Programy Marketing, Szukaj najlepszych programów PhD tutaj! - PhD

Programy Marketing, Szukaj najlepszych programów PhD tutaj! - PhD

Marketing

Dziedzinie Marketing jest interdyscyplinarnych składający biznesu, zarządzanie, ekonomia, analizy rynku, psychologii i socjologii. Jest interesującą dziedzinie w świecie biznesu i kandydatów na stopień doktora Marketing powinny mieć specjalnego interesu w tematem Marketing, które skupią one badań dla trwania programu stopień, zwykle minimum 4 lat.

Kandydaci, którzy ukończyli już wyższe wykształcenie na poziomie w biznesie i marketingu będzie mieć odpowiednie podstawy wiedzy dla doktoranci Marketing. Obszary zainteresowania na stopień doktora Marketing to marketing produktu, ceny, dystrybucji, zarządzania marką, strategii segmentacji i etyki, wśród wielu innych opcji.

Dla profesjonalistów, którzy chcą wcześniej zawodowo i naukowo, czy poszukuje do pracy w przedsiębiorstwach publicznych, doradztwo, lub sektorem akademickim, Marketing dr jest drogim.Przeczytaj więcej o tych możliwości dr Marketing, dzisiaj!

Czytaj więcej

Program Doktorat Z Zarządzania

McGill University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 - 5 lat September 2017 Kanada Montreal

Program Desautels dr uczestniczy we wspólnych studiów doktoranckich, które przynosi ze sobą cztery wiodące uniwersytety Montreal (HEC-Montreal, Concordia, UQAM i McGill). W rezultacie, studenci uzyskują dostęp do bogatej oferty doktorantów z innych uniwersytetów i oczekuje się m.in. profesorów z innych uczelni na ich komitetów. [+]

. Desautels Wydział Zarządzania McGill, znany na całym świecie dla nowatorskich badań, oferuje studia doktoranckie w zakresie zarządzania, gdzie wybitni studenci prowadzenia badań podstawowych w pionierskich dziedzinach wiedzy i praktyki zarządzania. Przy współpracy wykładowców i branżowych liderów, program przygotowuje studentów do autonomicznych naukowcy, których nauczanie, publikacje i konsultingowe działania przyczyniają się do wiodących uczelni i organizacji na całym świecie. Program Desautels dr uczestniczy we wspólnych studiów doktoranckich, które przynosi ze sobą cztery wiodące uniwersytety Montreal (HEC-Montreal, Concordia, UQAM i McGill). W rezultacie, studenci uzyskują dostęp do bogatej oferty doktorantów z innych uniwersytetów i oczekuje się m.in. profesorów z innych uczelni na ich komitetów. Obszary specjalizacji Przed wejściem do doktora w Programie Zarządzania Desautels, studenci muszą wybrać obszar specjalizacji z jednego z poniższych lub ich kombinacji: rachunkowości finanse systemy informacyjne marketing Operations Management Zachowania organizacyjne Strategia i organizacja rachunkowości Specjalizacja PhD in Accounting koncentruje się na zagadnieniach związanych z korzystaniem z informacji księgowych przez różnych użytkowników (tj, inwestorów, analityków finansowych), skutek regulacji i zmian w praktykach księgowych i teorii. Należą do sprawozdawczości finansowej i ujawniania, systemów rachunkowości zarządczej i kontroli oraz audytu. finanse Specjalizacja Doktor Finansów przygotowuje studentów do badań zorientowanych na karierę naukową. Podczas gdy studenci z różnych środowisk są zachęcani do zastosowania, Typowy student posiada licencjat lub tytuł magistra w dziedzinie ekonomii, finansów, matematyki, statystyki, informatyki, inżynierii lub fizyki. Wszystkie przyjęci studenci otrzymają dofinansowanie w wysokości co najmniej 20.000 dolarów rocznie na okres czterech lat. systemy informacyjne Celem specjalizacji doktorskiej w systemach informatycznych (IS) mają na celu promowanie teoretyczne i stosowane badania na tematy związane z praktyką systemów informatycznych o łącznej naciskiem na dyscypliny naukowej i znaczenia. marketing Specjalizacja PhD in Marketing dotyczy zachowań konsumentów, konkurentów i pośredników, a efekty ich decyzje odnoszą się one do wykonywania firm i marek. Pole interdyscyplinarny, marketing opiera się znacząco na polach takich jak psychologia, ekonomia, statystyka i socjologii do rozwoju teorii i metodologii. Operations Management Specjalizacja PhD in Management Operations zazwyczaj charakteryzuje się mieszanką badania teoretyczne i stosowane. Oprócz Management Science Research Center z McGill, że członkowie strefy są powiązane z dwoma głównymi ośrodkami badawczymi międzyuniwersytecką, Gerad i CIRRELT. Zachowania organizacyjne Podstawowym celem specjalizacji dr Organizational Behaviour in jest szkolenie naukowców światowej klasy w tej dziedzinie. Określenie "zachowania organizacyjne" odnosi się do zbioru teorii i badań, które koncentruje się na indywidualnych i zbiorowych postaw poznawczych i zachowań w organizacji. Strategia i organizacja Specjalizacja PhD w strategii i organizacji jest przeznaczony do szkolenia studentów w teorii i metod, strategii i organizacji. Desautels słynie z procesowego podejścia do strategii - koncentrując się na dynamikę, przez które strategie powstają i są realizowane w organizacji i poszczególnych pojęć i metodologii badania dynamiki zmian strategicznych. Struktura programu Faza I: Przygotowanie (3 do 12 miesięcy) Przed wejściem do programu, będą wybraniu obszaru specjalizacji z następujących obszarów lub ich kombinacji: rachunkowości finanse systemy informacyjne Operations Management marketing Zachowania organizacyjne Strategia i organizacja NSERC TWORZENIE opcja Enviro Wymagane kursy w Fazie I obejmują: Kursy na poziomie Graduate (zgodnie z wymaganiami): określone w momencie rejestracji, wymagania kursu będzie zależał od wykształcenia studenta i / lub wybranego obszaru specjalizacji. Zarządzanie Badania Statystyki (MGSC 706): Tematyka obejmuje proste, stwardnienie, wielomian regresji i stopniowo; Podejście matryca do regresji; jednoczynnikowa analiza wariancji, analizy dwukierunkowej wariancji i bez replikacji; Analiza kowariancji; wielokrotne procedury porównania; nieparametrycznych metod statystycznych; jedno- i wielo-przykładowe problemy; testy losowości; i ćwiczenia z wykorzystaniem statystycznych programów komputerowych. Faza II - Specjalizacja (18 do 24 miesięcy) Po wejściu II etapu programu, można tworzyć Phase II Komitetu Doradczego trzech lub większej liczby członków. Przynajmniej jeden profesor musi stanowić jeden z pozostałych uczelni uczestniczących we wspólnym programie. Komitet ten będzie nadzorować wszystkie swoje prace Phase II. Jej zadaniem jest trojakie: Aby zatwierdzić specjalizacji i wsparcie kursu pola wyboru Nadzorować pracę badawczą Aby administrować Comprehensive egzaminu i dostarczy Ci uzgodnionej listy tekstów i artykułów, aby przygotować się do egzaminu. Faza II jest inicjowana przez złożenie formularza Phase II, który wymienia członków komisji i wymagań wstępnych terminów realizacji. Ta faza składa się z: Seminarium na temat Metodologia badań (lub zatwierdzony równoważny kurs): Wprowadzenie do podstaw metodologii badawczej (metody naukowej, metody badawcze stosowane w zarządzaniu, podejściu wielokrotnego metody), ważności badań, pomiarów i badań jakościowych technik badawczych. Seminarium Pedagogiki (lub zatwierdzony równoważny kurs): Przedstawienie podstawowych metod, narzędzi i działań wspierających stosowanych w nauczaniu zarządzania (czyli metoda wykładu, skrzynkach, uczenie się poprzez praktykę, etc.), seminarium to daje uczestnikom możliwość praktyk oraz poprawę ich umiejętności dydaktyczne, a także zastanowić się nad nauczaniem uniwersyteckim oraz miejsce nauczania w karierze akademickiej. Co najmniej czterech kursów w dziedzinie studenta specjalizacji Minimum dwa kursy w zakresie wsparcia studenta Referatu Przygotowanie i realizacja kompleksowego egzaminu Faza III - praca dyplomowa (12 do 24 miesięcy) Wszystkie prace Faza III jest nadzorowany przez III fazy Rozprawa Komitetu. Komitet ten może być taka sama, jak Fazie II Komitet Doradczy lub może być odtworzony ponownie z reprezentacją z co najmniej jednym innym uczestniczących uczelni. Ta trzecia faza rozpoczyna się od złożenia formularza Faza III, który zawiera listę członków komisji oraz opis jedna strona tematu badawczego. Następnie publicznie zaprezentować swój projekt dyplomowy, który musi być formalnie zatwierdzone przez komitet swojej pracy magisterskiej. Po zakończeniu badania i napisane pracy doktorskiej są zakończone, publicznie obronić swoją tezę jako ostatecznego kroku dr. \ Rekrutacja McGill PhD in Management ma na celu przyciągnięcie osób, które posiadają duże doświadczenie akademickie, inicjatywę i potencjał, aby stać się doskonałymi naukowcy. Wnioskodawcy są oceniane w zależności od ich ostatniego rekordu akademickiego oceny byłych profesorów lub nadzorującymi, wydajność na standardowych badań Absolwent odpowiedniego doświadczenia zawodowego i dopasowaniu ich interesów oraz Wydziału koncentrują i celów. Doktoranckie Komitet McGill sprawdza wszystkie zakończone wnioski i podejmuje ostateczne zalecenia wstępu do Wspólnego Komitetu doktoranckie oraz na Wydziale Studiów Podyplomowych i Badań do ostatecznego zatwierdzenia. Kandydaci zwykle posiada tytuł Mistrza poziomu, z silnym rekordu akademickiego z uznanych uczelni. Doktorat w zarządzaniu jest program tylko w pełnym wymiarze godzin. Należy pamiętać, że nasz program doktorska nie sprawdza wnioski o specjalne / Exchange / odwiedziny. [-]

PROGRAM PHD

Kent Business School, University of Kent
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu August 2017 Wielka Brytania Canterbury

Programy magisterskie na Kent Business School napędzane są przez międzynarodowych badań i znaczenia. Programy zostały opracowane, aby poszerzyć swoje perspektywy zawodowe i przygotować się do sukcesu. [+]

Programy magisterskie na Kent Business School napędzane są przez międzynarodowych badań i znaczenia. W Kent Business School Program stopni zapewnia wyjątkowe badania studentów z dynamicznym kultury badań, nadzoru z naszej społeczności aktywnej kadry akademickiej ponad 60 badań, wysokiej jakości zasobów i doskonałe kształcenie naukowców. Oferujemy następujące podlegających specjalizacje: rachunkowości finanse Stosunki przemysłowe zarządzanie Nauka zarządzania marketing Badania operacyjne Nasi doktoranci wszystkie otrzymać dedykowaną przestrzeń biurową zarówno z laptopa lub komputera stacjonarnego, finansowanie konferencji, szkoleń formalnych metod badawczych i pełny dostęp do udogodnień Graduate School. Oferujemy również szeroką gamę opakowań doktoranckich stypendium dla wybitnych kandydatów. Wszyscy kandydaci muszą posiadać stypendium pierwszego stopnia wyróżnieniem (jeśli wciąż ukończenie programu magisterskiej) lub magistra z wyróżnieniem w odpowiedniej dziedzinie oraz dobry standard pisemnej lub mówionego języka angielskiego (IELTS 7 lub równoważny). University of Kent stypendiów doktoranckich oparte są na trzyletnią Graduate Asystentury nauczania, który obejmuje wsparcie finansowe w zamian za nauczanie w niepełnym wymiarze godzin. Obejmuje czesnego w wysokości UK / UE (i niektóre specyficzne stypendia mogą obejmować opłaty międzynarodowych) Plus połączoną płac i utrzymania stypendium w pełnej wysokości UK Research Council. Wnioski od samorządu studentów finansowane są również mile widziane, a minimalny wymóg wpisu jest Merit na poziomie magistra odpowiedniego tematu, jak również nasze wymagania języku angielskim. Wejście do programu Szkoła Biznesu dr Kent jest we wrześniu (termin składania wniosków) lub 30 czerwca każdego roku stycznia (termin 31 października). [-]

Doktorat Z Zarządzania - Marketingu I Zachowań Konsumenckich

University of Guelph
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 semestry September 2017 Kanada Guelph

Z Uniwersytetu dr Guelph w programie zarządzania, będziemy odkrywać skomplikowane wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem i nauki oraz opracowanie odpowiednich badań w ciągu jednego z trzech unikalnych dziedzin akademickich, w których uczelnia ma wyraźną siłę - marketing i zachowań konsumenckich, zarządzania usługami i przywództwo organizacyjne. Przez cały czas tutaj, będziesz prowadzenie innowacyjnego i odpowiednich badań, przedstawiając swoje pomysły na konferencjach, pisanie artykułów do publikacji w czasopismach i sieci kontaktów z rówieśnikami z innych uczelni. [+]

. Z University of Guelph PhD w programie zarządzania, będziemy odkrywać skomplikowane wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem i nauki oraz opracowanie odpowiednich badań w jednym z trzech unikalnych dziedzin akademickich, w którym uczelnia ma wyraźną siłę - marketingu i zachowań konsumenckich, Zarządzanie i przywództwo organizacyjne usługi. Przez cały czas tutaj, będziesz prowadzenie innowacyjnego i odpowiednich badań, przedstawiając swoje pomysły na konferencjach, pisanie artykułów do publikacji w czasopismach i sieci kontaktów z rówieśnikami z innych uczelni. Marketing i zachowania konsumentów Zrozumienie podstaw do wzorców zakupowych konsumentów oraz rozwój strategii marketingowych. Preferencje konsumentów i podejmowanie decyzji Konsument dobrobyt i porządek publiczny Zarządzanie i strategia marketingowa przyjęcie Innowacja Program timeline Program ten składa się z sześciu dr semestrów zajęć w ciągu pierwszych dwóch lat. Studenci uczestniczą pięć podstawowych i sześć pól kursów wraz z jednego przedmiotu nauczania i późniejszego egzaminu kwalifikacyjnego. Pozostała część programu poświęcona jest realizacji i obrony pełnej rozprawy doktorskiej. Warunki przyjęcia na studia Stopień uznanej magistra w dziedzinie zarządzania ze średnią sytuacji co najmniej "B +" Dopuszczalny GMAT lub GRE-line Wnioskodawcy muszą akceptowalny wynik egzaminu TOEFL (lub odpowiednik), jeśli angielski nie jest językiem ojczystym Termin składania wniosków upływa 1 lutego. [-]

PhD

University of Dubai
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 tygodnie September 2017 Zjednoczone Emiraty Arabskie Dubai

Pod koniec programu studiów doktoranckich, oczekuje się, że kandydat nie spełnił następujące cele nauczania: rozwój kluczowych pionierskich pytań badawczych, które mogą być zbadane empirycznie dostarczanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań konkretnych problemów; Przeglądaj zaawansowanej wiedzy teoretycznej do rozwijania umiejętności badawczych poprzez oryginalnych badań; Zintegruj zaawansowanej wiedzy w kontekstach i ról kierowniczych i organizacyjnych; Przygotuj się do nauczania obowiązki w zakresie szkolnictwa wyższego (dla tych, którzy oczekują, aby wejść do zawodu nauczyciela) [+]

PhD Uniwersytet w Dubaju został niedawno reaccredited przez AACSB International USA. Akredytację AACSB jest jedną z najwyższych form międzynarodowego uznania uniwersytet może otrzymać. Uniwersytet w Dubaju trwa więc swoje miejsce we wspólnocie światowych liderów w edukacji biznesowej (tylko około 5% uczelni / szkoły biznesu na całym świecie są przyznawane tej akredytacji). The University of Dubai jest również akredytowany przez Ministerstwo Szkolnictwa Wyższego i Badań Naukowych (MOHESR), ZEA. Cele programu PhD Pod koniec programu studiów doktoranckich, oczekuje się, że kandydat nie spełnił następujące cele nauczania: Rozwijanie kluczowych pionierskich pytań badawczych, które mogą być zbadane empirycznie dostarczanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań konkretnych problemów Przeglądaj zaawansowanej wiedzy teoretycznej do rozwijania umiejętności badawczych poprzez oryginalnych badań Zintegruj zaawansowanej wiedzy w kontekstach i ról kierowniczych i organizacyjnych Przygotuj się do nauczania obowiązki w zakresie szkolnictwa wyższego (dla tych, którzy oczekują, aby wejść do zawodu nauczyciela) Unikalne cechy Uniwersytetu dr Dubaju akredytacja AACSB International jest cechą wysokiej jakości studiów doktoranckich focusis programu na badania stosowane biznesu, co istotne dla wzrostu gospodarek / MEA UAE / GCC Program dostarczany jest przez dobrze wyszkolonych, wysoko wykwalifikowanych wykładowców na uczelni UD of Business Administration, jak i profesorów wizytujących z instytucji zagranicznych współpracujących z UD. Zatem różnorodność i międzynarodowego doświadczenia stają się częścią doświadczenia uczenia się studenta Studenci są narażone na ZEA kultury i globalnym środowisku biznesowym, który wzbogaca swoje doświadczenie jako doktorantów Instruktażowe zasoby są dostępne za pośrednictwem portalu elektronicznego udostępnionego przez UD i innych instytucji partnerskich dla wspierania studentów z ich prac doktorskich The University of Dubai jest sponsorowany przez Dubai Izby Przemysłowo-Handlowej, ważnym ogniwem dla społeczności biznesowej UD została założona w 1997 roku i od tego czasu zdobył swoją reputację za zapewnienie wysokiej jakości kształcenia Program dr składa się z 60 godzin kredytowych (CH) składa się z trzech części. Pierwsza część przedstawia wymaganych kursów podstawowych (18 CO). Druga część zajęć specjalizacji (12 CH) .Powierzchnia Trzecia część pracy doktorskiej. Każdy student jest zobowiązany do usiąść na kompleksowe badania kwalifikacyjnego po pomyślnym ukończeniu wymaganego 30 CH zajęć. Wymogi 60 godzin kredytowych są wyszczególnione poniżej. Kod kursu Nie golfowe Tytuł kursu Termin Warunek wstępny Kontakt Godziny CH PhD 800 1. Metody badawcze-1 1 - 40 3 PhD 805 2. Analiza ilościowa-1 1 - 40 3 PhD 810 3. Metody badawcze-2 2 dr 800 40 3 PhD 815 4. Analiza ilościowa-2 2 dr 805 40 3 PhD 820 5. Metody badawcze-3 3 dr 810 40 3 PhD 825 6. Rozwój Zarządzania myśli 3 dr 810 40 3 Specjalizacja w ZARZĄDZANIA PhDMGM 835 7. Badania Seminarium strategii 4 dr 825 40 3 PhDMGM 840 8. Badania Seminarium Organizational Behavior Theory & 4 dr 825 40 3 PhDMGM 845 9. Badania Seminarium Aktualne zagadnienia ZZL 5 dr 825 40 3 PhDMGM 850 10. Badania Seminarium Leadership Theory 5 dr 825 40 3 Specjalizacja w FINANCE PhDFIN 835 7. Badania Seminarium Investments / Wycena aktywów 4 dr 825 40 3 PhDFIN 840 8. Badania Seminarium Rynku mikrostruktury finansowego 4 dr 825 40 3 PhDFIN 845 9. Aktualne problemy badawcze w Finansów w MEA 5 dr 825 40 3 PhDFIN 850 10. Badania Seminarium Corporate Finance 5 dr 825 40 3 Specjalizacja w MARKETINGU PhDMKT 835 4 7. Badania Seminarium w strategii marketingowej dr 825 40 3 PhDMKT 840 4 8. Badania Seminarium Consumer Behavior dr 825 40 3 PhDMKT 845 5 9. Badania Seminarium Special Topics in Marketing dr 825 40 3 PhDMKT 850 5 10. Badania Seminarium marketingu usług dr 825 40 3 Specjalizacja w RACHUNKOWOŚCI PhDACC 835 7. Badania Seminarium w rachunkowości finansowej 4 dr 825 40 3 PhDACC 840 8. Badania Seminarium Management Accounting 4 dr 825 40 3 PhDACC 845 9. Badania Seminarium aktualnych zagadnień rachunkowości 5 dr 825 40 3 PhDACC 850 10. Badania Seminarium wyceny przedsiębiorstw 5 dr 825 40 3 Przechodzą kompleksowe badania w Term-1/2 drugiego roku przed podjęciem pracy tezą roku 2-4 PhD 830 6A. Seminarium na temat szkolna Pedagogiki Behavior * Po przejściu CE 20 0 - RAZEM NON-THESIS punktów 30 CH DISS 860 ? 2 830 40 3 DISS 860 b 3 ? 40 3 DISS 860 do 4 b 40 3 DISS 860 re 5 do 40 3 DISS 860 mi 1 re 40 3 DISS 860 fa 2 mi 40 3 DISS 860 sol 3 fa 40 3 DISS 860 h 4 sol 40 3 DISS 860 ja 5 sol 40 3 DISS 860 jot 1 ja 40 3 Razem Kr Godziny dla dysertacji ... [-]

Doktorat W Dziedzinie Marketingu I Strategii

University of Minho - School of Economics and Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 3 lat October 2017 Portugalia Braga + 1 więcej

Program doktoranckie w Marketingu i Strategii to projekt, który zwiększa synergię trzech uznanych krajowych uczelniach: Uniwersytet w Minho, Aveiro University i University of Beira Interior, odpowiednio. [+]

. Uzasadnienie i cel Test Program doktoranckie w Marketingu i Strategii Jest to projekt, który zwiększa synergię trzech uznanych krajowych uczelniach: Uniwersytecie Minho, Aveiro University i University of Beira Interior, odpowiednio. Ich podstawowym celem jest dostarczenie doktorantów z wgląd w state-of-the-art na temat postępu w dziedzinie naukowej w Marketingu i Strategii. Jest to program o zasięgu międzynarodowym, kompletne i innowacyjnej, która ucieka się do edukacji w języku angielskim. Ponadto jest elastyczny, ponieważ oferuje możliwość rozwoju studiów / badań w niepełnym wymiarze czasu lub w pełnym wymiarze czasu reżimu. Jest to sześć semestrów długi program, który odpowiada 180 punktów ECTS. W związku z tym, że łączy w sobie elementy struktury marketingu i strategii i konkretnych opcjonalnych lamp trakcie obu obszarach, w dwóch różnych okresach: w pierwszym roku jest poświęcony zajęć i badań w trzech wyżej wymienionych uczelni, zgodnie z ich kalendarzy, a ostatni dwa lata poświęcona jest projektowaniu i opracowywaniu oryginalnej pracy doktorskiej. Doktoranci mają możliwość zdobycia kwalifikacji akademickich i zawodowych, które promują swoją karierę, w szczególności, na wysokich stanowiskach w instytucjach publicznych i prywatnych, krajowych i międzynarodowych lub podczas uznanych liderów i menedżerów przy opracowywaniu danego pomysł na biznes. W związku z tym, program ten doktorskiej przewiduje wzmocnienie umiejętności badania, analizy, autonomicznym i kreatywnej produkcji wiedzy naukowej i jej rozpowszechnianie na całym świecie. [-]

Doktorat Z Marketingu

Durham University Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin July 2017 Wielka Brytania Durham

Założona w 2014 roku, w wyniku połączenia z wydziałów Zarządzania i Marketingu, naszym głównym celem jest rozwijać i dzielić się wiedzą na skrzyżowaniu rynków praktyka marketingu i konsumpcji. Robimy to poprzez zapewnienie aktywnego i inspirujące środowisko dla pracowników naukowych, studentów i praktyków badań pomysły, wydawać publikacje wysokiej jakości i omówienie upowszechniać wiedzę na ... [+]

Doktorat jest najwyższy stopień naukowy i jako takie są absolwenci Durham popytu na stanowiskach akademickich w czołowych uniwersytetów i najlepszych szkół biznesu; dla biznesu i doradztwo w handlu i przemysłu; i wyższych stanowiskach kierowniczych w organizacjach sektora prywatnego i instytucji rządowych. Bez względu na swoje cele, PhD Durham daje możliwość połączenia teorii akademickiej z rygorystycznego badania wpływania na świat biznesu i zrobić wyjątkowy wkład w swojej dziedzinie studiów ci. To przyciąga wyjątkowych studentów na najwyższym poziomie, w połączeniu z uczonych międzynarodowo uznanych za ich badania i wizjonerstwo, program PhD w Durham University Business School jest zarówno wyzwaniem i stymulujące. W ramach naszej tętniącej życiem społeczności naukowej i przyjazna prowadzone, będzie współpracować z różnorodnym wydziale studentów międzynarodowych naukowców badawczych i wypracowanie krytycznego dowództwo obiektu. Będziesz rozwijać umiejętności na wysokim poziomie analizy i oceny, by móc korzystać z zakresu metodologii badań i będzie pracować niezależnie. Zapewniamy arenę, gdzie pracownicy, studenci i lekarze mogą wymieniać informacje, pomysły i inspiracje, a teorię marketingu w praktyce Założona w 2014 roku, w wyniku połączenia z wydziałów Zarządzania i Marketingu, naszym głównym celem jest rozwijać i dzielić się wiedzą na skrzyżowaniu rynków praktyka marketingu i konsumpcji. Robimy to poprzez zapewnienie aktywnego i inspirujące środowisko dla pracowników naukowych, studentów i praktyków badań pomysły, wydawać publikacje wysokiej jakości i omówienie do rozpowszechniania wiedzy na temat charakteru i praktyki marketingu konsumenckiego. Kluczem do tego jest kultura współpracy - nie tylko wśród członków, ale z innymi działami, klastrów i centrów, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz Durham University. W całej naszej pracy łączymy z klientów indywidualnych, organizacji i innych instytucji, zarówno publicznych jak i prywatnych, a not- a zysk for-. Spotkanie umysłów Jesteśmy zróżnicowany zespół, gdzie poszczególni członkowie przynieść własne perspektywy. Mainstream poglądy kierownicze usiąść obok krytycznego ujęcia na marketing, w tym perspektyw kulturowych i socjologicznych na rynkach, marketingu i konsumpcji. Czerpiemy z różnych perspektyw metodologicznych od ilościowa, statystycznie napędzane jakościowych, interpretivist tradycji metodologicznych. Dr: Zrób kolejny krok Mamy dwa wloty każdego roku, w październiku i styczniu. Daty zamknięcia dla aplikacji są: Styczeń 2017 spożycie: 31 październik 2016 Października 2017 spożycie: 31 lipiec 2017 Dla PhD Studies Integrated (pełny etat) istnieje jeden wlot rocznie w październiku. Termin składania upływa 31 lipca. Co trzeba zrobić w pierwszej kolejności? Wymagania języka angielskiego: Jeśli angielski nie jest pierwszym językiem trzeba IELTS 7.0 (żaden element poniżej 6,5) lub Pearson Test of English ogólny wynik 70+ (żaden element poniżej 62 lat). Należy pamiętać, że może to być nie więcej niż 2 lat w tym miesiącu rozpoczyna się program, np. dla programu rozpoczynającego się w październiku 2014 roku test IELTS lub PTE musi zostać podjęta w październiku 2012 roku lub po tej dacie). Dalsze informacje na temat dopuszczalnych testów. Dla studentów w Wielkiej Brytanii: Stopień magistra, zazwyczaj ze znakiem o co najmniej 65% w swojej pracy doktorskiej Masters. For-brytyjskich niebędących studentami: W stopniu, który jest odpowiednikiem brytyjskich mistrzów. Trzeba także mieć ukończony i przekazany (na poziomie równym co najmniej 65%) moduł pracy doktorskiej. Sprawdź pełną listę równorzędnych kwalifikacjach. Ważne jest, że ogólne zainteresowania badawcze zgadzać się z co najmniej jednego członka naszej kadry akademickiej. Aby uzyskać informacje o zakresie wiedzy i doświadczenia naszych wykładowców akademickich oraz szczegóły dotyczące ich zainteresowań badawczych, zobaczyć naszych ludzi. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące znalezienia potencjalnego przełożonego, jesteśmy gotowi do pomocy. Proszę skontaktować się z Zespołem Rekrutacji badawcze. Proces aplikacji Skuteczne stosowanie opiera się na zdolności do spełnienia wymogów wejścia, propozycji badań i zdolności Szkoły zapewnienia odpowiedniego nadzoru do badań. Nasz proces rekrutacji następuje w trzech etapach: Etap pierwszy Należy upewnić się, że: spełniasz nasze wymagania wstępne (powyżej) można spełnić wymagania finansowe programu masz swoją propozycję badania gotowy. Etap drugi Wnioski powinny być wykonane przy użyciu formularza zgłoszeniowego on-line. Zostaniesz poproszony o następujące informacje: kwalifikacji naukowych i zawodowych na bieżąco zarys swoich zainteresowań badawczych nazwiska i adresy dwóch sędziów akademickich szczególne wsparcie musi być może trzeba (patrz Wsparcie niepełnosprawności) Wasza wybrana College. (Jeśli chcesz przeczytać o programie w pełnym wymiarze godzin trzeba stać się członkiem jednego z naszych kolegiów jak również akceptowane przez wydział. Następujące dokumenty należy złożyć również w Internecie jako część swojej aplikacji. Bez tych dokumentów aplikacja nie mogą być przetwarzane: Projekt badawczy 1500-2000 słów. Prosimy o przesłanie wniosku w części aplikacji online, zatytułowanym "Inne odpowiednie doświadczenie". Jednakże, jeśli propozycja badań zawiera tabele czy równania, prosimy przesłać dokument za pośrednictwem sekcji "Dokumenty uzupełniające 'pod' Stypendia / Inne". Wskazówki dotyczące pisania wniosku badawczego. A streszczenie 300-500 słowo podając podsumowanie propozycja badań Kopie certyfikatów przyznanych stopni (do 3 mogą być załadowane) Kopie transkryptów badanych modułów (do 3 mogą być załadowane) Dowód biegłości w języku angielskim (w przypadku gdy nie jest twoim pierwszym językiem) Dwie referencje, z których jeden musi być akademickich. (Listy referencyjne powinny być wysłane bezpośrednio do nas przez swoich sędziów wykorzystaniem pobrania formularz odniesienie.) Pobierz formularz odniesienia Twój życiorys. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, dołączając dokumenty potwierdzające do aplikacji internetowej, mogą wysłać je do nas. Etap trzeci Będziemy rozpatrzenie wniosku na podstawie wszystkich dostarczonych informacji i będzie normalnie poinformować naszą decyzję w ciągu czterech do sześciu tygodni. W pewnych okolicznościach może musimy zwrócić się o dalsze informacje. Skuteczna aplikacja zostanie wysłana do Durham University Student rekrutacja i Przyjęć Urzędu (SRAO) z zaleceniem zatwierdzenia. (Będziemy kontaktować się kierować, jeśli nie jesteśmy w stanie polecić swój wniosek o zatwierdzenie.) Jak SRAO jest odpowiedzialna za zatwierdzanie wszystkich podyplomowych aplikacji. Trzeba mieć świadomość, że zatwierdzenie przez SRAO nie jest formalnością i że w niektórych przypadkach, gdy mamy zalecanych zatwierdzenia, SRAO nie będzie w stanie wspierać. Dopóki nie otrzyma ofertę od studenta rekrutacja i Przyjęć Urzędu, nie otrzymali formalnego ofertę miejscu. [-]

Doktor Konsumentów, Odzieży, A Badania Detalicznych

University of North Carolina Greensboro
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 60 godziny August 2017 Stany Zjednoczone Greensboro

Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją Konsumenta, odzieżowego i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. [+]

. Doktor Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją do konsumentów, Odzież i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. Przykładowe kursy doktoranckie obejmują: CRS 712: Teoria Rozwój Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Badanie biznesowych związanych z teorii marketingowych. Analiza teorii marketingowych, modele i ram koncepcyjnych. Zawiera business-to-business, konsument, relacji z klientem i teorii ekonomicznych. CRS 713: Jakościowej Metodologia konsumentów, Odzież i detaliczny Studies Poszukiwania rozwoju i stosowania metodologii badań jakościowych. Skoncentruj się na zastosowaniu metodologii jakościowej problemów zróżnicowane badań, procedur zbierania danych i metod analitycznych. CRS 721: Zachowanie konsumentów w Odzież i sprzedaży detalicznej Obecne teorie i badania zachowań konsumentów. Zastosowanie modeli zachowań konsumenta do odzieży, wyrobów związanych odzieżowych-i detaliczną poprzez zindywidualizowane projekty badawcze. Ta szkoła oferuje programy w: Angielski [-]

Dr Internecie Interaktywny

LIGS University
Online W niepełnym wymiarze czasu 2 - 3 lat Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Honolulu Czechy Praga + 2 więcej

Program doktoranckie na LIGS Uniwersytetu jest przez współczesnego interaktywnego formularza online. To sprawia, że ​​studia elastyczne - można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku, a studia w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. [+]

Program doktoranckie na LIGS Uniwersytetu jest przez współczesnego interaktywnego formularza online. To sprawia, że ​​studia elastyczne - można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku, a studia w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Wybierz specjalizację doktora i kursów, które chcesz studiować. To zależy od Ciebie i Twoich preferencji. Struktura Programu Interaktywny Program doktoranckie dr Internecie obejmuje w sumie 12 kursów. Studenci kompletne 6 kursów z Naukowego modułu badawczego (jednolity dla wszystkich studentów), 3 kursy o specjalizacji (do wyboru) oraz 3 kursy z modułu opcjonalnego (do wyboru). Integralną częścią programu jest działalność publikacja. Specjalizacja (Studenci wybierają specjalizację indywidualnie, są 3 kursy w każdej specjalizacji) Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania zarządzanie Zarządzanie strategiczne Zarządzanie projektami Dr Online Interactive specjalizacja Finanse Zarządzanie Finansami Zarządzanie ryzykiem Sprawozdawczość finansowa i analiza Interaktywna dr specjalizacja w Marketing Online Globalny marketing Komunikacja marketingowa Komunikacja z mediami udało Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania Zasobami Ludzkimi zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie i Rozwój Zasobów Ludzkich Rekrutacja i selekcja Opcjonalny moduł (uczestnik wybiera trzy przedmioty, wybrane kursy mogą nie być takie same, jak kursy wybranej specjalizacji). zarządzanie Zarządzanie strategiczne Zarządzanie projektami Zarządzanie procesami Zarządzanie Finansami Zarządzanie ryzykiem Rynki finansowe i inwestycje Sprawozdawczość finansowa i analiza Rachunkowość zarządcza Zarządzanie strategiczne Sprzedaży E-commerce zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie i Rozwój Zasobów Ludzkich Rekrutacja i selekcja Komunikacja marketingowa Internet jako część strategii komunikacji marketingowej Komunikacja z mediami udało Strategia i Taktyka rzecznik Komunikacja marketingowa Globalny marketing Zarządzanie zmianami International Business Zarządzanie zespołem Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Sposób i forma edukacji Interaktywny program Dr online jest w interaktywnej formie online, pod kierownictwem nauczyciela - opiekuna. Są obowiązkowe i fakultatywne wymogi studiowania: Zajęcia obowiązkowe (muszą być wypełnione, aby ukończyć z powodzeniem) Musisz zdać egzamin i e-papier seminarium złożyć z każdego przebiegu specjalizacji i opcjonalnego modułu Mijając moduł naukowo-badawczy Musisz uczyć się indywidualnie teoretyczne podstawy zakończeniu programu Aktywność publikacja jest wymagany w minimalnym zakresie od 4 tez Praca dyplomowa musi być złożony i bronił Zajęcia fakultatywne (nie są zawarte w ogólnej czesnego) Poszczególne samouczki (seminaria internetowe) - 2-4 lat. Kurs języka angielskiego na Hawajach. Student system informacji: Studenci mają do dyspozycji wszystkie informacje dotyczące studiów, a także materiały do ​​nauki, dane kontaktowe wychowawców i pracowników - wszystko to w bezpiecznym środowisku systemu informacyjnego Student (SIS). Dzięki SIS można studiować w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie, mając wszystkie informacje dotyczące studiów i prac pod ręką. Jak mogę komunikować się z nauczycielami z LIGS Uniwersytetu? Komunikacja e-mail Czat (w ramach SIS, Skype, Facebook) Telefon (telefon komórkowy, Skype, itd.) Zakończenie programu: Wszystkie sukcesy absolwentów zdobyć tytuł i dyplom z LIGS American University. [-]

Doktorat Z Zarządzania Marketingowego

University College of Southeast Norway
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat January 2017 Norwegia Drammen Porsgrunn Rauland + 2 więcej

Program ma na celu stworzenie dr badań naukowych w zakresie zarządzania marketingowego bliżej marketing praktyki zarządzania, a tym samym skupienie badań na tematy, które będą generować nową wiedzę o rzeczywistych problemów. [+]

. Doktorat w Marketing Management School of Business na USN ma 3-5 vacants pozycje jako pracowników naukowych w ramach programu studiów doktoranckich w zakresie zarządzania marketingowego od sierpnia 2017 r. WNIOSEK Termin: 15 lutego 2017. Program ma na celu stworzenie dr badań naukowych w zakresie zarządzania marketingowego bliżej marketing praktyki zarządzania, a tym samym skupienie badań na tematy, które będą generować nową wiedzę o rzeczywistych problemów. Ponieważ rynki i technologie stają się bardziej globalna, ponieważ potrzeby klientów stają się bardziej zaawansowane i fragmentaryczne, prywatne firmy i usługi publiczne muszą wprowadzać innowacje i doskonalić swoje produkty i usługi na coraz większą prędkością. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami i możliwościami, kompetencje w zakresie zarządzania marketingowego jest strategicznie ważniejsze. Oferujemy wysokiej jakości doktorat w Marketing Management, które będą spełniać obecne i przyszłe potrzeby zarządzania wiedzą w marketingu, zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym. Program składa się z 180 punktów ECTS w sumie 60 punktów, w których kursy są obowiązkowe i fakultatywne. Wszystkie przedmioty wykładane będą w języku angielskim. Pozostałe 120 punktów są związane z indywidualnej pracy badawczej i doprowadzi do rozprawy. Wszyscy kandydaci mają głównego opiekuna i współpracy przełożonego i zwykle głównego przełożonego będzie jeden z pracowników Wydziału. [-]

Doktorat Z Zakresu Ekonomii, Finansów I Marketingu

RMIT University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat January 2017 Australia Melbourne

W programie Ekonomia, Finanse i Marketing doktorskiej będzie rozwijać zaawansowane umiejętności badawczych, które przygotują Cię do kariery w środowisku akademickim i inne ... [+]

Doktor Ekonomii, Finansów i Marketingu

W programie Ekonomia, Finanse i Marketing doktorskiej będzie rozwijać zaawansowane umiejętności badawczych, które przygotują Cię do kariery w środowisku akademickim i innych miejscach, w których wymagane są systematyczne i krytyczne umiejętności analityczne. Ten doktor mogą być podejmowane w projekcie, tezy o publikacji lub w trybie pracy dyplomowej. Możesz Specjalizujemy się w:

ekonomika finanse marketing

Struktura programu

Będzie podjęcie studiów doktoranckich pod nadzorem wyznaczonego opiekuna naukowego. Program jest tak skonstruowany, aby dr pozwalają na:

Ukończyć obowiązkowy kurs metod badawczych Szkolenie w uczciwości badawczej i etyki Wybierz studia w jakościowych i ilościowych metod badawczych Zakończyć pracę magisterską / projekt, który demonstruje swój wkład w tej dziedzinie i zdolność komunikowania się kompleksowe badania dla rówieśników i społeczności międzynarodowej normy. ... [-]

Doktorat Z Marketingu

RMIT University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat July 2017 Australia Melbourne

Doktor Filozofii przejście do następnego poziomu i wymaga ukończenia bardziej znaczące i rygorystyczną tezę. [+]

Doktorat z marketingu

Doktorat Mistrz marketingu i programy badawcze pozwalają na prowadzenie oryginalnych badań na temat zainteresowania, rozwijać koncepcje i sprawdzić swoje teorie. Możesz wybrać Specjalizujemy się w:

Branding Innowacyjne produkty Marketing Społeczny Elektroniczny Marketing Usługi marketingowe Makro Marketing Zintegrowane komunikacji marketingowej Sponsorowanie Business-to-Business Marketing Zachowanie konsumenta Zachowanie klienta Zachowanie Nabywca Plotka Customer Relationship Management Jakość obsługi.

Podczas Master of Business Program będziesz rozwijać dogłębne zrozumienie swojej specjalizacji i wnieść znaczący wkład wiedzy do pola. Doktor Filozofii przejście do następnego poziomu i wymaga ukończenia bardziej znaczące i rygorystyczną tezę.... [-]


Doktorat Z Marketingu

Washington State University Carson College of Business
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2017 Stany Zjednoczone District of Columbia

Doktorat z zarządzania, ze szczególnym naciskiem na marketing w Washington State University ma na celu przygotowanie absolwentów do pracy naukowej i dydaktycznej. Głównym celem marketingu studiów doktoranckich jest kształcenie naukowców na [+]

Doktorat z marketingu

Doktorat z zarządzania, ze szczególnym naciskiem na marketing w Washington State University ma na celu przygotowanie absolwentów do pracy naukowej i dydaktycznej. Głównym celem marketingu studiów doktoranckich jest kształcenie naukowców miejsca docelowe w AACSB akredytowanych instytucji peer (najlepiej za pomocą programu doktoranckiego własnego) w Stanach Zjednoczonych i za granicą. Osoby z tytułem magistra zakończonego w dyscyplinie służbowej może zakończyć doktorat w ciągu czterech lat nauki w pełnym wymiarze czasu rezydenta. Program obejmuje szereg formalnych i nieformalnych interakcji i projektów z wykładowców i innych, a także pracy oczywiście, wszechstronnych egzaminów i badań pracy doktorskiej. To umożliwia studentom rozwijać znaczne kompetencje w teorii, praktyce oraz metodologii badań istotnych dla rozwoju wiedzy marketingowej, przy jednoczesnym poszczególnych środowisk, doświadczenia i cele. Prace Kurs obejmuje zagadnienia związane z naukowego prowadzenia marketingu, a także tematów z pól wspomagających dowodowych, takich jak psychologia, socjologia i zarządzanie. Obszerny zakres metod badawczych i statystyk związanych z naukami społecznymi jest również duża elementem programu. Oprócz szczególnych zajęć, marketing studia doktoranckie również środowisko, w którym studenci mogą rozwijać umiejętności badawcze w ścisłej współpracy z wydziału marketingu i innych studentów.... [-]


Lekarz Studiów Zawodowych

UGSM-Monarch Business School Switzerland
Stacjonarne lub online W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 36 - 60 miesięcy February 2017 Szwajcaria Pociąg + 1 więcej

Doctor of Professional Studies stopnia, D. Prof., Jest stopień szczyt dla aktywnych kierownik zawodowych. Celem D. Prof. jest zapewnienie aktywnych menedżerów z elastycznego podejścia do zaawansowanych studiów menedżerskich .... [+]

Doctor of Professional Studies

Zobacz naszą stronę internetową programu Here!

Doctor of Professional Studies stopnia, D. Prof., Jest stopień szczyt dla aktywnych kierownik zawodowych. Celem D. Prof. jest zapewnienie aktywnych menedżerów z elastycznego podejścia do zaawansowanych studiów menedżerskich problem, ważne dla ich organizacji. Osoby dążeniu do tego stopnia są zainteresowani rozpatrywania istotnych problemów biznesowych z "hands-on" punktu widzenia praktycznego w celu uzyskania stosownych efektów dla organizacji. Biorąc pod uwagę zastosowane charakter programu uznaje się interdyscyplinarne stopniu koncentruje się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów w organizacji. Jest to często wykonuje się na bezpośrednie wsparcie dla kandydata spółki ze względu na samoistną wartość programu do operacji miejscu pracy. ... [-]