Doktor Bioróżnorodności I Ochrony

Universidad de La Laguna

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doktor Bioróżnorodności I Ochrony

Universidad de La Laguna

Studia doktoranckie w dziedzinie biologii są na Uniwersytecie La Laguna długą tradycję. Program Ochrony Bioróżnorodności i jest obsługiwany przez linie i skonsolidowanych zespołów badawczych o wysokiej wydajności produkcji naukowej i szkoleniowej. Oferuje kompleksową ofertę studiów doktoranckich w różnych gałęziach Biologii i Ochrony Środowiska, zarówno w obszarze gruntów jako Marine. Przyczyni się to do promowania zatrudnienia wysoko wykwalifikowanego personelu w dziedzinie społecznej dotyczą personelu poprzez rozwój zawodowy naukowców ze stopniem doktora, personelu badawczo-nauczyciel szkolenie pracowników uczelni i uruchomić zarządzanie. Badanie Bioróżnorodności i Ochrony jest jednym z trzech strategicznych obszarach ULL (Campus of Excellence Ministerstwa Międzynarodowy Campus-Atlantic międzykontynentalny handlu Gospodarki i Konkurencyjności, 2010).

Uzasadnienie tytuł

Doktorat z nauk przyrodniczych i Środowisko, zagrożonych, obecnie ma 74 doktorantów uczestniczących, wszystko w budowie praca doktorska w przygotowaniu lub prezentacji i obronie pracy magisterskiej. W ciągu ostatnich pięciu lat akademickich (2008-2009 do 2012-2013) w tym dr zostały odczytane 66 prac doktorskich. Doktor biologii liczony, w pierwszym roku obowiązywania (2012-2013) z 11 doktorantów uczestniczących i 12 doktoranckich są zapisani w tym kursie 2013-2014, wszystkie jeszcze w trakcie realizacji pracy doktorskiej. Biorąc pod uwagę te proponowane w tym czasie przez Wydział Biologii Uniwersytetu La Laguna (ULL), jako referencje od poprzednich doświadczeń w nauczaniu tej uczelni studiów doktoranckich podobnych programów, rozważamy dopuszczenie DE25 doktorantów na rok akademicki, będąc 10 są miejsca dla studentów niestacjonarnych, w przypadku nie są objęte mogą być zajęte przez studentów studiów stacjonarnych. Popyt i zainteresowanie programem jest wspierany przez odpowiednie poprzednich programów doktoranckich w ostatnich biennia danych statystycznych.

Kwalifikacje głównie pielęgnować nowy program doktorskiej zostaną zaproponowane Masters w grunty i bioróżnorodności Wyspy ochrony i Marine Biology: Bioróżnorodności i Ochrony, dołączony do Wydziału Biologii ULL i aktualnie obowiązujących. Jednak profil dostępu jest szersza, zważywszy, że dyscypliny nauczane w innych stopni mistrzowskich ull lub stopniach cudzoziemiec zewnętrznego magisterskich lub obejmować tematy linii badawczych, które tworzą program. W związku z tym w dalszym ciągu podkreślić potencjalnych wniosków otrzymanych przez doktorantów, absolwentów różnych stopni przypisanych do innych hiszpańskich uniwersytetach lub europejskiej lub amerykańskiej, żądając informacji o naszej siły doktorskiej. Dane te dostarczają informacji na temat potencjalnego zapotrzebowania na studiach doktoranckich proponuje.

Program Ochrony Bioróżnorodności i jest obsługiwany przez linie i skonsolidowanych zespołów badawczych, zarówno w obszarze gruntów jako Marine. Program zapewnia kompleksową ofertę kształcenia absolwentów doktoranckich w różnych gałęziach Biologii i Ochrony Środowiska. Przyczyni się to do promowania zatrudnienia wysoko wykwalifikowanego personelu w dziedzinie społecznej dotyczą personelu poprzez rozwój zawodowy naukowców ze stopniem doktora w dziedzinie różnorodności biologicznej i ochrony, szkolenia nauczania i badań pracowników uczelni, a kształcenie naukowców mające na celu administracja w kwestiach związanych z ochroną.

Proponowany program dr zostaną włączone do Szkoły Doktorantów nowo utworzonego na Uniwersytecie La Laguna. Jak stwierdzono w jej regulaminie oficjalnej doktorskie, struktura ULL jego doktorska szkolenie w jednym Doktoranckich Szkoły zgodnie z przepisami dekretu królewskiego 99/2011, w celu zorganizowania, w ramach swojego zakresu zarządzania, nauki i działalności doktoratu. Doktoranckie Szkoła zapewni rozwój własnej strategii, związanej ze strategią badawczą ULL oraz, tam gdzie to właściwe, zaangażowane publiczne instytucje badawcze oraz inne podmioty i instytucje.

Szkoła będzie zaplanowanie niezbędnych dostaw wrodzoną w tworzeniu i rozwoju działalności doktorskie przeprowadzane są przez pracowników uczelni oraz promowanie podmiotów oraz przy pomocy zewnętrznych specjalistów, profesorów i naukowców odwiedzających, oraz zapewnienie pozycji lidera w swojej dziedzinie nauczyciele i lekarze dosyć podyplomowych i doktoranckich masę krytyczną.

Badanie Bioróżnorodności i Ochrony jest jednym z trzech strategicznych obszarach ULL, szczególnie w kwestiach związanych z ekosystemami morskimi, jak zapisano w pamięci Kampusu Międzynarodowego Doskonałości (Campus Atlantic Intercontinental) wydany przez MINECO w 2010 roku, podprojekty w tym nauczania i doskonalenia naukowej i adaptacji do Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego. W uzupełnieniu do środków własnych ULL, ten doktorat uwagę do jej rozwoju ze środków innych uczestniczących szkół lub ośrodków współpracujących z badaczami stale zaangażowane w ten program. zespoły badawcze zaangażowane mają obecnie 9 aktywnych projektów badawczych finansowanych w przetargach instytucji publicznych krajowych i 5 projektów europejskich.

Badania w dziedzinie ochrony i zarządzania różnorodnością biologiczną teraz staje się kwestią przetrwania, szczególnie w dziedzinie takiej jak na Wyspach Kanaryjskich, gdzie ciśnienie populacja jest bardzo wysoka. Środowisko wyspowe, zwłaszcza oceanicznych wysp posiadają cechy szczególne (izolacja prostych zespołów ekologicznych, duże ilości niedoboru, gatunku endemicznego lub braku drapieżników łagodności gatunek, itd.), które czynią je bardziej wrażliwe na różne czynniki zagrożenia.

Zarówno lądowych i morskich różnorodności biologicznej na Wyspach Kanaryjskich jest niezwykłym zainteresowaniem w kraju i zagranicą. Wysp Kanaryjskich, Madery i z resztą archipelagów Makaronezji, są hot spot interesujące dla badaczy na całym świecie, a szczególnie w Europie. Zwłaszcza w ostatnim dziesięcioleciu, ilość badań dotyczących tych wysp potroiła się we współpracy ze specjalistami z całego świata. Oznacza to, że badania w tej dziedzinie Nauk Biologicznych ma wpływ nie tylko na poziomie wyspach, ale krajowym, europejskim i światowym, istnieją liczne wzmianki w magisterskich i doktoranckich oprawione w podobnych obszarach, które są przedmiotem tego propozycja. Ochrona środowiska morskiego i lądowego wymaga kompleksowego podejścia, które wymaga zarówno klasycznych dyscyplin takich jak molekularnych i paleobiological podejść do pomocy katalogowania różnych istot żywych i ich relacji, i poznać ich rozkład czasowy i przestrzenny. Ponadto, żywe są również bogatym źródłem takich jak nowe cząsteczek z wielu zastosowań w różnych dziedzinach.

Obecnie, od podmiotów publicznych i prywatnych, twierdzi istnienie wysoko wykwalifikowanych zarówno jeśli chodzi o wiedzę na temat ochrony środowiska naturalnego jako techników: ocena, monitorowanie i odzyskiwanie zagrożonych gatunków, odtworzenie zdegradowanych obszarów naturalnych, ocena wpływ na środowisko naturalne, eliminacja gatunków egzotycznych, planuje do użytku publicznego w obszarach chronionych, ekologicznego monitoringu chronionych ekosystemów. Relacja z opisem dowodów potwierdzających wykonalności proponowanego programu, zarówno pod względem masy krytycznej, aby dotrzeć do pracy magisterskiej oraz minimalnej liczby studentów.

Kompetencje

podstawowy

  • CB11 - Systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowaniem umiejętności i metod badawczych związanych z daną dziedziną.
  • CB12 - Możliwość wyobrazić, projektowania i tworzenia, wdrażania i przyjmuje znaczną proces badań lub stworzenia.
  • CB13 - Możliwość przyczynić się do poszerzenia granic wiedzy poprzez oryginalnych badań.
  • CB14 - Możliwość przeprowadzenia krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych idei.
  • CB15 - Umiejętność komunikowania się z akademickiej i naukowej społeczności i społeczeństwa w ogóle o swoich dziedzinach wiedzy drogami i języków powszechnie używanych w międzynarodowej społeczności naukowej.
  • CB16 - Zdolność do wspierania, w ramach kontekstach akademickich i zawodowych, naukowej, technologicznej, kulturowej, artystycznej lub awansu społecznego w społeczeństwie opartym na wiedzy.

Umiejętności osobiste i umiejętności

  • CA01 - Poruszanie nasze konteksty, w których jest mało konkretnych informacji.
  • CA02 - Znajdź klucz pytania, na które należy udzielić odpowiedzi, rozwiązania skomplikowanego problemu.
  • CA03 - do projektowania, tworzenia, rozwijania i uruchomienie nowych i innowacyjnych projektów w zakresie swojej wiedzy.
  • CA04 - praca w obu urządzeń i autonomicznie w międzynarodowym i multidyscyplinarnym kontekście.
  • CA05 - Integracja wiedzy, uchwyt złożoność i formułowania sądów o ograniczonych informacji.
  • CA06 - Krytyka i obrona rozwiązań intelektualnych.

Działania szkoleniowe

  • Uczestniczący Seminaria Badań
  • seminarium nauczanie
  • Pomoc na konferencjach krajowych i międzynarodowych
  • Mobilność (zatrzymać się w innych ośrodkach badawczych)

Linie dochodzenia

Badania Line: Bioróżnorodność i Ochrony w naziemnej

podlinie

  1. Systematyka, biogeografia i ewolucja stawonogów.
  2. Ekologii i biogeografii wysp.
  3. Biogeografia i ochrony roślin.
  4. mikrobiologia gleby: różnorodność bakterii i potencjał biotechnologicznych.
  5. roślina ekofizjologia.
  6. Ecology and Evolution wyspy.
  7. Degradacja i ochrona gleb.
  8. Gleby i zasobów wodnych.
  9. Dynamika leśne lasach wyspy.
  10. Mikroorganizmy ludzkich patogenów: genomika i charakterystyki genetycznej.
  11. Regeneracja ośrodkowego układu nerwowego: wizualny sposób gadów i szczurów.
  12. Geologia Ocean Islands: Wyspy Kanaryjskie.
  13. Genetyczna różnorodność.

Badania Line: Bioróżnorodność i Ochrony środowiska morskiego

podlinie badawcze

  1. Bioróżnorodność i ekologia morskich Wysp Kanaryjskich i Makaronezji.
  2. Fitobentos: Skład, struktura i zmiany.
  3. wpływ człowieka na ekosystemy morskie.
  4. fizjologii żywienia, reprodukcji na stres i gatunków będących przedmiotem zainteresowania akwakultury europejskiej.
  5. Genomiki mikroorganizmów morskich.
  6. Genetyczna różnorodność.

kryteria przyjęć

Jako dochód zalecany profil posiadający następujące cechy: (1) wiedza o różnorodności biologicznej i ochrony przyrody (2) zdolność do obserwacji i analizy danych dotyczących różnorodności biologicznej, (3) zdolność do wyszukiwania i korzystania z typowych źródeł informacji o tych Kierunki (4), twórczy i innowacyjny pojemność (5), ustne i pisemne biegów (6) Łatwość zrozumienia i wykorzystania nowych technologii w dziedzinie różnorodności biologicznej i ochrony przyrody (7) Znajomość języków obcych dostęp do źródeł informacji i przedstawienie i omówienie prac na spotkaniach naukowych, (8) Umiejętność pracy indywidualnie i zbiorowo, oraz (9) krytyczna i samokrytycyzmu sens. Na ogół zaleca się, aby nabyli umiejętności, które pozwalają rozwijać swoją pracę badawczą w niektórych programu badawczego, tak aby kwalifikacje zalecanej dostępu są biologia, nauki o środowisku, nauk o morzu lub pokrewne. Jest to uznane za właściwe, że studenci mają minimalny poziom angielskiego B1, zgodnie z normami europejskimi.

W przypadku, gdy popyt przekroczy granicę ustaloną corocznie studentów do programu, kryteria wyboru są następujące:

  • rekord akademickich w licencjackich i magistra stopni, wstępnie doktorska (80%)
  • doświadczenie badawcze lub inne zalety związane z badań (10%)
  • Raport Benchmark przez profesora programu badawczego (10%)

Ponadto, Komitet Akademicki, gdy jest to wymagane, może być osobisty wnioskodawcy wywiad w celu uzyskania więcej informacji w procesie selekcji.

Kryteria oceny wywiadu będą:

  • Znajomość programu doktoranckiego (25%)
  • Zainteresowanie Doktorant przez jego badań i konsystencji wywiad z / raport / s dedykowanej odniesienia (50%)
  • Predyspozycja, motywacja i osobiste zaangażowanie kandydata, aby zakończyć swój projekt dyplomowy (25%)

Organ odpowiedzialny za wybór przyszłych doktorantów będzie Komitet Akademicki studiów doktoranckich w zakresie różnorodności biologicznej i ochrony przyrody.

Dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z niepełnosprawności i usług wspierających odpowiednią poradę od ULL ocenić potrzebę ewentualnych korekt w programie nauczania, harmonogramy lub alternatywnych badań będą wykorzystywane. ULL poprzez wiceprezes ds Studenckich i usług opiekuńczych, rozwijany od 1999 roku program dla Studentów Niepełnosprawnych (PARP). Celem tego programu jest zapewnienie równych szans i wspieranie integracji uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi. PARP, poprzez bezpośrednie i indywidualne podejście promuje beton dla integralnego rozwoju tych studentów w otwartych i dostępnych środków ochrony środowiska. PARP utrzymuje stabilną konstrukcję nośną za pośrednictwem zaproszeń. Poprzez wywiady osobiste potrzeby są znane i indywidualne plany działania są projektowane, nauczyciele o trudnościach są zgłaszane i doradztwo techniczne i wsparcie jest oferowane. Trzy programy są obecnie jednym z wsparciem dla uczniów z upośledzeniem słuchu nerek (język migowy), inny na transport dla uczniów z deficytami mobilności i innej adaptacji środowiska edukacyjnego

W przypadku studentów niestacjonarnych, należy stwierdzić we wniosku o dopuszczenie, lub raz przyznał, w przypadku którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej, umożliwiają rozpoznanie tej choroby, bez pogarszania standardów trwałość ustanowiony przez ULL:

a) za pracę i dokumenty opisujące stosunek pracy;

b) wpływa na poziomie fizycznej niepełnosprawności lub czuciowej określającego potrzebę wykonywania badań w niepełnym wymiarze godzin;

c) są wykonywania wyspecjalizowanych w tym lub innym z Uniwersytetu szkolenia część czasu;

d) mają stan podstawowego opiekuna na utrzymaniu lub dzieci poniżej 3 roku życia utrzymaniu;

e) jest wysoce konkurencyjny sportowiec;

f) Pozostałe warunki rodziną lub natury społecznej, które są należycie uzasadnione. Dla wszystkich tych przypadkach wymagane będzie zaświadczenie, że kredyty. Uznanie statusu studenta z pozycji w niepełnym wymiarze czasu będą recenzowane i ratificadaanualmente. W każdym razie, student może wnioskować o zmianę trybu poświęcenie podczas rozwoju programu. Studenci w trakcie rozwoju programu, tracą kondycję, dla których zostały one przyznane w niepełnym wymiarze czasu, automatycznie staną się studenci z pełnym wymiarze czasu.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja November 9, 2017
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia: Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą