Center for Research and Interdisciplinary (CRI)

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Centrum Badań i interdyscyplinarność (Centre de recherches Interdisciplinaires - CRI) w Paryżu została założona w 2005 roku jako biesiadny miejsce na skrzyżowaniu nauk przyrodniczych i ścisłych, przyrodniczych, poznawczych oraz nauk społecznych.

Dziś CRI ​​oferuje trzy programy studiów zintegrowanych w programie nauczania Bettencourt: licencjat programu (Licencja Granic du Vivant, FDV, Paris Descartes University), program mistrzów (Interdyscyplinarne podejścia do Przyrodniczy, AIV Mistrz, Paris Descartes Uniwersytet w Paryżu -Diderot University) oraz studia doktoranckie (Frontiers of Life, Ecole doctorale 474 Granic du Vivant, FDV).

CRI obiekty dedykowane zajęć profesorów wizytujących, szereg kursów i wiele klubów studenckich.

Głównym zadaniem CRI jest promowanie nowych technik i strategii edukacyjnych uprawniających do podjęcia inicjatywy uczniów i rozwijania własnych projektów badawczych. Mentorzy, instytucje badawcze, firmy prywatne i fundacje, takie jak Fundacja Bettencourt, zapewnić wsparcie dla projektów badawczych przez studentów tworzone i działań.

Wyżej wymienione działania wahają się od pierwszej francuskiej drużyny biologii syntetycznej (iGEM Paris Bettencourt, do MIT-sponsorowany iGEM (IGEM) Konkurencja) do Festiwalu Nauki Paryż-Montagne i Science Académie, program zasięg, który umożliwia szkół uczniowie z ubogich dzielnic, aby odkryć ich kreatywności w nauce.

CRI znajduje się również instalacje laboratoryjne urządzenia U1001 z francuskiego Narodowego Instytutu Zdrowia i Badań Medycznych (INSERM) w Paris-Descartes University Medical School.

W 2012 i 2013 roku, działalność CRI Rozszerzyliśmy z następujących nowych projektów:

  • Nowy Instytut Learning Through Badań Naukowych (Institut Innovant de Formation par la Recherche - IIFR Paris Descartes / PRES Sorbonne Paris Cité), został otwarty w marcu 2012 roku przez Międzynarodowy Komitet Naukowy Narodowego Programu Innowacyjna Kształcenia (IDEFI) francuskiego Ministerstwa Badań , IIFR organizuje różne warsztaty, kursy doktoranckie, program wykonawczy i uruchomi nowy program główny, we wrześniu 2014 r. We wrześniu 2013 roku, działalność IIFR otrzymał krzesło UNESCO dla "Nauka nauką".
  • Obywatel Cyberlab Europejskie Konsorcjum (nauka obywatel) został uruchomiony we wrześniu 2012 roku z funduszy z UE 7th Framework.
  • Wiedza dla dzieci przygody / Savanturiers: te warsztaty naukowe w paryskich szkół podstawowych (dzieci 9-10 lat) rozpoczął się we wrześniu 2013 roku, we współpracy z Urzędem Miejskim w Paryżu.
  • W lipcu 2013 r CRI została również wybrana przez miasto Paryż do projektowania i rozwoju innowacyjnego Mooc (Masywne Online Kursy otwarte), która uruchomi swoje pierwsze projekty w 2014 r.

Gwałtowny wzrost CRI doprowadziły w 2013 roku do poszukiwania nowych obiektów powitać wszystkich nowych członków zespołu CRI: część zespołu (sucha laboratorium) przeniosła się do nowego budynku przy 8-10 rue Karola V w Paryżu 4e , podczas gdy zespół laboratorium U1001 Inserm i mokre działalność pozostawała w laboratorium Wydziału Lekarskiego w Paryżu 14e - Port Royal.

W współzałożycieli CRI, François Taddei i Ariel Lindner, Przyniosły wiele publikacji w interesie ogólnym czasopismach naukowych, badawczych i ich starania zostały docenione przez wielu nagród.

François Taddei jest członkiem różnych grup roboczych na temat przyszłości badań i edukacji (Francja 2025, raportu OECD, itd.), A on został nominowany na francuskiej Wysokiej Rady Edukacji w 2012 roku.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • English

Widzieć Doktorat »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Doktorat

FDV Nowe Granice Studia Doktoranckie

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 lat September 2016 Francja Paryż

<strong>New Frontiers PhD</strong> Projekty mają na celu poszerzyć zbiorowej inteligencji i przyczynić się do rozwiązania globalnych wyzwań poprzez oryginalnych badań naukowych. Projekty te często siedzą na styku sztuki i wzornictwa, technologii cyfrowej, edukacji i nauki, jednak nie jest to bezwzględnie konieczne. Na przykład, w przeszłości projekty obejmowały naukę z gier, nauczanie poprzez badania, technologii komunikacyjnych, nauki, sztuki partycypacyjnej / projektu jako sposób komunikowania nauki itp [+]

New Frontiers PhD Projekty mają na celu poszerzyć zbiorowej inteligencji i przyczynić się do rozwiązania globalnych wyzwań poprzez oryginalnych badań naukowych. Projekty te często siedzą na styku sztuki i wzornictwa, technologii cyfrowej, edukacji i nauki, jednak nie jest to bezwzględnie konieczne. Na przykład, w przeszłości projekty obejmowały naukę z gier, nauczanie poprzez badania, technologii komunikacyjnych, nauki, sztuki partycypacyjnej / projektu jako sposób komunikowania nauki itp Nowe projekty Frontiers doktoranckie mają na celu przyczynić się do rozwiązania globalnych wyzwań poprzez nowatorskich badań naukowych. Przyczyniają się one do mobilizacji zbiorowej inteligencji do rozwiązań celów społecznych, takich jak te przedstawione przez 2030 agendy Narodów Zjednoczonych na rzecz Zrównoważonego Rozwoju. Oryginalny wkład pracy kieruje pytania, które są istotne w kontekście badań. Opiekun dr Teza Advisory Commitee, dysertacji recenzentów i obrony Jury dostarczyć wskazówek i szczegóły na temat dopuszczalnej treści i formy pracy dyplomowej. Wybrane projekty nowych granic: sztuka i nauka otwarta nauka gry do nauki Przyszłość badań uczenia się i nauczania Definicja projektów badawczych Projekt badawczy może być opisana poprzez podjęcie następujących zestawów pytań. Studenci powinni rozwiązać te pytania na początku studiów i stale sformułować odpowiedź, jak ich projekty rozwijają się w ciągu trzech lat. Na przedmiotu Jaki problem lub wyzwanie, będzie to adres badania? Czy sam przedmiot różni się od tradycyjnych badań naukowych? Jeśli tak, to w jaki sposób? Na wiedzy poszukiwanej Jakie rodzaje wiedzy i zrozumienia będzie to badania odkryć? W jaki sposób wiedza ta przyczyni się do zbiorowej inteligencji i przyczynić się do rozwiązania globalnych wyzwań? W jaki sposób wiedza ta odnosi się do bardziej konwencjonalnych rodzajów wiedzy akademickiej? Z metody badawczej Jakie metody i techniki badawcze są odpowiednie do przeprowadzenia tych badań? Jak są te metody w porównaniu do metod i technik w naukach formalnych, nauk przyrodniczych, nauk społecznych i / lub humanistycznych? Metody badawcze W przeciwieństwie do tradycyjnych badań w naukach przyrodniczych, problemy poruszone przez New Frontiers badaczy studenckich może niekoniecznie być odizolowane od środowiska i zakłócenia może powodować. Problemem nie jest podzielone na kilka pojedyncze części i pojęcie "kontroli" może być bez znaczenia. Wręcz przeciwnie, badania New Frontiers często bierze pod uwagę kontekst i środowisko, w którym przedmiot się znajduje. Rachunkowość kontekście rodzi dodatkowe trudności, które nie mogą być uwzględnione wyłącznie tradycyjnymi metodami. W ten sposób naukowcy studenckie stworzyć i zastosować odpowiednie metody ilościowe i jakościowe (np eksperymentalna, etnograficzne, hermeneutyka, projektowanie oparte, itp), które ujawniają i artykułować milczącą i wyraźną świadomość, że jest położony i ucieleśnione w wynikach i / lub procesów badawczych , Dokumentacja procesu badawczego i wyników Dr procesy badawcze i wyniki powinny być udokumentowane i rozpowszechniane w odpowiedni sposób do środowiska badawczego i ogółu społeczeństwa. Chociaż szkoła doktoranckich nie wymaga określonej liczby publikacji, aby zezwolić na obronę, to zaleca, studenci biorą udział w trzech publikacjach. Dla studentów, którzy mają elementy swojej pracy pracy dyplomowej w dyscyplinie, gdzie każdy z sędziował publikowanie nie jest powszechne (np Art, Design), szkoła doktorska zaleca studenci rozpowszechnianie ich pracy w venue odpowiedni dla ich pola. Miejsca te mogą obejmować konferencje międzynarodowe, interaktywne prezentacje, wystawy, itp Podobny do procesu partnerskiego rewizji, oczekuje się, że eksperci w dziedzinie dostarczy informacji zwrotnych na temat pytań badawczych, metod i wyników przez tych alternatywnych sposobów upowszechniania, co przeglądu i oceny pracy. Dodatkowo, uczniowie powinni udokumentować swoje postępy badań w pisemnej pracy raportów Komitetu Doradczego i przedstawić stan ich badań do ich komitetu TAC rocznie. Ostateczne wyniki i proces są udokumentowane i przedstawione w ostatniej pracy doktorskiej i obrony. Podczas gdy inne media jest dozwolone towarzyszyć rozprawę, dokument pisemny jest obowiązkowe na zakończenie dr. Polecane New Frontiers Projekty Projekty te często siedzą na styku sztuki i wzornictwa, technologii cyfrowej, edukacji i nauki, jednak nie jest to bezwzględnie konieczne. Wcześniejsze projekty obejmowały naukę z gier, nauczanie poprzez badania, technologii komunikacyjnych, nauki, sztuki partycypacyjnej / projektu jako sposób komunikowania nauki itp [-]

FDV Program Naukowy Dr życie

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin Francja

Od powstania FDV szkoły doktorskiej w 2006 roku, cele koncentrowały się na naukach przyrodniczych. Tradycyjnie uczniowie wykonywali interdyscyplinarnych projektów badawczych w naukach naturalnego, inżynierii i technologii, nauk medycznych i zdrowotnych. Ostatnio, projekty w dziedzinie nauk przyrodniczych włączyły podejść i / lub aplikacji z innych dyscyplin, w tym nauk społecznych i humanistycznych, jednak celem pracy jest na pogłębianie wiedzy w dziedzinie nauk przyrodniczych. [+]

Od powstania FDV szkoły doktorskiej w 2006 roku, cele koncentrowały się na naukach przyrodniczych. Tradycyjnie uczniowie wykonywali interdyscyplinarnych projektów badawczych w naukach naturalnego, inżynierii i technologii, nauk medycznych i zdrowotnych. Ostatnio, projekty w dziedzinie nauk przyrodniczych włączyły podejść i / lub aplikacji z innych dyscyplin, w tym nauk społecznych i humanistycznych, jednak celem pracy jest na pogłębianie wiedzy w dziedzinie nauk przyrodniczych. W grudniu 2015 roku, ponad 110 doktorów zostały przyznane FDV kolegów studiujących tematów na granicach nauki życia, a ponad 120 jest obecnie w dążeniu do ich stopnia. "Granic du Vivant" (FDV) projekty obejmować interakcje między szerokim zakresie dyscyplin naukowych, w dążeniu do zrozumienia życia systemów. Studenci, którzy przystąpią do szkoły doktoranckie są przeszkoleni w różnych dyscyplinach (np biologia, fizyka, medycyna, ekonomia, językoznawstwo) z całego świata. Wymagania stopnia Doktorat w programie FDV stanowi połączenie doświadczenia badawczego zdobytego w hostingu laboratorium i doświadczenie w interdyscyplinarnych działań dotyczące nauki zdobyte przez szkołę doktorskiej. Studenci są zobowiązani do ukończenia programu szkoleniowego FDV, który składa się z co najmniej 300 godzin szkolenia. Połowa godziny muszą być wykonywane poprzez FDV zatwierdzone kursy, warsztaty, lub działań, a reszta może być wypełniony przez programy zewnętrzne, międzynarodowych konferencji, szkół letnich, itp Szkoła doktoranckich nie wymaga określonej liczby publikacji, aby zezwolić na obronę. Jednakże, zaleca, aby uczniowie biorą udział w 3 publikacje w czasie ich pracy: Jeden artykuł napisany z badania do laboratorium, niekoniecznie jako główny autor i nie koniecznie na główny obiekt studenta. Jeden rodzaj artykuł przeglądowy, korzystając z pracy interdyscyplinarnej syntezy oczekiwanego przez szkołę. Jeden artykuł główny autor badania, jak na główny obiekt studenta. Zatwierdzenie bronić tezy, jest przyznawana przez doktorskiej dyrektor szkoły. Reżyser będzie rozważyć następujące zagadnienia: teza zalecenia Komitetem Doradczym, osiągnięcia badawcze, publikacje lub rozpowszechniania utworu w pracy i zakończenie programu szkolenia doktoranckie szkoły w tym kursów, konferencji i udziału w studiach doktoranckich FDV. Wybrane projekty Life Science Przypadkowość i zmienność embriogenezy zwierząt, podejście multi-scale Biegunowość rozwojowy i morfogenezę pojedynczej komórce Rozwikłania obwody neuronowe oparte na nawigacji przy użyciu sekwencji łączna FOS obrazowania i Komputerowego podejście Mechanotransductional regulacja mezodermy wpuklenie i tylnej endoderma wpuklenie zarodka Drosophila Łamanie symetrii i polaryzacja komórek nałożone przez zewnętrznego zawołanie mechanicznej Polecane Frontiers of Life Science Projects Tradycyjnie uczniowie wykonywali interdyscyplinarnych projektów badawczych w naukach naturalnego, inżynierii i technologii, nauk medycznych i zdrowotnych. Ostatnio, projekty w dziedzinie nauk przyrodniczych włączyły podejść i / lub aplikacji z innych dyscyplin, w tym nauk społecznych i humanistycznych, jednak celem pracy jest na pogłębianie wiedzy w dziedzinie nauk przyrodniczych. Poniższe polecanych rozpraw otrzymał najwyższe nagrody z ich komitetów obronnych: Wzmianka Tres zaszczytne avec Félications Ten gatunek jest zarezerwowana dla kandydatów z wyjątkowych umiejętności sprawdzonych przez ich osiągnięć i jakości ich pracy dyplomowej obrony. To może być udzielone tylko wówczas, gdy: a) nie ma jednomyślności wśród członków jury pod tezę głosowania anonimowego oraz b) przewodniczący Jury pisze i znaki dodatkowego sprawozdania uzasadniającego tę różnicę. [-]

Kontakt
Adres lokalizacji
8-10 rue Charles V
Paris, Île-de-France, 75004 FR