Nipissing University

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

O NAS

Oczywiście, możemy powiedzieć o naszym pięknym otoczeniu i jak nasi studenci ocenić nam # 1 w kilku studenckich badań satysfakcji, czyli jak nasze rezydencje są oceniona jako jedna z najlepszych w Kanadzie, ale najlepszym sposobem na doświadczenie Nipissing jest odwiedzenie nas.

Nasza historia

Choć korzenie Nipissing University sięgają 1900 roku z North Bay Normal School, Nipissing University College został założony w 1967 roku jako partner z Laurentian University. Nipissing University otrzymała prawa jako niezależny University w 1992 roku. Dziś Nipissing jest dumny przede wszystkim studia uniwersyteckie z reputacją doskonałości w kształceniu nauczycieli, sztuki, nauki i programów zawodowych. Studenci znajdą się w wysokiej jakości środowiska akademickiego, który jest studentem-skoncentrowany i opiera się na osobistych praktyk dydaktycznych, innowacyjne podejście do nauki, a także rosnącej kultury badań. Nipissing jest zobowiązana do gry pozytywną rolę w życiu edukacyjnym, społecznym, kulturalnym i gospodarczym w całej społeczności, którym służy.

Studia podyplomowe

Misją Szkoły Graduate Studies jest zdefiniowanie i wspieranie doskonałości w zakresie kształcenia akademickiego w Nipissing University. Aby osiągnąć ten cel, główne role i funkcje School of Graduate Studies są wyartykułować wizję doskonałości dla społeczności absolwentów, aby zapewnić perspektywy między uniwersytetu kształcenia akademickiego, w celu zwiększenia intelektualnego i badawczego społeczności uczonych wśród absolwentów studenci i absolwent wydziału i służyć jako adwokat dla studentów szkół absolwent pierwszego i drugiego stopnia w ramach instytucji.

Master of Arts w historii Master of Education Master of Environmental Sciences / Studia Master of Kinesiology magistra matematyki doktora w edukacji ze szczególnym naciskiem na Educational Sustainability

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski

Widzieć Doktorat »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Doktorat

Doktorat W Dziedzinie Edukacji (z Naciskiem Na Trwałość Edukacyjnego)

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin July 2017 Kanada Ontario

Zakorzenione w kontekście postmodernistycznym społeczeństwie, oraz uznając znaczenie różnych perspektyw, w tym dr Program Zrównoważonego Rozwoju Edukacji w przygotują studentów z różnych dziedzin. [+]

Doktor Edukacji (Educational Sustainability) Zakorzenione w kontekście postmodernistycznym społeczeństwie, oraz uznając znaczenie różnych perspektyw, w tym dr Program Zrównoważonego Rozwoju Edukacji będzie w przygotowanie studentów z różnych dziedzin, takich jak edukacja, ochrona zdrowia, pracy socjalnej, sprawiedliwości społecznej i kierownictwa administracyjnego, zrównoważonych praktyk edukacyjnych w 21 wieku. Dzięki zrównoważonej praktyce mamy na myśli prowadzenie badań, nauczania i uczenia się różnych dyscyplin, kultur i narodowości, a obejmującego globalną wizję edukacji, który rozwija samoświadomość i zrozumienie, że relacje z siebie dla ludzi, do przyrody, a także do zaprojektowane środowisko jest podstawowym stając wykształconych osób. Zrównoważony rozwój oznacza, że ​​edukacyjne w ramach programu studenci i wykładowcy będą zadawać pytania, które biorą pod uwagę kontekst społeczny, w którym żyjemy, i zastanowić się, w jaki sposób świat jest ze sobą powiązane. Celem jest zbudowanie zdolności do zaspokojenia potrzeb obecnych i przyszłych naukowców i specjalistów pracujących w różnych dziedzinach nauk społecznych, którzy opuszczają program przygotowany wyjść poza status quo 20 wieku standardową praktyką do tworzenia realnych i wirtualnych środowisk edukacyjnych, gdzie aktywne uczenie się i wiele perspektywy są fundamenty indywidualnej i instytucjonalnej działania. Stopnia jest przeznaczony dla nauczycieli w ramach systemu szkolnego, oraz w zawodach bardziej ogólnie, którzy angażują obywateli, którzy mogą myśleć krytycznie i są gotowi przyjąć osobistą odpowiedzialność za dobro społeczeństwa. GH Throu różne kursy, kompleksową egzaminu i dysertacji (praca badawczego), Ph.D. Program Zrównoważonego Rozwoju Edukacji w ma następujące efekty uczenia się dla uczniów: Remis na różnych literatury teoretycznej i praktycznej rozwijać szerokie rozumienie krajobrazu edukacyjnego poprzez odczyty kursu i przez indywidualnych projektów badawczych. Prowadzenia rozmowy o krytycznych w dziedzinie edukacji ucznia podczas zajęć i seminariów w ramach prezentacji badań naukowych. Zakładamy stanowisko śledczych w zakresie nauczania i uczenia się w porządku, że studenci mogą rozwijać stypendium nauczania i uczenia się poprzez możliwości prowadzenia seminariów i zaangażowania się w badania związane z praktyk dydaktycznych w wielu pól. Wykazać się zrozumieniem różnych metod badawczych, które wyświetlają uznanie złożoności wiedzy i potencjalnego wkładu różnych metod i dyscyplin interpretacje zarówno w trakcie pracy, a poprzez rozwój w projekcie badawczym głębokość. Weź udział w oryginalnych badań, które przyczynia się do wiedzy w dziedzinie edukacyjnej ucznia. Opracowanie cechy i umiejętności niezbędne do niezbywalne zatrudnienia wymagających korzystania z osobistej odpowiedzialności i inicjatywy w dużej mierze autonomiczne i nieprzewidywalnych sytuacjach złożonych w środowiskach zawodowych lub równoważnych. Minimalne wymagania wstępne Normalne minimalny wymóg wstęp jest tytuł magistra lub równorzędny, uznanego przez Nipissing University w odpowiedniej dyscypliny, z minimalną A- sytuacji. Od ukończenia pracy doktorskiej jest wymaganym elementem programu studiów doktoranckich, preferowane będą wnioskodawcom, których magister zawarte niezależną część badań, takich jak pracy lub poważnej pracy naukowej. Wnioskodawcy, których praca magisterska nie obejmują pracę lub istotnych referatu może, w chwili składania wniosku, przedstawienia kolejny kawałek oryginalnego badania odpłatnie. Jeżeli w chwili składania wniosku, wnioskodawca nie może dostarczyć dowody, które przeprowadził własne badania na akceptowalnym poziomie, może on zostać zobowiązany do zakończenia znaczny pakiet badań papieru (QRP) przed przyjęciem. Wszyscy wnioskodawcy są zobowiązani do zapewnienia up-to-date życiorys. Wszyscy kandydaci zobowiązani są do napisania oświadczenia o około 1000 słów, wyjaśniające wartość przedsiębiorstwa stopień doktora na ich szczególne okoliczności, ich zainteresowań badawczych i ich wybranym obszarze badań pracy magisterskiej. Wszyscy wnioskodawcy są zobowiązani do dostarczenia trzech akademickich i zawodowych listy polecające od profesorów lub odpowiednich specjalistów, którzy mogą mówić do ich poziomu przygotowania i gotowości do studiów podyplomowych na poziomie doktoranckim. Co najmniej dwa listy referencyjne muszą być od tych kwalifikacje do zajęcia się zdolność akademickiej i kompetencji kandydata. Listy referencyjne nie mogą być od każdego, kto jest osobiście związany z wnioskodawcą, a najlepiej będzie pochodzić z więcej niż jednej instytucji. Ponieważ program ten będzie prowadzony w języku angielskim, dowody zdolności wnioskodawcy do wykonania pracy naukowej niezależnie w języku angielskim będą wymagane. Wnioskodawcy mogą również zostać poproszeni o przedstawienie informacji uzupełniających się odpowiednio. Zrozumiałe jest, że dostęp do programu studiów doktoranckich jest ograniczona, dlatego wnioskodawcom, którzy spełniają lub przekraczają minimalne wymogi przyjęcia nie są gwarantowane wstęp. [-]

Filmy

Why Nipissing

Justin Carre

Ryan Graham

Tina Benevides

Phil Nickerson (alum)

Steve Connor (alum)

April James

James Abbot

Sarah Winters

Nathan Kozuskanich

Kontakt

Nipissing University

Adres College Drive 100
P1B 8L7 North Bay, Canada
Strona internetowa http://www.nipissingu.ca/
Telefon +1 705-474-3450