Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w antropologii i socjologii
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne w pełnym wymiarze godzin za rok akademicki: 4 670 GBP w Wielkiej Brytanii/UE; Za granicą 20 800 £. Opłaty za niepełny etat za rok akademicki: UK/UE 2335 GBP; Za granicą £10 400
Wstęp
Tryb obecności: w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
Większość naszych doktorantów rozpoczęła karierę akademicką, podejmując wykłady na uniwersytetach w Wielkiej Brytanii i za granicą lub kontynuując swoje zainteresowania poprzez stypendia podoktoranckie i inne stanowiska badawcze.
W tym samym czasie SOAS absolwenci studiów doktoranckich z antropologii przeszli do szeregu zawodów w dziedzinie badań społecznych i rynkowych, organizacji rozwojowych w kraju i za granicą, międzynarodowych i krajowych rządów i polityk, usług związanych z dziedzictwem i muzeami, dziennikarstwa i doradztwa różnego rodzaju usługi.
Antropologia społeczna jest powszechnie uważana przez pracodawców za doskonałe szkolenie, wyposażające absolwentów w szereg poszukiwanych umiejętności. MPhil / PhD oferuje absolwentom możliwość doskonalenia jakościowych umiejętności badawczych i pogłębiania wiedzy w wybranym przez nich kierunku studiów. Tak wyposażone, są cenne nie tylko do generowania danych empirycznych wymaganych do podejmowania określonych decyzji, ale także do dostarczania niezbędnych krytycznych narzędzi, które umożliwiają organizacjom wprowadzanie innowacji i rozwiązywanie problemów szybko zmieniającego się świata.
SOAS z antropologii społecznej jest uznawany przez ESRC jako kurs zarówno +3, jak i 1+3.
Galeria
Rekrutacja
Program
Badania Pathways
Istnieje kilka możliwych badań Pathways dostępnych dla studentów na wydziale. To są:
- +3 Pathway
- 1+3 Pathway
- 2+3 Pathway
- +4 Pathway
+3 Pathway to nasz standardowy MPhil/PhD Pathway odpowiedni dla kandydatów z istniejącym tytułem magistra antropologii. Kandydaci są początkowo zarejestrowani jako studenci MPhil. W przypadku studentów studiów stacjonarnych pierwszy rok rejestracji obejmuje szkolenie w zakresie metod badawczych i opracowywanie projektów, zakończone przejściem na rejestrację doktorancką. Z zastrzeżeniem pomyślnej modernizacji, drugi rok jest zwykle poświęcony na prowadzenie prac w terenie. Trzeci rok poświęca się na pisanie.
1+3 Pathway obejmuje jeden rok w naszym uznanym przez ESRC programie antropologii społecznej MRes, a następnie trzy lata w programie MPhil/PhD. Ten Pathway jest odpowiedni dla kandydatów z tytułem licencjata z antropologii, ale bez wykształcenia magisterskiego w tej dyscyplinie. Rozprawa na potrzeby antropologii społecznej MRes stanowi podstawę raportu badawczego i propozycji prac terenowych wymaganych do awansu ze statusu MPhil na doktorat. W związku z tym proces aktualizacji zwykle następuje na początku pierwszego roku części +3 Pathway , a uczeń może spodziewać się wyjazdu na zajęcia terenowe po około jednym semestrze.
Kurs 2+3 Pathway jest przeznaczony dla osób, które ukończyły studia licencjackie z antropologii, ale wymagają dodatkowego intensywnego szkolenia w określonym języku afrykańskim lub azjatyckim w celu podjęcia pracy w terenie. Obejmuje dwuletnią antropologię społeczną i intensywny język MRes, a następnie trzyletnie studia magisterskie / doktoranckie. Podobnie jak w przypadku 1+3 Pathway , kandydaci mają możliwość uaktualnienia i rozpoczęcia pracy w terenie wcześniej w pierwszym roku rejestracji MPhil/PhD niż studenci na poziomie +3 Pathway .
+4 Pathway jest przeznaczony dla studentów z tytułem magistra antropologii, którzy wymagają dodatkowego intensywnego szkolenia językowego w celu podjęcia pracy w terenie. Pathway obejmuje dwuletni okres szkolenia w terenie, w tym intensywne szkolenie językowe oraz możliwość, w stosownych przypadkach, krótkich wizyt zapoznawczych przed rozpoczęciem pracy w terenie w oczekiwanych miejscach pracy w terenie i/lub szkolenia językowego na miejscu. Oczekuje się, że kandydaci uzyskają tytuł doktora na początku drugiego roku rejestracji.
Powyższe opisy oparte są na rejestracji w pełnym wymiarze godzin. Każdy z tych Pathways jest również dostępny w niepełnym wymiarze godzin (np. +3 Pathway można pobierać w niepełnym wymiarze godzin przez sześć lat). Studenci każdego z tych Pathways mogą również być uprawnieni do ubiegania się o dodatkowy rok pisania po obniżonej cenie ze względu na status „kontynuacji”.
Jak opisano powyżej, oczekuje się, że kandydaci na powyższy stopień naukowy Pathways odbędą już szkolenie z antropologii na poziomie licencjackim lub podyplomowym (w zależności od Pathway ). Zdajemy sobie jednak sprawę, że niektórzy kandydaci mogą mieć wykształcenie antropologiczne bez formalnego dyplomu z antropologii. Przyszli studenci powinni skontaktować się z Kierownikiem Studiów Doktoranckich w celu omówienia swojej szczególnej sytuacji. W przypadku, gdy kandydaci nie mają wystarczających podstaw antropologicznych, można im najpierw doradzić, aby wzięli udział w jednym z naszych nauczanych programów magisterskich (a nie magisterskich z metod badań antropologicznych) w celu zakwalifikowania się do +3 lub +4 MPhil/PhD Pathways .
Struktura
Na pierwszym roku każdy student MPhil zostaje powołany do trzyosobowej komisji badawczej składającej się z promotora głównego, drugiego promotora i Opiekuna Naukowego. Studenci MPhil uczestniczą w cotygodniowym seminarium badawczym i kursie metod badawczych, a także biorą udział w odpowiednim szkoleniu językowym. Studenci MPhil mogą być również zobowiązani do wzięcia udziału w dodatkowych kursach regionalnych, tematycznych lub teoretycznych związanych z wybraną specjalizacją. Po pomyślnym ukończeniu 20 000-słownego raportu badawczego i propozycji prac terenowych studenci MPhil otrzymują tytuł doktora i rozpoczynają pracę w terenie. Doświadczenie w terenie stanowi podstawę rozprawy na 100 000 słów, która powinna wykazywać oryginalne myślenie i wnosić znaczący wkład w dyscyplinę. W okresie po-terenowym doktoranci uczestniczą w cotygodniowym seminarium po-terenowym i mają możliwość zaprezentowania swojej pracy w toku. Studenci MPhil i doktoranci są zachęcani do udziału w różnych seminariach i warsztatach, które odbywają się w całej Szkole.
Wymagane kursy
Studenci podejmujący studia doktoranckie mają kilka wymagań na pierwszym roku. Muszą wziąć udział w kursie Research Methods in Anthropology (15Cr) 15PANH091 i uczestniczyć co tydzień w Research Training Seminar. Oczekuje się, że będą uczestniczyć w wydarzeniach z serii seminariów wydziałowych (reklamowane co tydzień). Są zobowiązani do napisania raportu badawczego i propozycji pracy w terenie. Są zobowiązani do złożenia formularza etycznego. Spotykają się ze swoimi przełożonymi w regularnych odstępach czasu. Zazwyczaj będzie to odbywać się co dwa tygodnie dla studentów studiów stacjonarnych, jednak może być wskazane, aby spotykać się częściej lub rzadziej na różnych etapach. Niektórzy promotorzy mogą poprosić doktorantów o odbycie dodatkowych modułów w pierwszym roku doktoratu.
- Metody badawcze w antropologii (15 punktów)
Wszyscy studenci pierwszego roku studiów magisterskich/doktoranckich zobowiązani są do zaliczenia i zaliczenia kursu, czyli zaliczenia oceny z tego kursu oraz kursu towarzyszącego z metod ilościowych.
Statystyczne metody badań – nauki społeczne
Studenci MPhil są zdecydowanie zachęcani do ukończenia modułu internetowego bez kredytu, Statystyczne metody badań - nauki społeczne, prowadzonego przez Epigeum.
Seminarium szkoleniowo-badawcze
Celem tego seminarium jest pomoc uczniom w przygotowaniu się do aktualizacji poprzez przemyślenie, czym powinien być projekt badawczy antropologiczny. Seminarium ma również nadrzędny cel wspierania studentów w przygotowaniu dokumentów aktualizacyjnych, planu pracy w terenie i przeglądu etycznego. Składają się na nią prezentacje studentów, ćwiczenia warsztatowe oraz prelekcje na zaproszenie pracowników i powracających doktorantów. W semestrze 1 studenci przedstawią swój temat badawczy i nakreślą cele swoich badań doktoranckich poprzez współpracę z kolegami. W tych prezentacjach oczekuje się, że uczniowie zaangażują się w materiały, które czytają lub oglądają, w celu omówienia stosowanych technik pisania i prezentacji. Pytania do rozważenia to: co sprawia, że etnografia jest dobra? Jaki jest skuteczny sposób organizowania i przekazywania kłótni? Jakie są granice etnografii, jak się zmieniły i nadal się zmieniają? Prezentacje studentów w semestrze 2 skupiają się na zagadnieniach etyki oraz praktycznych aspektach i wyborach związanych z pracą terenową.
Oprócz wspierania prac pisemnych, które uczniowie wykonują i pomysłów, które badają podczas indywidualnych sesji z przełożonymi, seminaria szkoleniowe mają na celu również wprowadzenie i doskonalenie umiejętności transferowalnych. Należą do nich umiejętność komponowania i komunikowania zarówno krótkich, jak i bardziej długotrwałych prezentacji seminaryjnych, umiejętność oceny pisarstwa etnograficznego i wzajemnej pracy w sposób produktywny; oraz zdolność do udziału w dyskusjach i zdobywania wiedzy jako członek grupy. Seminarium stanowi ważne forum dla studentów do rozpoznania, omówienia i oceny konkurencyjnych stanowisk teoretycznych i podejść oraz do rozważenia różnych form, technik i stylów etnograficznej (re-)prezentacji i komunikacji. Wszystkie te aspekty mają na celu przyczynienie się do intelektualnego i organizacyjnego rozwoju raportu z aktualizacji.
Inne wymagane kursy
Niektórzy studenci pierwszego roku badań mogą być zobowiązani do zarejestrowania się na określone kursy i muszą ukończyć zajęcia określone przez nauczyciela. Zostanie to wskazane w ich liście akceptacji do programu badawczego. Jeśli zaliczysz do tej kategorii, Twój przełożony przypomni Ci o Twoim zaangażowaniu i będzie śledził Twoje postępy na kursie, podobnie jak Kierownik Studiów Doktoranckich i Kierownik Szkoły Doktorskiej.
Analiza potrzeb szkoleniowych
Wszyscy studenci wypełniają do końca października roczną analizę potrzeb szkoleniowych za pośrednictwem PhD Manager. TNA to rozmowa między doktorantem a ich głównym promotorem na początku każdego roku akademickiego, podczas której obie strony identyfikują obszary umiejętności, które wymagają dalszego rozwoju i ustalają priorytetowe plany działań na ten rok.
Doktorat Menedżer
Doktoranci używają PhD Manager do nagrywania i proszenia o wiele różnych rzeczy, przełożeni powinni być w stanie zapewnić wsparcie, jeśli masz jakiekolwiek problemy; jeśli jednak nie są w stanie pomóc, to Szkoła Doktorska również powinna być w stanie pomóc.
Raport z badań i propozycja pracy w terenie
W swoim pierwszym roku, w ramach studiów, napiszesz raport badawczy i propozycję pracy w terenie o długości 20 000 słów na temat, który wybrałeś i uzgodniłeś z przełożonym. Jest to wymagane na początku semestru 3 twojego pierwszego roku, a wszelkie spóźnione zgłoszenia muszą być poparte przez twojego przełożonego i zatwierdzone przez opiekuna naukowego. Oczekuje się, że wszyscy studenci złożą ten raport i zostaną przebadani in viva voce do końca semestru 3. Spóźnione zgłoszenia mogą wymagać opóźnień w egzaminach i opóźnienia w podniesieniu statusu z MPhil do doktoratu. Żaden uczeń nie otrzymuje pozwolenia na wyjazd na zajęcia terenowe, dopóki nie zostanie przebadany i nie zostanie podjęta decyzja o awansie.
Rozprawa
W drugim roku zwykle oczekuje się od ciebie wykonania dwunastu miesięcy pracy w terenie w oparciu o twoją propozycję pracy w terenie. Wnioski o dłuższe okresy badań terenowych muszą być zatwierdzone przez kierownika Szkoły Doktorskiej i poparte przez przełożonego. Po powrocie z terenu oczekuje się, że rozpoczniesz pracę nad rozprawą doktorską zawierającą 100 000 słów. Niniejsza rozprawa musi być zgodna z przepisami dotyczącymi stopni antropologicznych Uniwersytetu Londyńskiego.
Studenci zaoczni
Jeśli pracujesz w niepełnym wymiarze godzin, tak jak wszyscy studenci pierwszego roku badań, musisz spotkać się ze swoim promotorem na początku roku akademickiego, aby uzgodnić swoje potrzeby szkoleniowe i określić odpowiedni tryb kontaktu z superwizorem. Zwykle zaleca się, aby w pierwszym roku uczęszczać na kurs metod badań etnograficznych, a na drugim roku oczekuje się, że weźmiesz udział w seminariach szkoleniowych dotyczących badań. W trakcie kadencji superwizja przyjmie formę połączenia spotkań twarzą w twarz i kontaktu e-mailowego; Nadzór twarzą w twarz ma miejsce zwykle podczas przerwy świątecznej, wielkanocnej lub letniej.
Większość seminariów wydziałowych i wiele seminariów tematycznych odbywa się w ciągu tygodnia i wieczorami. Dostęp do biblioteki i zaplecza komputerowego jest możliwy w normalnych godzinach otwarcia. Formalne nauczanie i coraz więcej tematycznych materiałów badawczych są dostępne za pośrednictwem zasobów elektronicznych dostępnych za pośrednictwem łącza internetowego Biblioteki (w tym coraz większej liczby specjalistycznych wyszukiwarek według tematu/regionu).
Seminaria
Różnorodność seminariów, w których możesz chcieć uczestniczyć w SOAS iw całym Londynie, jest ogromna i musisz być selektywny. Seminarium Wydziałowe Antropologii spotyka się w środowe popołudnie i jest istotnym elementem wspólnego życia intelektualnego pracowników i słuchaczy studiów podyplomowych. Oczekuje się, że wszyscy studenci pierwszego roku będą uczestniczyć. Zaproszeni prelegenci zaprezentują prace w toku, z których znaczna część powinna znajdować się w czołówce badań antropologicznych. Regularnie odbywa się również seminarium doktoranckie podyplomowe prowadzone przez studentów powracających z zajęć terenowych. Chociaż seminarium to jest skierowane przede wszystkim do studentów po terenowych (a wszyscy studenci po terenowi powinni regularnie uczestniczyć), studenci MPhil są zdecydowanie zachęcani do uczestnictwa i uczestniczenia w dyskusji.
SOAS organizuje różne wykłady publiczne, konferencje i seminaria, które są wyraźnie reklamowane na stronie SOAS wydarzeń. SOAS pracownicy zazwyczaj należą do wydziału akademickiego i Ośrodka Regionalnego (niektórzy należą również do Ośrodków Specjalnych). Jeśli interesujesz się regionem, postaraj się na początku roku zlokalizować odpowiednie Centrum Regionalne, gdzie znajdziesz tablicę informacyjną z informacjami o nadchodzących spotkaniach. Niektóre Centra Regionalne publikują również Biuletyn.
Poza SOAS możesz chcieć poznać udogodnienia Uniwersytetu Londyńskiego. LSE, University College i Goldsmiths College mają znaczące wydziały antropologii, a także prowadzą cotygodniowe seminaria. Niektórzy z was mogą mieć szczególne zainteresowania, które sprawiają, że warto szukać kolegiów Uniwersytetu Londyńskiego zajmujących się wyższymi studiami w zakresie medycyny, prawa, edukacji itp. Możliwości są zbyt szerokie i zróżnicowane, aby je tutaj wymienić; jeśli masz szczególne zainteresowania, zapytaj członka personelu, który podziela Twój entuzjazm.
Możesz również rozważyć wykupienie Junior Fellowship of the Royal Anthropological Institute (RAI), które obejmuje prenumeratę czasopisma Journal of the Royal Anthropological Institute and Anthropology Today. Członkostwo obejmuje również dostęp do biblioteki RAI znajdującej się w British Museum, w której odbywają się również seminaria i pokazy filmowe.
Drugi i trzeci rok (i później)
Drugi rok doktoratu obejmuje prace terenowe, a trzeci rok to pisanie (100.000 słów). W trzecim roku oczekuje się, że będziesz spotykać się ze swoim przełożonym mniej więcej raz w miesiącu. Jako słuchacz podyplomowy będziesz również zobowiązany wygłosić dwie prezentacje seminaryjne na seminarium podyplomowym na trzecim roku studiów. Jest to okazja do uzyskania informacji zwrotnej na temat swojej pracy od innych członków wydziału, a także od kolegów doktorantów. Celem trzeciego roku jest pomoc w ukończeniu pracy lub sporządzeniu dużej części pierwszego szkicu rozprawy. Wielu studentów szuka wtedy czwartego roku studiów lub kontynuacji. Wszelkie zmiany statusu muszą być poparte przez przełożonego i zaakceptowane przez Kierownika Studiów Doktoranckich i Szkoły Doktorskiej. W okresie pisania dokumentów przełożony może zachęcać Cię do udziału w konferencjach i wygłaszania referatów poza SOAS . W ostatnim roku pisania rozprawy należy również zacząć rozważać pracę podoktorską oraz aplikowanie o stypendia i ogłoszenia o pracę. Zwykle Twój przełożony poprowadzi Cię w przygotowaniu aplikacji, ale Twoim obowiązkiem jest zidentyfikowanie możliwości i dotrzymanie terminów składania wniosków.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Możliwości związane z karierą
Pathways badawcze
Istnieje kilka możliwych Pathways badawczych dostępnych dla studentów badań na Wydziale. To są:
- The 3 Pathway
- W 1 3 Pathway
- W 2 3 Pathway
- The 4 Pathway
+3 Pathway jest nasz standardowy MPhil / PhD Pathway nadaje się do kandydatów z istniejącego stopnia magistra szczebla w antropologii. Kandydaci są początkowo zarejestrowani jako studenci MPhil. W przypadku studentów studiów stacjonarnych pierwszy rok rejestracji obejmuje szkolenie w zakresie metod badawczych i opracowywanie projektów, zakończone przejściem na rejestrację doktorancką. Z zastrzeżeniem pomyślnej modernizacji, drugi rok jest zwykle poświęcony na prowadzenie prac w terenie. Trzeci rok poświęca się na pisanie.
W 1 + 3 Pathway składa się z jednego roku w naszej ERRS uznanym programem MA antropologiczne metod badawczych, a następnie przez trzy lata na programie MPhil / PhD. Ta Pathway jest odpowiednia dla kandydatów z tytułem licencjata z antropologii, ale bez szkolenia na poziomie magisterskim w tej dyscyplinie. Praca magisterska na temat metod badań antropologicznych stanowi podstawę raportu badawczego i propozycji prac terenowych wymaganych do awansu z MPhil na stopień doktora. W związku z tym proces aktualizacji zwykle następuje na początku pierwszego roku części Pathway +3, a uczeń może spodziewać się wyjazdu na zajęcia terenowe po około jednym semestrze.
W 2 + 3 Pathway jest przeznaczony dla osób posiadających licencjat w antropologii, ale którzy wymagają dodatkowego intensywne szkolenie w wyznaczonym Afryki lub Azji języka w celu podjęcia pracy w terenie. Obejmuje dwuletnie magisterskie metody badań antropologicznych i język intensywny, a następnie trzyletnie studia magisterskie/doktoranckie. Podobnie jak w przypadku Pathway 1+3, kandydaci mogą dokonać aktualizacji i rozpocząć prace terenowe wcześniej w pierwszym roku rejestracji MPhil/PhD niż studenci standardowej Pathway +3.
Pathway +4 jest przeznaczona dla studentów z tytułem magistra antropologii, którzy wymagają dodatkowego intensywnego szkolenia językowego w celu podjęcia pracy w terenie. Pathway obejmuje dwuletni okres szkolenia w terenie, w tym intensywne szkolenie językowe oraz możliwość, w stosownych przypadkach, krótkich wizyt zapoznawczych przed rozpoczęciem pracy w terenie w oczekiwanych miejscach pracy w terenie i/lub szkolenia językowego na miejscu. Oczekuje się, że kandydaci uzyskają tytuł doktora na początku drugiego roku rejestracji.
Powyższe opisy oparte są na rejestracji w pełnym wymiarze godzin. Każda z tych Pathways jest również dostępna w niepełnym wymiarze godzin (np. Pathway +3 może być podejmowana w niepełnym wymiarze godzin przez sześć lat). Studenci na każdej z tych Pathways mogą również kwalifikować się do ubiegania się o dodatkowy rok pisania na obniżonym poziomie opłaty ze względu na status „kontynuacji”.
Jak opisano powyżej, oczekuje się, że kandydaci na powyższy stopień naukowy Pathways będą już mieli szkolenie z antropologii na poziomie licencjackim lub podyplomowym (w zależności od Pathway ). Uznajemy jednak, że niektórzy kandydaci mogą odbyć szkolenie antropologiczne bez formalnego wykształcenia antropologicznego. Przyszli studenci powinni skontaktować się z opiekunem badawczym, aby omówić ich szczególne okoliczności. Tam, gdzie kandydaci nie mają wystarczających podstaw antropologicznych, mogą zostać doradzeni, aby najpierw wzięli jeden z naszych nauczanych programów magisterskich (zamiast magisterskich w antropologicznych metodach badawczych) w celu zakwalifikowania się na 3 lub 4 MPhil / PhD Pathways .
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.