Marketing Ameryka Północna - Marketing programów Marketing w Ameryka Północna

Marketing Ameryka Północna - Marketing programów Marketing w Ameryka Północna

Marketing

Najbardziej popularne jest doktorat doktor filozofii i doktora Doktorów i innych doktoranckie badania przygotować absolwenta do uruchomienia nowych planów, które dodają się do wspólnej bazy wiedzy w tej dziedzinie. Kandydaci na i posiadaczy Ph.Ds często szukają zawodów jako profesorów i naukowców, ale wielu też udać się do różnych ról w charytatywnych, sektorów publicznych i prywatnych.

Gdy wyniki biznesowe są w grze, marketing odgrywa centralną rolę w tworzeniu jakości i sukcesu firmy. Dla marketerów, aby zdobyć umiejętności, jakości i odwołanie się w dynamicznym kontekście doktorat w marketingu może pomóc w znacznym stopniu.

Stany Zjednoczone Ameryki powszechnie nazywane Stany Zjednoczone, jest republika federalna składająca się z pięćdziesięciu stanów i dystryktu federalnego. 48 sąsiednich stanów i Dystrykt Federalny z Waszyngtonu są w pierwszej Ameryce Północnej między Kanadą i Meksykiem. Stan Alaska jest w północno-zachodniej Ameryce Północnej, na zachód Kanady i wschodzie Rosji przez Cieśninę Beringa, oraz stan Hawaje to archipelag w połowie północnego Pacyfiku. Kraj ten ma pięć zaludnionych bezludnych i dziewięciu terytoria na Pacyfiku i Karaibów.

Marketing Ameryka Północna - Weź Marketing Ameryka Północna. Wszystkie Marketing i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej

Program Doktorat Z Zarządzania

McGill University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 - 5 lat September 2016 Kanada Montreal

Program Desautels dr uczestniczy we wspólnych studiów doktoranckich, które przynosi ze sobą cztery wiodące uniwersytety Montreal (HEC-Montreal, Concordia, UQAM i McGill). W rezultacie, studenci uzyskują dostęp do bogatej oferty doktorantów z innych uniwersytetów i oczekuje się m.in. profesorów z innych uczelni na ich komitetów. [+]

. Desautels Wydział Zarządzania McGill, znany na całym świecie dla nowatorskich badań, oferuje studia doktoranckie w zakresie zarządzania, gdzie wybitni studenci prowadzenia badań podstawowych w pionierskich dziedzinach wiedzy i praktyki zarządzania. Przy współpracy wykładowców i branżowych liderów, program przygotowuje studentów do autonomicznych naukowcy, których nauczanie, publikacje i konsultingowe działania przyczyniają się do wiodących uczelni i organizacji na całym świecie. Program Desautels dr uczestniczy we wspólnych studiów doktoranckich, które przynosi ze sobą cztery wiodące uniwersytety Montreal (HEC-Montreal, Concordia, UQAM i McGill). W rezultacie, studenci uzyskują dostęp do bogatej oferty doktorantów z innych uniwersytetów i oczekuje się m.in. profesorów z innych uczelni na ich komitetów. Obszary specjalizacji Przed wejściem do doktora w Programie Zarządzania Desautels, studenci muszą wybrać obszar specjalizacji z jednego z poniższych lub ich kombinacji: rachunkowości finanse systemy informacyjne marketing Operations Management Zachowania organizacyjne Strategia i organizacja rachunkowości Specjalizacja PhD in Accounting koncentruje się na zagadnieniach związanych z korzystaniem z informacji księgowych przez różnych użytkowników (tj, inwestorów, analityków finansowych), skutek regulacji i zmian w praktykach księgowych i teorii. Należą do sprawozdawczości finansowej i ujawniania, systemów rachunkowości zarządczej i kontroli oraz audytu. finanse Specjalizacja Doktor Finansów przygotowuje studentów do badań zorientowanych na karierę naukową. Podczas gdy studenci z różnych środowisk są zachęcani do zastosowania, Typowy student posiada licencjat lub tytuł magistra w dziedzinie ekonomii, finansów, matematyki, statystyki, informatyki, inżynierii lub fizyki. Wszystkie przyjęci studenci otrzymają dofinansowanie w wysokości co najmniej 20.000 dolarów rocznie na okres czterech lat. systemy informacyjne Celem specjalizacji doktorskiej w systemach informatycznych (IS) mają na celu promowanie teoretyczne i stosowane badania na tematy związane z praktyką systemów informatycznych o łącznej naciskiem na dyscypliny naukowej i znaczenia. marketing Specjalizacja PhD in Marketing dotyczy zachowań konsumentów, konkurentów i pośredników, a efekty ich decyzje odnoszą się one do wykonywania firm i marek. Pole interdyscyplinarny, marketing opiera się znacząco na polach takich jak psychologia, ekonomia, statystyka i socjologii do rozwoju teorii i metodologii. Operations Management Specjalizacja PhD in Management Operations zazwyczaj charakteryzuje się mieszanką badania teoretyczne i stosowane. Oprócz Management Science Research Center z McGill, że członkowie strefy są powiązane z dwoma głównymi ośrodkami badawczymi międzyuniwersytecką, Gerad i CIRRELT. Zachowania organizacyjne Podstawowym celem specjalizacji dr Organizational Behaviour in jest szkolenie naukowców światowej klasy w tej dziedzinie. Określenie "zachowania organizacyjne" odnosi się do zbioru teorii i badań, które koncentruje się na indywidualnych i zbiorowych postaw poznawczych i zachowań w organizacji. Strategia i organizacja Specjalizacja PhD w strategii i organizacji jest przeznaczony do szkolenia studentów w teorii i metod, strategii i organizacji. Desautels słynie z procesowego podejścia do strategii - koncentrując się na dynamikę, przez które strategie powstają i są realizowane w organizacji i poszczególnych pojęć i metodologii badania dynamiki zmian strategicznych. Struktura programu Faza I: Przygotowanie (3 do 12 miesięcy) Przed wejściem do programu, będą wybraniu obszaru specjalizacji z następujących obszarów lub ich kombinacji: rachunkowości finanse systemy informacyjne Operations Management marketing Zachowania organizacyjne Strategia i organizacja NSERC TWORZENIE opcja Enviro Wymagane kursy w Fazie I obejmują: Kursy na poziomie Graduate (zgodnie z wymaganiami): określone w momencie rejestracji, wymagania kursu będzie zależał od wykształcenia studenta i / lub wybranego obszaru specjalizacji. Zarządzanie Badania Statystyki (MGSC 706): Tematyka obejmuje proste, stwardnienie, wielomian regresji i stopniowo; Podejście matryca do regresji; jednoczynnikowa analiza wariancji, analizy dwukierunkowej wariancji i bez replikacji; Analiza kowariancji; wielokrotne procedury porównania; nieparametrycznych metod statystycznych; jedno- i wielo-przykładowe problemy; testy losowości; i ćwiczenia z wykorzystaniem statystycznych programów komputerowych. Faza II - Specjalizacja (18 do 24 miesięcy) Po wejściu II etapu programu, można tworzyć Phase II Komitetu Doradczego trzech lub większej liczby członków. Przynajmniej jeden profesor musi stanowić jeden z pozostałych uczelni uczestniczących we wspólnym programie. Komitet ten będzie nadzorować wszystkie swoje prace Phase II. Jej zadaniem jest trojakie: Aby zatwierdzić specjalizacji i wsparcie kursu pola wyboru Nadzorować pracę badawczą Aby administrować Comprehensive egzaminu i dostarczy Ci uzgodnionej listy tekstów i artykułów, aby przygotować się do egzaminu. Faza II jest inicjowana przez złożenie formularza Phase II, który wymienia członków komisji i wymagań wstępnych terminów realizacji. Ta faza składa się z: Seminarium na temat Metodologia badań (lub zatwierdzony równoważny kurs): Wprowadzenie do podstaw metodologii badawczej (metody naukowej, metody badawcze stosowane w zarządzaniu, podejściu wielokrotnego metody), ważności badań, pomiarów i badań jakościowych technik badawczych. Seminarium Pedagogiki (lub zatwierdzony równoważny kurs): Przedstawienie podstawowych metod, narzędzi i działań wspierających stosowanych w nauczaniu zarządzania (czyli metoda wykładu, skrzynkach, uczenie się poprzez praktykę, etc.), seminarium to daje uczestnikom możliwość praktyk oraz poprawę ich umiejętności dydaktyczne, a także zastanowić się nad nauczaniem uniwersyteckim oraz miejsce nauczania w karierze akademickiej. Co najmniej czterech kursów w dziedzinie studenta specjalizacji Minimum dwa kursy w zakresie wsparcia studenta Referatu Przygotowanie i realizacja kompleksowego egzaminu Faza III - praca dyplomowa (12 do 24 miesięcy) Wszystkie prace Faza III jest nadzorowany przez III fazy Rozprawa Komitetu. Komitet ten może być taka sama, jak Fazie II Komitet Doradczy lub może być odtworzony ponownie z reprezentacją z co najmniej jednym innym uczestniczących uczelni. Ta trzecia faza rozpoczyna się od złożenia formularza Faza III, który zawiera listę członków komisji oraz opis jedna strona tematu badawczego. Następnie publicznie zaprezentować swój projekt dyplomowy, który musi być formalnie zatwierdzone przez komitet swojej pracy magisterskiej. Po zakończeniu badania i napisane pracy doktorskiej są zakończone, publicznie obronić swoją tezę jako ostatecznego kroku dr. \ Rekrutacja McGill PhD in Management ma na celu przyciągnięcie osób, które posiadają duże doświadczenie akademickie, inicjatywę i potencjał, aby stać się doskonałymi naukowcy. Wnioskodawcy są oceniane w zależności od ich ostatniego rekordu akademickiego oceny byłych profesorów lub nadzorującymi, wydajność na standardowych badań Absolwent odpowiedniego doświadczenia zawodowego i dopasowaniu ich interesów oraz Wydziału koncentrują i celów. Doktoranckie Komitet McGill sprawdza wszystkie zakończone wnioski i podejmuje ostateczne zalecenia wstępu do Wspólnego Komitetu doktoranckie oraz na Wydziale Studiów Podyplomowych i Badań do ostatecznego zatwierdzenia. Kandydaci zwykle posiada tytuł Mistrza poziomu, z silnym rekordu akademickiego z uznanych uczelni. Doktorat w zarządzaniu jest program tylko w pełnym wymiarze godzin. Należy pamiętać, że nasz program doktorska nie sprawdza wnioski o specjalne / Exchange / odwiedziny. [-]

Doktor Konsumentów, Odzieży, A Badania Detalicznych

University of North Carolina Greensboro
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 60 godziny August 2017 Stany Zjednoczone Greensboro

Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją Konsumenta, odzieżowego i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. [+]

Doktor Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją do konsumentów, Odzież i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. Przykładowe kursy doktoranckie obejmują: CRS 712: Teoria Rozwój Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Badanie biznesowych związanych z teorii marketingowych. Analiza teorii marketingowych, modele i ram koncepcyjnych. Zawiera business-to-business, konsument, relacji z klientem i teorii ekonomicznych. CRS 713: Jakościowej Metodologia konsumentów, Odzież i detaliczny Studies Poszukiwania rozwoju i stosowania metodologii badań jakościowych. Skoncentruj się na zastosowaniu metodologii jakościowej problemów zróżnicowane badań, procedur zbierania danych i metod analitycznych. CRS 721: Zachowanie konsumentów w Odzież i sprzedaży detalicznej Obecne teorie i badania zachowań konsumentów. Zastosowanie modeli zachowań konsumenta do odzieży, wyrobów związanych odzieżowych-i detaliczną poprzez zindywidualizowane projekty badawcze. Ta szkoła oferuje programy w: Angielski [-]

Dr Internecie Interaktywny

LIGS University
Online W niepełnym wymiarze czasu 2 - 3 lat Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Honolulu Czechy Praga + 2 więcej

Program doktoranckie na LIGS Uniwersytetu jest przez współczesnego interaktywnego formularza online. To sprawia, że ​​studia elastyczne - można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku, a studia w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. [+]

. Program doktoranckie na LIGS Uniwersytetu jest przez współczesnego interaktywnego formularza online. To sprawia, że ​​studia elastyczne - można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku, a studia w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Wybierz specjalizację doktora i kursów, które chcesz studiować. To zależy od Ciebie i Twoich preferencji. Struktura Programu Interaktywny Program doktoranckie dr Internecie obejmuje w sumie 12 kursów. Studenci kompletne 6 kursów z Naukowego modułu badawczego (jednolity dla wszystkich studentów), 3 kursy o specjalizacji (do wyboru) oraz 3 kursy z modułu opcjonalnego (do wyboru). Integralną częścią programu jest działalność publikacja. Specjalizacja (Studenci wybierają specjalizację indywidualnie, są 3 kursy w każdej specjalizacji) Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania zarządzanie Zarządzanie strategiczne Zarządzanie projektami Dr Online Interactive specjalizacja Finanse Zarządzanie Finansami Zarządzanie ryzykiem Sprawozdawczość finansowa i analiza Interaktywna dr specjalizacja w Marketing Online Globalny marketing Komunikacja marketingowa Komunikacja z mediami udało Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania Zasobami Ludzkimi zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie i Rozwój Zasobów Ludzkich Rekrutacja i selekcja Specjalizacja Interactive w Leśnictwa dr online Świat Leśnictwo Świat Gry Zarządzanie Certyfikacja lasów Specjalizacja dr online interaktywne Natural Resources Management Odnawialnych zasobów naturalnych Global Sourcing surowca Drewna Kompleksowe Wykorzystanie biomasy leśnej Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania Ochroną przyrody Ochrony przyrody i krajobrazu Ochrona środowiska Ochrona powietrza i wody Opcjonalny moduł (uczestnik wybiera trzy przedmioty, wybrane kursy mogą nie być takie same, jak kursy wybranej specjalizacji). zarządzanie Zarządzanie strategiczne Zarządzanie projektami Zarządzanie procesami Zarządzanie Finansami Zarządzanie ryzykiem Rynki finansowe i inwestycje Sprawozdawczość finansowa i analiza Rachunkowość zarządcza Zarządzanie strategiczne Sprzedaży E-commerce zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie i Rozwój Zasobów Ludzkich Rekrutacja i selekcja Marketing i komunikacja Internet jako część strategii komunikacji marketingowej Komunikacja z mediami udało Strategia i Taktyka rzecznik Komunikacja marketingowa Globalny marketing Świat Leśnictwo Świat Gry Zarządzanie Certyfikacja lasów Odnawialnych zasobów naturalnych Global Sourcing surowca Drewna Kompleksowe Wykorzystanie biomasy leśnej Ochrony przyrody i krajobrazu Ochrona środowiska Ochrona powietrza i wody Sposób i forma edukacji Interaktywny program Dr online jest w interaktywnej formie online, pod kierownictwem nauczyciela - opiekuna. Są obowiązkowe i fakultatywne wymogi studiowania: Zajęcia obowiązkowe (muszą być wypełnione, aby ukończyć z powodzeniem) Musisz zdać egzamin i e-papier seminarium złożyć z każdego przebiegu specjalizacji i opcjonalnego modułu Mijając moduł naukowo-badawczy Musisz uczyć się indywidualnie teoretyczne podstawy zakończeniu programu Aktywność publikacja jest wymagany w minimalnym zakresie od 4 tez Praca dyplomowa musi być złożony i bronił Zajęcia fakultatywne (nie są zawarte w ogólnej czesnego) Poszczególne samouczki (seminaria internetowe) - 2-4 lat. Kurs języka angielskiego na Hawajach. Student system informacji: Studenci mają do dyspozycji wszystkie informacje dotyczące studiów, a także materiały do ​​nauki, dane kontaktowe wychowawców i pracowników - wszystko to w bezpiecznym środowisku systemu informacyjnego Student (SIS). Dzięki SIS można studiować w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie, mając wszystkie informacje dotyczące studiów i prac pod ręką. Jak mogę komunikować się z nauczycielami z LIGS Uniwersytetu? Komunikacja e-mail Czat (w ramach SIS, Skype, Facebook) Telefon (telefon komórkowy, Skype, itd.) Zakończenie programu: Wszystkie sukcesy absolwentów zdobyć tytuł i dyplom z LIGS American University. [-]

Doktorat Z Marketingu

Washington State University Carson College of Business
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Stany Zjednoczone District of Columbia

Doktorat z zarządzania, ze szczególnym naciskiem na marketing w Washington State University ma na celu przygotowanie absolwentów do pracy naukowej i dydaktycznej. Głównym celem marketingu studiów doktoranckich jest kształcenie naukowców na [+]

Doktorat z marketingu

Doktorat z zarządzania, ze szczególnym naciskiem na marketing w Washington State University ma na celu przygotowanie absolwentów do pracy naukowej i dydaktycznej. Głównym celem marketingu studiów doktoranckich jest kształcenie naukowców miejsca docelowe w AACSB akredytowanych instytucji peer (najlepiej za pomocą programu doktoranckiego własnego) w Stanach Zjednoczonych i za granicą. Osoby z tytułem magistra zakończonego w dyscyplinie służbowej może zakończyć doktorat w ciągu czterech lat nauki w pełnym wymiarze czasu rezydenta. Program obejmuje szereg formalnych i nieformalnych interakcji i projektów z wykładowców i innych, a także pracy oczywiście, wszechstronnych egzaminów i badań pracy doktorskiej. To umożliwia studentom rozwijać znaczne kompetencje w teorii, praktyce oraz metodologii badań istotnych dla rozwoju wiedzy marketingowej, przy jednoczesnym poszczególnych środowisk, doświadczenia i cele. Prace Kurs obejmuje zagadnienia związane z naukowego prowadzenia marketingu, a także tematów z pól wspomagających dowodowych, takich jak psychologia, socjologia i zarządzanie. Obszerny zakres metod badawczych i statystyk związanych z naukami społecznymi jest również duża elementem programu. Oprócz szczególnych zajęć, marketing studia doktoranckie również środowisko, w którym studenci mogą rozwijać umiejętności badawcze w ścisłej współpracy z wydziału marketingu i innych studentów.... [-]