Marketing Azji - Marketing programów Marketing w Azji

Marketing Azji - Marketing programów Marketing w Azji

Marketing

Najbardziej popularne jest doktorat doktor filozofii i doktora Doktorów i innych doktoranckie badania przygotować absolwenta do uruchomienia nowych planów, które dodają się do wspólnej bazy wiedzy w tej dziedzinie. Kandydaci na i posiadaczy Ph.Ds często szukają zawodów jako profesorów i naukowców, ale wielu też udać się do różnych ról w charytatywnych, sektorów publicznych i prywatnych.

Gdy wyniki biznesowe są w grze, marketing odgrywa centralną rolę w tworzeniu jakości i sukcesu firmy. Dla marketerów, aby zdobyć umiejętności, jakości i odwołanie się w dynamicznym kontekście doktorat w marketingu może pomóc w znacznym stopniu.

Asia jest świat 's największych i najbardziej zaludnionym kontynencie, znajduje się głównie na półkuli wschodniej i północnej. Zajmuje 8,7% Ziemia 's całkowitej powierzchni i składa się z 30% powierzchni terenu.

Marketing Azji - Weź Marketing Azji. Wszystkie Marketing i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej

Doktorat Z Marketingu

Girne American University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Cypr Północnej na Cyprze

Szczegółowe cele wprowadzania do obrotu doktoranckie są do zapewnienia specjalistycznych studiów dla studentów w kilku obszarach marketingu. Trzon programu składa się z zestawu pól, które rozwijają umiejętności kandydatów na członków wydziału w najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Program ma na celu przygotowanie studentów do kariery w edukacji, jak i profesjonalistów na konkurencyjnym świecie biznesu ... [+]

. Doktorat z marketingu Szczegółowe cele wprowadzania do obrotu doktoranckie są do zapewnienia specjalistycznych studiów dla studentów w kilku obszarach marketingu. Trzon programu składa się z zestawu pól, które rozwijają umiejętności kandydatów na członków wydziału w najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Program ma na celu przygotowanie studentów do kariery w edukacji, jak i profesjonalistów na konkurencyjnym świecie biznesu. Doktoranci mają możliwość bycia ściśle nadzorowane przez członków wydziału marketingu do opracowania i wzmocnienia nowych umiejętności badawczych, nowych metod, umiejętności analityczne i będzie wyposażony w platformę do generowania pomysłów oraz przyczynianie się do dziedziny marketingu. Akredytacja YÖDAK i ECBE Wymagania programowe Program wymaga ukończenia 7 kursów (21 punktów w sumie), a także Seminarium (nie-kredytowych) i teza (non-kredytowej). Po zakończeniu sukcesem kursów, studenci proszeni są o egzamin kwalifikacyjny. Przepustka sukces Egzamin Kwalifikacji pozwoli studentom rozpocząć pracę nad ich tezy. Minimalny czas trwania pracy jest 2 semestry. Kursy Wymagane kursy Zaawansowane metody badawcze Teorie zaawansowane Marketing Kursy podstawowe Teoria zachowania konsumentów Zintegrowane komunikacji marketingowej Aktualne problemy w marketingu Zaawansowane zarządzanie Przedmioty do wyboru (select 1) Zaawansowane Zgłoś Pisanie w naukach społecznych Organizational Behavior Teorie podejmowania ostatecznej decyzji Rynki i instrumenty finansowe Teoria i polityka pieniężna Globalne Zarządzanie finansami Wymagane Teza pracy Seminarium w marketingu Praca [-]

Doktor Filozofii

Yuan Ze University College of Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Tajwan Taoyuan

Doktor filozofii programu składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum obszarów w ramach studiów zarządzania, w tym zarządzania organizacją, zarządzania marketingowego, technologii i [+]

Doctor of Philosophy

Doktor filozofii programu składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum obszarów w badaniach zarządzania, w tym zarządzania organizacją, zarządzania marketingowego, Technologii i Innowacji Services, elektronicznych i usług nauki, finansów i zarządzania biznesem międzynarodowym. Każdy program jest prowadzone przez wykładowców ekspertów, którzy specjalizują się w swoich dziedzin akademickich.

Grupa

Zarządzanie 1.Organization

2. Marketing Management

3. E-biznes i Service Management

4. Zarządzanie Innovation Technology & Service

5. Zarządzanie International Business ... [-]