Estonian Academy of Music and Theatre

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Pomysł założenia estońską ustanowienie edukacji muzycznej pojawiły się w przededniu I wojny światowej zaczął w formie chór mieszany Wydziału Muzycznego Estoński Society (EMD). Montaż Estonia Towarzystwa następnie postanowił w dniu 17 listopada 1918 roku do utworzenia Tallinn Wyższej Szkole Muzycznej, w ceremonii otwarcia, która miała miejsce w dniu 28 września 1919 roku w Sali Koncertowej Estonii. Od 1919-1923 Dyrektor szkoły był Mihkel Lüdig.

W roku 1923 został przemianowany instytucja edukacyjna Tallinn Conservatoire. W 1925 roku administratorzy tej szkoły przyjęła nowe regulaminy, i zgodnie z tymi zmianami szkoła wybrany oficjalny klaps profesorów: R. Bööcke, A. Kapp, J. Paulsen, P. Ramul i A. topman. Wraz z A. i cz. Lemba i J. Tamm, którzy wcześniej otrzymali od swoich profesorów Konserwatorium w Sankt Petersburgu, Tallinie Konserwatorium teraz miała 8 profesorów. Numery później zwiększyć. Pierwsza klasa młodych artystów muzycznych ukończył w 1925 roku, w sumie dziesięciu uczniów. Mimo, że warunki nie były korzystne dla nauki, poziom naukowy Konserwatorium można uznać za stosunkowo wysoki, jak wielu jej uczniów uczestniczyło w zawodach międzynarodowych w 1930 roku. Najbardziej udany z nich był Tiit Kuusik, który otrzymał pierwszą nagrodę w Konkursie w Wiedniu w 1938 roku.

Pierwotnie prywatna instytucja, Conservatoire stał znacjonalizowany w 1935 roku. Dramat w 1938 Państwowa Szkoła została otwarta.

Okupacja sowiecka, która rozpoczęła się w 1940 roku, nie nie wpływać na Konserwatorium. Celem było doprowadzenie systemu edukacji muzycznej w zgodzie z obowiązującymi widokiem na ZSRR. Nauczania reorganizacji były odczuwalne niemal natychmiast. Przykładem tej zmiany było wyeliminowanie muzyki kościelnej jako specjalizacji; Co więcej, nauczanie przedmiotów politycznych rozpoczęła.

Po przybyciu niemieckich mocarstwa okupacyjne, Conservatoire usiłował przywrócić swoje wcześniejsze działania dydaktyczne. J. Aavik, który wrócił na stanowisko dyrektora, starał się zebrać jak najwięcej byłych instruktorów akademickich, jak to możliwe. Jednak realia wojny utrudnia pracę nauczyciela znacznie. Podczas nalotu 09 marca 1944, budynek Konserwatorium, a także większość jego wyposażenia, został niemal całkowicie zniszczony. W listopadzie 1944 roku, po kolejnej zmianie władzy, Conservatoire została ponownie otwarta. Dom na 3 Kaarli Avenue został wybrany, aby służyć jako tymczasowy dom Konserwatorium. W roku 1950 spotkanie plenarne Estoński Komitet Centralny Komunistycznej Partii VIII miało miejsce. Wynik tego spotkania okazał się druzgocący dla pracowników Konserwatorium. Ze względów ideologicznych wiele niezwykłych wykładowcy zostali zmuszeni do opuszczenia; trzy z nich - A. Karindi R. Päts i T. Vettik - zostali aresztowani i wywiezieni do obozu pracy.

Twórcze środowisko Konserwatorium zaczęła widzieć odrodzenie w połowie 1950 roku. Kilku wykładowców, którzy byli "ma Ciebie" powrócił. W 1957 roku Wydział Teatr został otwarty w Konserwatorium, a Voldemar Panso został jej pierwszym kierownikiem. Wydział Dramat zaczął używać parę pomieszczeń w dawnym budynku Toomkool w Toompea. W latach 1970 i narządów, które zostały zakończone w 1950 roku, został ponownie otwarty. W 1971 r., Program szkolenia wychowawców muzycznych do pracy w kompleksowym systemie szkolnym wznowiono. Liczba studentów uczestniczących w Konserwatorium znacznie wzrosła. Venno Laul, który został mianowany rektorem w 1982 roku, ponownie podniósł się pomysł budowy nowego obiektu szkolnego. Udał się do nadzorowania fazy projektowania projektu; praca rzeczywista budowa stała odpowiedzialność następnego rektora.

W 1989 roku, tuż przed 70. rocznicą szkoły, jej dawna nazwa - "Tallinn Konserwatorium" - został przywrócony. Ale zaledwie cztery lata później szkoła została przemianowana "Estońska Akademia Muzyczna" (Eesti Muusikaakadeemia). Ta zmiana została uznana za pożądane, ponieważ w całej Europie, "konserwatorium" zwykle odnosi się do instytucji, która Gears się bardziej w kierunku kształcenia muzycznego.

W latach 1987-1993 gruntownej renowacji i przebudowy miały miejsce w budynku Wydziału Dramatycznego. Wydział zaczął używać cały dwupiętrowy budynek. W roku 1995 został przemianowany na Wydział Dramat Teatr Szkoła Wyższa.

W 1992 roku został wybrany Peep Lassmann rektor. Rozległe reformy działalności dydaktycznej został ustanowiony, a następnie reform strukturalnych. Szkoła przyjęła system studiów tematycznych. Nowy system został wprowadzony stopnia studiów: Absolwenci programu czteroletniego otrzymają tytuł licencjata. W 1993 roku dodano dwuletni program magisterskich stopni. W 1996 roku czteroletnie studia doktoranckie została wprowadzona w specjalizacji muzykologii. W 1997 Tartu Oddział RUE została założona.

W 1999 roku Akademia Muzyczna estońska przyznano, co to było w oczekiwaniu na ostatnie 55 lat - swój własny budynek w centrum Tallina. Jak na razie, jest to jeden z najlepszych i najbardziej nowoczesnych budynków Konserwatorium w świecie, zwłaszcza w odniesieniu do jego funkcjonalności i rozwiązań technologicznych. Nowy budynek będzie prawdopodobnie sprostać wymaganiom edukacji muzycznej estońskiej w najbliższych dziesięcioleciach. Niemniej jednak nie oznacza to, że RUE rozwiązało wszystkich swoich problemów w stosunku do pomieszczeń. PWST pozostaje mieści w budynku na Toompea.

W nowym budynku EAM jest 7 500 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej zaprojektowane i wykonane specjalnie dla wyższej muzycznej placówki oświatowej. Istnieje 60 sal lekcyjnych plus 14 sale prób, gdzie klasy mogą być utrzymywane. Wyróżnienie należy w sali kameralnej EAM, który może pomieścić 130-200, klasy chóru w połączeniu z dużym audytorium dla 77 studentów, pokój przesłuchań dla 40 osób z nowym barokowym, studia operowego, elektroniczne laboratorium muzyki, studio nagrań, biblioteka z wszystkich słuchania muzyki i urządzeń komputerowych, a także jadalnia. Liczba pianin i fortepianów w sumie do 95. Budynek spełnia najwyższe wymagania akustyczne dla swoich dźwiękoszczelne pokoje i możliwość istnieje z wymiennych paneli ściennych w celu dostosowania akustyki danego pomieszczeniu. Podsumowując, jest jednym z najbardziej nowoczesnych budynków muzycznych edukacyjnych na świecie.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski

Widzieć Doktorat »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Doktorat

Doktoranckie W Muzyka I Sztuki Dramatycznej

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat August 2016 Estonia Tallinn

Studia doktoranckie zostały wprowadzone na EAMT w 1996 roku (w czasach sowieckich, najlepszych absolwentów Konserwatorium w Tallinie zazwyczaj kontynuowali studia na poziomie podyplomowym w Moskwie czy Leningradzie). [+]

Doktorat Muzyki i Sztuki Dramatycznej Studia doktoranckie zostały wprowadzone na EAMT w 1996 roku (w czasach sowieckich, najlepszych absolwentów Konserwatorium w Tallinie zazwyczaj kontynuowali studia na poziomie podyplomowym w Moskwie czy Leningradzie). Pierwsza rozprawa została obronił w 2004 roku. Na początku tylko muzykolog zostały przyjęte do programu studiów doktoranckich, podczas gdy w 2000 r. konkretne programy zostały zaprojektowane dla wykonawców i kompozytorów. W 2006 roku nowy program w sztuce dramatycznej dodano która ma również artystyczną nacisk. 43 doktorantów są zapisani w studiach doktoranckich na obecny (01 czerwca 2011) i 3 programy są otwarte dla kandydatów: Muzykologia, Muzyka (artystycznej nacisk), sztuki dramatyczne (artystyczny akcent). Studia doktoranckie są prowadzone przez Komitet doktoranckie, które obejmuje zarówno uczonych i profesorów specjalności artystycznych. Od 2009 EAMT koordynuje Graduate School of Studiów Kultury i Sztuki. Jest to wspólne przedsięwzięcie czterech estońskich uniwersytetach: Estońskiej Akademii Muzyki i Teatru, Uniwersytet w Tartu, Uniwersytet w Tallinie, i Estońskiej Akademii Sztuki. Absolwent szkoły jest prowadzony przez prof Jaan Ross. Egzamin organizowany jest w dwóch rundach. Runda pierwsza opiera się na dokumentach. W tej rundzie, kandydat student powinien złożyć do sekretarza rekrutacji, do dnia 2 czerwca 2014 r.: Nagranie wideo z przeprowadzonego programu 45-60 minut w specjalności osiągów, lub ok. 45 min nagrań muzycznych (z nut) w specjalności układowych, lub lista największych osiągnięć twórczych ze źródeł pisanych i / lub nagrań w dramatycznej sztuki; plan przyszłych studiów doktoranckich, które powinny obejmować cztery programy koncertów (lub innych zadań twórczych, w zależności od specjalności) oraz papieru projekt badawczy na temat wymaganej formie; Przegląd ostatnich działań twórczych i badań (CV). Do 10 kandydaci będą dopuszczeni do drugiego etapu, w połączeniu z obu programów doktoranckich. Kandydaci zostaną powiadomieni o wynikach pierwszej rundzie co najmniej 5 dni przed drugą turą. W drugiej rundzie, kandydat student powinien: na wniosek panelu badawczego, przeprowadzenia żądanej części programu przedstawionego wcześniej jako nagrania, lub odpowiedzieć na pytania z panelu na swoich poprzednich działań twórczych (występy na żywo nie jest wymagane dla kandydatów w specjalności prowadzenie i dramatyczne sztuki); uzasadnić i bronić jego lub jej plan przyszłych studiów doktoranckich. Co do zasady, kandydaci są zobowiązani do wzięcia udziału w drugiej turze na osobę. W wyjątkowych przypadkach, rozmowa może być prowadzona również za pomocą elektronicznych kanałów komunikacji. Panel badanie ocenia i uważa, co następuje: przekonywania i oryginalność pomysłów artystycznych kandydata; Poziom specyficzna specjalność technicznego opanowania; Zakres i jakość wcześniejszych działań twórczych; twórczy potencjał i cechy potrzebne do twórczego działania na poziomie międzynarodowym; Znaczenie przedmiotu badań i jego połączenia do działań twórczych; jasność problemu badawczego, adekwatności wybranej metodyki i znajomości literatury odniesienia i źródła na ten temat. Egzamin jest oceniany w skali od 1-10. Na podstawie wyników badań, pojedyncza lista rankingowa zostanie ustalona dla kandydatów obu programów doktoranckich. Pięć najwyżej w rankingu kandydatów zostanie przyjęty do Akademii. Rada doktoranckich mogą dodatkowo zaproponować inne kandydatów na studia doktoranckie jako zewnętrzny ucznia. [-]

Stopień Doktora W Zakresie Muzykologii

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat August 2016 Estonia Tallinn

Studia doktoranckie zostały wprowadzone na EAMT w 1996 roku (w czasach sowieckich, najlepszych absolwentów Konserwatorium w Tallinie zazwyczaj kontynuowali studia na poziomie podyplomowym w Moskwie czy Leningradzie). [+]

doktorat z muzykologii Studia doktoranckie zostały wprowadzone na EAMT w 1996 roku (w czasach sowieckich, najlepszych absolwentów Konserwatorium w Tallinie zazwyczaj kontynuowali studia na poziomie podyplomowym w Moskwie czy Leningradzie). Pierwsza rozprawa została obronił w 2004 roku. Na początku tylko muzykolog zostały przyjęte do programu studiów doktoranckich, podczas gdy w 2000 r. konkretne programy zostały zaprojektowane dla wykonawców i kompozytorów. W 2006 roku nowy program w sztuce dramatycznej dodano która ma również artystyczną nacisk. 43 doktorantów są zapisani w studiach doktoranckich na obecny (01 czerwca 2011) i 3 programy są otwarte dla kandydatów: Muzykologia, Muzyka (artystycznej nacisk), sztuki dramatyczne (artystyczny akcent). Studia doktoranckie są prowadzone przez Komitet doktoranckie, które obejmuje zarówno uczonych i profesorów specjalności artystycznych. Od 2009 EAMT koordynuje Graduate School of Studiów Kultury i Sztuki. Jest to wspólne przedsięwzięcie czterech estońskich uniwersytetach: Estońskiej Akademii Muzyki i Teatru, Uniwersytet w Tartu, Uniwersytet w Tallinie, i Estońskiej Akademii Sztuki. Absolwent szkoły jest prowadzony przez prof Jaan Ross. Test badanie organizowany jest w dwóch rundach. Runda pierwsza opiera się na dokumentach. W tej rundzie, kandydat student powinien złożyć do sekretarza rekrutacji, do dnia 2 czerwca 2014 r.: plan przyszłych studiów doktoranckich i doktoranckich wniosku tezy o wymaganej formie; Przegląd ostatnich badań naukowych i twórczych (CV). Do 10 kandydaci będą dopuszczeni do drugiego etapu, w połączeniu z obu programów doktoranckich. Kandydaci zostaną powiadomieni o wynikach pierwszej rundzie co najmniej 5 dni przed drugą turą. W drugiej rundzie, kandydat student jest zobowiązany uzasadnić i bronić jego lub jej plan przyszłych studiów doktoranckich i doktoranckich wniosku tezy. Co do zasady, kandydaci są zobowiązani do wzięcia udziału w tej rundzie w osobę. W wyjątkowych przypadkach, rozmowa może być prowadzona również za pomocą elektronicznych kanałów komunikacji. Panel badanie ocenia i uważa, co następuje: Znaczenie przedmiotu badań i jasności problemu badawczego; wyjaśnienie kontekście teoretycznym i uwzględnienie metod badawczych; znajomość literatury odniesienia i źródła na ten temat; Poprzednie badania kandydata oraz jego zdolności do udziału w międzynarodowej komunikacji badawczej. Egzamin jest oceniany w skali od 1-10. Na podstawie wyników badań, pojedyncza lista rankingowa zostanie ustalona dla kandydatów obu programów doktoranckich. Pięć najwyżej w rankingu kandydatów zostanie przyjęty do Akademii. Rada doktoranckich mogą dodatkowo zaproponować inne kandydatów na studia doktoranckie jako zewnętrzny ucznia. [-]