniwersytecie Federalnym w Bahia (UFBA), University of Sao Paulo (USP), Federalnego Uniwersytetu w Rio de Janeiro (UNIRIO)


Cele


- Tworzenie ciało naukowców i nauczycieli w stanie rozwijać muzealnych działań o wysokiej jakości;

- Specjaliści kolejowe w Muzealnictwa;

- Wspieranie rozwoju studiów podyplomowych;

- Wspieranie rozwoju badań w Muzealnictwa i Sociomuseology;
Forma i kontynuować proces afirmacji Muzealnictwa jako obszar dyscyplinarne stosowane, podnoszenie standardów jakości i pogłębienie analiz i badań w dziedzinie muzealnictwa;

- Pogłębienie wiedzy prawnej i operacyjnej w zakresie realizacji polityki kulturalnej, które zwiększają muzealnych działań;

- Poprawa koordynacji krajowych polityk w dziedzinie muzealnictwa i dziedzictwa z szerszym kontekście polityki europejskiej;

- Szkolenie kadr zdolnych do badań, właściwe praktyki muzealnej oraz tworzenia i przekazywania wiedzy, przyczyniając się do zachowania i aktywów uznania.


Wiedza, umiejętności i kompetencje, aby być nabywane


Oprócz zadań określonych prawnie do tego poziomu kształcenia, uczniowie powinni być kompetentni w:

  • • Określić, krytycznej analizy i systematycznie zrozumienia złożonych problemów na forum Muzealnictwa i Dziedzictwa, odnosząc je interdyscyplinarny;
  • • Przeglądaj i odpowiednie korzystanie z zasobów technologicznych i zarządzania dziedzictwem muzealnictwa;
  • • projektowanie, organizowanie, zarządzanie, adaptacji i przeprowadzenia projektów naukowo-badawczych autonomicznie lub zintegrowane multidyscyplinarnych zespołów;
  • Opracowanie upowszechniania wiedzy przy użyciu najbardziej odpowiednich środków dla każdej sytuacji.
  • • Koordynowanie i ecomuseológicas muzeum instytucji
  • • Integracja i koordynacja zespołów interdyscyplinarnych, w celu prowadzenia badań i projektów w dziedzinie technik i metod, które będą wspierały innowacje w projektowaniu polityki publicznej w dziedzinie kultury i muzealnictwa w szczególności
  • • Użyj muzealnictwa jako źródło nowych procesów komunikacji i uczenia się
  • • Rozwijanie wiedzy i technik mających na celu zwiększenia współczynnika muzeum / szkole / społeczności
  • • przygotowanie teoretyczne i praktykę w dziedzinie badań i nauczania w dziedzinie muzealnictwa, dziedzictwa i polityki kulturalnej



Operacjonalizacji celów


W 1. roku kursu prezentowane są studentowi zestaw materiałów do pogłębienia wiedzy na temat zagadnień związanych z muzealnictwa, zachęcając krytyczne myślenie właściwe dla poziomu kształcenia i pogłębiania umiejętności zdobytych podczas cykli badań 1 i 2 , Podczas 2. i 3. roku system wychowawczy, a także z wiedzy i umiejętności nabytych w 1 roku szkolenia, uczeń bada temat w konkretnym kontekście muzealnictwa związane z istniejących badań w instytucji, przyczyniając się innowacyjnie do wiedza w dziedzinie muzealnictwa oraz z osobistego punktu widzenia, nabycie zdolności do autonomicznego rozwoju projektów badawczych.



Pomiar stopnia zgodności


Realizacja celów i zrozumienie umiejętności nabytych odbywa się poprzez ciągłe monitorowanie uczniów oraz informacji dostarczonych przez nauczycieli podczas jego udziału w modułach szkoleniowych. Nie wyklucza wszelkie niezbędne specyfikę i dostosowane do konkretnych potrzeb ich treści, ostateczna ocena pracy, która jest przekrojowe oceny do zajęć prowadzonych w uczelni, pozwala właściwie zrozumieć określone umiejętności każdego ucznia indywidualnie prowadzony proces pozwalające w odniesieniu do zainteresowania naukowe studenta, ale zapewnia pełną identyfikację i wykorzystywanie materiałów i zagadnień rozpatrywanych w trakcie szkolenia.


Badania


3rd stopnia w Muzealnictwa jest związane z TERCUD - Badanie Centrum Terytorium, Kultury i Rozwoju - konkretnie do badań online Sociomuseology, który jest uznawany przez FCT. Linia badań rozwija kilka projektów badawczych z funduszy krajowych i międzynarodowych. Publikuje Dz Lusófona Muzealnictwa - notebooki Sociomuseology, których publikacja jest międzynarodowy charakter, ocenie i umieszczone w kilku międzynarodowych sieci czasopism naukowych z ponad 30 opublikowanych tomów.



Wyposażenie i usługi


Program studiów składa się z następujących urządzeń w celu wspierania działalności dydaktycznej: Wood Workshop, metali i tworzyw sztucznych, Praca Centrum Technologii, biblioteka i gabinety. Wszystkie nasze pokoje wyposażone są również w: Przenośne projektory, PC / Netbook laptop i rzutnik.


Przyszłe badania


Stopień doktora Muzealnictwa umożliwić dalsze analizy i badania na stopień doktora habilitowanego w Muzealnictwa oferowanych przez Departament muzealnictwa w FCSEA - ULHT


Perspektywy Zawodowe


• Kierunek instytucji kultury i muzeów w szczególności (muzealnik / Konserwatywna);
• zawód / lokalne i rząd centralny;
• badania i nauczania w dziedzinie muzealnictwa;
• planowanie i zarządzanie działalnością kulturalną.



Komentarze


Seminarium Badania w Sociomuseology
Działalność ta, która odbywa się raz w roku, jest uzupełnieniem pracy opracowanego na Uniwersytecie Kalifornijskim Badań Seminarium i regularnych działań korepetycje. To ma formę spotkania, dzień lub dwa, otwartym dla wszystkich studentów na UF, z następujących celów:
a) W celu przedstawienia i omówienia wyników realizowanych projektów w programie studiów doktoranckich w Muzealnictwa (w końcu Master), weszła w Centrum Studiów Sociomuseology - TERCUD;
b) Omów główne tematy badawcze, które zostały opracowane projekty dyplomowe i rozprawy, w szczególności w zakresie metod pracy.
c) Warsztaty, które ma być bodźcem do pomyślnego zakończenia produkcji w toku, jest to również okazja, aby wzmocnić poczucie dzielenia między uczniami a nauczycielami z tych programów, promowanie ducha wzajemnej pomocy i współdziałania świateł.


Obszary naukowe


Historia i archeologia;

Nauki społeczne i behawioralne;

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2018
Duration
Czas trwania
3 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Portugalia - Lisbon, Lisbon
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2018
Portugalia - Lisbon, Lisbon
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą