Marketing Azji - Marketing programów Marketing w Azji

Marketing Azji - Marketing programów Marketing w Azji

Marketing

Najbardziej popularne jest doktorat doktor filozofii i doktora Doktorów i innych doktoranckie badania przygotować absolwenta do uruchomienia nowych planów, które dodają się do wspólnej bazy wiedzy w tej dziedzinie. Kandydaci na i posiadaczy Ph.Ds często szukają zawodów jako profesorów i naukowców, ale wielu też udać się do różnych ról w charytatywnych, sektorów publicznych i prywatnych.

Gdy wyniki biznesowe są w grze, marketing odgrywa centralną rolę w tworzeniu jakości i sukcesu firmy. Dla marketerów, aby zdobyć umiejętności, jakości i odwołanie się w dynamicznym kontekście doktorat w marketingu może pomóc w znacznym stopniu.

Asia jest świat 's największych i najbardziej zaludnionym kontynencie, znajduje się głównie na półkuli wschodniej i północnej. Zajmuje 8,7% Ziemia 's całkowitej powierzchni i składa się z 30% powierzchni terenu.

Marketing Azji - Weź Marketing Azji. Wszystkie Marketing i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej

Doktorat Z Marketingu

Girne American University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Turcja Północnej na Cyprze

Szczegółowe cele wprowadzania do obrotu doktoranckie są do zapewnienia specjalistycznych studiów dla studentów w kilku obszarach marketingu. Trzon programu składa się z zestawu pól, które rozwijają umiejętności kandydatów na członków wydziału w najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Program ma na celu przygotowanie studentów do kariery w edukacji, jak i profesjonalistów na konkurencyjnym świecie biznesu ... [+]

. Doktorat z marketingu Szczegółowe cele wprowadzania do obrotu doktoranckie są do zapewnienia specjalistycznych studiów dla studentów w kilku obszarach marketingu. Trzon programu składa się z zestawu pól, które rozwijają umiejętności kandydatów na członków wydziału w najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Program ma na celu przygotowanie studentów do kariery w edukacji, jak i profesjonalistów na konkurencyjnym świecie biznesu. Doktoranci mają możliwość bycia ściśle nadzorowane przez członków wydziału marketingu do opracowania i wzmocnienia nowych umiejętności badawczych, nowych metod, umiejętności analityczne i będzie wyposażony w platformę do generowania pomysłów oraz przyczynianie się do dziedziny marketingu. Akredytacja YÖDAK i ECBE Wymagania programowe Program wymaga ukończenia 7 kursów (21 punktów w sumie), a także Seminarium (nie-kredytowych) i teza (non-kredytowej). Po zakończeniu sukcesem kursów, studenci proszeni są o egzamin kwalifikacyjny. Przepustka sukces Egzamin Kwalifikacji pozwoli studentom rozpocząć pracę nad ich tezy. Minimalny czas trwania pracy jest 2 semestry. Kursy Wymagane kursy Zaawansowane metody badawcze Teorie zaawansowane Marketing Kursy podstawowe Teoria zachowania konsumentów Zintegrowane komunikacji marketingowej Aktualne problemy w marketingu Zaawansowane zarządzanie Przedmioty do wyboru (select 1) Zaawansowane Zgłoś Pisanie w naukach społecznych Organizational Behavior Teorie podejmowania ostatecznej decyzji Rynki i instrumenty finansowe Teoria i polityka pieniężna Globalne Zarządzanie finansami Wymagane Teza pracy Seminarium w marketingu Praca [-]

Doktor Filozofii

Yuan Ze University College of Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Tajwan Taoyuan

Doktor filozofii programu składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum obszarów w ramach studiów zarządzania, w tym zarządzania organizacją, zarządzania marketingowego, technologii i [+]

Doctor of Philosophy

Doktor filozofii programu składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum obszarów w badaniach zarządzania, w tym zarządzania organizacją, zarządzania marketingowego, Technologii i Innowacji Services, elektronicznych i usług nauki, finansów i zarządzania biznesem międzynarodowym. Każdy program jest prowadzone przez wykładowców ekspertów, którzy specjalizują się w swoich dziedzin akademickich.

Grupa

Zarządzanie 1.Organization

2. Marketing Management

3. E-biznes i Service Management

4. Zarządzanie Innovation Technology & Service

5. Zarządzanie International Business ... [-]


Doktorat Z Administracji Biznesu (z Koncentracją W Marketingu, Zachowań Organizacyjnych Lub Przedsiębiorczości)

Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 - 5 lat September 2016 Cypr Famagusta

Business Administration doktoranckie przyznaje studentów, którzy są zainteresowani w realizacji badań naukowych, głównie w obszarach związanych z marketingiem, zasobami ludzkimi i zachowań organizacyjnych i przedsiębiorczości. [+]

. Test Business Administration studia doktoranckie przyznaje studentów, którzy są zainteresowani w realizacji badań naukowych, głównie w obszarach związanych z marketingiem, zasobami ludzkimi i zachowań organizacyjnych i przedsiębiorczości. Pierwsze dwa lata programu obejmuje zajęć, zakończone egzaminem, po wszechstronnej, które jeszcze dwa, trzy lata są spędził na badaniach i ukończenia pracy doktorskiej. Oczekuje się, że wszyscy doktoranci, aby przyczynić się do literatury naukowej w danej dziedzinie przez co najmniej jednej publikacji w dzienniku objętym SSCI (Social Sciences Citation Index). Tradycyjnie nasi doktoranci są wspierane finansowo albo częściowo lub całkowicie za naukę i, do pewnego stopnia, na koszty utrzymania poprzez staże. Warunki przyjęcia Kandydaci do programu studiów doktoranckich zachęca się do przedstawienia GMAT lub wyniki GRE, a także oświadczenie, 5000 słów w celu przedstawiając swoje zainteresowania badawcze i intencje. Brak określenia terminu dziedzin akademickich, które rekrutują z ale twierdzą, że wszyscy wnioskodawcy doktoranckie mają silne licencjatów i magistrów tła, które jest bardzo istotne dla proponowanego obszaru badań. Wydział Zainteresowania naukowe Poniżej znajduje się orientacyjny wykaz naszych zainteresowań badawczych w doktorskiej poziomie badawczym: rzekomych planach reprezentujących pracowników, uzwiązkowienia, relacji sieciowych w systemach IR, pozytywnych relacji pracownik-pracodawca, rozwój pracowników, strategii zrównoważonego rozwoju, stosunków z zainteresowanymi stronami, społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu międzynarodowego , zachowania konsumentów, przedsiębiorczości, rozwoju usług biznesowych, style poznawcze, zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacji i selekcji, sprawiedliwości organizacyjnej, zadowolenie klienta, marketing, jakość usług, modele eksportowe dla MŚP. [-]