Programy Marketing, Szukaj najlepszych programów PhD tutaj! - PhD

Programy Marketing, Szukaj najlepszych programów PhD tutaj! - PhD

Marketing

Dziedzinie Marketing jest interdyscyplinarnych składający biznesu, zarządzanie, ekonomia, analizy rynku, psychologii i socjologii. Jest interesującą dziedzinie w świecie biznesu i kandydatów na stopień doktora Marketing powinny mieć specjalnego interesu w tematem Marketing, które skupią one badań dla trwania programu stopień, zwykle minimum 4 lat.

Kandydaci, którzy ukończyli już wyższe wykształcenie na poziomie w biznesie i marketingu będzie mieć odpowiednie podstawy wiedzy dla doktoranci Marketing. Obszary zainteresowania na stopień doktora Marketing to marketing produktu, ceny, dystrybucji, zarządzania marką, strategii segmentacji i etyki, wśród wielu innych opcji.

Dla profesjonalistów, którzy chcą wcześniej zawodowo i naukowo, czy poszukuje do pracy w przedsiębiorstwach publicznych, doradztwo, lub sektorem akademickim, Marketing dr jest drogim.Przeczytaj więcej o tych możliwości dr Marketing, dzisiaj!

Czytaj więcej

Program Doktorat Z Zarządzania

McGill University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 - 5 lat September 2016 Kanada Montreal

Program Desautels dr uczestniczy we wspólnych studiów doktoranckich, które przynosi ze sobą cztery wiodące uniwersytety Montreal (HEC-Montreal, Concordia, UQAM i McGill). W rezultacie, studenci uzyskują dostęp do bogatej oferty doktorantów z innych uniwersytetów i oczekuje się m.in. profesorów z innych uczelni na ich komitetów. [+]

. Desautels Wydział Zarządzania McGill, znany na całym świecie dla nowatorskich badań, oferuje studia doktoranckie w zakresie zarządzania, gdzie wybitni studenci prowadzenia badań podstawowych w pionierskich dziedzinach wiedzy i praktyki zarządzania. Przy współpracy wykładowców i branżowych liderów, program przygotowuje studentów do autonomicznych naukowcy, których nauczanie, publikacje i konsultingowe działania przyczyniają się do wiodących uczelni i organizacji na całym świecie. Program Desautels dr uczestniczy we wspólnych studiów doktoranckich, które przynosi ze sobą cztery wiodące uniwersytety Montreal (HEC-Montreal, Concordia, UQAM i McGill). W rezultacie, studenci uzyskują dostęp do bogatej oferty doktorantów z innych uniwersytetów i oczekuje się m.in. profesorów z innych uczelni na ich komitetów. Obszary specjalizacji Przed wejściem do doktora w Programie Zarządzania Desautels, studenci muszą wybrać obszar specjalizacji z jednego z poniższych lub ich kombinacji: rachunkowości finanse systemy informacyjne marketing Operations Management Zachowania organizacyjne Strategia i organizacja rachunkowości Specjalizacja PhD in Accounting koncentruje się na zagadnieniach związanych z korzystaniem z informacji księgowych przez różnych użytkowników (tj, inwestorów, analityków finansowych), skutek regulacji i zmian w praktykach księgowych i teorii. Należą do sprawozdawczości finansowej i ujawniania, systemów rachunkowości zarządczej i kontroli oraz audytu. finanse Specjalizacja Doktor Finansów przygotowuje studentów do badań zorientowanych na karierę naukową. Podczas gdy studenci z różnych środowisk są zachęcani do zastosowania, Typowy student posiada licencjat lub tytuł magistra w dziedzinie ekonomii, finansów, matematyki, statystyki, informatyki, inżynierii lub fizyki. Wszystkie przyjęci studenci otrzymają dofinansowanie w wysokości co najmniej 20.000 dolarów rocznie na okres czterech lat. systemy informacyjne Celem specjalizacji doktorskiej w systemach informatycznych (IS) mają na celu promowanie teoretyczne i stosowane badania na tematy związane z praktyką systemów informatycznych o łącznej naciskiem na dyscypliny naukowej i znaczenia. marketing Specjalizacja PhD in Marketing dotyczy zachowań konsumentów, konkurentów i pośredników, a efekty ich decyzje odnoszą się one do wykonywania firm i marek. Pole interdyscyplinarny, marketing opiera się znacząco na polach takich jak psychologia, ekonomia, statystyka i socjologii do rozwoju teorii i metodologii. Operations Management Specjalizacja PhD in Management Operations zazwyczaj charakteryzuje się mieszanką badania teoretyczne i stosowane. Oprócz Management Science Research Center z McGill, że członkowie strefy są powiązane z dwoma głównymi ośrodkami badawczymi międzyuniwersytecką, Gerad i CIRRELT. Zachowania organizacyjne Podstawowym celem specjalizacji dr Organizational Behaviour in jest szkolenie naukowców światowej klasy w tej dziedzinie. Określenie "zachowania organizacyjne" odnosi się do zbioru teorii i badań, które koncentruje się na indywidualnych i zbiorowych postaw poznawczych i zachowań w organizacji. Strategia i organizacja Specjalizacja PhD w strategii i organizacji jest przeznaczony do szkolenia studentów w teorii i metod, strategii i organizacji. Desautels słynie z procesowego podejścia do strategii - koncentrując się na dynamikę, przez które strategie powstają i są realizowane w organizacji i poszczególnych pojęć i metodologii badania dynamiki zmian strategicznych. Struktura programu Faza I: Przygotowanie (3 do 12 miesięcy) Przed wejściem do programu, będą wybraniu obszaru specjalizacji z następujących obszarów lub ich kombinacji: rachunkowości finanse systemy informacyjne Operations Management marketing Zachowania organizacyjne Strategia i organizacja NSERC TWORZENIE opcja Enviro Wymagane kursy w Fazie I obejmują: Kursy na poziomie Graduate (zgodnie z wymaganiami): określone w momencie rejestracji, wymagania kursu będzie zależał od wykształcenia studenta i / lub wybranego obszaru specjalizacji. Zarządzanie Badania Statystyki (MGSC 706): Tematyka obejmuje proste, stwardnienie, wielomian regresji i stopniowo; Podejście matryca do regresji; jednoczynnikowa analiza wariancji, analizy dwukierunkowej wariancji i bez replikacji; Analiza kowariancji; wielokrotne procedury porównania; nieparametrycznych metod statystycznych; jedno- i wielo-przykładowe problemy; testy losowości; i ćwiczenia z wykorzystaniem statystycznych programów komputerowych. Faza II - Specjalizacja (18 do 24 miesięcy) Po wejściu II etapu programu, można tworzyć Phase II Komitetu Doradczego trzech lub większej liczby członków. Przynajmniej jeden profesor musi stanowić jeden z pozostałych uczelni uczestniczących we wspólnym programie. Komitet ten będzie nadzorować wszystkie swoje prace Phase II. Jej zadaniem jest trojakie: Aby zatwierdzić specjalizacji i wsparcie kursu pola wyboru Nadzorować pracę badawczą Aby administrować Comprehensive egzaminu i dostarczy Ci uzgodnionej listy tekstów i artykułów, aby przygotować się do egzaminu. Faza II jest inicjowana przez złożenie formularza Phase II, który wymienia członków komisji i wymagań wstępnych terminów realizacji. Ta faza składa się z: Seminarium na temat Metodologia badań (lub zatwierdzony równoważny kurs): Wprowadzenie do podstaw metodologii badawczej (metody naukowej, metody badawcze stosowane w zarządzaniu, podejściu wielokrotnego metody), ważności badań, pomiarów i badań jakościowych technik badawczych. Seminarium Pedagogiki (lub zatwierdzony równoważny kurs): Przedstawienie podstawowych metod, narzędzi i działań wspierających stosowanych w nauczaniu zarządzania (czyli metoda wykładu, skrzynkach, uczenie się poprzez praktykę, etc.), seminarium to daje uczestnikom możliwość praktyk oraz poprawę ich umiejętności dydaktyczne, a także zastanowić się nad nauczaniem uniwersyteckim oraz miejsce nauczania w karierze akademickiej. Co najmniej czterech kursów w dziedzinie studenta specjalizacji Minimum dwa kursy w zakresie wsparcia studenta Referatu Przygotowanie i realizacja kompleksowego egzaminu Faza III - praca dyplomowa (12 do 24 miesięcy) Wszystkie prace Faza III jest nadzorowany przez III fazy Rozprawa Komitetu. Komitet ten może być taka sama, jak Fazie II Komitet Doradczy lub może być odtworzony ponownie z reprezentacją z co najmniej jednym innym uczestniczących uczelni. Ta trzecia faza rozpoczyna się od złożenia formularza Faza III, który zawiera listę członków komisji oraz opis jedna strona tematu badawczego. Następnie publicznie zaprezentować swój projekt dyplomowy, który musi być formalnie zatwierdzone przez komitet swojej pracy magisterskiej. Po zakończeniu badania i napisane pracy doktorskiej są zakończone, publicznie obronić swoją tezę jako ostatecznego kroku dr. \ Rekrutacja McGill PhD in Management ma na celu przyciągnięcie osób, które posiadają duże doświadczenie akademickie, inicjatywę i potencjał, aby stać się doskonałymi naukowcy. Wnioskodawcy są oceniane w zależności od ich ostatniego rekordu akademickiego oceny byłych profesorów lub nadzorującymi, wydajność na standardowych badań Absolwent odpowiedniego doświadczenia zawodowego i dopasowaniu ich interesów oraz Wydziału koncentrują i celów. Doktoranckie Komitet McGill sprawdza wszystkie zakończone wnioski i podejmuje ostateczne zalecenia wstępu do Wspólnego Komitetu doktoranckie oraz na Wydziale Studiów Podyplomowych i Badań do ostatecznego zatwierdzenia. Kandydaci zwykle posiada tytuł Mistrza poziomu, z silnym rekordu akademickiego z uznanych uczelni. Doktorat w zarządzaniu jest program tylko w pełnym wymiarze godzin. Należy pamiętać, że nasz program doktorska nie sprawdza wnioski o specjalne / Exchange / odwiedziny. [-]

Doktorat W Dziedzinie Marketingu I Strategii

University of Minho - School of Economics and Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 3 lat October 2016 Portugalia Braga + 1 więcej

Program doktoranckie w Marketingu i Strategii to projekt, który zwiększa synergię trzech uznanych krajowych uczelniach: Uniwersytet w Minho, Aveiro University i University of Beira Interior, odpowiednio. [+]

Uzasadnienie i cel Test Program doktoranckie w Marketingu i Strategii Jest to projekt, który zwiększa synergię trzech uznanych krajowych uczelniach: Uniwersytecie Minho, Aveiro University i University of Beira Interior, odpowiednio. Ich podstawowym celem jest dostarczenie doktorantów z wgląd w state-of-the-art na temat postępu w dziedzinie naukowej w Marketingu i Strategii. Jest to program o zasięgu międzynarodowym, kompletne i innowacyjnej, która ucieka się do edukacji w języku angielskim. Ponadto jest elastyczny, ponieważ oferuje możliwość rozwoju studiów / badań w niepełnym wymiarze czasu lub w pełnym wymiarze czasu reżimu. Jest to sześć semestrów długi program, który odpowiada 180 punktów ECTS. W związku z tym, że łączy w sobie elementy struktury marketingu i strategii i konkretnych opcjonalnych lamp trakcie obu obszarach, w dwóch różnych okresach: w pierwszym roku jest poświęcony zajęć i badań w trzech wyżej wymienionych uczelni, zgodnie z ich kalendarzy, a ostatni dwa lata poświęcona jest projektowaniu i opracowywaniu oryginalnej pracy doktorskiej. Doktoranci mają możliwość zdobycia kwalifikacji akademickich i zawodowych, które promują swoją karierę, w szczególności, na wysokich stanowiskach w instytucjach publicznych i prywatnych, krajowych i międzynarodowych lub podczas uznanych liderów i menedżerów przy opracowywaniu danego pomysł na biznes. W związku z tym, program ten doktorskiej przewiduje wzmocnienie umiejętności badania, analizy, autonomicznym i kreatywnej produkcji wiedzy naukowej i jej rozpowszechnianie na całym świecie. [-]

PROGRAM PHD

Kent Business School, University of Kent
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu August 2016 Wielka Brytania Canterbury

Programy magisterskie na Kent Business School napędzane są przez międzynarodowych badań i znaczenia. Programy zostały opracowane, aby poszerzyć swoje perspektywy zawodowe i przygotować się do sukcesu. [+]

. Programy magisterskie na Kent Business School napędzane są przez międzynarodowych badań i znaczenia. W Kent Business School Program stopni zapewnia wyjątkowe badania studentów z dynamicznym kultury badań, nadzoru z naszej społeczności aktywnej kadry akademickiej ponad 60 badań, wysokiej jakości zasobów i doskonałe kształcenie naukowców. Oferujemy następujące podlegających specjalizacje: rachunkowości finanse Stosunki przemysłowe zarządzanie Nauka zarządzania marketing Badania operacyjne Nasi doktoranci wszystkie otrzymać dedykowaną przestrzeń biurową zarówno z laptopa lub komputera stacjonarnego, finansowanie konferencji, szkoleń formalnych metod badawczych i pełny dostęp do udogodnień Graduate School. Oferujemy również szeroką gamę opakowań doktoranckich stypendium dla wybitnych kandydatów. Wszyscy kandydaci muszą posiadać stypendium pierwszego stopnia wyróżnieniem (jeśli wciąż ukończenie programu magisterskiej) lub magistra z wyróżnieniem w odpowiedniej dziedzinie oraz dobry standard pisemnej lub mówionego języka angielskiego (IELTS 7 lub równoważny). University of Kent stypendiów doktoranckich oparte są na trzyletnią Graduate Asystentury nauczania, który obejmuje wsparcie finansowe w zamian za nauczanie w niepełnym wymiarze godzin. Obejmuje czesnego w wysokości UK / UE (i niektóre specyficzne stypendia mogą obejmować opłaty międzynarodowych) Plus połączoną płac i utrzymania stypendium w pełnej wysokości UK Research Council. Wnioski od samorządu studentów finansowane są również mile widziane, a minimalny wymóg wpisu jest Merit na poziomie magistra odpowiedniego tematu, jak również nasze wymagania języku angielskim. Wejście do programu Szkoła Biznesu dr Kent jest we wrześniu (termin składania wniosków) lub 30 czerwca każdego roku stycznia (termin 31 października). [-]

Doktor Konsumentów, Odzieży, A Badania Detalicznych

University of North Carolina Greensboro
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 60 godziny August 2017 Stany Zjednoczone Greensboro

Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją Konsumenta, odzieżowego i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. [+]

Doktor Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Dla tych, którzy sobie wyobrazić siebie jako profesorowie dzieląc się swoją pasją do konsumentów, Odzież i badań Retail przyszłych studentów, doktorat w tej dziedzinie jest wybitnym tok studiów realizować. Sięgnięcie w głąb ciekawych tematów, począwszy od marketingu do zachowania konsumentów, można zyskać zrozumienie biegłego przemysłu i jak zastosować swoją wiedzę na sukces w tej dziedzinie. Samochody program studiów podyplomowych studiów prowadzące do stopnia doktora filozofii wymaga minimum 60 godzin (90 poza BS) i ukończenia pracy doktorskiej. Przykładowe kursy doktoranckie obejmują: CRS 712: Teoria Rozwój Konsumenta, Odzież i Studiów Indywidualnych Badanie biznesowych związanych z teorii marketingowych. Analiza teorii marketingowych, modele i ram koncepcyjnych. Zawiera business-to-business, konsument, relacji z klientem i teorii ekonomicznych. CRS 713: Jakościowej Metodologia konsumentów, Odzież i detaliczny Studies Poszukiwania rozwoju i stosowania metodologii badań jakościowych. Skoncentruj się na zastosowaniu metodologii jakościowej problemów zróżnicowane badań, procedur zbierania danych i metod analitycznych. CRS 721: Zachowanie konsumentów w Odzież i sprzedaży detalicznej Obecne teorie i badania zachowań konsumentów. Zastosowanie modeli zachowań konsumenta do odzieży, wyrobów związanych odzieżowych-i detaliczną poprzez zindywidualizowane projekty badawcze. Ta szkoła oferuje programy w: Angielski [-]

Dr Internecie Interaktywny

LIGS University
Online W niepełnym wymiarze czasu 2 - 3 lat Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Honolulu Czechy Praga + 2 więcej

Program doktoranckie na LIGS Uniwersytetu jest przez współczesnego interaktywnego formularza online. To sprawia, że ​​studia elastyczne - można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku, a studia w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. [+]

. Program doktoranckie na LIGS Uniwersytetu jest przez współczesnego interaktywnego formularza online. To sprawia, że ​​studia elastyczne - można rozpocząć w dowolnym momencie w ciągu roku, a studia w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Wybierz specjalizację doktora i kursów, które chcesz studiować. To zależy od Ciebie i Twoich preferencji. Struktura Programu Interaktywny Program doktoranckie dr Internecie obejmuje w sumie 12 kursów. Studenci kompletne 6 kursów z Naukowego modułu badawczego (jednolity dla wszystkich studentów), 3 kursy o specjalizacji (do wyboru) oraz 3 kursy z modułu opcjonalnego (do wyboru). Integralną częścią programu jest działalność publikacja. Specjalizacja (Studenci wybierają specjalizację indywidualnie, są 3 kursy w każdej specjalizacji) Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania zarządzanie Zarządzanie strategiczne Zarządzanie projektami Dr Online Interactive specjalizacja Finanse Zarządzanie Finansami Zarządzanie ryzykiem Sprawozdawczość finansowa i analiza Interaktywna dr specjalizacja w Marketing Online Globalny marketing Komunikacja marketingowa Komunikacja z mediami udało Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania Zasobami Ludzkimi zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie i Rozwój Zasobów Ludzkich Rekrutacja i selekcja Specjalizacja Interactive w Leśnictwa dr online Świat Leśnictwo Świat Gry Zarządzanie Certyfikacja lasów Specjalizacja dr online interaktywne Natural Resources Management Odnawialnych zasobów naturalnych Global Sourcing surowca Drewna Kompleksowe Wykorzystanie biomasy leśnej Specjalizacja Interactive Online Doktor Zarządzania Ochroną przyrody Ochrony przyrody i krajobrazu Ochrona środowiska Ochrona powietrza i wody Opcjonalny moduł (uczestnik wybiera trzy przedmioty, wybrane kursy mogą nie być takie same, jak kursy wybranej specjalizacji). zarządzanie Zarządzanie strategiczne Zarządzanie projektami Zarządzanie procesami Zarządzanie Finansami Zarządzanie ryzykiem Rynki finansowe i inwestycje Sprawozdawczość finansowa i analiza Rachunkowość zarządcza Zarządzanie strategiczne Sprzedaży E-commerce zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie i Rozwój Zasobów Ludzkich Rekrutacja i selekcja Marketing i komunikacja Internet jako część strategii komunikacji marketingowej Komunikacja z mediami udało Strategia i Taktyka rzecznik Komunikacja marketingowa Globalny marketing Świat Leśnictwo Świat Gry Zarządzanie Certyfikacja lasów Odnawialnych zasobów naturalnych Global Sourcing surowca Drewna Kompleksowe Wykorzystanie biomasy leśnej Ochrony przyrody i krajobrazu Ochrona środowiska Ochrona powietrza i wody Sposób i forma edukacji Interaktywny program Dr online jest w interaktywnej formie online, pod kierownictwem nauczyciela - opiekuna. Są obowiązkowe i fakultatywne wymogi studiowania: Zajęcia obowiązkowe (muszą być wypełnione, aby ukończyć z powodzeniem) Musisz zdać egzamin i e-papier seminarium złożyć z każdego przebiegu specjalizacji i opcjonalnego modułu Mijając moduł naukowo-badawczy Musisz uczyć się indywidualnie teoretyczne podstawy zakończeniu programu Aktywność publikacja jest wymagany w minimalnym zakresie od 4 tez Praca dyplomowa musi być złożony i bronił Zajęcia fakultatywne (nie są zawarte w ogólnej czesnego) Poszczególne samouczki (seminaria internetowe) - 2-4 lat. Kurs języka angielskiego na Hawajach. Student system informacji: Studenci mają do dyspozycji wszystkie informacje dotyczące studiów, a także materiały do ​​nauki, dane kontaktowe wychowawców i pracowników - wszystko to w bezpiecznym środowisku systemu informacyjnego Student (SIS). Dzięki SIS można studiować w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie, mając wszystkie informacje dotyczące studiów i prac pod ręką. Jak mogę komunikować się z nauczycielami z LIGS Uniwersytetu? Komunikacja e-mail Czat (w ramach SIS, Skype, Facebook) Telefon (telefon komórkowy, Skype, itd.) Zakończenie programu: Wszystkie sukcesy absolwentów zdobyć tytuł i dyplom z LIGS American University. [-]

Doktorat Z Marketingu

Girne American University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Cypr Północnej na Cyprze

Szczegółowe cele wprowadzania do obrotu doktoranckie są do zapewnienia specjalistycznych studiów dla studentów w kilku obszarach marketingu. Trzon programu składa się z zestawu pól, które rozwijają umiejętności kandydatów na członków wydziału w najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Program ma na celu przygotowanie studentów do kariery w edukacji, jak i profesjonalistów na konkurencyjnym świecie biznesu ... [+]

Doktorat z marketingu Szczegółowe cele wprowadzania do obrotu doktoranckie są do zapewnienia specjalistycznych studiów dla studentów w kilku obszarach marketingu. Trzon programu składa się z zestawu pól, które rozwijają umiejętności kandydatów na członków wydziału w najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Program ma na celu przygotowanie studentów do kariery w edukacji, jak i profesjonalistów na konkurencyjnym świecie biznesu. Doktoranci mają możliwość bycia ściśle nadzorowane przez członków wydziału marketingu do opracowania i wzmocnienia nowych umiejętności badawczych, nowych metod, umiejętności analityczne i będzie wyposażony w platformę do generowania pomysłów oraz przyczynianie się do dziedziny marketingu. Akredytacja YÖDAK i ECBE Wymagania programowe Program wymaga ukończenia 7 kursów (21 punktów w sumie), a także Seminarium (nie-kredytowych) i teza (non-kredytowej). Po zakończeniu sukcesem kursów, studenci proszeni są o egzamin kwalifikacyjny. Przepustka sukces Egzamin Kwalifikacji pozwoli studentom rozpocząć pracę nad ich tezy. Minimalny czas trwania pracy jest 2 semestry. Kursy Wymagane kursy Zaawansowane metody badawcze Teorie zaawansowane Marketing Kursy podstawowe Teoria zachowania konsumentów Zintegrowane komunikacji marketingowej Aktualne problemy w marketingu Zaawansowane zarządzanie Przedmioty do wyboru (select 1) Zaawansowane Zgłoś Pisanie w naukach społecznych Organizational Behavior Teorie podejmowania ostatecznej decyzji Rynki i instrumenty finansowe Teoria i polityka pieniężna Globalne Zarządzanie finansami Wymagane Teza pracy Seminarium w marketingu Praca [-]

Doktorat Z Zakresu Ekonomii, Finansów I Marketingu

RMIT University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat January 2017 Australia Melbourne

W programie Ekonomia, Finanse i Marketing doktorskiej będzie rozwijać zaawansowane umiejętności badawczych, które przygotują Cię do kariery w środowisku akademickim i inne ... [+]

Doktor Ekonomii, Finansów i Marketingu

W programie Ekonomia, Finanse i Marketing doktorskiej będzie rozwijać zaawansowane umiejętności badawczych, które przygotują Cię do kariery w środowisku akademickim i innych miejscach, w których wymagane są systematyczne i krytyczne umiejętności analityczne. Ten doktor mogą być podejmowane w projekcie, tezy o publikacji lub w trybie pracy dyplomowej. Możesz Specjalizujemy się w:

ekonomika finanse marketing

Struktura programu

Będzie podjęcie studiów doktoranckich pod nadzorem wyznaczonego opiekuna naukowego. Program jest tak skonstruowany, aby dr pozwalają na:

Ukończyć obowiązkowy kurs metod badawczych Szkolenie w uczciwości badawczej i etyki Wybierz studia w jakościowych i ilościowych metod badawczych Zakończyć pracę magisterską / projekt, który demonstruje swój wkład w tej dziedzinie i zdolność komunikowania się kompleksowe badania dla rówieśników i społeczności międzynarodowej normy. ... [-]

Doktorat Z Marketingu

RMIT University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat July 2017 Australia Melbourne

Doktor Filozofii przejście do następnego poziomu i wymaga ukończenia bardziej znaczące i rygorystyczną tezę. [+]

Doktorat z marketingu

Doktorat Mistrz marketingu i programy badawcze pozwalają na prowadzenie oryginalnych badań na temat zainteresowania, rozwijać koncepcje i sprawdzić swoje teorie. Możesz wybrać Specjalizujemy się w:

Branding Innowacyjne produkty Marketing Społeczny Elektroniczny Marketing Usługi marketingowe Makro Marketing Zintegrowane komunikacji marketingowej Sponsorowanie Business-to-Business Marketing Zachowanie konsumenta Zachowanie klienta Zachowanie Nabywca Plotka Customer Relationship Management Jakość obsługi.

Podczas Master of Business Program będziesz rozwijać dogłębne zrozumienie swojej specjalizacji i wnieść znaczący wkład wiedzy do pola. Doktor Filozofii przejście do następnego poziomu i wymaga ukończenia bardziej znaczące i rygorystyczną tezę.... [-]


Doktorat Z Marketingu

Washington State University Carson College of Business
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Stany Zjednoczone District of Columbia

Doktorat z zarządzania, ze szczególnym naciskiem na marketing w Washington State University ma na celu przygotowanie absolwentów do pracy naukowej i dydaktycznej. Głównym celem marketingu studiów doktoranckich jest kształcenie naukowców na [+]

Doktorat z marketingu

Doktorat z zarządzania, ze szczególnym naciskiem na marketing w Washington State University ma na celu przygotowanie absolwentów do pracy naukowej i dydaktycznej. Głównym celem marketingu studiów doktoranckich jest kształcenie naukowców miejsca docelowe w AACSB akredytowanych instytucji peer (najlepiej za pomocą programu doktoranckiego własnego) w Stanach Zjednoczonych i za granicą. Osoby z tytułem magistra zakończonego w dyscyplinie służbowej może zakończyć doktorat w ciągu czterech lat nauki w pełnym wymiarze czasu rezydenta. Program obejmuje szereg formalnych i nieformalnych interakcji i projektów z wykładowców i innych, a także pracy oczywiście, wszechstronnych egzaminów i badań pracy doktorskiej. To umożliwia studentom rozwijać znaczne kompetencje w teorii, praktyce oraz metodologii badań istotnych dla rozwoju wiedzy marketingowej, przy jednoczesnym poszczególnych środowisk, doświadczenia i cele. Prace Kurs obejmuje zagadnienia związane z naukowego prowadzenia marketingu, a także tematów z pól wspomagających dowodowych, takich jak psychologia, socjologia i zarządzanie. Obszerny zakres metod badawczych i statystyk związanych z naukami społecznymi jest również duża elementem programu. Oprócz szczególnych zajęć, marketing studia doktoranckie również środowisko, w którym studenci mogą rozwijać umiejętności badawcze w ścisłej współpracy z wydziału marketingu i innych studentów.... [-]


Doktor Filozofii

Yuan Ze University College of Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2016 Tajwan Taoyuan

Doktor filozofii programu składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum obszarów w ramach studiów zarządzania, w tym zarządzania organizacją, zarządzania marketingowego, technologii i [+]

Doctor of Philosophy

Doktor filozofii programu składa się z sześciu programów doktoranckich, obejmujących spektrum obszarów w badaniach zarządzania, w tym zarządzania organizacją, zarządzania marketingowego, Technologii i Innowacji Services, elektronicznych i usług nauki, finansów i zarządzania biznesem międzynarodowym. Każdy program jest prowadzone przez wykładowców ekspertów, którzy specjalizują się w swoich dziedzin akademickich.

Grupa

Zarządzanie 1.Organization

2. Marketing Management

3. E-biznes i Service Management

4. Zarządzanie Innovation Technology & Service

5. Zarządzanie International Business ... [-]


Lekarz Studiów Zawodowych

UGSM-Monarch Business School Switzerland
Stacjonarne lub online W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 36 - 60 miesięcy March 2017 Szwajcaria Pociąg + 1 więcej

Doctor of Professional Studies stopnia, D. Prof., Jest stopień szczyt dla aktywnych kierownik zawodowych. Celem D. Prof. jest zapewnienie aktywnych menedżerów z elastycznego podejścia do zaawansowanych studiów menedżerskich .... [+]

Doctor of Professional Studies

Zobacz naszą stronę internetową programu Here!

Doctor of Professional Studies stopnia, D. Prof., Jest stopień szczyt dla aktywnych kierownik zawodowych. Celem D. Prof. jest zapewnienie aktywnych menedżerów z elastycznego podejścia do zaawansowanych studiów menedżerskich problem, ważne dla ich organizacji. Osoby dążeniu do tego stopnia są zainteresowani rozpatrywania istotnych problemów biznesowych z "hands-on" punktu widzenia praktycznego w celu uzyskania stosownych efektów dla organizacji. Biorąc pod uwagę zastosowane charakter programu uznaje się interdyscyplinarne stopniu koncentruje się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów w organizacji. Jest to często wykonuje się na bezpośrednie wsparcie dla kandydata spółki ze względu na samoistną wartość programu do operacji miejscu pracy. ... [-]