PhD Stany Zjednoczone - programów PhD Stany Zjednoczone

PhD Stany Zjednoczone - programów PhD Stany Zjednoczone

Doktorat

USA to popularne miejsce dla studentów z całego świata do prowadzenia kształcenia podyplomowego. USA gospodarzem wielu prestiżowych uczelni, które oferują najwyższej jakości edukacji, które mogą prowadzić kandydatów prowadzi doktorat z USA do udanej kariery, czy w środowiskach akademickich, instytutów badawczych, administracji, lub inne prywatne lub instytucje publiczne.

Istnieje wiele programów doktoranckich w USA w całym kraju. Każdy stan ma coś wyjątkowego do zaoferowania, jak również najwyższej klasy placówek oświatowych. Kandydaci mogą wziąć pod uwagę ciekawe i nowatorskie stanach Nowy Jork czy Kalifornia, lub wolą państw z niezwykłą krajobrazu i piękna jak Vermont czy Kolorado. Wszędzie tam, gdzie program się znajduje, kandydatów prowadzi doktorat z USA przeprowadzi znaczących badań we współpracy z wykwalifikowanymi wydziału, w wyniku rozprawy, że stanowi znaczący wkład do obecnej bazy wiedzy.Niektórzy kandydaci będą także uczestniczyć w zajęciach, nauczanie i seminaria w ramach programów doktoranckich w USA. Wspólne USA studiów doktoranckich obejmują nauki polityczne, nauki biologiczne, antropologii, socjologii, psychologii, inżynierii i edukacji.

Jeśli jesteś zainteresowany zarabiać USA doktora, a następnie przejść przez opcje poniżej i znaleźć uniwersytet, który czeka na Ciebie!

Czytaj więcej

Doktor Psychologia Pracy

Walden University
Stacjonarne lub online W pełnym wymiarze godzin December 2016 Stany Zjednoczone USA online

Jako jeden z pierwszych programów doktoranckich online w (IO) psychologia pracy, dr Walden w Organizational Psychology programu Przemysłowych i pozwala pogłębić swoją wiedzę na temat pracy i zachowania organizacyjne. [+]

. Jako jeden z pierwszych programów doktoranckich online w (IO) psychologia pracy, dr Walden w Organizational Psychology programu Przemysłowych i pozwala pogłębić swoją wiedzę na temat pracy i zachowania organizacyjne. Jak rozwijać zaawansowane umiejętności w zakresie zarządzania zmianą, psychologii i teorii kadrowej, badań i projektowania, można przygotować, aby służyć jako katalizator zmian w szkolnictwie wyższym, korporacyjnych, rządowych i innych ustawień w miejscu pracy. Wybierz jeden z wielu specjalizacji dostosowanie studiów do indywidualnych interesów zawodowych i ścieżki kariery. Specjalizacje Konsultacji Psychologia Forensic Consulting Ogólna praktyka Zarządzanie Zasobami Ludzkimi International Business Przywództwo Rozwój i Coaching Różnorodność organizacyjna i zmian społecznych Badania i ocena Uwaga na uzyskaniu pozwolenia Doktorat w Industrial and Organizational Psychology nie jest programem uzyskaniu pozwolenia i nie przygotujemy indywidualną, aby stać się licencjonowanym psychologia profesjonalny. [-]

PhD, Przywództwo: Program Nauczania I Nauka

Concordia University Chicago
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat October 2017 Stany Zjednoczone Chicago

Studia doktoranckie Concordia University Chicago w przywództwie z koncentracją w program nauczania i przeznaczony jest dla nauczycieli, którzy chcieliby realizować program jako wychowawcy i naukowcy przygotowują się do funkcji kierowniczych w szkołach publicznych lub prywatnych. [+]

Studia doktoranckie Concordia University Chicago w przywództwie z koncentracją w program nauczania i przeznaczony jest dla nauczycieli, którzy chcieliby realizować program jako wychowawcy i naukowcy przygotowują się do funkcji kierowniczych w szkołach publicznych lub prywatnych. Program ten rozwija ekspertów edukacyjnych, którzy mogą zaprojektować, wdrożyć, oceny i zarządzania programami nauczania i wychowywania w K-12 szkół. Cele kształcenia Rozwijanie umiejętności w zakresie badań i krytycznego myślenia w dziedzinie nauczania i kształcenia, z wiedzy teoretycznej i praktycznej. Rozwijanie kompetencji w zakresie oceny programów nauczania, rozwoju i mapowania. Lepszego zrozumienia w procesie nauczania i uczenia się. Budowanie duże doświadczenie zawodowe w dziedzinach związanych z programem nauczania i nauki. Pomoc i ołowiu reform i zmian wysiłki związane z rozwojem nauczycieli w szkołach. Academic Wymagania kwalifikacyjne: licencjat i magisterium z amerykańskiego odpowiednika, regionalnie akredytowanych instytucji Aktualny Graduate Record Exam (GRE) lub Miller Analogie wyniki testowe (test podjęta w ciągu poprzednich trzech lat) Biegłość w języku angielskim: IELTS: minimum 6.0 lub TOEFL: minimum 60 (internet-based) lub Michigan Test: minimalna 85 Oficjalne wyniki testów powinny być udostępnione. Zagraniczni studenci, którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem wykładowym jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. Inne dokumenty: Wypełniony i podpisany wniosek cel oświadczenie Pisanie próbkę: Umieść papier z programu pana twego, który wykazuje zdolność do pisania w sposób naukowej na poziomie typowym dla prac dyplomowych. Próbka ta powinna zbliżyć, ale nie przekracza, pięć stron długości Profesjonalne CV pokazuje dotychczasowe doświadczenia: co najmniej dwa lata udanego nauczania / doświadczenie administracyjne Kopia oficjalnego transkryptu Kopia paszportu Ocena transkrypt obce Dwa listy polecające Dowód znajomości języka angielskiego Oświadczenie o finansach / wyciąg z konta bankowego / gwarancja finansowa Przed zastosowaniem się do tego programu, uczniowie muszą zapewnić, że są one zgodne z wymogami wejścia. Istotne jest, że kandydaci mają dobry poziom języka angielskiego, z minimum 60 TOEFL (lub odpowiednik). Należy również pamiętać, że nie są dostępne dla tego kursu stypendiów, a studenci będą musiały w pełni finansować sami. Uczniowie powinni mieć świadomość, że nie ma opcji, dostępne w Internecie, a program odbędzie się na naszym kampusie Chicago. [-]

Dr Własnym Tempie W Międzynarodowym Zarządzaniu Przedsiębiorstwem

ISM - International School of Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 4 lat September 2016 Stany Zjednoczone New York + 1 więcej

Doktorat ISM w Międzynarodowej Business Management przygotowuje doświadczonych i wysoko zmotywowanych profesjonalistów do rozpoczęcia kariery zaangażowany nauczania i oryginalnych badań w środowisku akademickim [+]

Samodzielnych Doktor Zarządzania Międzynarodowego Biznesu

Doktor filozofii (PhD) Program przeznaczony jest dla dwóch typów kandydatów: doświadczonych biznesmenów, którzy chcą "dać coś w zamian" i pomagać w rozwoju przyszłych liderów biznesu, stając skutecznych wychowawców; i innowacyjnych nauczycieli i / lub naukowcy zdecydowany wpływ, przyczyniając się do wiedzy ciała w wybranych dyscyplinach. Doktorantów nauczyć się coś zmienić poprzez pisanie, mówienie, nauczanie, badania, doradztwo i podejmowanie przedsięwzięć w zakresie przedsiębiorczości.

Program kładzie nacisk na zrozumienie zarządzania, jak to jest praktykowane w całej organizacji i interpretowane, sektorów i kultur. Każdy kandydat rozwija umiejętności badawcze i dydaktyczne do generowania i zachęcić nowe perspektywy w praktyce zarządzania. Jest zaprojektowany, aby podkreślić programowych przywództwa i skupić się na badaniach stosowanych i teoretycznej, która poprawia instrukcje i efekty edukacyjne.... [-]


Lekarz Z Wykształcenia (EDD) W Zaawansowanej Administracji Oświatowej

Argosy University Sarasota, College of Education
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 40 miesięcy Stany Zjednoczone Sarasota

Argosy University Program Sarasota zaawansowane administracji oświatowej jest przygotowanie obecnie certyfikat lub licencję dyrektorów szkół dla zaawansowanych stanowiskach lub zwiększyć doświadczenie zawodowe. [+]

Argosy University Program Sarasota zaawansowane administracji oświatowej ma na celu przygotowanie obecnie certyfikat lub licencję dyrektorów szkół dla zaawansowanych stanowiskach lub zwiększyć doświadczenie zawodowe. Nasz Lekarz Edukacji (EDD) w Advanced administracji oświatowej Program przeznaczony jest dla praktykujących nauczycieli, którzy ukończyli już program, absolwent poziomu z regionalnym akredytowanych instytucji, a obecnie posiadają kapitału lub początkowego licensure administracyjnej. EDD w zaawansowanej administracji oświatowej studiów bez certyfikatu nie prowadzi do certyfikacji lub uzyskaniu pozwolenia na budowę i powiatowych stanowisk administracyjnych. Lista golfowe Podstawowe wymagania merytoryczne Studenci w EDD w zaawansowane administracji oświatowej studiów bez certyfikacji kompletne siedmiu następujących kursów (21 godzin kredytowych). Edukacja Analizy Polityki Społecznej (3 godzin kredytowych) Kompleksowe planowanie (3 godzin kredytowych) Teoria zmiany: dzielnica (3 godzin kredytowych) Szkoła Leadership Poprzez poprawę danych Driven Inquiry (3 godzin kredytowych) Prawo o szkolnictwie zaawansowane (3 godzin kredytowych) Human Resources Management i fiskalna w szkołach publicznych (3 godzin kredytowych) Etyka i Skuteczność interpersonalna Liderów edukacyjne (3 godzin kredytowych) Pisanie akademickie i Wymagania badawcze Studenci w EDD w zaawansowanej administracji oświatowej studiów bez certyfikacji są zobowiązani do ukończenia 18 godzin kredytowych do spełnienia w doktrynie i wymagania badawcze. Wymagane kursy (15 godzin kredytowych) Pisanie dla badań i publikacji fachowych (3 godzin kredytowych) Wprowadzenie do Metody badań (3 godzin kredytowych) Metody i Analiza ilościowe badania (3 godzin kredytowych) Metody i Analiza badań jakościowych (3 godzin kredytowych) Studium Akademicki zaawansowane i pisanie (3 godzin kredytowych) Studenci z Wybierz jedną z następujących 3 godzin kredytowych Program oceny Metody (3 godzin kredytowych) Techniki badania (3 godzin kredytowych) Applied Research (3 godzin kredytowych) Zaawansowane metody jakościowe (3 godzin kredytowych) Wymagania fakultatywne Studenci w EDD w zaawansowanej administracji oświatowej studiów bez certyfikacji wybrać dwa zajęć fakultatywnych (6 godzin kredytowych) z zatwierdzeniem ich doradcy. Wymagania praktyka Studenci w EDD w zaawansowanej administracji oświatowej studiów bez certyfikacji są zobowiązani do ukończenia po 3 godzin kredytowych praktyka. Szkolny Praktyka / Staż I (1,5 godzin kredytowych) Szkolny Praktyka / Staż II (1,5 godzin kredytowych) Wymagania prac dyplomowych Studenci w EDD w zaawansowane administracji oświatowej studiów bez certyfikacji pełnego 12 godzin kredytowych kursów prac dyplomowych. Rekrutacja Wymagania Tytuł magistra z instytucji regionie akredytowanych certyfikat lub odpowiednio instytucja zagraniczna Punkt średnia ocen co najmniej 3,0 (w skali od 4,0) w pracy prowadzącej do magistra, aw każdym kolejnym absolwentów studiów Minimalny wynik na Argosy University wstępną akceptację badaniu biegłości języka angielskiego jest wymagana dla wszystkich wnioskodawców, których językiem ojczystym nie jest angielski, lub którzy nie ukończył instytucji, w których angielski jest językiem wykładowym, jak określono w sekcji piątej, polityki przyjęć, "Język angielski Polityka biegłości". Początkowy certyfikat administracyjna lub licencję Na podstawie wymagań państwowych, kandydat powinien posiadać doświadczenie w nauczaniu na pełny etat w szkole publicznej zatwierdzony. Jeśli doświadczenie w nauczaniu jest z innego kraju, wnioskodawca musi złożyć formalną weryfikację długości doświadczenia w nauczaniu w szkołach zatwierdzonych przez tego konkretnego stanu Prezentacja dowodów przejścia znormalizowane podstawowych umiejętności (gdzie wymagane) Wywiad z komisji rekrutacyjnej program i zalecenia o dopuszczenie Dowody niekaralności LUB Aktualne zatrudnienie w szkole publicznej zatwierdzone Próbka Pisanie złożone z zastosowaniem Ubiegać się Zwiększyć swój potencjał kariery rejestrując się w Argosy University, studiów Sarasota zaawansowane administracji oświatowej. Możesz dowiedzieć się więcej na temat poszczególnych programów pomocy finansowej (dostępne dla tych, którzy kwalifikują się) na naszych stronach pomocy finansowej i stypendiów, lub kontaktując się z nami, aby uzyskać więcej informacji. [-]

Ed.D. Psychologia Szkoły

The Chicago School of Professional Psychology
Online W niepełnym wymiarze czasu 3 lat September 2016 Stany Zjednoczone Chicago

Pokrywając szerokie spektrum przypadkowych warunkach, jak również teorii i podstawowych rozpoznań ci, którzy studiują w programie Szkoły Psychologii Ed.D wejście na rynek pracy gotowy, aby cieszyć się i prowadzenia udanej i satysfakcjonującej kariery. [+]

. psychologów szkolnych są specjaliści, którzy pomagają studentów, nauczycieli, administratorów, a rodzice uczniów przezwyciężyć problemy związane ze wszystkimi aspektami rozwoju edukacyjnego. Ed.D. Program Szkoła Psychologii przygotowuje absolwentów do wejścia na pole gotowe udzielić pomocy w radzeniu sobie umiejętności i wiedzy ludzi w różnych trudnych sytuacjach, w tym zakłóceń rodziny, chorobami psychicznymi i niedostatecznej ekspozycji na edukację. Wyzwania te mogą powstać w wyniku choroby, od słabej frekwencji, lub coś innego związanego. Pokrywając szerokie spektrum przypadkowych warunkach, jak również teorii i podstawowych rozpoznań, ci, którzy studiują w Psychologia Ed.D Szkoła Program wchodzi siła robocza gotowy do korzystania i prowadzenia udanej i satysfakcjonującej kariery. [-]

EDD / PhD, Przywództwo, Wykształcenie Wyższe

Concordia University Chicago Online
Stacjonarne lub online Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Chicago

Departament Chicago Concordia University of Leadership jest liderem w dostarczaniu nauczycielom jakości, odpowiedniej i aktualnej kształcenia akademickiego, co znacznie poprawia przewodnictwo nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają szkół publicznych i niepublicznych. [+]

Departament Chicago Concordia University of Leadership jest liderem w dostarczaniu nauczycielom jakości, odpowiedniej i aktualnej kształcenia akademickiego, co znacznie poprawia przewodnictwo nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają szkół publicznych i niepublicznych. Opowiadamy o naszych doktorantów studiów i wszystkich uczniów w szkołach publicznych i niepublicznych. Jesteśmy profesjonalistami, którzy odblaskowe zapewniają jakość, odpowiednie wykształcenie i aktualną dla naszych absolwentów kandydatów przywództwa. Przygotowujemy naszych kandydatów jako nauczyciel i administrator przywódcy prowadzące szkoły publiczne i niepubliczne w służbie uczniów, tak aby mogły stać się skuteczne obywateli w społeczeństwie globalnym. O stopniu Ten program doktorska przygotowuje kandydatów do okręgowych w całej obowiązków administracyjnych publicznych lub niepublicznych. Program został zaprojektowany, aby pomóc doktoranta: Promuj sukces wszystkich uczniów poprzez opracowanie i wdrożenie wspólnej wizji nauki, który wspiera proces uczenia się. Opracowanie zaawansowanych umiejętności w zakresie zarządzania organizacji, działalności i zasobów na rzecz bezpiecznego, efektywnego i skutecznego środowiskach edukacyjnych w szkołach i powiatu. Współpracę z personelu, deski edukacji, studentów, rodzin i członków społeczności w odpowiedzi na różnorodne interesy edukacyjnych i społecznych i potrzeb, a także zasobów społeczności mobilizują. Wykazać, integralność, uczciwość i etyczne postępowanie w celu wsparcia i przyspieszenia rozwoju moralnego społeczności szkolnej. Zrozumieć i odpowiedzieć na większe kontekstach politycznych, społecznych, ekonomicznych, prawnych i kulturowych. Program Kompetencje i Wyniki Zademonstruj instruktażowy Przywództwo Kompetencja: Analizować programy szkoleniowe i dane o osiągach uczeń wspierać sukces dla wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać się zrozumieniem różnych instruktażowe metod badawczych i może analizować porównywalne mocne i słabe strony każdej metody. Kandydaci mają możliwość korzystania jakościowych i ilościowych danych, odpowiednich metod badań, technologii i systemów informatycznych w celu opracowania planu dalekiego zasięgu dla dzielnicy, który ocenia systemy poprawy i odpowiedzialności dzielnicy. Kandydaci wykazać zdolność do wykorzystywania i promowania technologii i systemów informatycznych w celu wzbogacenia nauczania powiatowych i instrukcji, monitorowanie praktyk instruktażowe i zapewnić pomoc dla administratorów, którzy mają potrzeby w zakresie doskonalenia. Kandydaci wykazać zdolność do alokowania zasobów oraz uzasadnić, aby utrzymać program instruktażowy. Kandydaci wykazać zdolność do ułatwienia i angażować się w działania, które korzystają z najlepszych praktyk i należytych badań edukacyjnych w celu poprawy programów instruktażowych. Kandydaci wykazać zdolność do wspierania pracowników szkół i okręgowych w zrozumieniu i stosowaniu najlepszych praktyk w zakresie uczenia się uczniów. Kandydaci mogą ubiegać się zrozumienia i troski o różnorodność, teorii rozwoju człowieka i sprawdzonej teorii uczenia się i motywacji do procesu uczenia się. Kandydaci zrozumieć, jak korzystać z odpowiednich strategii badawczych do profilu osiągnięcia uczniów w dzielnicy i analizować różnice pomiędzy podgrupami. Wykazać Przywództwo Nadzoru Ethical Kompetencja: Ocenić Szkoła klimat, kultura i profesjonalny personel, aby zapewnić świadczenie wsparcia dla sukcesu wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać się wiedzą dorosłych strategii uczenia się i umiejętność wykorzystywania technologii i badań w celu profesjonalnego projektowania rozwoju, koncentrując się na autentycznych problemów i zadań, mentoring, coaching, konferencji i innych technik, które promują nową wiedzę i umiejętności w miejscu pracy. Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania strategie, takie jak obserwacje i wspólnych refleksji, aby pomóc tworzyć kompleksowe profesjonalne plany rozwoju z personelem powiatowych i szkolnych. Kandydaci rozwijać indywidualne profesjonalne plany rozwoju, które odzwierciedlają zaangażowanie na rzecz uczenia się przez całe życie i najlepszych praktyk. Wykazać skuteczne, praktyczne i etyczne zdolności przywódcze Zarządzania Kompetencja: Plan dla efektywnego wykorzystania podatkowych, zasobów ludzkich i materialnych w celu promowania sukces wszystkich studentów w ramach bezpiecznego, skutecznego i efektywnego środowiska edukacyjnego. Wyniki: Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania z wiedzy doświadczalnej metody uczenia się, nauczania, rozwoju ucznia, rozwoju organizacyjnego i zarządzania danymi w celu optymalizacji nauki dla wszystkich uczniów. Kandydaci wykazywać efektywną organizację środków fiskalnych, ludzkich i materialnych, dając pierwszeństwo do nauki i bezpieczeństwa studentów wykazując jednocześnie zrozumienie procesów budżetowania okręgowych i powiernicze obowiązki. Kandydaci wykazać się umiejętnością zorganizowania okręgu na podstawie wskaźników kapitałowych, efektywności i skuteczności i może stosować zasady prawne, które promują równość. Kandydaci wykazać zrozumienie jak stosować zasady prawne w celu promowania i zapewnienia bezpiecznych, skutecznych i wydajnych urządzeń. Wykazać się umiejętnością skutecznego porozumiewania się z rodzicami i innymi członkami społeczności Kompetencja: Engage Wspólnoty poza wspierające zapewnienia powodzenia wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać zdolność do ułatwienia planowania i wdrażania programów i usług, które zgromadzi zasobów rodzin i społeczności, aby pozytywnie wpływać na kształcenie uczniów. Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania z informacji publicznej i wiedzy oparte na badaniach zagadnień i tendencji do współpracy z członkami społeczności i organizacji społecznych, aby mieć pozytywny wpływ na uczeniu się uczniów. Kandydaci mają zastosowanie zrozumienie modeli community relations, strategie marketingowe i procesów opartych na danych decyzyjnych i teorii komunikacji do ram rzemieślniczych do szkoły, biznesu, społeczności, rządów i partnerstwa szkół wyższych. Kandydaci wykazać zdolność do opracowania i wdrożenia planu pielęgnowanie relacji z liderami społeczności i docieraniu do innej firmy, religijnych, organizacji politycznych i usług, aby wzmocnić programy i cele rejonowe wsparcia. Kandydaci wykazać się zdolnością do zaangażowania członków społeczności, grup i innych zainteresowanych stron w części podejmowaniu decyzji, co odzwierciedla zrozumienie strategii wykorzystać dystryktu integralną rolę w większej społeczności. Kandydaci wykazać zdolność do współpracy z agencjami wspólnotowymi zintegrować zdrowia, społecznych i innych usług w szkołach zajęcia dla studentów i rodzinnych warunków, które wpływają na uczenie. Kandydaci wykazać zdolność do prowadzenia stosunków społecznych, że stosunki model stosowany multimedialne praktyki. Kandydaci opracowywania i wdrażania strategii, które wspierają zaangażowanie rodzin w wychowaniu swoich dzieci, wzmocnienie wśród pracowników powiatowego pewność, że rodziny mają najlepsze interesy swoich dzieci w umyśle. Zrozum zróżnicowane populacje Kompetencja: Demonstracja świadomości i wrażliwości na potrzeby wszystkich uczniów, aby zapewnić sukces edukacyjnych w szkołach i powiatu. Wyniki: Kandydaci wykorzystują aktualną wiedzę na temat zasad i przepisów regulujących edukację dla populacji sub (tj kształcenia specjalnego, utalentowany i obdarzony, ELL podgrupy etniczne). Kandydaci wykazywać poszanowanie praw innych osób w zakresie poufności, godności i uczciwości. Kandydaci ocenić dane i określić potrzeby związane z podaniem subpopulacji, aby zapewnić sukces w szkole i odpowiednie osiągnięcia. Kandydaci wspierania programów i usług, które świętować i obsługują zróżnicowany charakter szkół i powiatu. Zrozum szerszym kontekście Kompetencja: Współpracę z odpowiednimi podmiotami spoza szkoły wspieranie sukcesu wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania z odpowiednich metod badawczych, teorii i koncepcji w celu poprawy działania okręgowych. Kandydaci wykazać zrozumienie złożonych przyczyn ubóstwa i innych wad i ich skutków na rodziny, społeczności, dzieci i uczenia się. Kandydaci wykazać zrozumienie polityki, praw i przepisów ustanowionych przez lokalnych, stanowych i federalnych organów wpływających na konkretną dzielnicę. Kandydaci mogą wyjaśnić system finansowania szkół publicznych i jej wpływ na sprawiedliwy podział szans edukacyjnych w obrębie dzielnicy. Kandydaci wykazać zdolność do pracy z liderami politycznymi na poziomie lokalnym, stanowym i krajowym. Kandydaci mogą ubiegać się o zrozumienie tego, jak w określonych prawem lokalnym, stanowym i federalnym szczeblu wpływa okręgów szkolnych i mieszkańców. Kandydaci opowiadają pozycje w odpowiedzi na proponowanych zmianach politycznych, które korzystają lub dzielnic szkód i wyjaśnić, jak proponowane zasady i przepisy mogą poprawić możliwości edukacyjne i społeczne dla konkretnych społeczności. [-]

Doktor Nauk Obliczeniowych I Informacyjnych

Rochester Institute of Technology (RIT)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 lat September 2017 Stany Zjednoczone Rochester

Studia doktoranckie w dziedzinie nauk komputerowych i informacyjnych jest przeznaczony do produkcji niezależnych uczonych, dobrze przygotowanych wychowawców i badaczy najnowocześniejsze gotowy do Excela w swojej pracy w informatyce i interdyscyplinarnych środowisk akademickich i przemysłowych. [+]

. Studia doktoranckie w dziedzinie nauk komputerowych i informacyjnych jest przeznaczony do produkcji niezależnych uczonych, dobrze przygotowanych wychowawców i badaczy najnowocześniejsze gotowy do Excela w swojej pracy w informatyce i interdyscyplinarnych środowisk akademickich i przemysłowych. Stopień podkreśla dwa z najbardziej unikalnych cech Golisano College: jej szerokość oferty programu oraz jego naukowej naciskiem na odkrywanie rozwiązań rzeczywistych problemów poprzez równoważenie teorii i praktyki. Program koncentruje się na teoretycznych i praktycznych aspektach cyberinfrastructure w zastosowaniu do konkretnych problemów w wielu dziedzinach. Jest to mieszanka wewnątrz dyscyplinarnych obszarów wiedzy obliczeniowe i interdyscyplinarnych obszarach domeny. Cyberinfrastructure Cyberinfrastructure (CI) to kompleksowa infrastruktura integracji sprzętu, danych, sieci i cyfrowo włączonych czujników, aby zapewnić bezpieczne, wydajne, niezawodne, dostępności, użyteczności i interoperacyjnych apartamentów oprogramowania i usług middleware i narzędzi. Nasz program doktora odgrywa wiodącą rolę w badaniach CI poprzez dostarczanie narzędzi człowieka-centered dla nauki i inżynierii społeczności. Te narzędzia i usługi koncentrują się na takich obszarach jak obliczeń o wysokiej wydajności, analizy i wizualizacji danych, Cyber-usług i środowisk wirtualnych i uczenia się i zarządzania wiedzą. ... [-]

Psy.d.in łączonej I Zintegrowanej Szkoły I Psychologii Klinicznej

Kean University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 lat September 2016 Stany Zjednoczone New York

Psy.D. Program w łączonej i zintegrowanej szkoły i Psychologii Klinicznej kładzie równy nacisk na badania i szkolenia, zarówno klinicznym. Hybrydowy programu umożliwia studentom zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu w różnych stosowanych ustawień. [+]

Kean University Psy.D. Kombinacji i zintegrowanego w Szkole Psychologii i Klinicznej programu umieszcza równy nacisk zarówno na badania i szkolenia klinicznego. Połączone i zintegrowany charakter programu umożliwia studentom zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu w różnych stosowanych ustawień podkreślając między profesjonalną współpracę. Oprócz intensywnego szkolenia klinicznego, studenci mają możliwość uczestniczenia w badaniach we wszystkich latach realizacji programu, a tym samym pogłębianie zawodu ze składek naukowych i akademickich. Oczekuje się również, że do nabycia umiejętności podstawowe i zaawansowane w psychologii szkoły i psychologii klinicznej, zakończone kwalifikacji do odpowiedniej certyfikacji i uzyskania licencji.... [-]


Lekarz Z Wykształcenia (ed.d.) W Radca Edukacji I Nadzoru

Marymount University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Stany Zjednoczone Arlington

Marymount University oferuje teraz Doktorem Edukacji Ed.D.) w edukacji Radca i Nadzoru w celu przygotowania osób posiadających tytuł magistra w zakresie poradnictwa na stanowiskach kierowniczych ... [+]

Radca Edukacja i nadzór (Ed.D.)

Czy jesteś gotowy, aby przenieść swoją karierę doradztwa naprzód jako zaawansowany lekarza lub opiekuna? A może 're zainteresowany nauczyciel lub pracownik naukowy w otoczeniu uniwersyteckim. Marymount University oferuje teraz Doktorem Edukacji Ed.D.) w edukacji Radca i Nadzoru w celu przygotowania osób posiadających tytuł magistra w zakresie poradnictwa dla stanowisk kierowniczych w uczelniach, umysłowych agencje zdrowia i szkoły.

Program ten wspiera starania Marymount jest do szkolenia specjalistów poradni, którzy przestrzegania najwyższych standardów etycznych, sprawny i wrażliwy na potrzeby wielokulturowych społeczeństw. Ed.D. Radca w edukacji i nadzoru pozwoli Ci zdobyć zaawansowane klinicznych i nadzoru umiejętności potrzebne do obsługi różnych populacji.... [-]


Lekarz Edukacji W Administracji Oświatowej

California Coast University
Online September 2016 Stany Zjednoczone Santa Ana

Doctor of Education w administracji oświatowej jest we własnym tempie program nauczania, który może być wypełniony z kampusu. Programy studiów nie są zorganizowane w semestry, kwartały [+]

Doktor Edukacji w administracji oświatowej

 

Doctor of Education w administracji oświatowej jest we własnym tempie program nauczania, który może być wypełniony z kampusu. Programy studiów nie są zorganizowane w semestry, kwartały lub warunki, dzięki czemu studenci, aby rozpocząć swoje studia w dowolnym czasie w ciągu roku.

Ed.D. Magister administracji oświatowej składa się z 62 semestrze jednostek kredytu. Kandydaci muszą spełniać 3 Kwalifikacyjne Kursy (12 jednostek), 5 semestr kursów podstawowych (18 jednostek) oraz 4 semestr kursów specjalistycznych (16 semestrze jednostek). Kandydaci muszą również wypełnić 14 semestrze jednostek ofertowym, dysertacji i ustnej obrony. Przed dysertacji, studenci muszą zdać kompleksowe badanie (2 semestrze jednostek).... [-]


Lekarz Programu Ministerstwa

Anderson University South Carolina
Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu September 2016 Stany Zjednoczone Anderson

Doktor Ministerstwa (D.Min) jest profesjonalnym doktora.Stopień znacznie różni się od doktora filozofii (PhD) w, że ten ostatni jest przede wszystkim stopień badania, z mniejszym naciskiem [+]

Doctor Programu Ministerstwa

Doktor Ministerstwa (D.Min) jest profesjonalnym doktora. Stopień znacznie różni się od doktora filozofii (PhD) na tym, że ten ostatni jest głównie stopień badania, z mniejszym naciskiem na kwestiach praktycznych w służbie. W D.Min studenci przewodniki po programach w poszukiwaniu zrozumienia, nie dla niej samej, lecz dla praktycznych celów.

Dlatego wkład jest głównie do praktyki posługi, szczególnie rola nauczania w służbie. Program studiów będzie odpowiedni dla studentów z doświadczeniem w służbie, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności przepowiadania.

Informacje o programie

... [-]

Doktorat Z Psychologii Klinicznej (Rosemead Szkoła Psychologii)

Biola University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 4 lat September 2016 Stany Zjednoczone Los Angeles + 1 więcej

Normalnie, cztery lata pobytu są wymagane, chyba że przeniesienie kredytu przyniósł i zaawansowane stojąca przyznane. Choć przyznał doktorat nie jest po prostu lub zakończenia podaną pracy oczywiście, istnieją podstawowe wymagania jednostkowe dla stopnia semestr (133 godzin). [+]

Doktor psychologii klinicznej (Rosemead Szkoła Psychologii)

Normalnie, cztery lata pobytu są wymagane, chyba że przeniesienie kredytu przyniósł i zaawansowane stojąca przyznane. Choć przyznał doktorat nie jest po prostu lub zakończenia podaną pracy oczywiście, istnieją podstawowe wymagania jednostkowe dla stopnia semestr (133 godzin). Każdy student ma doradcą wydziału, który pomaga w planowaniu harmonogramu każdego semestru studiów i nadzoruje postępy ucznia w programie.

Psychologia: Psy.D. studenci muszą wypełnić minimum 76 godzin semestr psychologii. Te 76 jednostek musi zawierać 46 wymaganych jednostek psychologia, praktyka 18 jednostek i 12 jednostek zajęć fakultatywnych psychologii. Studenci mogą składać do 6 jednostek z zajęć absolwent Szkoły Studiów Międzykulturowych w kierunku całkowitego godzin psychologii wymogu.... [-]


Doktorat Z Psychologii Ogólnej (online)

Northcentral University (NCU)
Online W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Prescott

Ogólne specjalizacja Psychologia daje możliwość rozwoju szerokiej bazy wiedzy, badaniach silne i umiejętności krytycznego myślenia, oraz uznanie dla różnorodności, jak pracować, aby [+]

Doktor Psychologii Ogólnej (Online)

Ogólne specjalizacja Psychologia daje możliwość rozwoju szerokiej bazy wiedzy, badaniach silne i umiejętności krytycznego myślenia, oraz uznanie dla różnorodności w pracy do stosowania zasad psychologii i prowadzenie badań związanych z danym zagadnieniem. Będzie rozwijać silny trzon wiedzy psychologicznej, w tym doświadczenie w biologicznych i społecznych podstaw zachowania, fascynującego procesu rozwoju człowieka, niesamowitej historii psychologii i jej wpływu na dzisiejszą kulturę, i roli etyki i szkolenia różnorodności w psychologii . Będzie rozwijać zrozumienie psychologicznych zasad i dowiedzieć się, jak zastosować je do problemów osobistych, społecznych i globalnych. Będziesz także rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne naukowych Aby pomyślnie przekazać swoją wiedzę do społeczności zawodowej i do społeczeństwa.Jako absolwent będziesz przygotowany do naśladowania wiele możliwości kariery w dziedzinie badań i edukacji zarówno w opinii publicznej i sektora prywatnego w tworzeniu takich jak szkoły, szpitale, przychodnie, ośrodki badawcze, przedsiębiorstwa i część zespołów opieki zdrowotnej. Czesne Na Uniwersytecie Northcentral, jesteśmy dumni z bycia całkowicie przejrzyste, jeśli chodzi o czesne. My przyjęliśmy all-inclusive modelu czesnego, który daje koszt swojego doktora filozofii w naukę psychologii i opłat w jednym płaskim * stopy programu. Jedyny dodatkowy koszt ponad cenę Psy doktorskiej programu jest książek.Dowiedz się więcej o kosztach doktorantów UMK Psy poniżej: ... [-]


Doktorat W Dziedzinie Rachunkowości

Washington State University Carson College of Business
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Stany Zjednoczone District of Columbia

Przyciągnięcie, pociąg, i studia wykwalifikowanych doktorantów z możliwością, tło, i motywacja mieć udanej kariery w dziedzinie rachunkowości akademickiego [+]

Doktorat z rachunkowości

 

Celem studiów doktoranckich w zakresie rachunkowości jest zapewnienie rygorystycznej nauki w behawioralnej teorii rachunkowości, metod empirycznych i stosowania narzędzi ilościowych do badania rachunkowości.

Warunki przyjęcia

Kandydaci muszą osiągnąć minimalny wynik wskaźnika przyjęć od 1250 do być uznane za wstęp. Indeks jest w oparciu o wzór GPA x 200 + GMAT. Nie ma minimalnej GMAT. Jednak kandydaci zazwyczaj przekracza Sucessful 650. Kod Raport wynik GMAT-TL-09D 81 Pearson Test of English kodu raportu wynik: 8Z2-GT-38

 

Obecnie przyjmowanie wniosków na jesień 2013

Cele Koncentracja księgowe • Przyciągnięcie, pociąg, a studia wykwalifikowanych doktorantów z możliwością, tło, i motywacji, aby mieć udane kariery w księgowości akademickiego.... [-]


Doktor Psychologii Psychologii Klinicznej

Adler School of Professional Psychology
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Stany Zjednoczone Chicago

W psychologii doktora psychologii klinicznej programu (Psy.D.), musisz przygotować się do ogólnej praktyki psychologii klinicznej z naciskiem na społecznie odpowiedzialnych praktyk. Program następująco [+]

Doktor psychologii psychologii klinicznej W psychologii doktora psychologii klinicznej programu (Psy.D.), musisz przygotować się do ogólnej praktyki psychologii klinicznej z naciskiem na społecznie odpowiedzialnych praktyk. Program oparty jest na modelu uczonym-praktykiem kształcenia i szkolenia opracowany przez Krajową Radę szkół i programów Profesjonalnego Psychologii. Model ma na celu rozwój wiedzy, umiejętności i wartości w siedmiu głównych obszarach kompetencyjnych:

1. Związek

2. Ocena

3. Interwencja

4. Badanie i ocena

5. Konsultacje i edukacja

6. Zarządzanie i nadzór

7. Indywidualne i różnorodność kulturowa... [-]